*tvp*quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:25 schreef Peter_Griffin22 het volgende:
kun je je hier gratis laten pijpen?
ik dacht ook zoiets.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:25 schreef Peter_Griffin22 het volgende:
Goeie.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:27 schreef Maud_Dib het volgende:
Waar op die vrouw zegt: "Nou, ik liet een ruft en de hond was dood."
Whahahahahaha
Voor als je hem niet snaptquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:28 schreef Maud_Dib het volgende:
Waarop die vrouw zegt: "Nou, ik liet een scheet en de hond was dood."
Whahahahaha
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:29 schreef FlyingFox het volgende:
Ik was pas in Lesotho, met m'n lesauto!![]()
![]()
Nee, slechte timingquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:29 schreef Croupouque het volgende:
Ik ken nog een mop over een contrabas.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:31 schreef Posdnous het volgende:
Ging ik naar Thailand, was alles vet moeilijk te kauwen![]()
Harry Potter is er nog niet doorgedrongen, ze lopen altijd een paar jaar achter daar.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:37 schreef AiRulez het volgende:
Sta ik me daar in Oss (NB), en echt niemand die daar van een tovenaar had gehoord!
Wil je me dood hebben ofzo?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:41 schreef timbob het volgende:
ik laatst in Den Haag
overal takken en struiken
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:37 schreef AiRulez het volgende:
Sta ik me daar in Oss (NB), en echt niemand die daar van een tovenaar had gehoord!
Weet jij waarom een Contrabas duurder is dan een viool?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:29 schreef Croupouque het volgende:
Ik ken nog een mop over een contrabas.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:48 schreef Renmaestro het volgende:
ik dus naar Polen.
blijken daar geen noordpool en zuidpool te zijn.
Hij brandt langerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:46 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Weet jij waarom een Contrabas duurder is dan een viool?
Ik naar Finland. Was het afgelopen!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:52 schreef kadoter het volgende:
Ik naar finland, hadden ze daar nog nooit van jamba gehoord....
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:29 schreef FlyingFox het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:56 schreef timbob het volgende:
ik naar noorwegen
zijn de wegen helemaal niet van noor
maar van asfalt
grote domper
Ik was in Den Haag, nergens een graaf te zienquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:00 schreef Maud_Dib het volgende:
Was ik in Den Bosch, nergens een hertog te bekennen.
je mag niet omdat we een zo'n stuk verdriet hebben daarmee meteen zeggen dat alle rotterdammers zo zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:26 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
ik dacht ook zoiets.
Lee Towers = Rotterdam =![]()
Probeer het dan op z'n minst wel goedquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:08 schreef AiRulez het volgende:
Was ik laatst in de park....... laat maar.
Ik hield m'n hart vast bij de OPquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:07 schreef Maud_Dib het volgende:
Best een goed topic eigenlijk
Maar het wordt steeds beterquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hield m'n hart vast bij de OP
Geen gal bedoel je.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:12 schreef MissMSX het volgende:
Waas ik laatst in Poortugaal... gaain voetbaal te bekenne...
truequote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:10 schreef Alicey het volgende:
je mag niet omdat we een zo'n stuk verdriet hebben daarmee meteen zeggen dat alle rotterdammers zo zijn
en geen guinnes bier!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:17 schreef EL_REY het volgende:
was ik laast in frans-guinnea, maar wat denk je, niemand heette er frans!
Huizenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:24 schreef Posdnous het volgende:
Leen Huizer
Zeker niet in Huissenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:41 schreef DonFlipmo het volgende:
Kom ik thuis, huis weg :/
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:47 schreef The_Langolier het volgende:
Ik ging naar Basel....En die mensen lulden geen onzin.
Doe is weg gaanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:55 schreef Kletz het volgende:
moos komt bij de antiekwinkel > eej meneer heb je nog wat nieuws?![]()
Was ik laatst in Mongolie, kom ik daar El Rey tegen!! Jah, toch 1 verstandelijke gehandicapte!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:52 schreef EL_REY het volgende:
wat ik laatst in mongolie, wat denk je? nergens een verstandelijk gehandicapte gezien!
haha ga je benen scheren.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:56 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Doe is weg gaan
En ook geen nieuwsleester?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:59 schreef EL_REY het volgende:
laatst ging ik naar praag, wat denk je.. Nergens zag ik die ex-voorzitter van ajax!
Kwam ik laatst in Maud_Dib, hadden ze geen haver.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:01 schreef Maud_Dib het volgende:
Was ik in Nice, zo mooi vond ik het niet.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:01 schreef -Schorpioen- het volgende:
Kwam ik laatst in Haarlem, bleek het zijn lem te zijn....
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:58 schreef Maud_Dib het volgende:
Ging ik naar Haarlem, bleek lem van hem, niet van haar.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:03 schreef Kletz het volgende:
[..]
Kwam ik laatst in Maud_Dib, hadden ze geen haver.![]()
leuk!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:58 schreef AiRulez het volgende:
[..]
Was ik laatst in Mongolie, kom ik daar El Rey tegen!! Jah, toch 1 verstandelijke gehandicapte!
Wat moet je doen als je fagot in brand staat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was is ik laatst in toeval....was ie al weer opgestaan..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:03 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
[..]
Kom op, dit was een open goal!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:03 schreef EL_REY het volgende:
[..]
leuk!!![]()
das niks nieuwsquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:27 schreef EL_REY het volgende:
was ik laast in bussum op de bus aan het wachten, wat denk je? bus had vertraging!
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:33 schreef EL_REY het volgende:
was ik laatst aan het ijsselmeer, wat denk je? Ik moest voorzichtig rijden het had geijzeld!
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:59 schreef Maud_Dib het volgende:
Was ik laatst in IJsland, wat denk je; nergens een raket of een magnum te krijgen.
Misschien groepskorting?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:50 schreef The_Langolier het volgende:
Ik naar Ijsland, zijn de magnums uitverkocht!
![]()
wat... ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:30 schreef The_Langolier het volgende:
Ik weet nog een leuke over Deventer.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:30 schreef Steve-O het volgende:
Dacht ik in Boksum Mike tyson te vinden
is die aap der niet
Sorry, maar die van Lesotho blijft het leukst.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:48 schreef punkjunk het volgende:
ik vond mijn 'bos weg geschoren' toch wel heel erg sterk, maar jullie niet geloof ik![]()
maakt mij niet uitquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:25 schreef Peter_Griffin22 het volgende:
vind je et zelf grappig of doe je et expres zo triest?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:53 schreef EL_REY het volgende:
dus ik ging laatst naar wales, wat denk je? staat andre rieu daar met zijn viool te walsen!
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:29 schreef FlyingFox het volgende:
![]()
Maar dat is belgiequote:Op woensdag 9 juni 2004 12:00 schreef EL_REY het volgende:
ik laatst naar blankeberge, wat denk je? alleen maar zwarte bergen!
dat moet je dus nooit aan mij vragen, tuurlijk vind ik MEZELF grappig..quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:58 schreef Kletz het volgende:
[..]
vind je et zelf grappig of doe je et expres zo triest?
ik weet voldoendequote:Op woensdag 9 juni 2004 12:02 schreef EL_REY het volgende:
[..]
dat moet je dus nooit aan mij vragen, tuurlijk vind ik MEZELF grappig..![]()
grappig
was ik laatst in denemarken, wat denk je? betalen ze daar in kronen!!
het heeft overigens een totaal andere wending gekregen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:17 schreef Mahavishnu het volgende:
Mijn kutste topic ooit is ook mijn populairste topic ooit.
oh, daar. Zit dat restaurantje er nog waar je van die geniale varkensschnitsels kunt krijgen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:21 schreef Mahavishnu het volgende:
Ik was laatst in Krungthepmahanakornamornratanakosinmahintarayutthayamahadilokphopnopparatrajathaniburiromudomrajaniwesmahasatharnamornphimarnavatarnsathitsakkattiyavisanukamprasit, trouwens.
Heb je m de groeten gedaan? HEY ALIquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:47 schreef The_Langolier het volgende:
was ik in aalsmaar. Geen aal te bekennen. Wel Ali.
whehehe,quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:26 schreef -Schorpioen- het volgende:
Kwam ik laatst in de Kuip.....blijkt dat ook de ploeg daar als een pakje boter speelt...
Heeee! Ik ben anders heel sympathiek hoor!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:12 schreef The_Langolier het volgende:
kom ik laatst een sympathieke man tegen. Wat denk je? Nergens sympathie te bekennen.
Triestheid ten topquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:04 schreef cerror het volgende:
1337owers
Doordenkertje.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:37 schreef The_Langolier het volgende:
Ik was laatst in Mierlo, Zie ik zo'n beestje maar hij was high.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |