Op dit tijdstip help ik welquote:jah, zeg Maak het hem maar makkelijk Had hem maar eens detective laten spelen
problemen? Jah, ze heet Sanne iddquote:k was ook in de stad afgelopen weekend..
beetje in Zeezicht gehangen en toch nog uurtje in Plaza gehangen..
maar ik denk trouwens ook niet dat ik jou zou herkennen.
Met je zus heb ik vaak al problemen
Je zus heet Sanne als me niet vergis?
Okee.. dan weet ik al met wie ik het genoegen hebquote:Op maandag 7 juni 2004 23:48 schreef Inu het volgende:
[..]
problemen? Jah, ze heet Sanne idd
Ik denk btw ook niet dat ik jou zou herkennen hoorAlleen ik ken toch wel redelijk wat mensen hier...d8 k sow
Hoe heet je?
Scherp blijven he!quote:Op maandag 7 juni 2004 23:51 schreef ArTiC het volgende:
En ik maar op F5 douwen in het ouwe topic
Mja...quote:Op maandag 7 juni 2004 23:52 schreef ArTiC het volgende:
saaie topictitel roel....volgende keer beter hoor
ohw, nog een helmonderquote:Op maandag 7 juni 2004 23:52 schreef ArTiC het volgende:
saaie topictitel roel....volgende keer beter hoor
quote:Op maandag 7 juni 2004 23:54 schreef Inu het volgende:
[..]
ohw, nog een helmonder
Haaj
BB is de eerste EHV-er in ons rijtjequote:Op maandag 7 juni 2004 23:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Blauwe..je had het beter 'Helmond 644 - En we gaan weer verder' kunnen noemen
mijn vriendje (O+) heeft vorig schooljaar oowk ff M&I gestudeertquote:Op maandag 7 juni 2004 23:55 schreef blieblie het volgende:
grrrrr.... ik zeg nooit meer dat je offline bent roel.
jup, Dat is Juup toch tegenwoordig?quote:Op maandag 7 juni 2004 23:58 schreef blieblie het volgende:.
Zeg Facility Manager, das toch gewoon een duur woord voor Concierge?
Afwezigquote:Op maandag 7 juni 2004 23:58 schreef ArTiC het volgende:
Hij staat alleen op afwezig hoor...of je bent geblockt Ferdirand
hmm stuk of 10...9 daarvan block+delquote:Op maandag 7 juni 2004 23:59 schreef Blueman het volgende:
[..]
Afwezig
eigenlijk vrij weinig mensjes geblockt
lijk ik ook nietquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:00 schreef Blueman het volgende:
Inu, je lijkt niet echt op je zus moet ik zeggen
Teminste vind ik niet..
Ahhh ahh en ahhhquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:01 schreef Inu het volgende:
[..]
lijk ik ook nietWe zijn wel evengroot
En we hebben origineel dezelfde kleur haar en nu nog steeds dezelfde kleur ogen
Daar schijn je tegenwoordig voor te kunnen studerenquote:Op maandag 7 juni 2004 23:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jup, Dat is Juup toch tegenwoordig?
zal ik doenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:03 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ahhh ahh en ahhh
Duidelijk...
Doe haar maar eens de groeten als je haar ooit spreekt (heb haar lang niet gesproken en ook msn niet meer)
Geinig zo btw
Waar was je eigenlijk op stap geweest afgelopen weekend?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:05 schreef Inu het volgende:
[..]
zal ik doenZe heeft nu toch internet op haar kamer, dus ze zou wat vaker online zijn d8 k...
Ik... ff kijken...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmm stuk of 10...9 daarvan block+del
valt best mee eigenlijk...kdenk dat meer mensen mij geblockt hebben
Ik ben eerst naar de middernachtfilm in Pathe geweest...was een hele flauwe nep-horror... Shaun of the Deadquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
Waar was je eigenlijk op stap geweest afgelopen weekend?
Dadasquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben eerst naar de middernachtfilm in Pathe geweest...was een hele flauwe nep-horror... Shaun of the DeadEn daarna ff naar Dadas (saai, veel te veel kleine kindjes), Deux (saai, veels te druk) en de pub (was wel gezellig
)
Deux was te druk?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben eerst naar de middernachtfilm in Pathe geweest...was een hele flauwe nep-horror... Shaun of the DeadEn daarna ff naar Dadas (saai, veel te veel kleine kindjes), Deux (saai, veels te druk) en de pub (was wel gezellig
)
Ik was daar elk weekend te vinden toen ik 14 en 15 was, alleen sinds een jaar fso komen er steeds jongere mensen en steeds meer die de echte 'rock'-mentaliteit hebben en ik kleed me niet zo...nooit echt gedaan, maar eerst maakte het nx uit en nu word ik met de nek aangekeken van; wat doe jij hier.. Terwijl ik er eerst altijd kwam...toen het nog gezellig en druk was...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dadas
bestaat dat nog?
*jeugdsentiment*
Gebeurt wel vaker in een kroegquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik was daar elk weekend te vinden toen ik 14 en 15 was, alleen sinds een jaar fso komen er steeds jongere mensen
Plaza vink nxquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:13 schreef Blueman het volgende:
[..]
Deux was te druk?
Wilde er nog even langs, maar ben langs Plaza gegaan (long long time ago) en was daar rustig..
Nog hele bult mensen die vroegen of ik verdwaald was![]()
Maarja
Pub ben ik 1x tje geweest...
aparte kroeg, zeer zeker...
Klopt...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Plaza vink nx![]()
benk nog te jong voor...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:18 schreef Blueman het volgende:
[..]
Klopt...
"vroeger" was het daar wel geinig (boven dan wel, onder was te stampes vol) maar tegenwoordig hang ik meer in Zeezicht maar ook daar wordt het rond 1 uur "te vol"
Hmz... true true...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:20 schreef Inu het volgende:
[..]
benk nog te jong voor...
en hoe kom ik dan thuis 's nachts? fietsen zekerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hmz... true true...
Deux is ook niet meer wat het geweest is btw...
hmmm
mja.. dan is Eindhoven wel iets voor jou
Scherp iets..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:22 schreef Inu het volgende:
[..]
en hoe kom ik dan thuis 's nachts? fietsen zeker
taxi --> btje duur om elke week te doenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:23 schreef Blueman het volgende:
[..]
Scherp iets..
Taxi ?
Ouders?
Familie?
Vriendje had ik er niet bij staanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:25 schreef Inu het volgende:
[..]
taxi --> btje duur om elke week te doen
ouders --> die zijn ff gek
familie --> broer gaat meestal zelf uit, zus ligt dan meestal al te slapen of ze is niet thuis...dusjah...
Kan niet rijden...Ik weet zeker dat ik mn rijbewijs eerder heb, terwijl hij een jaar ouder is dan ikquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:26 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vriendje had ik er niet bij staan![]()
of kan die niet rijden?
Dan ben jij steeds de Bobquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Kan niet rijden...Ik weet zeker dat ik mn rijbewijs eerder heb, terwijl hij een jaar ouder is dan ikIk mag namelijk al 20 augustus op en hij is nog niet begonnen
kwil naar een dancefeestquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:31 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dan ben jij steeds de Bob
nahja
als je ouder bent kun je ook op andere plaatsen uitgaan...
"Er gaat een wereld voor je open"
Dancefeesten kun je ook heen met de trein dus dat is niet de ramp..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:32 schreef Inu het volgende:
[..]
kwil naar een dancefeestAlleen moek iemand zoeken die mej wil
En die kan rijden ensow
Toen ik er kwam.. euh 96/97 ofzoquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik was daar elk weekend te vinden toen ik 14 en 15 was, alleen sinds een jaar fso komen er steeds jongere mensen en steeds meer die de echte 'rock'-mentaliteit hebben en ik kleed me niet zo...nooit echt gedaan, maar eerst maakte het nx uit en nu word ik met de nek aangekeken van; wat doe jij hier.. Terwijl ik er eerst altijd kwam...toen het nog gezellig en druk was...
Nu is het op z'n drukst als er 30 man zijn en eerst stond het altijd bomvol...
Dit ken ik...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:35 schreef ArTiC het volgende:
best lachen als zo'n ventje van 16 ofzo (net 1m70 hoog) op de meid waarmee je uitbent (1m84)afstapt terwijl jij wat drinken haalt...
doen ze bij mij niet echtquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Toen ik er kwam.. euh 96/97 ofzo
*opa spreekt :p *
toen was het ook druk en gezellig..in Helmond lopen alleen nog kiddo's rond volgens mij
maarja..eindhoven ook steeds meer...
best lachen als zo'n ventje van 16 ofzo (net 1m70 hoog) op de meid waarmee je uitbent (1m84)afstapt terwijl jij wat drinken haalt...
leukste was dat ik terug kwam (1m84) en hij dacht dat ik haar vriend was...hehehequote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:36 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dit ken ik...
Moet hier altijd om lachen
Leukste vind ik dan ook altijd als ze afdruipen alsof er niets gebeurd is
Ligt ook aan je gezelschap of het er gezellig is maar echt uitgaan kun je er niet nee..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:37 schreef Inu het volgende:
ik vind helmond echt té saai
ghehehe keurigquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
leukste was dat ik terug kwam (1m84) en hij dacht dat ik haar vriend was...hehehe
leuk stelletje zijn jullie zei ie nog voordat ie omdraaide
Ahhh... moet ook kunnen tegenwoordigquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:39 schreef ArTiC het volgende:
just friends
je vriendin begrijpt het nog niet zoquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ahhh... moet ook kunnen tegenwoordig
Ghehe...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je vriendin begrijpt het nog niet zo
kende...je hoeft niet te laten merken dat je uit Helmond komt hequote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:39 schreef Blueman het volgende:
[..]
ghehehe keurig
ohhh dat was met je date natuurlijk
of ja.. je kennis...
of weet ik waar je haar van kon
trustehquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:41 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ghehe...
ach ja..
maargoed ik ga ook slapen..
mensen toedeloe!!
Trustenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:42 schreef Inu het volgende:
[..]
trusteh
Eyy... niet miepen miep miepquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:41 schreef Inu het volgende:
[..]
kende...je hoeft niet te laten merken dat je uit Helmond komt he
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:41 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ghehe...
ach ja..
maargoed ik ga ook slapen..
mensen toedeloe!!
en Inu... tot ooit (als je de weg naar het EHV topic nog vind )
wat meld je?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:45 schreef BlackBokz het volgende:
*meld aan mod*
brandevoort?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:48 schreef ArTiC het volgende:
wat meld je?
brand?
nah... we wonen niet in ut haagjequote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:48 schreef ArTiC het volgende:
alarm?
yes pleasequote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:48 schreef ArTiC het volgende:
bier?
nah, da was vanmiddag al dooiequote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:48 schreef ArTiC het volgende:
server crash?
dan snap ik het niet...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:50 schreef BlackBokz het volgende:
[..]
brandevoort?
[..]
nah... we wonen niet in ut haagje
[..]
yes please
[..]
nah, da was vanmiddag al dooie
Ik heb vakantiequote:Op dinsdag 8 juni 2004 07:14 schreef Partygurl het volgende:
godverdomme ik wil niet naar school
Ik heb 'weekend'quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb vakantie
tsja, gister had ik bedacht dat ik vandaag nog even naar school zou gaan om aan GB3 te werken maar ik denk dat ik dat maar ff uitstelquote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:34 schreef BigB het volgende:
had vandaag gewoon vrij..........alleen heeft school even een les georganiseerd midden op de dag, waar ik wel heen moet anders heb ik mijn aantekeningen voor me test niet![]()
ik moet nog naar mijn stagequote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
tsja, gister had ik bedacht dat ik vandaag nog even naar school zou gaan om aan GB3 te werken maar ik denk dat ik dat maar ff uitstel
vandaag?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
ik moet nog naar mijn stage.
Als je om 13:00 in Venlo moet zijn, moet je dan niet gaan zeg maar?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:20 schreef blieblie het volgende:
stefkes.net???
Nooit van gehoord.
Ik moet van 13.00 tot 17.00 nog stage lopen... wazige tijd... maar ik kan er mee leven.
Daarnaast kent niemand mij daar in Venlo, dus kan ik lekker er in korte broek heen.
ik ben blieblie... aangenaamquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:39 schreef daNpy het volgende:
Wie zijn al die nieuwe users hier
Valt hier behoorlijk meequote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:55 schreef daNpy het volgende:
Wat een onzettende "dikke-wijven-in-te-weinig-kleren"-dag
Ja, dat topje is best leuk.
Maar niet met 3 zwembanden eronder!
En je hebt al een dikke reet in die broek, maar nog de helft hangt erover!
tis beter dan mijn kamer die heel de dag zon vangt op het moment,quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:55 schreef Partygurl het volgende:
pff ikke hou t buiten niet vol zonder zwembad
Had jij geen date gisteravond?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:57 schreef FlowDesign het volgende:
Vanacht zat ik om 03:15 nog buiten met een sigaretje, doritos en drinken..
je hebt aquabest in de tuin liggen zeikerdquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
tis beter dan mijn kamer die heel de dag zon vangt op het moment,
maar een zwembad zou idd wel relaxed zijn.
Vanacht zat ik om 03:15 nog buiten met een sigaretje, doritos en drinken..
Daar kan je toch ook mee in de tuin zitten met een sigaretje, drinken en doritos?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Had jij geen date gisteravond?
dat was nadat ik m'n date al thuis had afgezet en voordat ik ging slapenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Had jij geen date gisteravond?
joost heeft ervaring met zwembaden gravenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:06 schreef Partygurl het volgende:
Wie gaat er voor mij NU een zwembad graven
helaas, die komt nie meer hierquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
joost heeft ervaring met zwembaden graven
ja ook dat is mogelijkquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
Daar kan je toch ook mee in de tuin zitten met een sigaretje, drinken en doritos?
Wil je z'n nummer hebben?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:08 schreef Partygurl het volgende:
[..]
helaas, die komt nie meer hier
Ahhh op die manier..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
dat was nadat ik m'n date al thuis had afgezet en voordat ik ging slapen
nee dat hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wil je z'n nummer hebben?
Wie ik?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:11 schreef blieblie het volgende:
Weer met Flappie gerotzooid?.
hangt er vanaf wat er tegenover staat denk ikquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:13 schreef Partygurl het volgende:
Meld je je aan blieblie
En wat ga je daarmee bereiken denk je?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:20 schreef Partygurl het volgende:
Niks
Weinigquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En wat ga je daarmee bereiken denk je?![]()
Hahaha, waarom zou IK een zwembad gaan gravenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:13 schreef Partygurl het volgende:
Meld je je aan blieblie
Koop een opblaasbasequote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:29 schreef Partygurl het volgende:
Niks![]()
Ik wil een zwembad, boehoe
Energie technisch gezien denk ik dat het efficienter is om naar mijn ouders te fietsen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:33 schreef Partygurl het volgende:
Voel je je daar te goed voor
Je kan bij de c1000 sparen voor een zwembad, issi nog maar15 euro met 20 waardecheques moet je wel eerst voor 200 euro boodschappen doenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Energie technisch gezien denk ik dat het efficienter is om naar mijn ouders te fietsen.
Mocht ik dat te ver vinden kan ik ook nog uitwijken naar de Tongelreep welke op 10min fietsen hiervandaan verwijderd is.
Ze hebben trouwens bij de Aldi een hugeass zwembadachtig ding voor 90 euro in de aanbieding.
Oe oe oe...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:44 schreef Partygurl het volgende:
van wie nie
Ikke ook, wel een beetje warm...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:08 schreef Inu het volgende:
Pfff...wat een weer
Lekker geshopt in Eindhoven vandaag
en morgen is het weer slecht weerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:24 schreef ArTiC het volgende:
gewerkt...ramen dicht, zonwering naar beneden en ventilator aan
Hoezo word je vrolijk van t weerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:43 schreef gazylady2 het volgende:
lieve mensjes op deze prachtige dag!!
-> I'm loving it!
net lekker buiten gegeten om 6 uur is het gewoon nog HEET!!![]()
en lekker gefietst vandaag in de baas z'n tijd...
en dan nog wel langs van die lekkere bouwv..ach lama..![]()
1 ding minder kom ik uit de bus.. nee niet telefoon weg, maar lamp gejat..![]()
gelukkig is het toch ZOMER!!!
en alle zomerliedjes worden spontaan ook weer 100000x leuker![]()
pff wat is het toch heeeeet...![]()
het is ff wennen hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:45 schreef blieblie het volgende:
van mijn vriendin nie.... Partygurl...
ow, dacht al dat je dat series bedoelde... HUH??quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:47 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Hoezo word je vrolijk van t weer![]()
je bent gek...je kan beter op het terras zittenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:56 schreef FlappieMoppie het volgende:
Voetballen....![]()
Ja hequote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is ff wennen hoor
Van je WAT????quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:45 schreef blieblie het volgende:
van mijn vriendin nie.... Partygurl...
Dude, je kijkt teveel filmsquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:23 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Je kijkt niet boos... je kijkt alsof je per direct kei hard gen.... je kijkt geil.
Ik vond het wel een goeie smoes om net met een schep in Geldrop bij PG te gaan staanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Van je WAT????
(Dikke bullshit overigens, je laat je toch zeker niet inpakken door zo'n vrouwmens)
wat dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
(Dikke bullshit overigens, je laat je toch zeker niet inpakken door zo'n vrouwmens)
no problemo hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:38 schreef gazylady2 het volgende:
hahaha, en zeg niet UITpakken![]()
okeej, niet gezegd. Goedzo hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:39 schreef blieblie het volgende:
[..]
no problemo hoor.
Ok dan!! dan weet ik da voor de volgende keerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:55 schreef gazylady2 het volgende:
te lui om af te zetten
*lamstatus
Slapenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:04 schreef Partygurl het volgende:
bluh tis te heet om te slapen..
T is tien uurquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:04 schreef Partygurl het volgende:
bluh tis te heet om te slapen..
moet je beneden gaan slapenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:08 schreef Partygurl het volgende:
Ja ik is moeMaar mn zolder is te heet
Je weet dattie morgen weer lekker onder je raam staat te kwaken?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:12 schreef FlowDesign het volgende:
Damn wat is het warm op m'n kamer![]()
Maar dat terzijde... ik heb vandaag die fsking irritante kutkikker gedeporteerd
Niet makkelijk trouwens om een kikker te vangen met een schepnetje.
Op een gegeven moment had ik 'm terwijl ik dacht dat ik 'm niet had, springt ie weer uit het netje
Maar uiteindelijk is het toch gelukt en heb ik 'm in een sloot verderop gezet
Kermit gaat maar fijn ergens anders kwaken op zoek naar een mannetjequote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:13 schreef Partygurl het volgende:
Kermit
homo-kermit?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kermit gaat maar fijn ergens anders kwaken op zoek naar een mannetje
Goed bezigquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:12 schreef FlowDesign het volgende:
Damn wat is het warm op m'n kamer![]()
Maar dat terzijde... ik heb vandaag die fsking irritante kutkikker gedeporteerd
Niet makkelijk trouwens om een kikker te vangen met een schepnetje.
Op een gegeven moment had ik 'm terwijl ik dacht dat ik 'm niet had, springt ie weer uit het netje
Maar uiteindelijk is het toch gelukt en heb ik 'm in een sloot verderop gezet
neuh, die ik gevangen heb is was een vrouwkequote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:16 schreef Inu het volgende:
[..]
homo-kermit?
sissyquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:16 schreef Partygurl het volgende:
Arme kermit
Ik haat die beesten ook, ze zijn eng
ze zijn nie eng, maar lief maar wel heel irri als ze kwaken....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:16 schreef Partygurl het volgende:
Arme kermit
ik was 'm nu echt spuugzat jaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:18 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
![]()
ga eerst een rondje skeeleren, dan ben je zo moe dat je beter kan slapenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:20 schreef Partygurl het volgende:slapen proberuhhh gaat
Doet me denken aan een paar jaar terugquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:16 schreef Partygurl het volgende:
Arme kermit
whehehehequote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:21 schreef blieblie het volgende:
[..]
Doet me denken aan een paar jaar terug.
We hadden ook kikkers in de vijver voor, en mijn moeder was daar wat rozenstruiken aan het bijknippen. Nu stond ze dus midden in een bosje met teenslippers aan, voelt ze opeens zo een natte kledder op der voet springen.
Mijn ma nog nooit zo hoog zien springen/hard zien rennen/hard horen gillen![]()
![]()
.
Geweldig![]()
size of file: 98.89 KB (101268 bytes)quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:27 schreef FlowDesign het volgende:
btw... Feb jouw avatar laadt echt fscking traag
nee man ei... doe jij nou ICT?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:30 schreef blieblie het volgende:
hij post 10 keer op een pagina en je bent 1 mb aan het binnentrekken als de icon niet in je tempfiles staat.
Ben blijquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:27 schreef FlowDesign het volgende:
wel een leujke avatarquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:27 schreef FlowDesign het volgende:
what the fuck is een avatar????quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:35 schreef Inu het volgende:
[..]
wel een leujke avatar
zit wat in, whateverquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:32 schreef FlowDesign het volgende:
als hetzelfde plaatje (van 100 KB) 5000 keer op 1 pagina staat hoeft ie het maar 1 keer te downloaden hoor
Jouw konijn is een avatar.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:36 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
what the fuck is een avatar????
Is dat verboden dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:45 schreef FlappieMoppie het volgende:
Gazy?? waar sta je op afwezig en zit je wel op t forum???
Je bentley wallpaperquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:34 schreef febster het volgende:
[..]
Ben blijmijn eerste icoon, was ruim 600 kb
(heeft Arcee voor mij destijds verandert)
Dank je, al weten volgens mij maar weinigen wat het voorstelt/voor moet stellenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:35 schreef Inu het volgende:
[..]
wel een leujke avatar
ben blij of wees blij? want ik word er niet blij vanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:34 schreef febster het volgende:
[..]
Ben blijmijn eerste icoon, was ruim 600 kb
(heeft Arcee voor mij destijds verandert)
Als je nou lang genoeg naar de mijne kijkt Flappie... zie je hem knipogenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jouw konijn is een avatar.
Net als bij mij dat poppetje dat ineens verspringt.
Nieuwe Zelda op een paard.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:38 schreef febster het volgende:
[..]
Dank je, al weten volgens mij maar weinigen wat het voorstelt/voor moet stellen
je moet er dan eigenlijk een spook inbouwenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
Als je nou lang genoeg naar de mijne kijkt Flappie... zie je hem knipogen
oh bedanktquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jouw konijn is een avatar.
Net als bij mij dat poppetje dat ineens verspringt.
Wel leuk eigenlijk maar nee dank jequote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:41 schreef blieblie het volgende:
[..]
je moet er dan eigenlijk een spook inbouwen.
Boeh!
Tsja tsja tsja...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nieuwe Zelda op een paard.
Wanneer ga jij een X-doos & nieuwe tv kopen??
Kunnen we de gameavonden weer in leven blazen.
zij is echt stomquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:49 schreef FlowDesign het volgende:
beetje flauw: http://www.liquidgeneration.com/poptoons/nick_jessica.asp
ik vind het wel schandalig dat Durex de Durex Comfort XL maar in 1 smaak danwel kleur verkooptquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:52 schreef Inu het volgende:
[..]
zij is echt stomVandaag kwam ze erachter dat er meer soorten condooms bestonden en dat er een bepaalde manier van om een condoom om te doen
johquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:53 schreef Blueman het volgende:
Page 5
F5 helpt dan niet
slaap zequote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:51 schreef FlappieMoppie het volgende:
Ga proberen te slapen in mn veels te warme kamer![]()
Trusten![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ik vind het wel schandalig dat Durex de Durex Comfort XL maar in 1 smaak danwel kleur verkoopt
Kijk, als ik es onder die fscking Vodafone abo uitkom kan ik natuurlijk een nieuw abo nemen met X-Doosquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:44 schreef febster het volgende:
[..]
Tsja tsja tsja...in principe is het een kwestie van naar de winkel gaan, maar ja of ik het dan ook gebruik... zal er na de zomer (ik kijk weinig tv in de zomer) eens over denken
hmhm... voor om m'n pink misschienquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:56 schreef Inu het volgende:
[..]Wrom, jij hebt toch aan XS genoeg?
(sorriej...inkoppertje...)
ja en dan nemen 3 dagen voor een prijsstijging kun je 'm meteen weer opzeggenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kijk, als ik es onder die fscking Vodafone abo uitkom kan ik natuurlijk een nieuw abo nemen met X-Doos.
Ey... vorig jaar wilde je die nog zo graag!!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kijk, als ik es onder die fscking Vodafone abo uitkom kan ik natuurlijk een nieuw abo nemen met X-Doos.
En hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:56 schreef Inu het volgende:
[..]Wrom, jij hebt toch aan XS genoeg?
jaaaaaaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:59 schreef blieblie het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat?
Zijn die dingen zo klein dan??quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
hmhm... voor om m'n pink misschien
die pinken of die condooms?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zijn die dingen zo klein dan??.
die condooms....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:01 schreef Inu het volgende:
[..]
die pinken of die condooms?
Weet ik veel... ik heb al moeite met een normale maat en dan niet bij m'n pink neequote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zijn die dingen zo klein dan??.
Nou wordt het ingewikkeld..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:00 schreef Inu het volgende:
[..]
jaaaaaa
Nou mag jij detective spelen![]()
aaah...das n foute opmerkingquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Weet ik veel... ik heb al moeite met een normale maat en dan niet bij m'n pink nee![]()
Hear hear!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Weet ik veel... ik heb al moeite met een normale maat en dan niet bij m'n pink nee![]()
Zal dan wel zo snel als dikke stront door een klein trechtertje gaanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:04 schreef FlowDesign het volgende:
holy shit! Ik heb een user op DC++ gevonden die 821 CD-albums heeft staan!
nope... 60 kB/squote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:07 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zal dan wel zo snel als dikke stront door een klein trechtertje gaan
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:03 schreef Inu het volgende:
[..]
aaah...das n foute opmerking
Kan ik het helpen?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:05 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hear hear!!.
Lolbroek.
nee?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
[..]
Kan ik het helpen?
en dan die opmerking in je fotoboek (jah, ik heb gespiektquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:13 schreef FlowDesign het volgende:
nee volgens mij ook niet
Woei...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:16 schreef Inu het volgende:
[..]
en dan die opmerking in je fotoboek (jah, ik heb gespiekt) over heftige seks
Volgens mij krijg jij te weinig![]()
hmmmz... daar laat ik me hier niet over uit... bespreek maar over MSN met mij of Bliebquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:16 schreef Inu het volgende:
[..]
en dan die opmerking in je fotoboek (jah, ik heb gespiekt) over heftige seks
Volgens mij krijg jij te weinig![]()
* Belt r8ality opquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:18 schreef Blueman het volgende:
[..]
Woei...
Discussie komt los
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Belt r8ality op
een beetje privacy mag toch wel?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
Jij trouwens altijd met je op MSN bespreken
True True...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
een beetje privacy mag toch wel?
waar maak jij op uit dat mijn sex niet goed is?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
hmmmz... daar laat ik me hier niet over uit... bespreek maar over MSN met mij of Blieb
Maar kan ik daar uit opmaken dat jouw sex kut is?
Ik zie hem ook niet Flow...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:24 schreef Inu het volgende:
[..]
waar maak jij op uit dat mijn sex niet goed is?
Omdat je mijn opmerking over heftige sex blijkbaar vreemd vindtquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:24 schreef Inu het volgende:
[..]
waar maak jij op uit dat mijn sex niet goed is?
omdat ik het vreemd vindt dat jij zegt in je fotoboek dat je van heftige seks houdt, is mijn seks niet goed?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Omdat je mijn opmerking over heftige sex blijkbaar vreemd vindt
Maar goed, dit gaat lijden tot een zinlose discussie.
ok... idd next!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:28 schreef Inu het volgende:
[..]
omdat ik het vreemd vindt dat jij zegt in je fotoboek dat je van heftige seks houdt, is mijn seks niet goed?nej....sorriej...ksnap m nog steeds niet en ik ben niet blond
next onderwerp
Kut reden nog welquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:34 schreef daNpy het volgende:
Slotje
nej, maar dan moet je jouw berichtje daar posten en dan hoor je antwoord te krijgen, maar dat krijg je nietquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:35 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kut reden nog wel
dat topic is niets van informatie in te vinden
Wou zeggen... antwoord krijg je bijna nooit..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:38 schreef Inu het volgende:
[..]
nej, maar dan moet je jouw berichtje daar posten en dan hoor je antwoord te krijgen, maar dat krijg je niet
* Blueman heeft dat oowk ooit gedaan
tegen je budget is toch net genoeg?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:43 schreef daNpy het volgende:
Een canon, maar:
A70: word duurder, EOL, batterijen, zwaar, groot
Ixus 430: te duur, wel accu en licht
Ixus IIs: tegen mn budget, wel erg mooie cam
http://flowdesign.gotdns.com/audio/winamp.htmlquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:06 schreef FlowDesign het volgende:
ik ga slapen, laters
zo'n user zie ik dagelijks als ik mezelf sta te scherenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:04 schreef FlowDesign het volgende:
holy shit! Ik heb een user op DC++ gevonden die 821 CD-albums heeft staan!
Die ixus was laatst in een aanbieding, ik meen dat hij 320 euro oid heeft betaald.quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:14 schreef daNpy het volgende:
Quanta costa?
Die Ixus is ook erg vet en klein, maar heeft een kleinere lens en kan daarom binnen mindere foto's maken als de PowerSchiet serie
En hij is 100 euro duurder
Heee mam *ppsstjsmiespelfluisterpsstjt*quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:22 schreef Partygurl het volgende:
ik neem de onze altijd stiekem mee naar t zwembad etc, mn mam vermoord me als ze dat hoort
quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:29 schreef gazylady2 het volgende:
kut, hoe krijg ik nou ok weer de tegenover gestelde van?
ken m echt niet vinden....
achjah, ik ga rustig zwemmen en dat ding ligt dan in een tassie midduh op n grasveld, btje blontquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Heee mam *ppsstjsmiespelfluisterpsstjt*
Wáááááááááááááááááááááááát?
quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:31 schreef Partygurl het volgende:
[..]
achjah, ik ga rustig zwemmen en dat ding ligt dan in een tassie midduh op n grasveld, btje blont
Hij zit in de IT, weet je hoe scherp zo'n toetsenbord is???quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:37 schreef Partygurl het volgende:
wat heppe gedaan
ik had een haaltje aan mijn vinger, zeg maar zo een heel klein wondje tussen je nagel en je nagelriem.quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:37 schreef Partygurl het volgende:
wat heppe gedaan
Goed plan jaquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:49 schreef Partygurl het volgende:
slomega dan naar de dokter
Die steekt er een spuit in of haalt je vinger er af en weg is de wond
A.s. weekend??quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:50 schreef febster het volgende:
Zoow, 2 kaartjes voor N-Joy gewonnen voor dit weekend a 75 euro per kaartje
Iemand interesse toevallig?
Foohtoohquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:35 schreef Inu het volgende:
Volgens mij heeft iedereen twee kaartjes gewonnenMaar ik wil ze wel hebben
* blieblie is naar de kapper gweest en mn haar is kei mooi![]()
Ik kan zelf niet eensquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
A.s. weekend??
Grrrr... khad best mee gewild. Maar helaas.
Misschien wil Marieke mee?
Of Fransesca?
Of Bibi?
Okee, die laatste is wel wat onwaarschijnlijk.
Ik werd in de tussentijd gebeld door Mich, dus ik wist het alquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:37 schreef febster het volgende:
073 zijn trouwens: ammerzoden, berlicum nb, den dungen, geffen, gemonde, hedel, haarsteeg, 's-hertogenbosch, sint michielsgestel, nieuwkuijk, nuland, rosmalen, schijndel, vlijmen, vinkel, vught, well gld
(1 sec google)
Relext he...quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:46 schreef daNpy het volgende:
Net is mn nichtje uit Curaçao hier langs geweest
Ze rijd daar een dikke Dodge Diplomat V6Benzine is er niet duur en parkeer geld hoef je er niet te betalen. File komt niet in het woorden boek voor *zucht*
je wil ze niet gewoon weggeven?quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:32 schreef febster het volgende:
[..]
Ik kan zelf niet eensmaar ik hoop ze wellicht voor een zacht prijsje kwijt te raken
Nee, anders zat ik hier nietquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:54 schreef blieblie het volgende:
[..]
Relext he...
Zoeken ze daar nog ITérs??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |