Goed idee dagoquote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:25 schreef Dagonet het volgende:
Zullen we hier maar het kanslose topic van maken?
Superideequote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:25 schreef Dagonet het volgende:
Zullen we hier maar het kanslose topic van maken?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:28 schreef Mayhem het volgende:
Wél!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:29 schreef DaMook het volgende:
Kanslose topic ? Ik ben niet kansloos
Wakker en klaar om kansloos bezig te gaanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:29 schreef Dagonet het volgende:
Dank je Pax!
PS!Hoe is het?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:29 schreef DaMook het volgende:
Jij bent de meest kansloze van allemaal juistquote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:29 schreef DaMook het volgende:
Tja. PS heeft gesproken.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij bent de meest kansloze van allemaal juist
Hoi Megumiquote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:31 schreef Megumi het volgende:
Goedenavond.
me pakt een bakkie koffie.
Ik heb gewoon kut vrienden stel *piep* dat ze gewoon op hadden gelet voor het boekenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wél!
En die vakantie moet je gewoon gaan!
Tuurlijk wel, wij kiezen toch gewoon jouw kant omdat we de rest niet kennen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb gewoon kut vrienden stel *piep* dat ze gewoon op hadden gelet voor het boeken
Ach ik hou er over op want het helpt toch niets om me hier af te reageren
Hoi Caesuquote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:34 schreef Caesu het volgende:
hee
op FOK! wel jaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hoi Caesu
Tijd geleden zeg
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:36 schreef Caesu het volgende:
[..]
op FOK! wel ja![]()
daarnet zag ik je nog in een boom zitten![]()
Bier?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:35 schreef Dagonet het volgende:
Het bier smaakt trouwens prima Paxlie.
Kzat met mijn buurman een biertje te doen in zijn tuin, lekker lopen ouwehoeren. Nu thuis en ff flessie erbij. Toch ff nadrinken, doe je mee ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:35 schreef Dagonet het volgende:
Paxlie? Waarom ben jij nog wakker?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:38 schreef Megumi het volgende:
Dat kennen we van jouw Mayhem.
ze waren opeens stilquote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Naast een stel reigers zeker?
Kheb alleen Heinekenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bier?
Waar?
Hebben ze hier ook HJ?
het overwegen ben je al voorbij?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:38 schreef Mayhem het volgende:
Ik ging trouwens slapen
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:40 schreef Caesu het volgende:
[..]
het overwegen ben je al voorbij?![]()
Nope, ze zaten vol verwondering ergens naar te kijkenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:39 schreef Caesu het volgende:
[..]
ze waren opeens stil
heb je ze de nekken omgedraaid?
Klinkt op zich als een planquote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:39 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Kzat met mijn buurman een biertje te doen in zijn tuin, lekker lopen ouwehoeren. Nu thuis en ff flessie erbij. Toch ff nadrinken, doe je mee ?
Jij wil me altijd zo snel mogelijk weghebben hè?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:42 schreef Megumi het volgende:
Nou weltrusten dan maar Mayhem.
Heineken dan maar, de rest is bochtquote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:39 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Kheb alleen Heineken, Amstel
en Grolsch
Nee hoor houd alle mogelijkheden open.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:42 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Jij wil me altijd zo snel mogelijk weghebben hè?
keek jij daar ook naar?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope, ze zaten vol verwondering ergens naar te kijken
Buurman bijna in de fik na glaasje benzine, daarna nog iemand bijna in de fik, en al die foto's staan op me telefoonquote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:43 schreef Dagonet het volgende:
's Nachts zinloos ouwehoeren in een tuin onder het genot van drank is trouwens méér dan zeer okay.
Ja ja...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:44 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nee hoor houd alle mogelijkheden open.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:45 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Buurman bijna in de fik na glaasje benzine, daarna nog iemand bijna in de fik, en al die foto's staan op me telefoon
(wie gaat er nu een datakabel geven? Nokia 6600 )
Tegelijk met mij waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:46 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Ja ja...
Maar ik ga zo hoor!
Ik mag daar niet naar kijken, heb wel stiekem tussen spleetjes van mijn ogen door gekekenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:45 schreef Caesu het volgende:
[..]
keek jij daar ook naar?![]()
dat had ik nooit achter die reigers gezocht... zouden ze daarom in bomen zitten
Grolsch!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heineken dan maar, de rest is bocht
MMS-en of mailen?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:45 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Buurman bijna in de fik na glaasje benzine, daarna nog iemand bijna in de fik, en al die foto's staan op me telefoon
(wie gaat er nu een datakabel geven? Nokia 6600 )
Klopt, ook bochtquote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Grolsch!
Ik wil gewoon een gratis datakabel, daarna ga ik wel mailenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:48 schreef Mayhem het volgende:
[..]
MMS-en of mailen?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Klopt, ook bocht
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tegelijk met mij waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:51 schreef Paxlie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:51 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Dago...dat klonk best wel heel erg gay enzo..W
Vertel?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:51 schreef Megumi het volgende:
Er is wat leuks op de national geograhpic.
Ik zal het 1x proberenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, wij kiezen toch gewoon jouw kant omdat we de rest niet kennen.
Begin bij het begin.
Alles beter dan amstel.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Klopt, ook bocht
Grols is niet echt slecht.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Klopt, ook bocht
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:50 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een gratis datakabel, daarna ga ik wel mailen
hihiquote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:52 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Hoe Nederlands
Zeg dat danquote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zei "tegelijk" niet "samen".
De titanic?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:51 schreef Megumi het volgende:
Er is wat leuks op de national geograhpic.
lees eensquote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:52 schreef DaMook het volgende:
Knip
ze maken nu weer herriequote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik mag daar niet naar kijken, heb wel stiekem tussen spleetjes van mijn ogen door gekeken
Maar die reigers waren echt met stomheid geslagen opeens, het leek alsof ze iets heel bijzonders hadden gezien
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alles beter dan amstel.
Toch?... of is het wat anders?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:55 schreef Mayhem het volgende:
[..]
De titanic?
Als er niets anders is moet je het ermee doen jaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:52 schreef Megumi het volgende:
[..]
Grols is niet echt slecht.
* Gluurtquote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:55 schreef Caesu het volgende:
[..]
ze maken nu weer herrie
zou het voorbij zijn ofzo?
Titanic idd.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:57 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Toch?... of is het wat anders?
Gelezen!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
lees eens
daar heb ik hard mijn best op gedaan hoor
Is mijn langste tekst ooit op een forum
Ja ik las v/d week al zoiets dat het helemaal geplunderd was ofzo?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:59 schreef Megumi het volgende:
[..]
Titanic idd.
Welterusten Caesuquote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:00 schreef Caesu het volgende:
trusten enzo
Trusten.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:00 schreef Caesu het volgende:
trusten enzo
Klopt. Met weinig respect voor de doden.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:00 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Ja ik las v/d week al zoiets dat het helemaal geplunderd was ofzo?
Ook gelezen en met Dagonet eens.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gelezen!
Dumpen die kneuzen en jij, Freek en Niels stappen in de auto en zien gewoon waar jullie in terecht komen. De resterende mensen die lopen te zeiken kunnen best met z'n allen Freek terugbetalen.
Dát of iedereen gaat gewoon en niet zeiken.
Dat idee hadden wij dus ook al een beetje.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gelezen!
Dumpen die kneuzen en jij, Freek en Niels stappen in de auto en zien gewoon waar jullie in terecht komen. De resterende mensen die lopen te zeiken kunnen best met z'n allen Freek terugbetalen.
Dát of iedereen gaat gewoon en niet zeiken.
Hoop het ook. Anders is het wel heel vervelend voor je vriend.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:11 schreef DaMook het volgende:
Overigens is Freek degene die geboekt heeft voor heel de groep en daardoor ook nog eens hoofdelijk aansprakkelijk voor alle eventuele kosten. Al ga ik er wel vanuit dat de rest mans genoeg is om die dan evt. op zich te nemen
Ja best wel, maar ik ga er maar van uit dat ze zo erg niet zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:15 schreef Megumi het volgende:
[..]
Hoop het ook. Anders is het wel heel vervelend voor je vriend.
Maar ik ben ondertussen al wel min of meer als grootste zeikerd aangeduidt omdat ik ze er telkens aan herinner dat HUN de fout hebben gemaakt door niet op te letten voor het boeken.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:26 schreef Dagonet het volgende:
Roken is okay [14.gif]
En DaMook, volgens mij stel je je veel te aardig op. Juist omdat je er geen geld in gestoken hebt kan je hard tegen die zeikerds ingaan. Zíj hebben geboekt, het is hún geld dat op het spel staat.
Weltrusten.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:25 schreef Mayhem het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen denk ik
En geen goede annuleringsverzekering hebben afgesloten met z'n allen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar ik ben ondertussen al wel min of meer als grootste zeikerd aangeduidt omdat ik ze er telkens aan herinner dat HUN de fout hebben gemaakt door niet op te letten voor het boeken.
Roken is zeker ok [14.gif]
yeah rightquote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:25 schreef Mayhem het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen denk ik
Ramen wagenwijd open gezet. Idd hoor de volgels fluiten.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:35 schreef DaMook het volgende:
Dit is eigenlijk wel het mooiste moment om buiten te zijn. Lekkere temperatuur, nog niet te licht en ook niet te donker, alle vogeltjes die fluiten, en geen mensen of verkeer waar je je aan kunt ergeren.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:35 schreef DaMook het volgende:
Dit is eigenlijk wel het mooiste moment om buiten te zijn. Lekkere temperatuur, nog niet te licht en ook niet te donker, alle vogeltjes die fluiten, en geen mensen of verkeer waar je je aan kunt ergeren.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:40 schreef Mayhem het volgende:
[..]
De ochtend schemeringquote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]Nachten
Nope nooitquote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:43 schreef Mayhem het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je je zelf zo ongelooflijk voor schut zet op dit tijdstip?
Zelden. Maar de ochtend is ook mijn meest heldere periode van de dag.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:43 schreef Mayhem het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je je zelf zo ongelooflijk voor schut zet op dit tijdstip?
Plaatjes posten enzo blijft lastig.quote:
www.picserver.tkquote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
De ochtend schemering
Waar kun je ook alweer makkelijk en snel foto's online zetten ? Ik kan vanuit hier niet op mijn site FTPen
*klikquote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:49 schreef Mayhem het volgende:
OMFG dit is echt te erg voor woorden mensen
Niet slechtquote:
Nu is dus de tijd om luid zingend en dansend over straat te banjerenquote:
Eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nu is dus de tijd om luid zingend en dansend over straat te banjeren
Wat let je, je gaat toch zo naar je werkquote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:07 schreef Megumi het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Inderdaad de straat waar ik woon in Amsterdam.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:16 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
A'dam ?
Lekker rustig en mooie foto's DaMook.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:16 schreef DaMook het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*Mooi
De onderste is trouwens het middelste stuk van de stal
kwaliteit is alleen bagger van mijn telefoon camquote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:18 schreef Megumi het volgende:
[..]
Lekker rustig en mooie foto's DaMook.
Digitale camera. Ideaal.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:17 schreef Mayhem het volgende:
Ik wou ook ff foto's maken van het uitzicht, maar de webcam doet het niet meer
Hier wordt het 28 tot 31 graden, heerlijk om te slapen dusquote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:20 schreef Jikpunth het volgende:
Ik heb mijn laptop niet bij me anders had ik even wat foto's van mijn uitzicht gestuurd, overigens een heerlijke dag hier 25 gradenlove it.
Dat vind ik ook lastig met dit weer als het zo warm is.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hier wordt het 28 tot 31 graden, heerlijk om te slapen dus
Misschien dat ik op een gegeven moment maar het bos opzoek ofzo.
Heb ik niet meerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:21 schreef Megumi het volgende:
[..]
Digitale camera. Ideaal.
Ik ben hier met 44 graden in slaap gevallen, ben heel erg blij dat ik in de schaduw lag anders had ik naar het ziekenhuis gemogen. Ach ja 25 graden is niet slecht voor de winter.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:33 schreef Dagonet het volgende:
Hier wordt het 28 tot 31 graden, heerlijk om te slapen dus
Misschien dat ik op een gegeven moment maar het bos opzoek ofzo.
Het is normaal niet zo erg hoor, als ik erg weinig slaap en het bloedheet is, de enigen die er écht last van hebben zijn mijn collega's en niet ikquote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:37 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat vind ik ook lastig met dit weer als het zo warm is.
Echt jammer.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:40 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Heb ik niet meer
Gordijnen dicht, helaas de ramen en deuren ook (ben er al één kat aan kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:42 schreef Megumi het volgende:
Houd de gordijnen met dit weer dicht. Scheeld al een stuk.
Ja ik was zeg maar best wel camera verslaafdquote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:43 schreef Megumi het volgende:
[..]
Echt jammer.
Bij het kruidvat loopt een aanbieding. Nadeel het is een HP.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:50 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Ja ik was zeg maar best wel camera verslaafd
Hoezo een kat aan kwijtgeraakt?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gordijnen dicht, helaas de ramen en deuren ook (ben er al één kat aan kwijtgeraakt) en zorgen dat je echt moe bent
En zo snel mogelijk slapen, als het nog een beetje koel is, dan slaap je door het heetste heen.
ff kijkenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:52 schreef Megumi het volgende:
[..]
Bij het kruidvat loopt een aanbieding. Nadeel het is een HP.
Vraag ik me ook af?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:56 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Hoezo een kat aan kwijtgeraakt?
Ik ging op een gegeven moment slapen na een nachtdienst met de keukenramen open, een paar uurtjes later werd ik wakker en ik was een kat kwijt, alles afgezocht, op een gegeven moment alle deuren afgegaan en het bleek dat hij van de 6e verdieping naar beneden was gevallen, iemand had hem zien liggen en de dierenambulance gebeld, die hebben hem naar de dierenarts gebracht. Helaas heeft hij de nacht niet meer overleefdquote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:56 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Hoezo een kat aan kwijtgeraakt?
Echt vervelend. De kat die ik nu heb kan gelukkig niet op de ventsterbank komen. En laat ze op een kiertje open staan.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ging op een gegeven moment slapen na een nachtdienst met de keukenramen open, een paar uurtjes later werd ik wakker en ik was een kat kwijt, alles afgezocht, op een gegeven moment alle deuren afgegaan en het bleek dat hij van de 6e verdieping naar beneden was gevallen, iemand had hem zien liggen en de dierenambulance gebeld, die hebben hem naar de dierenarts gebracht. Helaas heeft hij de nacht niet meer overleefd :'(
Oh zo... da's kut ja!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ging op een gegeven moment slapen na een nachtdienst met de keukenramen open, een paar uurtjes later werd ik wakker en ik was een kat kwijt, alles afgezocht, op een gegeven moment alle deuren afgegaan en het bleek dat hij van de 6e verdieping naar beneden was gevallen, iemand had hem zien liggen en de dierenambulance gebeld, die hebben hem naar de dierenarts gebracht. Helaas heeft hij de nacht niet meer overleefd
6e verdieping is een kuthoogte, 5e en lager of 8e en hoger hebben ze een véél grotere kans om goed terecht te komen.
Wat is joske dan dat je er zo slecht vandaan komt?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 06:04 schreef _van_puffelen het volgende:
Heb ik ook wel eens dat ik een weekje moeilijk loop.
ga nooit naar een bar die joske heet
Sterkte met opruimen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 06:06 schreef Dagonet het volgende:
Nog een klein half uurtje en dan ga ik maar eens een beetje de boel aanvegen hier.
Wat voor werk doe je eigenlijk Dago?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 06:06 schreef Dagonet het volgende:
Nog een klein half uurtje en dan ga ik maar eens een beetje de boel aanvegen hier.
Met hier bedoelde ik het forumquote:Op dinsdag 8 juni 2004 06:09 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je eigenlijk Dago?
Nu heb je hem weggejaagd!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 06:06 schreef Mayhem het volgende:
Het was een gaybar met een gangbang night thema ofzo?
M.a.w. op je kont zitten en fokken?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 06:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Met hier bedoelde ik het forum
Procesbewaking enzo, remote beheer van een paar honderd servers en database management
Ja maar dat doe ik toch ookquote:Op dinsdag 8 juni 2004 06:23 schreef Mayhem het volgende:
[..]
M.a.w. op je kont zitten en fokken?
Allemaal als er ruimte voor is.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 06:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik toch ook
Ik heb vannacht trouwens ook nog een film gekekenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 06:26 schreef Megumi het volgende:
[..]
Allemaal als er ruimte voor is.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 06:23 schreef Mayhem het volgende:
[..]
M.a.w. op je kont zitten en fokken?
Straks.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 06:35 schreef Megumi het volgende:
Je vergeet het slotje.
Wooh.. vertel, jij filmkennerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 06:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb vannacht trouwens ook nog een film gekeken
My Boss's Daughterquote:Op dinsdag 8 juni 2004 06:39 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Wooh.. vertel, jij filmkenner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |