tomato potato, ohja ik spreek het wel goed uitquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:30 schreef Buschetta het volgende:
Uh... Beetle.
graffiti is tha word..... Y ???
god wat haat ik mensen die het dan ook nog uitspreken als gravity i.p.v Gra-fi-ti
Hoi en Doeiquote:Op zondag 9 september 2007 18:54 schreef satan666 het volgende:
analfabete teringzooi
Nee, Almere, Flevolijn.quote:Op maandag 10 september 2007 13:00 schreef Litso het volgende:
Same is aardig bekend. Waar zit je, oosten van het land?
Zijn pieces zijn meestal niet heel extreem maar wel altijd strak, en hij zit vaak op flink lastige plaatsen
Same komt naar mijn weten uit het Oosten en werkte vaak samen met Manz. Later in Utrecht. Natuurlijk heel Nederland ondergebombed. En als ik me goed kan herrineren een hoop "beef" gehad met schrijvers uit het westen.quote:Op maandag 10 september 2007 13:00 schreef Litso het volgende:
Same is aardig bekend. Waar zit je, oosten van het land?
Zijn pieces zijn meestal niet heel extreem maar wel altijd strak, en hij zit vaak op flink lastige plaatsen
Same zie je idd echt overal in Nederland.quote:Op maandag 10 september 2007 13:28 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Same komt naar mijn weten uit het Oosten en werkte vaak samen met Manz. Later in Utrecht. Natuurlijk heel Nederland ondergebombed. En als ik me goed kan herrineren een hoop "beef" gehad met schrijvers uit het westen.
(natuurlijk gebruiken een hoop beginnende toys vaak bekende namen)
Ik ben Same in Berlijn ook al wel eens tegen gekomen...quote:Op maandag 10 september 2007 13:33 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Same zie je idd echt overal in Nederland.
Wat een helden.quote:Op maandag 10 september 2007 15:51 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik ben Same in Berlijn ook al wel eens tegen gekomen...Het was the same Same, er stond namelijk een verwijzing naar NL bij...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |