nope al bij 193quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:58 schreef Tjabbo het volgende:
zo heb je niets, zo is hij dubbel.
en waren we niet bij 192
nee johj, jullie lieten me in de steekquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:31 schreef hermandeperman het volgende:
verdomme BazzoS!!
verkloot je de SC weer
Weer terug BTW
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:31 schreef BazzoS het volgende:
[..]
nee johj, jullie lieten me in de steek
anders was ik er nu pas ook weer geweest, maar er was nie veel werk en ik mocht eerder wegquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
:') Ben net terug van mijn werk![]()
altijd fijn met dit weerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:34 schreef BazzoS het volgende:
[..]
anders was ik er nu pas ook weer geweest, maar er was nie veel werk en ik mocht eerder weg
*clear*quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:31 schreef BazzoS het volgende:
[..]
reanimator
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
*clear*
BZZZZZZ BZZZZZZZZZZ
"and we've got a pulse"
![]()
congratulations docter Bojoquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
*clear*
BZZZZZZ BZZZZZZZZZZ
"and we've got a pulse"
![]()
jazekerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
altijd fijn met dit weer![]()
trustenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:45 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga slapen, de rest doe ik morgen wel
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:45 schreef Steve-O het volgende:
Getunede auto's
Hoe overtuig ik hem dat ik het neit over motorfietsen heb
Oja wat een rukweer zeg.
niet, is gewoon gigantisch dom!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:45 schreef Steve-O het volgende:
Getunede auto's
Oja wat een rukweer zeg.
sorry dat ik het zeg, maar ook hij heeft gelijkquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:45 schreef Steve-O het volgende:
Getunede auto's
Oja wat een rukweer zeg.
ja met motorfietsen ja daar heb ik het dus neit overquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:49 schreef BazzoS het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar ook hij heeft gelijk
alleen hij snapt niet dat jij het over auto-motoren hebt
ook met auto's speelt gewicht-vermogen een grote rolquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:50 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ja met motorfietsen ja daar heb ik het dus neit over
joh!!! maar met motoren nog veeeeel meerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ook met auto's speelt gewicht-vermogen een grote rol
dat dan weer welquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
joh!!! maar met motoren nog veeeeel meer
idd en dus neit vergelijkbaar met een autoquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:57 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dat dan weer wel
dat ben ik ookquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:57 schreef BoJo het volgende:
Ik vind dat VOORBEELD dat je gaf Steve-O toch wat onduidelijk
ABSOLUUT , AB-SO-LUUTquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:58 schreef Steve-O het volgende:
[..]
dat ben ik ook
Al ben je vaag snapt de andere ook nix meer van ze eigen verhaal en lult ie zichzelf vastquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
ABSOLUUT , AB-SO-LUUT
hehe... en da's de bedoeling!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:00 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Al ben je vaag snapt de andere ook nix meer van ze eigen verhaal en lult ie zichzelf vast
Na die laatste zin kan ik hem ABSOLUUT, AB-SO-LUUT niet meer uitstaanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:04 schreef BazzoS het volgende:
[..]
whahahha
Jij bent geen doctor in de Nederlandse taalquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:06 schreef Steve-O het volgende:
Al vraag je em waar die het 10 minuten geleden over had weet ie het niet meer
whahaha hij begint over een spoiler op een auto, en nu zeurt ie over dat ik er andere dingen bij haalquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:06 schreef Steve-O het volgende:
Al vraag je em waar die het 10 minuten geleden over had weet ie het niet meer
massolllquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:13 schreef BazzoS het volgende:
truzzel BoJoik ga er ook vandoor, rel ze nog
ohooooooooooooooo dat mag nietquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:18 schreef Steve-O het volgende:
Ja kloontje
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:34 schreef Steve-O2 het volgende:
Ik wel
Oja ging weg.
Die heb ik al ff hoor...quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
leuke avatar
Hoiquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:48 schreef ThaFreak het volgende:
morguh mensen
ja maar ik let niet altijd goed opquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die heb ik al ff hoor...
ik ook niet, mijn pa ligt er nu twee dagen en ze hebben gewoon nog geen flikker gedaan behalve bloed gepriktquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi
M'n internet doet nog steeds vaag, en het scherm van m'n pc is paars... Het lijkt wel of groen mist... Dus dat moet ik ook eens ff uitzoeken waar dat zit... Ik weet dus niet hoeveel ik er ben...
check monitorkabel en monitorstekkerquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi
M'n internet doet nog steeds vaag, en het scherm van m'n pc is paars... Het lijkt wel of groen mist... Dus dat moet ik ook eens ff uitzoeken waar dat zit... Ik weet dus niet hoeveel ik er ben...
wat hij zegtquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
check monitorkabel en monitorstekkeranders videokaart e/o drivers. succes
Das minder... Is er al wel enige verbetering of helemaal niet??quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik ook niet, mijn pa ligt er nu twee dagen en ze hebben gewoon nog geen flikker gedaan behalve bloed geprikt![]()
en hij moest worden opgenomen omdat zo alles sneller zou gaanen hij rust zou hebben....
nou hij zit op een kamer bij een vrouw en 2 mannen, die vrouw hoest de hele tijd de longen uit het lijf en die twee mannen hebben een steekje los dus die bleren ook vaak![]()
videokaart kapot of je beeldscherm kapot??
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:22 schreef LWaS het volgende:
*stuiter*
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik vind jou ook lief![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
saaie kut vier het feestje ook mee jij!quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Sorryquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:47 schreef LWaS het volgende:
[..]
leer es quoten
Daarvoor is de bookmarkfunctie uitgevonden...quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:48 schreef Tjabbo het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
saaie kut vier het feestje ook mee jij!
De quote ding doet raar
nu niet meer, kwam vast door deze gare schoolpcquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:51 schreef LWaS het volgende:
[..]
eensquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
saaie kut vier het feestje ook mee jij!
De quote ding doet raar
Bij mij deed hij ook vaag...quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
nu niet meer, kwam vast door deze gare schoolpc
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:53 schreef LWaS het volgende:
[..]
bij mij doet ie het prima
*dunkt op hoofd lwas*quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:56 schreef LWaS het volgende:
[..]
conclusie: het ligt aan jullie
*wijst naar tag*quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
*dunkt op hoofd lwas*
Of aan jou...quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:56 schreef LWaS het volgende:
[..]
conclusie: het ligt aan jullie
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:57 schreef LWaS het volgende:
[..]
*wijst naar tag*
respectvol behandelen hoor
doe es dan?quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
lol als je een alt0160 in je post zet en iemand gaat het quoten is het stuk
nee, want bij mij gaat het goedquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
Of aan jou...
Dat heb ik ook!! Monitor wordt paars na een tijdje, en dan weer normaal, en dan weer paars enzo... wordt er echt leip van.... maar goed, is monitor van 1,5 week oud, en ik krijg nu een nieuwe van IIyama!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Sorry
En toen was m'n beeld weer paars...
Jij maakt ook altijd alles stuk.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
lol als je een alt0160 in je post zet en iemand gaat het quoten is het stuk
Een HP 75... Is al een paar jaar oud...quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat heb ik ook!! Monitor wordt paars na een tijdje, en dan weer normaal, en dan weer paars enzo... wordt er echt leip van.... maar goed, is monitor van 1,5 week oud, en ik krijg nu een nieuwe van IIyama!!!
hoe oud is die van jou???
Ello BTW
tvp is toch topic vul post?quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Daarvoor is de bookmarkfunctie uitgevonden...
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij maakt ook altijd alles stuk..
geen verbetering maar ook geen verslechtering dus dat is wel goedquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
Das minder... Is er al wel enige verbetering of helemaal niet??
Ik weet niet wat het is... Hij springt nu net weer terug naar gewone kleuren...
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
tvp is toch topic vul post?
is anders rete-irritant... maar gelukkig heb ik ook nog laptopquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:00 schreef LWaS het volgende:
paarse monitor? funky hoor
ja ik snap niet wat dat met bookmarks van doen heeftquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* LWaS wacht nog op zin gratis laptopquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
is anders rete-irritant... maar gelukkig heb ik ook nog laptop![]()
nee, hooguit onnozelquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ben ik nou dom dan?
Maar toch duurt het erg lang voordat ze iets weten...quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
geen verbetering maar ook geen verslechtering dus dat is wel goed
Hoezo?quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij maakt ook altijd alles stuk..
Die heb ik vandaag niet...quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
is anders rete-irritant... maar gelukkig heb ik ook nog laptop![]()
tvp = terugvindpost...quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja ik snap niet wat dat met bookmarks van doen heeft
*aai*quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag niet...Maar hij is nu weer normaal...
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:02 schreef LWaS het volgende:
[..]
* hermandeperman wacht nog op zin gratis laptop
anders doe je zomaar uit het niks even behoorlijk stom jegens mijquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daarom!
ik krijg deze week een laptop...gratisquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Das balen...quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:03 schreef Ultimora het volgende:
goedemorgen, was een uurtje te vroeg op school..![]()
Aaahhwww, het was maar een grapjequote:Op woensdag 9 juni 2004 11:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
anders doe je zomaar uit het niks even behoorlijk stom jegens mij![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:04 schreef LWaS het volgende:
[..]
*aai*
dat is het betere werk... het werkt zoooo chill op schoolquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:05 schreef LWaS het volgende:
[..]
ik krijg deze week een laptop...gratis
* LWaS zit al een tijdje nie meer op school...quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat is het betere werk... het werkt zoooo chill op school![]()
als het goed is gaan ze morgen de zenuwen doormeten als het ware en foto's maken.....quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Maar toch duurt het erg lang voordat ze iets weten...
sterkte man....kutdokters zijn altijd zo traagquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als het goed is gaan ze morgen de zenuwen doormeten als het ware en foto's maken.....
vrijdag weten ze dan meer, hoop ik
en het weekend mag die gewoon naar huis van wat ik begrepen heb
dat is helemaal lekker natuurlijk...!!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:08 schreef LWaS het volgende:
[..]
* hermandeperman zit al een tijdje nie meer op school...
maar straks draadloos netwerk, en tuin...en zomerDat is chill
deed ik ook, maar mijn pa wil ook op interent. Dus ik heb hem overtuigd dat zonder draadjes beter is. Makkelijkere vooralquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat is helemaal lekker natuurlijk...!!!!!
Ik leg bij mijn ouders gewoon UTP kabel naar buiten![]()
sterkte man!! Wel ok dat hij weer naar huis mag danquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als het goed is gaan ze morgen de zenuwen doormeten als het ware en foto's maken.....
succes.. en probeer je niet te druk te makenquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Bij mijn ouders heeft mijn broertje het nog veel beter voor elkaar, hij zit altijd te kutten met de huis-pc, vaak virussen enzo.. wil mijn pa niet meer, dus krijgt mijn broertje die pc, en neemt hij zelf een eigen pc, aangezien ik de enige ben die iets van pc's snap thuis, mag ik een netwerk gaan aanleggen... WiFi natuurlijk... geheel op kosten van die ouwequote:Op woensdag 9 juni 2004 11:10 schreef LWaS het volgende:
[..]
deed ik ook, maar mijn pa wil ook op interent. Dus ik heb hem overtuigd dat zonder draadjes beter is. Makkelijkere vooral
En nu betaalt ie mee aan mijn draadloos netwerk
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij mijn ouders heeft mijn broertje het nog veel beter voor elkaar, hij zit altijd te kutten met de huis-pc, vaak virussen enzo.. wil mijn pa niet meer, dus krijgt mijn broertje die pc, en neemt hij zelf een eigen pc, aangezien ik de enige ben die iets van pc's snap thuis, mag ik een netwerk gaan aanleggen... WiFi natuurlijk... geheel op kosten van die ouwe![]()
ik heb gewoon een router in de modemquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil ook een draadloos netwerk hiero.. maarja moet ik zelf betalen..
En een router kan ik nou niet bepaald van mijn zakgeld betalen.
Maar zoveel internet ik thuis niet meer
waar woon je? kom ik ff wardrivenquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij mijn ouders heeft mijn broertje het nog veel beter voor elkaar, hij zit altijd te kutten met de huis-pc, vaak virussen enzo.. wil mijn pa niet meer, dus krijgt mijn broertje die pc, en neemt hij zelf een eigen pc, aangezien ik de enige ben die iets van pc's snap thuis, mag ik een netwerk gaan aanleggen... WiFi natuurlijk... geheel op kosten van die ouwe![]()
ga es ergesna anders nerdenquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waar woon je? kom ik ff wardriven![]()
mijn WiFi netwerk vind je trouwens NIET.. ook niet met linus en stumbler
SSID=0;
MAC-Filter=1;
WPA=1;
ENCRPT=1;
b.t.w.:
ijsmeis
ouders wonen in benschop, klein dorpje bij utrecht... ik woon in Rotterdam...quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waar woon je? kom ik ff wardriven![]()
mijn WiFi netwerk vind je trouwens NIET.. ook niet met linus en stumbler
SSID=0;
MAC-Filter=1;
WPA=1;
ENCRPT=1;
b.t.w.:
ijsmeis
Rotterdamquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ouders wonen in benschop, klein dorpje bij utrecht... ik woon in Rotterdam...![]()
neinquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:15 schreef LWaS het volgende:
[..]
ga es ergesna anders nerden
does nederlands pratenquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nein
ik ben geen nerd want ik ben dat niet
wat is does dan?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:17 schreef LWaS het volgende:
[..]
does nederlands praten
Heel veel sterkte dan... Wel fijn dat hij het weekend gewoon naar huis mag...quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat is geen Nein.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat is does dan?
heb je kabel/stekker/drivers gechecked?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Heel veel sterkte dan... Wel fijn dat hij het weekend gewoon naar huis mag...
Oh ja, inmiddels ben ik weer paars
vlakbij Rotterdamquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar woon jij nou
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:21 schreef MutZ het volgende:
Mijn vader betaald gewoon het volledige internet...
kabels en stekkers wel... Maar hij heeft een soort knipperlichtrelatie... Het ene moment normaal en het volgende moment paars...quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
heb je kabel/stekker/drivers gechecked?
iddquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:22 schreef LWaS het volgende:
[..]
maar ik werk en betaal geen kostgeld of doe wat in het huishouden
Dus ik mag nie klagen
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:24 schreef Fugie het volgende:
gaat veel te hard stelletje spammersIk ga weer naar huis, toedels
toedeledooookiequote:Op woensdag 9 juni 2004 11:24 schreef Fugie het volgende:
ken je spijkenisse?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
joh....![]()
doagquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:24 schreef Fugie het volgende:
ja, heel goed zelfsquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja, jij?![]()
ik ben al ouderquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:26 schreef ijsmeis het volgende:
Ik betaal geen kostgeld, ik betaal het internet niet en ik hoef eigenlijk nooit wat in het huishouden te doen
Maar we moeten wel van mijn moeder voor onze 24e het huis uit zijn. (maar dat red ik wel
)
waar woon je in spijkenisse??quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:26 schreef LWaS het volgende:
[..]
ja, heel goed zelfs
nietquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
waar woon je in spijkenisse??
Hij nietquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja, jij?![]()
Mijn broers hoeven dat ook nietquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:26 schreef LWaS het volgende:
[..]
ik ben al ouder
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn broers hoeven dat ook niet
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
damn... waar dan...?
nog gekker?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:31 schreef MutZ het volgende:
Ik word helemaal gek hier... Dus ik ben weer weg...
gelukkig ben ik het alquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:31 schreef MutZ het volgende:
Ik word helemaal gek hier... Dus ik ben weer weg...
vlakbij Spijkenissequote:Op woensdag 9 juni 2004 11:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
damn... waar dan...?
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik vind jullie allemaal wel aardig
ok... brielle ofzo dan??quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:35 schreef LWaS het volgende:
[..]
vlakbij Spijkenisse
ok!! Het was zeker weer leuk!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:35 schreef LWaS het volgende:
ik ga er trouwens vandoor..het was weer leuk!
* hermandeperman nog ff wat nuttigs doen voor ie moet werken
doeiquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:35 schreef LWaS het volgende:
ik ga er trouwens vandoor..het was weer leuk!
nog ff wat nuttigs doen voor ie moet werken
jij bent liefquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
Zo dood ben ik niet hoor
Maar ik ben wel zo wegquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:48 schreef hermandeperman het volgende:
niet?? oh.... gezellig dan!!
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij bent lief
* ijsmeis gaat vandaag in een Hi-Lux rijden
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar ik ben wel zo weg
Ik mag dan gaan van de leraren. aangezien ik 4 uur te vroeg was op schoolquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hoezo dat dan weer?
een nieuwe of een oudere??quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij bent lief
* hermandeperman gaat vandaag in een Hi-Lux rijden
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik mag dan gaan van de leraren. aangezien ik 4 uur te vroeg was op school
Oh ja, das waar... Dat kan niet meer...quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:31 schreef LWaS het volgende:
[..]
nog gekker?doeg!
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:44 schreef hermandeperman het volgende:
LWaS en MutZ weg en gelijk de boel dood![]()
Totdat ik weer paars word... Ik weet echt niet wat het is... Als ik paars ben en dan een screenshot maakt en plakt in paint, als ik dan weer normaal word, dan is het screenshot ook niet paars...quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
HE! Ze is er weer
de echte.. robuuste doch lieve variantquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
een nieuwe of een oudere??
dan is het je monitor of kabel of stekkerquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Totdat ik weer paars word... Ik weet echt niet wat het is... Als ik paars ben en dan een screenshot maakt en plakt in paint, als ik dan weer normaal word, dan is het screenshot ook niet paars...
hoe oud is je monitor... ik denk nl. dat het gewoon je monitor zelf isquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Totdat ik weer paars word... Ik weet echt niet wat het is... Als ik paars ben en dan een screenshot maakt en plakt in paint, als ik dan weer normaal word, dan is het screenshot ook niet paars...
ik weet het zeker (bijna)quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hoe oud is je monitor... ik denk nl. dat het gewoon je monitor zelf is
Weet ik niet precies... Moet ik ff nazoeken... ik denk 4 jaar...quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hoe oud is je monitor... ik denk nl. dat het gewoon je monitor zelf is
Ik weet het ook bijna zeker... Kabels zitten er goed in...quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik weet het zeker (bijna)
kijk ff of je kabel IN je monitor niet klote zit (gebeurt wel eens).. anders stekker goed in vgakaart.. als dat het niet is heb je een nieuwe monitor nodig
't spijt me maar ik denk dat het een nieuwe wordt... en 4 jaar heb je ook geen garantie meer....quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Weet ik niet precies... Moet ik ff nazoeken... ik denk 4 jaar...
ff monitor lenen als het kan, dan weet je het zeker.. succes..quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik weet het ook bijna zeker... Kabels zitten er goed in...
Ik wilde toch al een LCD scherm...quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't spijt me maar ik denk dat het een nieuwe wordt... en 4 jaar heb je ook geen garantie meer....![]()
of TFT?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik wilde toch al een LCD scherm...![]()
pfff wat zeur je danquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik wilde toch al een LCD scherm...![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
iedereen kwijt?
quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ben er nog hor!!
![]()
ja, bedoel ik...quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
of TFT?![]()
Ik zit nog te twijfelen... Binnen een maandje of 2/3 heb ik een nieuwe laptop... Deze pc is al even oud als m'n monitor... Ik vind het dan een beetje zonde om een gloednieuw scherm te kopen als ik hem binnenkort toch veel minder ga gebruiken...quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
pfff wat zeur je dan![]()
Dat is wel dure grap BTW
Wat voor pinnetjes??quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:26 schreef LWaS het volgende:
* LWaS had ook ooit een paars scherm...waren er twee van die pinnetjes verbogen...
dat is idd wel zonde ja... maar ik ken nog een forum... waar ze veel oudere monitors aanbieden voor een prikkiequote:Op woensdag 9 juni 2004 12:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen... Binnen een maandje of 2/3 heb ik een nieuwe laptop... Deze pc is al even oud als m'n monitor... Ik vind het dan een beetje zonde om een gloednieuw scherm te kopen als ik hem binnenkort toch veel minder ga gebruiken...
die van je monitor stekker...als je die stekker eruit trekt, en je kijkt ernaar, dan zie je van die pinnetjes uitstekenquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wat voor pinnetjes??
daarom... dat zou ik gewoon doen... maarjah.. wie ben ikquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:31 schreef LWaS het volgende:
en een 17 inch 2e handsie kost ws 25 euro
ohw... bedankt man!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
jij bent hermandeperman
En ik niet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:07 schreef BoJo het volgende:
ik ben verwend
Enigskindquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
waarom nou weer??![]()
ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:11 schreef Xtreem het volgende:
morgen weer bbq's rijden
oh, en wat er 2 paginas terug gezegd werd enzo: ik was 18 toen ik volledig zelfstandig werd
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
* BoJo zoekt huis met vrindin
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
* hermandeperman zoekt huis met vrindin
half...quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ookMaar niet volledig... teer nog lekker op de zak van mijn pa
![]()
voor je P zeker... heb ik ook pas gehaaldquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
half...
maar dat is ook een aflopende zaak...
* hermandeperman heeft een beetje buikpijn... -> 2 tentamens die eraan komen MOET ik halen, anders mag ik niet door naar het 3e jaar![]()
1 hint:quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:17 schreef BoJo het volgende:
Is Wageningen leuk/mooi om te wonen
stufi sluis ik meteen door naar de woningbouwquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
voor je P zeker... heb ik ook pas gehaald![]()
Ja ik ook half... werk zelf ook nog en Stufi doet wonderen![]()
ah, de boer'nquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1 hint:
landbouwuniversiteit.
HET bolwerk van volkert minnaars
achja... zo kun je het ook bekijken ja... stufi is idd huur ja...quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
stufi sluis ik meteen door naar de woningbouw
Wat kunnen die mensen me nou schelen ik ben toch a-sociaalquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1 hint:
landbouwuniversiteit.
HET bolwerk van volkert minnaars
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wat kunnen die mensen me nou schelen ik ben toch a-sociaal![]()
![]()
of de omgeving wat isquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat maakt het jou dan uit waar je gaat wonen?
Continu nertsen in je tuin.... lekke banden omdat je een auto hebt (belast het mileu)quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wat kunnen die mensen me nou schelen ik ben toch a-sociaal![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Continu nertsen in je tuin.... lekke banden omdat je een auto hebt (belast het mileu)
etc etc
Die regio is wel leuk/mooi, maar wageningen zou ik mijden
hmm klote. Zag een mooie studio met dakterras in het centrum van Wageningen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Continu nertsen in je tuin.... lekke banden omdat je een auto hebt (belast het mileu)
etc etc
Die regio is wel leuk/mooi, maar wageningen zou ik mijden
*uit de buurt blijft*quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
hmm klote. Zag een mooie studio met dakterras in het centrum van Wageningen.
Als ze aan m'n auto zitten schiet ik ze voor hun ballen![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
* hermandeperman stiekem eens gaat proberen aan zijn auto te zittenquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
*uit de buurt blijft*
vrindin heb ik alquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]waar zijn die te vinden????
Huizen waar een vrouw bij wordt geleverd![]()
aan mijn spullen moet je ook niet zitten iddquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hermandeperman stiekem eens gaat proberen aan zijn auto te zitten![]()
kom ik daar aan met m'n luidruchtige Alfaquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
tuurlijk valt het wel mee.... Maar hou er rekening mee dat het een nogal mileuloving dorp/stad is....
it is me beaujeauquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wie is dat?![]()
![]()
ah... duidelijkquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
vrindin heb ik alalleen huis dus...
vanavond maar weer oefenen danquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
mis![]()
je hebt trouwens wel een GROOOT kruis om je kettingquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
it is me beaujeau![]()
stoer... verschil wil ik wel eens zien ja...quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
vanavond maar weer oefenen dan![]()
Ohja m'n pa vroeg of ik ook foto's van hem wilde maken als ie schiet met de .38.
Kan ik gelijk het verschil in gaten laten zien
Van m'n peetoom gekregen bij m'n doping. (niet bij m'n dopequote:Op woensdag 9 juni 2004 13:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je hebt trouwens wel een GROOOT kruis om je ketting
ik snuff lekkerquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
Van m'n peetoom gekregen bij m'n doping. (niet bij m'n dope)
Ik draag hem bijna altijd onder m'n kleren dus geen pimp daddy ofzo.
en zit niet gelijk in de source van het plaatje te kijken, snuffelaar
die is van de inmiddels ex-vriendin van een goeie vriend van me, heb aardig wat keertjes in gereden. Stoere bakquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik snuff lekker
en ik zie een foto van in een Celica... proefrit gemaakt?
herken ik Toyota's of nietquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
die is van de inmiddels ex-vriendin van een goeie vriend van me, heb aardig wat keertjes in gereden. Stoere bak![]()
Vanaf welke leeftijd draag je hem?? vanaf het dopen??quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
Van m'n peetoom gekregen bij m'n doping. (niet bij m'n dope)
Ik draag hem bijna altijd onder m'n kleren dus geen pimp daddy ofzo.
en zit niet gelijk in de source van het plaatje te kijken, snuffelaar
Je had je moeten schamen als je het niet herkent hadquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
herken ik Toyota's of niet
Ik ben pas paar jaar geleden gedoopt, ik mocht kiezen van m'n ouders.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd draag je hem?? vanaf het dopen??![]()
dat dopen is echt GE-WEL-DIG.. die foto's ook.. stijlvolquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Je had je moeten schamen als je het niet herkent had
[..]
Ik ben pas paar jaar geleden gedoopt, ik mocht kiezen van m'n ouders.![]()
dat scheelt een hoopquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:45 schreef BoJo het volgende:
Ik ben pas paar jaar geleden gedoopt, ik mocht kiezen van m'n ouders.![]()
Die weg naar die kerk toe is ook geweldig, super smal, geen vangrail ofzo. Als ik dit jaar ga probeer ik er foto's van te laten maken, het is zo spannend dat iedereen in de auto alleen maar voorruit durft te kijken. Komt er ineens een bus om de hoek zeilen, schrik je je de teringquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat dopen is echt GE-WEL-DIG.. die foto's ook.. stijlvol![]()
2 kruizen zijn een beetje teveel van het goedequote:Op woensdag 9 juni 2004 13:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat scheelt een hoop![]()
d8 dat je hem al vanaf je 1e levensjaar droeg, beetje groot anders hè![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
2 kruizen zijn een beetje teveel van het goede
echt topquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Die weg naar die kerk toe is ook geweldig, super smal, geen vangrail ofzo. Als ik dit jaar ga probeer ik er foto's van te laten maken, het is zo spannend dat iedereen in de auto alleen maar voorruit durft te kijken. Komt er ineens een bus om de hoek zeilen, schrik je je de tering
Ik nietquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:51 schreef hermandeperman het volgende:
Heeft er trouwens iemand al een nieuwe SC in gedachten...?
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |