*check*,quote:Op maandag 7 juni 2004 23:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
En nu nog in mijn gezicht durven zeggen.
WAT NOU?!?!?!!!!!!!quote:Op maandag 7 juni 2004 23:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
*kuch* soepstengels *kuch*
Jezus! Dat is nou al de zoveelste keer! Zeg me toch eens gedag! En waar?quote:Op maandag 7 juni 2004 23:05 schreef Nouk het volgende:
Nien, k zag je vanmiddag.
Ga je maar weer wassen Nien,quote:Op maandag 7 juni 2004 23:05 schreef Nouk het volgende:
Nien, k zag je vanmiddag.
Daggla, stop is met dat zielige gedoe, ben je er nou nog niet overheen?quote:Op maandag 7 juni 2004 23:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ga je maar weer wassen Nien,.
Stil! Niet zeggen dat Dokter Vil het vandaag over obsessies voor bepaalde voedselsoorten heeftquote:Op maandag 7 juni 2004 23:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
*kuch* soepstengels *kuch*
Wow.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
WAT NOU?!?!?!!!!!!!
Bij de bussen naar Zaandam, ik zat in de bus naar P'rend d'r naast, ik ging nog wel kloppen op t raam enzo, maar je zag t niet!quote:Op maandag 7 juni 2004 23:06 schreef NiNi het volgende:
[..]
Jezus! Dat is nou al de zoveelste keer! Zeg me toch eens gedag! En waar?
WOU JE ZEGGEN DAT TIJN EEN PROBLEEM HEB MET SOEPSTENGELS DAN NIENIE?quote:Op maandag 7 juni 2004 23:07 schreef NiNi het volgende:
[..]
Stil! Niet zeggen dat Dokter Vil het vandaag over obsessies voor bepaalde voedselsoorten heeft
Oh don't you get all psychological on me, girlquote:Op maandag 7 juni 2004 23:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wow.
Lijkt wel een soort van Pavlov-dinges.
Soepstengel --> grom
Soepstengel --> grom
Ik heb helemaal niets om overheen te komen..quote:Op maandag 7 juni 2004 23:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Daggla, stop is met dat zielige gedoe, ben je er nou nog niet overheen?
Yeah, talk dirty to me, Tijn.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh don't you get all psychological over me, girl
Dat begrijp ik heus wel en hoef je dus niet elke keer, als ik ook maar iets zeg, te benadrukken kee?quote:Op maandag 7 juni 2004 23:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets om overheen te komen..
Ik vind je gewoon vervelend,.
Errrrm....quote:Op maandag 7 juni 2004 23:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets om overheen te komen..
Blijkbaar wel he, anders zou ik het niet doen natuurlijk...quote:Op maandag 7 juni 2004 23:11 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat begrijp ik heus wel en hoef je dus niet elke keer, als ik ook maar iets zeg, te benadrukken kee?
Hows that for a pussydryer, eh?quote:Op maandag 7 juni 2004 23:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hihi
De pijnlijke realiteit...quote:Op maandag 7 juni 2004 23:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Errrrm....
OKAY!!quote:Op maandag 7 juni 2004 23:11 schreef Insomaniac het volgende:
TIJN! HET IS GOED TROUWENS!
En ik vraag je dus om het niet te doen, omdat ik het niet zo leuk vind, snap je?quote:Op maandag 7 juni 2004 23:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Blijkbaar wel he, anders zou ik het niet doen natuurlijk....
Vragen mag altijd,quote:Op maandag 7 juni 2004 23:12 schreef Nouk het volgende:
[..]
En ik vraag je dus om het niet te doen, omdat ik het niet zo leuk vind, snap je?
NEEN MUUS, DAN ZOU IK RUZIE KRIJGEN MET TIJN EN DAT WIL JIJ VAST HELPEN VOOKOMEN!!!quote:Op maandag 7 juni 2004 23:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
WOU JE ZEGGEN DAT TIJN EEN PROBLEEM HEB MET SOEPSTENGELS DAN NIENIE?
Lang leve Sensilube!quote:Op maandag 7 juni 2004 23:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hows that for a pussydryer, eh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |