Eigenlijk is het topic een jaar te laat, want iedereen kan al 20 jaar een hekel hebben aan Patricia Paay!quote:1983 Samen met hun moeder brengen Paay en Keeley een hommage aan de Andrew Sisters, toepasselijk gestoken in jaren veertig mantelpakjes. Het nummer, Stars On 45 Proudly Presents, stoomt in juni door naar de eerste plaats van de hitparade. De Star Sisters is een langlopend project van producer Jaap Eggermont die medleys samenstelt van oude sterren waaronder The Beatles. De Star Sisters gaan door met zangeres Sylvana van Veen, die later vervangen wordt door Ingrid Ferdinandus. In de volgende jaren scoren de Star Sisters een aantal kleine hits met eigen nummers.
1985 Sylvana van Veen vormt met haar partner het duo Tabasco Affair. Hun single We Belong Together wordt geproduceerd door Fluitsma & Van Tijn.
1987 Paay haalt de tipparade met haar solo-single Stop Me. Wegens het afnemende succes zijn de Star Sisters inmiddels ter ziele gegaan.
En ze hadden nog wel de grootste hit van het jaar 1983; " stars on 45 proudly presents the star sisters", uit de Jaap Eggermont stal.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:54 schreef Seborik het volgende:
[..]
Eigenlijk is het topic een jaar te laat, want iedereen kan al 20 jaar een hekel hebben aan Patricia Paay!
[afbeelding]
Ik ken ze eigenlijk niet, maar Berkery begon erover.
Patrica Paay zong in 1967 al 'Je bent niet hip'. Ze was toen 17.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:54 schreef Seborik het volgende:
Eigenlijk is het topic een jaar te laat, want iedereen kan al 20 jaar een hekel hebben aan Patricia Paay!
Ai, nog 3 jaar en dan kun je uitgebreid deze hel vieren.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:04 schreef dwerg het volgende:
[..]
Patrica Paay zong in 1967 al 'Je bent niet hip'. Ze was toen 17.
Ja, nu mooi te laat. En nu de naam gevallen is: WTF was Scott Fitzgerald eigenlijk? Een dronken engelsman die ze ooit in een bar heeft ontmoet? Van AMG word ik niet veel wijzer.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:05 schreef Zander het volgende:
Mjah, en vergeet ook niet het duet van Yvonne Keeley en Scott Fitzgerald, "If I had words". Of vergeet het misschien maar liever wel..
Nederland heeft Scott Fitzgerald nog een keer genaaid met het songfestival, in 1988. Toen werd hij tweede omdat Nederland te weinig punten gaf. En het nummer dat hij zong werd geschreven door Julie Forsyth, van het duo Grant & Forsyth (en Guys 'n Dolls).quote:Op maandag 7 juni 2004 22:10 schreef Berkery het volgende:
Ja, nu mooi te laat. En nu de naam gevallen is: WTF was Scott Fitzgerald eigenlijk? Een dronken engelsman die ze ooit in een bar heeft ontmoet? Van AMG word ik niet veel wijzer.
Da's dan ook haar enige vertoon van zelfkennis geweestquote:Op maandag 7 juni 2004 22:04 schreef dwerg het volgende:
[..]
Patrica Paay zong in 1967 al 'Je bent niet hip'. Ze was toen 17.
heeft Grant & Forsyth al een eigen topic eigenlijk?quote:Op maandag 7 juni 2004 22:14 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nederland heeft Scott Fitzgerald nog een keer genaaid met het songfestival, in 1988. Toen werd hij tweede omdat Nederland te weinig punten gaf. En het nummer dat hij zong werd geschreven door Julie Forsyth, van het duo Grant & Forsyth (en Guys 'n Dolls).
Nee, dat wordt eens tijd!quote:Op maandag 7 juni 2004 22:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
heeft Grant & Forsyth al een eigen topic eigenlijk?
* Berkery heeft er al een over Babe openquote:Op maandag 7 juni 2004 22:18 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nee, dat wordt eens tijd!
Ik ben blij dat je zo'n kwaliteitsimpuls geeft aan ons mooie forum, het nivo begon de laatste tijd al te dalen...quote:Op maandag 7 juni 2004 22:18 schreef Seborik het volgende:
Hier reageren mensen tenminste, m'n Pacifica-topic heeft nog maar één reply.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:27 schreef Zander het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je zo'n kwaliteitsimpuls geeft aan ons mooie forum, het nivo begon de laatste tijd al te dalen...
dat lijkt me wel dan jaquote:Op maandag 7 juni 2004 22:18 schreef Seborik het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |