*mental immagequote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:04 schreef punkjunk het volgende:
ik gooi mezelf met me (toekomstige) vriendin![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:06 schreef Croupouque het volgende:
Sterrenmix.
[afbeelding]
Eigen Huis en Tuin's Nico + Superman =
[afbeelding]
Klusjesman.
De mysterieuze held die met gevaar voor eigen leven tuinhuisjes bouwt en afvoerbuizen aanlegt
TTToch wel hè, TTTokayquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:07 schreef Tokay het volgende:
HeTTT wordTTT een beeTTTje eenTTTonig, Croupouque.
Doe eens niet zo quasi-cynisch.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
10+ met een griffel voor Croupouque.
Ik meende het echter wel. Ik vind het knap dat hij in een forum dat soms zo uitgemolken word toch elke keer met iets origineels komt. En dat mag best gezegd worden.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:19 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Doe eens niet zo quasi-cynisch.
oke, swaam. genoeg zelfverheerlijking.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
En dan te bedenken dat jij nog enkele van die Topics in je mouw hebt zitten, maar je schud ze er pas uit als je de tijd er rijp voor acht.
Als ik zulke geniale topics had, kon ik ze toch echt niet achterhouden!
10+ met een griffel voor Croupouque.
nietquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:22 schreef Croupouque het volgende:
Hoe doe je de "o" met een streepje er doorheen?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:23 schreef Jolan het volgende:
[..]
oke, swaam. genoeg zelfverheerlijking.
Ik was vroeger de user "swami_twelvinchalami", afgekort: Swaam.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:26 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:18 schreef Croupouque het volgende:
Sterrenmix.
[afbeelding]
BNN-presentatrice Bridget Maasland + Normaal-zanger Bennie Jolink =
[afbeelding]
De oerlelijke presentator/trice (ja, wat is het eigenlijk) van het informatieve programma "Höken doe je zo."van Omroep Gelderland.
Ik hoop dat ze geen grindbakken hebben langs de Amerikaanse snelwegen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:53 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[afbeelding]
Oj Simpson op de vlucht na het doodsteken van zijn ex en diens minaar.
Omdat hij onschuldig was ( en is! ) reed hij er met hoge snelheid vandoor , zoals ieder weldenkend mens zou doen.
Gecombineerd met de volgende figuur...!
[afbeelding]
Lijkt mij een gouden combinatie , Limburgse onschuld maar met een zwar(t)e voet!
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:02 schreef Croupouque het volgende:
Sterrenmix.
[afbeelding]
Marc Dutroux + Peter R. De Vries =
[afbeelding]
Peter R. Dutroux, de man die kinderen verstopt en ze daarna zelf weer opspoort.
øquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:22 schreef Croupouque het volgende:
Hoe doe je de "o" met een streepje er doorheen?
Dank u.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:14 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
ø
Alt + 0248 (bij mij iig).
Ø
Alt + 0216, voor een hoofdletter.
Kon het nog actueler?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:34 schreef Dirkh het volgende:
Het is nog niet mogelijk om zonder man kinderen te krijgen. Maar mocht dit wel kunnen:
[afbeelding]
Ach man hou je kritiek toch voor je!quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:44 schreef FlyingFox het volgende:
Swaam, 't is allemaal een beetje veel van 'tzelfde...
Vanaf vanmiddag ben ik twee dagen niet online.quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:50 schreef FlyingFox het volgende:
Het goede nieuws is echter; we krijgen vanmiddag onweer.
Ik verzin wel wat.quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:51 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Vanaf vanmiddag ben ik twee dagen niet online.
Whehe!quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:34 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
Ja mensen , dit poesje krabt!
Tenminste nu dan...
"De klauw kwam van links!"
Geweldig!quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:46 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
"Ik heb er WEER zin an!!"
* Stiekem lacht.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:42 schreef Mahavishnu het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
=
Benny, de altijd goedlachse homofobe homofiele kok annex moslimfundamentalist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |