quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:47 schreef moniek het volgende:
ik denk dat het wel degelijk invloed heeft. ik krijg vaak reacties alsof ik jonger ben dat ik ben omdat het er kinderlijk uitziet. Maar dan alleen van mensen die Keith Haring niet kennen..
Hé! Je ondertitel wat doe je!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:47 schreef moniek het volgende:
ik denk dat het wel degelijk invloed heeft. ik krijg vaak reacties alsof ik jonger ben dat ik ben omdat het er kinderlijk uitziet. Maar dan alleen van mensen die Keith Haring niet kennen..
Ja, en hij ging dood aan AIDS.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]keith haring is toch die kerel die zichzelf graffity artist noemt maar alleen maar van die stomme poppetjes tekent en dat dan ook nog kunst noemt
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar uiteraard neemt niemand die ooit serieus.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:00 schreef OphiOn het volgende:
![]()
THANKS heeeeel moooiquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:15 schreef Toeps het volgende:
XemmyX, ik het er snel ff een in elkaar gedraaid, geïnspireerd op je oude avatar.
[afbeelding]
klopt, is het ookquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:46 schreef Gianluca het volgende:
[afbeelding]
lijkt een beetje op een wijfie uit een ps2 spel van mn broertje
mijne zijn natuurlijk de mooistequote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:08 schreef _Denker het volgende:
Ik vind die van mij het mooist.
Hai Emmy![]()
Graffity groothedenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oeh leuk ff een topic maken over graffity in LIT
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |