Daar verheug ik me dan weer heel erg opquote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:26 schreef BobRooney het volgende:
Dodgeball: A True Underdog Story
He Eurotrip..quote:
dat weet ik nog zo net niet...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:57 schreef ShaoliN het volgende:
Spiderman 2 wordt ook om te huilen volgens mij.
Volgens Mike die er verstand van heeft, zijn de eerste reviews erg positief.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:57 schreef ShaoliN het volgende:
Spiderman 2 wordt ook om te huilen volgens mij.
Ook die film had z'n eerste kritieken binnen...ook zwaar onder de maat. Maar wellicht kunnen ze er nog wat aan veranderen voor de premiere...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:21 schreef Gorro het volgende:
Ik heb ook geen goed gevoel bij King Arthur. Zeker ook omdat er zo veel van dat soort films komen binnen afzienbare tijd...
De trailer is zo slecht :')quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:21 schreef Gorro het volgende:
Ik heb ook geen goed gevoel bij King Arthur. Zeker ook omdat er zo veel van dat soort films komen binnen afzienbare tijd...
Heb je die cast gezien? Op matt Damon na hebben ze amper of geen acteerervaring.quote:
Die is idd al uit en is niet geflopt. Bracht ook nog niet zoveel op als gehoopt, maar de internationale release moet nog komen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:53 schreef Zhenar het volgende:
Verder gaat floppen:
-Hellboy (of is die al uit?)
Dat kan echt nog alle kanten opgaan...de komende weken zullen de eerste castings bekend worden gemaakt. Ik snap trouwens niet waarom je het te ouderwets en Amerikaans noemt, want ook Batman, Superman, X-Men of Spider-Man zouden dan geflopt moeten zijn...quote:-The Fantastic Four (te ouderwers en Amerikaans)
Inderdaad. dat gaat een drama worden.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:52 schreef Gorro het volgende:
I, Robot zou ook wel eens kunnen floppen. Will Smith in SF-films heeft tot nu toe altijd hits opgeleverd, maar van de trailer hiervan werd ik ook niet egt vrolijk. Hebben ze weer een potentieel goed SF-film verhaal, lijken ze het totaal platgedrukt hebben tot een domme actie-film (zo kwam het iig op mij over). Ach misschien gaat hij het daarom juist goed doen aan de box-office, maar de trailer was voor mij iig een afknapper.
Laten we 't hopenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:36 schreef Posdnous het volgende:
Deze maakt ook een redelijke kans om te floppen:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |