flinke tennisbalquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:37 schreef MaRySe het volgende:
een tennisbal van 1 meter
hehe, my thought exactlyquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:41 schreef gfree het volgende:
[..]
flinke tennisbal![]()
nog een triootje gehad met 2 van die chicks?quote:En die andere mensen waar ik mee was (5 jongens, 9 meisjes)
Moet je die vragen lezen die daar gesteld worden.. hi-la-risch:quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:46 schreef Vodka_Lime het volgende:
van je almererulez site.
quote:ik speel vaak bij een vriendje en hij heeft een zus van 18 die steeds licht te vrijen met haar vriendje(met condoom)
en nu heeft m'n vriendje in elk condoom een gaatje geprikt(door verpakking en met naalt)
kan ze nu zwanger zijn?
groetjes ik
O M F Gquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:52 schreef gfree het volgende:
[..]
Moet je die vragen lezen die daar gesteld worden.. hi-la-risch:
[..]
![]()
Inderdaad, toen ik dat las, las ik dat verhaal meteen andersquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:01 schreef Bupatih het volgende:
Het is een meisje
Met de tennisbal van 1 meterquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:41 schreef gfree het volgende:
[..]
flinke tennisbal![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:07 schreef MaRySe het volgende:
Met de tennisbal van 1 meter
De afstand tussen het meisje en de tennisbal was 1 meter toen hij het gooide.
Wat die man zei was ook geen touw aan vast te knopen. Hij zei ook nog: Hey doe niet zo "be-gogum" (Ik had nog iets van, het is "bij", niet "be")quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:52 schreef le_knightclub_soda het volgende:
jezus, lees in het vervolg je verhaal nog eens terug voor je het hier post, er is geen touw aan vast te knopen zo
Nee, je pakt z'n bal af.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wat die man zei was ook geen touw aan vast te knopen. Hij zei ook nog: Hey doe niet zo "be-gogum" (Ik had nog iets van, het is "bij", niet "be")
1. Jongetje gooit bal op meisje
2. Ik zeg er wat van
Die bal wordt tegen dat meisje gegooid, die naast mij zat, en viel naast mij neer. Ik had het verder niet aangeraakt. Toen die vader commandeerde of hij die bal kreeg gaf ik het ook meteen. Die jongentjes hebben niet eens gevraagd of ze die bal mochten, zijn niet eens naar ons toe gelopen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:17 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Nee, je pakt z'n bal af.
Ben jij wel 16?
whehehehquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:29 schreef Peter_Griffin22 het volgende:
Hoi,
Ik ben een jongen. Ik heb me gevingert, maar kan dat nu erg zijn?
Beste sttttttttttt,
Jongens kunnen zichzelf ook vingeren. De meeste jongens vinden dat een enge of vieze gedachte en veel jongens durfen dat niet.
Ik kan mij voorstellen dat je het fijn vindt, want er komen in je anus veel zenuwen bij elkaar. Dat is dus een erg gevoelig plekje.
Bij meisjes kan het ook, dus waarom zou het erg zijn om dat als jongen te doen?
Veel plezier,
S&R
foto's?????quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:22 schreef MaRySe het volgende:
[..]
En ja, ik ben 16.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:00 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:
De Tokkies, zijn het echte mensen?
nou, ik denk het nietquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:03 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:
Ik bedoel dat als we het over "Tokkies" hebben, we nog wel kunnen spreken van de soort: "mens".
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:37 schreef MaRySe het volgende:
Zijn vriendje schreeuwt keihard "GEEF!!!!"
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:22 schreef MaRySe het volgende:
Die jongentjes hebben niet eens gevraagd of ze die bal mochten, zijn niet eens naar ons toe gelopen.
Hey wat doe je op mn Almererulez..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
[..]
![]()
EDIT:
Favoriete muziek: hipPer dA hiPh0p
kon het niet laten
Waar is dat "eeeeeh... breezah!" plaatje?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:59 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik ben die in het wit..
Meestal doe ik bij een vraagzin de persoonsvorm vooraan en geef ik de zin een vragend geluid mee. Hij schreeuwde alleen iets in de gebiedende wijs..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:59 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Hey wat doe je op mn Almererulez..
Ik ben die in het wit..
Dat hipPer dA hiPh0p is een grEp natuurlijk
zo ist goed hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:07 schreef kippiej het volgende:
Als je nou gewoon wat topless foto's plaatst .
NEE en JAquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:14 schreef Tiemie het volgende:
interessante OP (kan iemand hem nog één keer uitleggen?) en een goed voorstel van kippiej.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
WTF?
Begrijpend lezen en zoquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:14 schreef Tiemie het volgende:
interessante OP (kan iemand hem nog één keer uitleggen?) en een goed voorstel van kippiej.
Had dat dan neergezet in plaats van dat vrijwel onbegrijpelijke kutverhaalquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:26 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Begrijpend lezen en zo
Het kwam er op neer dat een aso kind een bal op ons gooide en zijn aso vader het helemaal geweldig van hem vond.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
Had dat dan neergezet in plaats van dat vrijwel onbegrijpelijke kutverhaal
+3, sterk!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
Had dat dan neergezet in plaats van dat vrijwel onbegrijpelijke kutverhaal
had dan gelijk gezegd dat jullie aant blowen warenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:07 schreef MaRySe het volgende:
Die mensen waarmee ik was zaten een beetje te kijken alsof ze water zagen branden of waren aan het chillen.
dunno, nog nooit iemand gezien die bovengemiddelde interesse had..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:32 schreef Fixers het volgende:
WTF is een paashaasschaamhaarverzamelaar?????
Ze willen je DNA om een soort Jurrasic Park met paarse paashazen te bouwen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dunno, nog nooit iemand gezien die bovengemiddelde interesse had..
precies moet die vent bij de mijne doen... springen gelijk 4 jongemannen op die vent en rossenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:45 schreef realist_ik het volgende:
ok, je werd dus geïntimideerd door een stuk tuig...
en die 5 jongens die erbij waren, deden niks?
wat een kneuzen...
bal --> tok --> kutkind --> kutvader --> kutmoederquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:35 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb het verhaal nog niet gelezen, heeft iemand een samenvatting?
't wordt pas eng als hij ook nog paars isquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:32 schreef Fixers het volgende:
WTF is een paashaasschaamhaarverzamelaar?????
he!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:32 schreef Soulshaker het volgende:
je woont in almere.... wat had je dan verwacht![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:36 schreef EmmYKuHh het volgende:
wahahaha
dank uquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:36 schreef Roellio het volgende:
[..]
bal --> tok --> kutkind --> kutvader --> kutmoeder
Dat kan korter:quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
dank u
Nog korter samengevat: Kut mensen![]()
wat algemener nog..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:39 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dat kan korter:
Almere
BRzHquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wat algemener nog..
polder..
CU2quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:46 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
BRzH
kies dan een fatsoenlijke TTquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:52 schreef MaRySe het volgende:
jullie verpesten dit briljante topic
Post dan wat tietenfoto's. Issie weer briljant.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:52 schreef MaRySe het volgende:
jullie verpesten dit briljante topic
Ja doei ! Die bestaan niet, zulke grote tennisballenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:37 schreef MaRySe het volgende:
een tennisbal van 1 meter
Spuit 11 enzoquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja doei ! Die bestaan niet, zulke grote tennisballen
Ehm:quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:22 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Die bal wordt tegen dat meisje gegooid, die naast mij zat, en viel naast mij neer. Ik had het verder niet aangeraakt. Toen die vader commandeerde of hij die bal kreeg gaf ik het ook meteen. Die jongentjes hebben niet eens gevraagd of ze die bal mochten, zijn niet eens naar ons toe gelopen.
En ja, ik ben 16.
quote:"ik was het niet, hij was het!" Ja dikke doei denk ik, en zeg: "O dan heb ik er nu een bal bij". Zijn vriendje schreeuwt keihard "GEEF!!!!" en ik zei zo van ja als je je excuses aanbied kun je je balletje zo krijgen.
Ohja commanderen en vragen is hetzelfde..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:52 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ehm:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:54 schreef Multiply het volgende:
[..]
Ohja commanderen en vragen is hetzelfde..![]()
Nee.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:57 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ja.
Is het niet een beetje kinderachtig om een tennisbal te pikken vanwege zo'n klein lullig voorvalletje?
quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:03 schreef Multiply het volgende:
[..]
Nee.
En toen die vader ging ouwehoeren had ik die bal toch een roteind weggegooit..
Ja tegen wie zei die vader dat nou?quote:Op woensdag 9 juni 2004 07:33 schreef mregeling het volgende:
whahaha geniaal topic , de OP is zo vaag als ik weet niet wat.
paashaasschaamhaarverzamelaar![]()
omg
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:39 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dat kan korter:
Almere
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |