quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:40 schreef Yoni het volgende:
Als je dik bent, heb je vaak ook eerder last van de warmte en van bijvoorbeeld overmatig zweten...en dan is buiten zijn niet echt leuk
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:46 schreef RetepV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, what can I say. Ik snap niet dat dikke mensen niet iets aan hun gewicht doen. Maar ja, dat is natuurlijk juist waarom ze dik zijn. Ze gaan 10 keer per jaar afslanken. 10 keer per jaar letten ze dus op wat ze eten. Terwijl je daar 365 dagen per jaar op moet letten.
Maar ga jij bijvoorbeeld wel naar het zwembad zomers? Het valt mij altijd op dat daar echt héél veel slanke grieten rondlopen en maar weinig mollige of dikke. In mindere mate geldt dit ook wel voor mannen. Toen ik zelf wat dikker was voelde ik me daar op het zwembad ook nooit prettig onder. En ik merk wel vaker bij vrienden van me die iets steviger zijn dat ze nooit "zin" hebben om te gaan zwemmen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:03 schreef Yoni het volgende:
Jammer dat er zo flauw gereageerd wordt...hoewel dat natuurlijk te verwachten was.
Anyway, mijn reactie was serieus dus...
Ik ben zelf ook niet een van de slankste (1.65 en 79 kilo), dus mijn reactie was ook absoluut niet bedoeld om dikke mensen af te zeiken of belachelijk te maken.
Jij bent goed in offtopicverhalen. ''spierbundelquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:55 schreef Qwea het volgende:
Ehm, omdat dikke mensen niet graag buiten lopen in de zomer in schaarse kleren? Ik heb van de winter ook een buikje gekweekt, maar mooi dat ik naar de sportschool ga om die eraf te werkenWerkt trouwens wel
Q is afgevallen
Hoeveel onzin kan je kwijt in 4 regels?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:50 schreef Christus het volgende:
[..]
Veel dikkere mensen kunnen vrijw weinig doen aan het feit dat ze dik zijn. Er zijn er die er alles aan doen wat ze kunnen en toch dik blijven. Maar dat is niet hetgeen wat belangrijk is, datgene wat belangrijk is is dat eenieder zich prettig voelt in zijn/haar eigen vel en als dat niet voldoet aan jouw slankheidsideaal: JAMMER DAN![]()
We zullen eens zienquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:51 schreef Morkje het volgende:
Hoeveel onzin kan je kwijt in 4 regels?
Hoezo vooroordelen? Jij weet dus duidelijk erg weinig van dik zijn af. Natuurlijk is het zo dat de helft met een beter discipline, en betere lichaamsbeweiging een heel stuk slanker kunnen zijn, maar als we allemaal zo'n goed discipline hadden als jij, dan hadden we ook geen rokers meer op deze aardbol, want dat heeft ook geen enkel lichaamsvoordeel, en toch kan 1/3e van de Nederlanders er maar niet vanaf komen.quote:Veel mensen die dik zijn kunnen er wel wat aan doen, alleen zijn gewoon niet gedisciplineerd genoeg om weinig te eten. Als je minder calorien binnenkrijgt dan je verbrand, dan val je echt wel af. Die mensen maken gewoon (misschien onbewust) een keus om dik te blijven, maar wel te blijven eten.
Ennuh, dun moeten worden heeft niks te maken met de slankheidsidealen van de niet dikke mensen. Het is gewoon sowieso lelijk als je ECHT heel veel te dik bent, en je gaat er ook nog jaren eerder van dood.
Ja hoor, no prob.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar ga jij bijvoorbeeld wel naar het zwembad zomers? Het valt mij altijd op dat daar echt héél veel slanke grieten rondlopen en maar weinig mollige of dikke. In mindere mate geldt dit ook wel voor mannen. Toen ik zelf wat dikker was voelde ik me daar op het zwembad ook nooit prettig onder. En ik merk wel vaker bij vrienden van me die iets steviger zijn dat ze nooit "zin" hebben om te gaan zwemmen.
Mollig kan idd gewoon heel mooi zijn, ik ken genoeg mollige vrouwen die er toch aantrekkelijk uitzien. Het helpt wel als het figuur enigzins in verhouding blijft.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:48 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja hoor, no prob.
Nou ben ik niet echt dik, maar meer mollig/stevig..dus of ik nou erg representatief ben weet ik niet, maar ik heb er echt schijt aan. Ik eet ook gewoon ijsjes op straat, loop ik een jurkje enzovoort.
Dik is niet gelijk aan lelijk en ik ben best happy met mijn lijf. Tuurlijk mogen er kilootjes af (working on that), maar ik voel me over het algemeen gewoon goed en zelfs ook mooi.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:35 schreef Limsdealer het volgende:
Het is mij al eens opgevallen dat je in de zomer veel minder dikke meiden ziet dan in andere seizoenen. Is het omdat de meeste ervoor zorgen dat ze tijdens die paar maanden slank zijn? En wat doen degene dan die het niet lukt af te vallen? Blijven ze dan in de zomer de ganse tijd binnenzitten of zo?
Mijn vriendje vindt mij in ieder geval erg mooi...en ik heb over het algemeen sowieso niet zo over aandacht te klagen (gets.. dit klinkt wel heel arrogant, zo is het niet bedoeld).quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mollig kan idd gewoon heel mooi zijn, ik ken genoeg mollige vrouwen die er toch aantrekkelijk uitzien. Het helpt wel als het figuur enigzins in verhouding blijft.
Voor ieder mens geld er een basis energie behoefte. Het verschilt natuurlijk per persoon wel een beetje hoeveel dit precies is maar er is wel een aardige schatting van te geven. Mensen met een 'ander verteringsstelsel' zoals jij het noemt moet ik nog tegenkomen. Het gaat bij pak 'm beet 99% van de gevallen gewoon via de maag en het darmstelsel. Dat het tempo van verteren anders is, wat jij ongetwijfeld bedoelde, doet echter helemaal niets af aan de energie die met de voeding is ingenomen op een dag. Je lichaam maakt door een ziekte van een reep chocolade van 500kCal niet ineens 1000 kCal. Als dikke mensen dus nét zoveel eten als de basisbehoefte dan zouden ze vanzelf een stuk dunner worden.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:08 schreef maartena het volgende:
Héél verhaal met weinig feitelijke argumenten
misschien had ik dat regeltje over dat ik zelf ook geen discipline heb, maar toch niet snoep, bijna geen chips en patat eet en niet al tussendoortje 2 marsen eet. heb er gewoon niet echt behoefte aan. ennuh, ik generaliseerde een beetje door te zeggen dat iedereen er iets aan kan doen. 99% dan. maar dit was vooral de reactie op "veel mensen kunnen er niks aan doen dat ze dik zijn" wat natuurlijk klinkklare onzin.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:08 schreef maartena het volgende:
[..]
We zullen eens zienIk zie een stuk of 7 regels hier.....
[..]
Hoezo vooroordelen? Jij weet dus duidelijk erg weinig van dik zijn af. Natuurlijk is het zo dat de helft met een beter discipline, en betere lichaamsbeweiging een heel stuk slanker kunnen zijn, maar als we allemaal zo'n goed discipline hadden als jij, dan hadden we ook geen rokers meer op deze aardbol, want dat heeft ook geen enkel lichaamsvoordeel, en toch kan 1/3e van de Nederlanders er maar niet vanaf komen.
ok, dat je om medische reden niet met weinig eten kan, ok, maar genetisch is echt niet alleen maar genetisch. Je leert van je ouders ook op een bepaalde manier eten, als mijn ouders me als ik honger had gewoon altijd een zak chips hadden gegeven was ik ook dik geworden. En ik schrik er altijd van dat er mensen zijn die dat gewoon doen.quote:Die andere helft kan best wel eens te dik zijn door medische, danwel genetische redenen. Bij sommige mensen werkt het verteringsgestelsel gewoon anders. Mijn vrouw is ook niet een van de slanksten, en als je haar biologische familie bekijkt dan zie je duidelijk de reden: Genetisch! Geen van hen eet bijzonder veel, of eet bijzonder slecht. Er zijn ook tal van medische redenen, zo zijn mensen waarvan de galblaas verwijderd is veel gevoeliger voor overgewicht (met name op middelbare leeftijd) dan heb die dat niet hebben. Mensen die diabetisch zijn vaak ook wat gevoeliger voor overgewicht, maar die moeten zich zowiezo aan een strikt dieet houden voor hun suikerziekte.
daarom zei ik ook VEEL te dik. beetje mollig kan ik nog wel waarderen, maar als je buik voor je borsten uitkomt doe je toch iets fout. en degene waar ik op reageerd stelde het alsof het slankheidsideaal de enige reden was om niet dik te willen zijn. dus moest ik ff zeggen dat veel overgewicht ook niet al te best is.quote:Ik denk dat je een behoorlijke plaat voor je kop hebt als je automatisch denkt:
Dik = teveel eten, te weinig bewegen.
Wellicht dat de helft van de dikken onder ons daar wel onder valt, maar de andere helft toch duidelijk niet.
En het slankheidsideaal is er wel degelijk. Het is zelfs zo dat het gezond is om een KLEIN BEETJE dik te zijn, een heel klein beetje. Het gemiddelde supermodel is medsich bekeken eigenlijk te dun. Je dient juist een kleine reserve te hebben, maar niet meer dan een kleine.
Sjonge jonge, wat kun jij uit je nek lullen. Sommige mensen zijn nou eenmaal anders gebouwd. Die zijn bijvoorbeeld breder op de heupen. Die worden door mensen met de zelfde bekrompe gedachte als jou voor dik uitgemaakt.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:47 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
<KNIP>
Ik zal je maar uit de droom helpen. Jij concludeert zonder enige reden dat ik mensen die breder op de heupen zijn dik noem, gelul. Dat is ook zeker niet wat ik onder de noemer dik vind vallen. als je BMI (en vetpercentage, want BMI alleen zegt niets) boven een bepaalde hoogte komt dan wel.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:20 schreef Gertsan het volgende:
knipperdeknip
je had ook gewoon 1 bepaalde witbier reclame kunnen kijken?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:18 schreef Chillmeister het volgende:
ik heb tijdens mijn studie een hele theorie bedacht over de toename van mooie vrouwen in de zomer. Helemaal tot het puntje uitgewerkt. Om kort te zijn ben ik ervan overtuigd dat s'winters superveel mooie vrouwen in een loods worden opgeslagen, die op een super geheime plek staat, om te voorkomen dat de brille klimaat van de winter hun aantast. en zomers komen ze allemaal naar buiten.
die zijn niet triest, maar die willen graag ergens bij horen, en die roken, dus roken hun ook. En dat is helemaal zo triest niet, want als je in de pubertijd zit wil je graag ergens bij horen, en dan doe je ook datquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:20 schreef Gertsan het volgende:Gezeik over sociale druk laten we dat maar vergeten, want dan ben je heel zwak, als je moet roken omdat je school maatjes dat ook doen ben je gewoon te triest.
Henny Vrienten is het met je eens:quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:18 schreef Chillmeister het volgende:
ik heb tijdens mijn studie een hele theorie bedacht over de toename van mooie vrouwen in de zomer. Helemaal tot het puntje uitgewerkt. Om kort te zijn ben ik ervan overtuigd dat s'winters superveel mooie vrouwen in een loods worden opgeslagen, die op een super geheime plek staat, om te voorkomen dat de brille klimaat van de winter hun aantast. en zomers komen ze allemaal naar buiten.
ben pas 9 maanden terug in Nederland, dus denk dat ik die reclame had gemistquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:52 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
je had ook gewoon 1 bepaalde witbier reclame kunnen kijken?
ha, die is leuk!quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:18 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Henny Vrienten is het met je eens:
*knip*
Wat een grote onzin, maar 1% van de dikke vrouwen heeft ECHTE aanleg, bij de rest is het een combinatie van slecht en onregelmatig eten en te weinig bewegen. Dikke vrouwen komen niet buiten omdat ze zich schamen voor hun lichaam, overmatig transpireren, een minderwaardigheidscomplex hebben ten opzichte van andere vrouwen en .... (ga zo maar door)quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:50 schreef Christus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel dikkere mensen kunnen vrijw weinig doen aan het feit dat ze dik zijn.
![]()
Bron????????quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat een grote onzin, maar 1% van de dikke vrouwen heeft ECHTE aanleg, bij de rest is het een combinatie van slecht en onregelmatig eten en te weinig bewegen. Dikke vrouwen komen niet buiten omdat ze zich schamen voor hun lichaam, overmatig transpireren, een minderwaardigheidscomplex hebben ten opzichte van andere vrouwen en .... (ga zo maar door)
Van mij mogen ze 'bedekt'over straat lopen, maar korte truitjes met vetkwabben moeten ze niet doen.
Met wat laat ik mensen niet in hun waarde precies dan?quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:15 schreef Gertsan het volgende:
[..]
Bron????????
En laat mensen in hun waarde, alsof jij volle zalen zult trekken :')
quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Met wat laat ik mensen niet in hun waarde precies dan?
klinkt imo niet echt sympathiek, wel?quote:Van mij mogen ze 'bedekt'over straat lopen, maar korte truitjes met vetkwabben moeten ze niet doen.
Dus ik moet zeggen dat ze er geweldig uitzien in korte truitjes, dat vind ik niet dus waarom zou ik? Ik hou niet zo van die maatschappelijk geijkte meningen en ik heb er zelf ook niet één. Ik vind het gewoon smerig als een dikke vrouw te kleine kleding aan doet en er vetranden over heen hangen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:27 schreef Gertsan het volgende:
[..]
[..]
klinkt imo niet echt sympathiek, wel?
bron? niet nodig. Jij denkt dus dat die grote toename met mensen met overgewicht niks daarmee te maken heeft. Als die mensen er allemaal niks aan kunnen doen dan zou het percentage 'dikke' mensen net zo groot nu moeten zijn als 100 jaar geleden.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:15 schreef Gertsan het volgende:
[..]
Bron????????
En laat mensen in hun waarde, alsof jij volle zalen zult trekken :')
Ze worden er idd niet mooier, maar juist het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
...
Ik vind het gewoon smerig als een dikke vrouw te kleine kleding aan doet en er vetranden over heen hangen.
maar om die 99% over 1 kam te scheren is beetje absurd, veel "jeugd" kan er ook niets aan doen dat ze vroeger bijvoorbeeeld een verkekerd eet patroon hadden... Aangezien we in een luxe maatschapij leven waar geen honger is heeft het lichaam niets aan vet reserves (terwijl ze wel gemaakt worden).quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:31 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
bron? niet nodig. Jij denkt dus dat die grote toename met mensen met overgewicht niks daarmee te maken heeft. Als die mensen er allemaal niks aan kunnen doen dan zou het percentage 'dikke' mensen net zo groot nu moeten zijn als 100 jaar geleden
Een maatschappelijk probleem, dat is zo'n onzin? Het zijn allerlei dingen die algemeen bekend zijn, maar mensen geven liever de schuld aan aan anderen..... Het ligt aan de mensen zelf. Sorry hoor, maar ik hou persoonlijk niet van dikke mensen die de schuld geven aan van alles en nog wat. Maar daarom mogen anderen dat nog wel, ik vind dat ik nog redelijk subtiel ben in mijn initiele reactie...quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:35 schreef Gertsan het volgende:
[..]
maar om die 99% over 1 kam te scheren is beetje absurd, veel "jeugd" kan er ook niets aan doen dat ze vroeger bijvoorbeeeld een verkekerd eet patroon hadden... Aangezien we in een luxe maatschapij leven waar geen honger is heeft het lichaam niets aan vet reserves (terwijl ze wel gemaakt worden).
Het is dus ook veelal een maatschappelijk probleem. Maar wij pakken het in nederland weer verkeerd aan, want we willen tv sterren verbieden reclame te maken voor snoepdan sla je imo ook de plank mis....
En hij hoeft echt niet te zeggen dat hij ze er geweldig uit vind zien, maar een beetje subtieler mag het wel en daarbij die mensen hebben ook gevoel. We gaan toch ook geen mensen uitschelden omdat ze een bril hebben, of piercings of weet ik veel wat... Als je zo naar mensen gaat kijken kun je ook wel alle buitenlanders ed over 1 kam scheren, maar dat is dan weer discriminatie!
Je hebt gelijk, als iemand overgewicht is (en dan bedoel ik dus niet een vetrolletje ofzo, maar serieus overgewicht) , dan ligt de schuld (IMO) voor een groot deel van de ouders. Maar hoe zou je het dan willen aanpakken? Ik ben er geen expert op, dus weet ook niet wat een goed antwoord is. Ik weet bijv wel dat ze in Engeland alle soorten snoep reclames willen verbieden die verschijnen tusendoor de kinder programm's op tv.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:35 schreef Gertsan het volgende:
[..]
..............
Ze zouden hier in Nederland op al het vette en overbodige voer zoals snoep en koekjes (net zoals op de sigaretten ) ook eens accijns moeten gaan heffen, daar to zetten dat de prijzen van het gezonde eten omlaag gaat.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:41 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, als iemand overgewicht is (en dan bedoel ik dus niet een vetrolletje ofzo, maar serieus overgewicht) , dan ligt de schuld (IMO) voor een groot deel van de ouders. Maar hoe zou je het dan willen aanpakken? Ik ben er geen expert op, dus weet ook niet wat een goed antwoord is. Ik weet bijv wel dat ze in Engeland alle soorten snoep reclames willen verbieden die verschijnen tusendoor de kinder programm's op tv.
Heb ik een leuke voor je. Mijn vrouw is geadopteerd, en ontmoette haar biologische familie voor het eerst toen ze in de 20 was, en toen ook alleen nog maar voor een paar weekjes vakantie. Heeft ze dat dik zijn dan van haar splinterdunne adoptiemoeder geleerd ofzo?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:53 schreef Morkje het volgende:
ok, dat je om medische reden niet met weinig eten kan, ok, maar genetisch is echt niet alleen maar genetisch. Je leert van je ouders ook op een bepaalde manier eten, als mijn ouders me als ik honger had gewoon altijd een zak chips hadden gegeven was ik ook dik geworden. En ik schrik er altijd van dat er mensen zijn die dat gewoon doen.
Accijns heffen is ook zo eerlijk tegenover de mensen die gewoon af en toe eens willen snoepen en die verder gewoon gezond eten en genoeg bewegen en dus ook geen overgewicht hebbenquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:12 schreef La-Fosca het volgende:
[..]
Ze zouden hier in Nederland op al het vette en overbodige voer zoals snoep en koekjes (net zoals op de sigaretten ) ook eens accijns moeten gaan heffen, daar to zetten dat de prijzen van het gezonde eten omlaag gaat.
Tenslotte zijn hart en vaatziekten die mede veroorzaakt worden door overgewicht nog steeds doodsoorzaak nummer 1.
als je echt af en toe snoept dan wordt je van die paar centen extra ook niet anders.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:21 schreef trueblue het volgende:
[..]
Accijns heffen is ook zo eerlijk tegenover de mensen die gewoon af en toe eens willen snoepen en die verder gewoon gezond eten en genoeg bewegen en dus ook geen overgewicht hebben![]()
D'r zitten hier een hoop lui die barsten van de vooroordelen helaas, en maar wat voor zich uit lullen zonder zich een beetje verdiept te hebben in de materie. Maar dat zal voor een gedeelte ook aan de leeftijd liggen natuurlijk..... Of ben ik nu zelf ook vooroordeeltjes aan het plaatsen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:20 schreef Gertsan het volgende:
Ik vind dat hier te makkelijk mensen over 1 kam worden geschoren, maar daarbij komt het is en blijft FOK.
Nee hoor, ik heb mezelf in het verleden eens uitgehongerd naar 69 kilo (1.77m )quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:47 schreef maartena het volgende:
[..]
D'r zitten hier een hoop lui die barsten van de vooroordelen helaas, en maar wat voor zich uit lullen zonder zich een beetje verdiept te hebben in de materie. Maar dat zal voor een gedeelte ook aan de leeftijd liggen natuurlijk..... Of ben ik nu zelf ook vooroordeeltjes aan het plaatsen?![]()
belachelijk idee,quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:12 schreef La-Fosca het volgende:
[..]
Ze zouden hier in Nederland op al het vette en overbodige voer zoals snoep en koekjes (net zoals op de sigaretten ) ook eens accijns moeten gaan heffen, daar to zetten dat de prijzen van het gezonde eten omlaag gaat.
Tenslotte zijn hart en vaatziekten die mede veroorzaakt worden door overgewicht nog steeds doodsoorzaak nummer 1.
Was van de week tussen de middag bij AH, staan er schoolkids aan de kassa die kopen als lunch een bus pringles en een fles cola![]()
Wat is er tegenwoordig mis met een meergranenbolletje en een kwart litertje melk
![]()
ah.....oke dan kan de accijns ook wel weer van de sigaretten af.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:58 schreef -tammie- het volgende:
[..]
belachelijk idee,
iedereen is en bijf verantwoordelijk voor wat ie zelf eet en het is niet de bedoeling dat de regering op dit punt vader en moedertje moet gaat spelen. Mensen die niet goed voor hun eigen lichaam zorgen hebben echt nog wel genoeg verstand om te kunnen begrijpen dat ze verkeerd bezig zijn.
in principe wel ja...quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:13 schreef La-Fosca het volgende:
[..]
ah.....oke dan kan de accijns ook wel weer van de sigaretten af.
Helemaal mee eens. Het is ook niet met roken te vergelijken, omdat je met roken ook de gezondheid van anderen schaadt, en het is voornamelijk DIE reden waarom het roken zoveel aan banden wordt gelegd. Niet zozeer omdat je je eigen lichaam vernietigd, maar omdat je ook vrolijk de longen van de mensen om je heen aan het asfalteren bent.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:58 schreef -tammie- het volgende:
iedereen is en bijf verantwoordelijk voor wat ie zelf eet en het is niet de bedoeling dat de regering op dit punt vader en moedertje moet gaat spelen. Mensen die niet goed voor hun eigen lichaam zorgen hebben echt nog wel genoeg verstand om te kunnen begrijpen dat ze verkeerd bezig zijn.
Laat mij lekker vette hamburgers en chips eten (voor een normale prijs) op mijn tijd......
Nee helemaal niet. Ik was gister en eergister op het strand en geen dikkerd te zien hoor... misschien aarzelen die wat meer.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:30 schreef San-To het volgende:
Kijk op het strand ik verbaasde me daar echt ongelooflijk, de meeste mensen daar zijn dik! (zowel man als vrouw) echt ernstig
dikke vrouwen hebben doorgaans een varkenskopquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:51 schreef Yoni het volgende:
Ik kan overigens echt dikke vrouwen ook best mooi vinden. Ze hebben vaak een onwijs mooie uitstraling.
Annette Nijsquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dikke vrouwen hebben doorgaans een varkenskop
Denk ik dus ook, als je door de binnenstad loopt zie ik altijd hele hordes vetkleppen, op het zwembad en het strand ligt die verhouding heel anders.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:38 schreef Kaensterle het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Ik was gister en eergister op het strand en geen dikkerd te zien hoor... misschien aarzelen die wat meer.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:51 schreef Kaensterle het volgende:
[..]
Annette Nijs
Ik durf wel te wedden dat ik veel meer van genen afweet dan jij. Maar daar gaat het hier niet over. Dat je vrouw niet slecht is opgevoed en dat het door dr genen komt, heb je er ooit wel over nagedacht dat ze misschien wel teveel slechte dingen eet en te weinig beweegt. (want dit is waarschijnljik wel het geval.)quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:17 schreef maartena het volgende:
[..]
Heb ik een leuke voor je. Mijn vrouw is geadopteerd, en ontmoette haar biologische familie voor het eerst toen ze in de 20 was, en toen ook alleen nog maar voor een paar weekjes vakantie. Heeft ze dat dik zijn dan van haar splinterdunne adoptiemoeder geleerd ofzo?
Weet jij zowiezo wel wat van genen enzo af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |