ik ook niet, mijn pa ligt er nu twee dagen en ze hebben gewoon nog geen flikker gedaan behalve bloed gepriktquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi
M'n internet doet nog steeds vaag, en het scherm van m'n pc is paars... Het lijkt wel of groen mist... Dus dat moet ik ook eens ff uitzoeken waar dat zit... Ik weet dus niet hoeveel ik er ben...
check monitorkabel en monitorstekkerquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi
M'n internet doet nog steeds vaag, en het scherm van m'n pc is paars... Het lijkt wel of groen mist... Dus dat moet ik ook eens ff uitzoeken waar dat zit... Ik weet dus niet hoeveel ik er ben...
wat hij zegtquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
check monitorkabel en monitorstekkeranders videokaart e/o drivers. succes
Das minder... Is er al wel enige verbetering of helemaal niet??quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik ook niet, mijn pa ligt er nu twee dagen en ze hebben gewoon nog geen flikker gedaan behalve bloed geprikt![]()
en hij moest worden opgenomen omdat zo alles sneller zou gaanen hij rust zou hebben....
nou hij zit op een kamer bij een vrouw en 2 mannen, die vrouw hoest de hele tijd de longen uit het lijf en die twee mannen hebben een steekje los dus die bleren ook vaak![]()
videokaart kapot of je beeldscherm kapot??
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:22 schreef LWaS het volgende:
*stuiter*
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik vind jou ook lief![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
saaie kut vier het feestje ook mee jij!quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Sorryquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:47 schreef LWaS het volgende:
[..]
leer es quoten
Daarvoor is de bookmarkfunctie uitgevonden...quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:48 schreef Tjabbo het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
saaie kut vier het feestje ook mee jij!
De quote ding doet raar
nu niet meer, kwam vast door deze gare schoolpcquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:51 schreef LWaS het volgende:
[..]
eensquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
saaie kut vier het feestje ook mee jij!
De quote ding doet raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |