Eerst maar die pronkfoto:
Andere foto's moeten nog geupload worden. Maar hoop dat jullie een beetje bevredigd zijn.
Maar we zijn thuis!!!!!
Léon ligt nu lekker even met papa op bed en ik werd gewoon naar de pjoeter getrokken. Hij riep me gewoon.
Allereerst, ik heb met zeer veel emotie jullie berichtjes hier gelezen net.
![]()
Heb vandaag sowieso best een beetje last van de kraamtranen.
Ben dus zaterdagavond opgenomen omdat ik ineens vlekken zag. Bloeddruk en CTG waren oke, maar bloed en urine niet. En aangezien de operatie toch al voor dinsdag geplanned stond werd er geen risico genomen. Hier had ik het best even moeilijk mee, maar ik wilde toch graag blijven.
Dinsdagochtend om 09.35 stond de operatie geplanned, maar dat liep nogal uit. Het is ook altijd een richttijd, spoed gaat altijd voor natuurlijk.
Het is me allemaal reuze mee gevallen. Je bouwt een hoop spanning op, maar het ging allemaal redelijk vlot en zeker voorspoedig. De reden waarom Léon
![]()
niet kon draaien bleek te zijn dat zijn navelstreng om zijn nekje zat. Hij kon dus geen kant op. Wat ben ik blij dat ik niet voor een stuitbevalling ben gegaan zeg!
Het moment dat hij geboren werd is niet omschrijven. Je merkt dat er ineens van alles gebeurd aan de andere kant van het scherm, een camera flitst en daar draagt de gynaecoloog je kindje boven het scherm uit.
Het is een zoon!!!
Mijn intuitie heeft het altijd gezegd, maar ik durfde er niet aan toe te geven. Het mannetje was er zelfs heilig van overtuigd dat het een meisje was. Hij was er helemaal ondersteboven van. In de positieve zin natuurlijk.
Hij was zo geemotioneerd dat hij niet kon vertellen hoe zijn zoontje heette. Met veel plezier kwamen de verpleegkundigen bij mij verhaal halen. Léon Peter (mijn vaders naam
![]()
) Manuel (verbastering van mijn schoonvaders naam).
Ik praat later wel weer bij, maar ik ben al weer lang genoeg bij mijn mannen
![]()
weggeweest. Borstvoeding gaat super, dus meneer krijgt nog een maaltijd voor hij gaat slapen.
Allemaal heeeeeeeeeeeeeel erg bedankt voor jullie waanzinnig lieve reacties en we kletsen gauw verder.
Bollie