omfg. Dat ga je niet menen, komt daar een film van?!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:51 schreef Roellio het volgende:
Thunderbirds The Movie![]()
![]()
Ach McG heeft al 2 redelijke Charlies Angels films weten af te leveren...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:49 schreef California het volgende:
[..]
Laten we 't hopen.
Verder: Superman. Toen TIm Burton nog ging regisseren klonk 't nog wel interessant, zelfs met Nicolas Cage in de hoofdrol. Maar nu met McG als regisseur en een paar rare namen die gefluisterd worden, moet dit haast wel crappy worden.
yup, live-actionquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
omfg. Dat ga je niet menen, komt daar een film van?!
dat riekt naar een flopquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:32 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
yup, live-action
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:31 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ach McG heeft al 2 redelijke Charlies Angels films weten af te leveren...
Er is niks mis met Bill Paxton, maar na de eerste trailer leek het nog een lekkere actiefilm te worden.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:07 schreef BobRooney het volgende:
[..]
dat riekt naar een flop
Bill Paxton in de hoofdrol?
Was het eerste waar ik aan moest denken toen ik de topic titel lasquote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:16 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
Als het aan Alex Proyas (Dark City) ligt niet. Hij krijgt best wel aardige reviews trouwens.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:52 schreef Gorro het volgende:
I, Robot zou ook wel eens kunnen floppen. Will Smith in SF-films heeft tot nu toe altijd hits opgeleverd, maar van de trailer hiervan werd ik ook niet egt vrolijk. Hebben ze weer een potentieel goed SF-film verhaal, lijken ze het totaal platgedrukt hebben tot een domme actie-film (zo kwam het iig op mij over). Ach misschien gaat hij het daarom juist goed doen aan de box-office, maar de trailer was voor mij iig een afknapper.
I, Robot heeft nu in totaal $95.1M opgeleverd. Will was overigens volgens zijn vrouw zeer nerveus over hoe de film het zou gaan doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:52 schreef Gorro het volgende:
I, Robot zou ook wel eens kunnen floppen. Will Smith in SF-films heeft tot nu toe altijd hits opgeleverd, maar van de trailer hiervan werd ik ook niet egt vrolijk. Hebben ze weer een potentieel goed SF-film verhaal, lijken ze het totaal platgedrukt hebben tot een domme actie-film (zo kwam het iig op mij over). Ach misschien gaat hij het daarom juist goed doen aan de box-office, maar de trailer was voor mij iig een afknapper.
LOL nee ik denk het ook niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik denk dat Miss Congeniality 2 een aardig fiasco zal worden. Ook Pluk van de Petteflet zie ik nog niet miljoenen in het laatje brengen...
Idd, is hij hier trouwens al uitgekomen?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:54 schreef Spindizzy het volgende:
Garfield the Movie
Tot ik de eerste trailer zag had ik er best vertrouwen in (de tekenfilmserie was erg leuk tenslotte) maar wat blijkt dat een onzalig plan te zijn geweest...
[afbeelding]
Pluk wordt vast een grote hit. Volwassenen willen het zien wegens jeugdsentiment. Jongeren ook wegens jeugdsentiment. De kinderen gaan mee. Echt een familiefilm, lijkt me dat.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik denk dat Miss Congeniality 2 een aardig fiasco zal worden. Ook Pluk van de Petteflet zie ik nog niet miljoenen in het laatje brengen...
McG. Die is ontzettend slecht. Alles wat hij aanraakt verandert in kleffe stukjes-poep.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:49 schreef California het volgende:
[..]
Laten we 't hopen.
Verder: Superman. Toen TIm Burton nog ging regisseren klonk 't nog wel interessant, zelfs met Nicolas Cage in de hoofdrol. Maar nu met McG als regisseur en een paar rare namen die gefluisterd worden, moet dit haast wel crappy worden.
Hebben we het hier over US, Nederlandse, of wereldwijde B.O.?quote:Voorspel hier films die waarschijnlijk helemaal niets gaan doen aan de boxoffice (terwijl ze daar wel voor gemaakt zijn natuurlijk )
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |