Ik neem helemaal niks zomaar aan...Foto's wil ik!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:38 schreef Bolletje... het volgende:
Ze meldt erbij dat het t mooiste kereltje van de wereld is, dus dat zullen we dan maar aannemen
I second that motion!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:40 schreef Spindizzy het volgende:
Ik neem helemaal niks zomaar aan...Foto's wil ik!
Uhhuh. *wink wink*quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:12 schreef Ripley het volgende:
Mooie naam trouwens
Luckepuck, die koala ligt ook al in een stuitquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:36 schreef Luckepuk het volgende:
[afbeelding]
In het ziekenhuis kunnen toch ook foto's gemaakt worden?quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:43 schreef Karin het volgende:
Als dutchie een keizersnee gehad heeft ligt ze zeker nog een paar daagjes in het ziekenhuis. Even geduld dames
Ja, precies, en we willen ook geen foto's van die ritssluiting!quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:22 schreef texelonia het volgende:
[..]
In het ziekenhuis kunnen toch ook foto's gemaakt worden?die iemand anders dan even online kan zetten ; )
Ik heb jouw kaartje en die is maar saaiquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:24 schreef Bolletje... het volgende:
Hij is trouwens op 8 juni om 11.47 uur geboren
en heet voluit Léon Peter Manuel, even voor de details
( ik heb t kaarrtjeeee en dieee's zooo leukkk!!)
Tja, ik heb dan ook geen baby, alleen barryquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:11 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik heb jouw kaartje en die is maar saai
Lekker hoor, morgen al naar huisquote:Ff berichtje van mij: mag morgen naar huis. Het gaat hartstikke goed met ons.
Schuif niet direct achter de pc maar fotootje komt er zo snel mogelijk aan.
Ik heb een beetje spierpijn nu.
Groetjes,
dutchie
Alhoewel ik mijn buik na 33 weken nog niet zat ben (vind dat babietje in mijn buik ook wel leuk) kan ik me toch helemaal voorstellen hoe jij je voelt. Moet wel zo bijzonder zijn om zo'n kleintje eindelijk te kunnen zien, ruiken, horen en voelen. Geniet er lekker van want ze zeggen dat het allemaal heel snel veranderdquote:Op zondag 13 juni 2004 21:10 schreef dutchie het volgende:
Alle zwangere dames, dit is zo'n mooie tijd. Ik gun het jullie allemaal van harte.![]()
decadent toch?quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:54 schreef bixister het volgende:
mooi dat pinkje omhoog op de onderste foto!
Gheghe!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:33 schreef lady-wrb het volgende:
ik zal niet zeggen dat dit uit de oude doos is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |