SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen we even napraten wat er met Seth gaat gebeurenen gaat Marrissa bij de AA?
Marissa gaat weer aan de alcohol
Seth, op weg naar tahiti![]()
Ryan, De boosdoender van de laaste aflevering
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
En niet te vergeten de reactie van Summer.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:45 schreef HomerJ het volgende:
IK wil echt die brieven van Seth zien! Of de reactie van zijn ouders
hahahahaaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:44 schreef truSteh het volgende:
48 dagen ofzoZij hij in 1ste / 2de aflevering. Hij heeft amper eten enzo bij zich
En dat haalt ie toch nooit met dat brakke ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjah, ik denk niet dat hij echt naar Tahiti gaatquote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:44 schreef truSteh het volgende:
48 dagen ofzoZij hij in 1ste / 2de aflevering. Hij heeft amper eten enzo bij zich
En dat haalt ie toch nooit met dat brakke ding
Nee.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:06 schreef HomerJ het volgende:
Op de brandstapel met die heks!
Die Latina is zooo lekker hequote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:06 schreef HomerJ het volgende:
[afbeelding]
Ik vind ze toch beide erg lekker, ieder heeft haar kwaliteitspunten.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:22 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Die Latina is zooo lekker he![]()
Wat Ryan in die graat van de buren ziet is mij nog altijd niet duidelijk
Voor zover ik kan zien heeft Marissa alleen maar punten.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:51 schreef Roa het volgende:
Ik vind ze toch beide erg lekker, ieder heeft haar kwaliteitspunten.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:22 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Die Latina is zooo lekker he![]()
Wat Ryan in die graat van de buren ziet is mij nog altijd niet duidelijk
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:06 schreef HomerJ het volgende:
[afbeelding]
Naaaaah, dan krijgt ze vast een miskraamquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:57 schreef Vrieskist het volgende:
Misschien wordt het plot wel 180 graden omgegooiden is de baby wel van ryan .. oh-oh
1e bladzijde vond ik wel cool:quote:Op zondag 27 juni 2004 21:17 schreef truSteh het volgende:
Een boek? Grapje zeker? Van een serie een boek(en) gaan maken -_- Ik zal er voor de lol is een gaan bestellen als ze uit zijn, maar ik verwacht er eerlijk gezegt geen donder van
Dat is gewoon voorstukje en hij gaat maar ongeveer 5 euro kostenquote:Op zondag 27 juni 2004 22:39 schreef truSteh het volgende:
Me2Maar is wel leuk ja, maar dat op een bladzijde? Dat is basisschool grote kwa letters, of het word een soort van pocket.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
Vind je het erg als ik dat niet geloofquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:24 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
het script (nou ja, een paar pagina's ervan) en nee, ik ga niet vertellen waar ik dat vandaan heb.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:34 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Spoiler s02e01Das dus gewoon een remake van EddySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik geloof er ook echt niks van. Bovendien, Ryan komt op zijn fiets bij de Cohen's weer? jahe, daarom was hij ook naar CHINO gegaan met Theresa.
Denk ff na voor je denkt iets nieuws te hebben.Pacta Sunt Servanda
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:34 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Spoiler s02e01Uhhhhh.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt niet hoor....
ik heb ook het script hier en daar komt geen Diego in voor ,kheb niet alles gelezen maar ff gezocht in die script of "Diego" erin voor kwam, en hij kon nix vinden dus volgende keer geen dingen verzinnen.....
En voor de mensen die de script willen.... hier ken je het downen >>> http://members.lycos.nl/vinayparagh/SCRIPT.doc het is maar een deel tot Episode 11 volgens mij .
En Mods,als het onder warez valt haal de link dan maar weg![]()
btw. Ik weet ook niet of het de egte script is, ik heb het ook maar gedownload van een site![]()
[offtopic]hey zit jij op nieuw-zuid ?[/offtopic]quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:38 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Uhhhhh.......
Dat klopt niet hoor....
ik heb ook het script hier en daar komt geen Diego in voor ,kheb niet alles gelezen maar ff gezocht in die script of "Diego" erin voor kwam, en hij kon nix vinden dus volgende keer geen dingen verzinnen.....
En voor de mensen die de script willen.... hier ken je het downen >>> http://members.lycos.nl/vinayparagh/SCRIPT.doc het is maar een deel tot Episode 11 volgens mij .
En Mods,als het onder warez valt haal de link dan maar weg![]()
btw. Ik weet ook niet of het de egte script is, ik heb het ook maar gedownload van een site
Goed dan andere punt:quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:01 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
er staat nergens dat hij vanaf Chino komt fietsen, dat maak jij ervan.
Ik heb geen enkele reden om te twijfelen aan mijn bron, omdat ik van de meeste afleveringen van vorig seizoen ook de (gedeeltelijke) scripts heb. En de schrijfstijl komt wel erg overeen (ook al is dat laatste geen sterk argument).
Die laatste zin was niet echt nodig toch, the_crow?
quote:A special thank you to HOTTERTHNU, who did an amazing job editing all my chapters. Please review every chapter. Enjoy Chapter 2!
Veel plezier met jouw scriptje dan. Ik weet vrijwel zeker dat hetnep is. Zeker als jemet dit soort dingen aankomt.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:00 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
nou, mijn script ziet er ook echt uit als een script, ipv een simpel word docje met fan-fiction...
Jah .. ken ik jouw ?quote:Op donderdag 8 juli 2004 03:53 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
[offtopic]hey zit jij op nieuw-zuid ?[/offtopic]
Ik heb tog gezegd dat ik niet zker weet ok het klopt en dat ik het ook maar heb gedownload van een site....En ik heb het amper "goed" gelezen alleen het begin van Chapter 1 ff gelezen... En dat was hetquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:05 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
en al helemaal niet als in het bestand van crazykill dit staat:
[..]
Diego = Eddy ?quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:42 schreef The_Crow het volgende:
[..]
Goed dan andere punt:
Diego vraagt Theresa "de" vraag en zij "rent" naar hem toe....
Waarom rent ze naar hem toe als hij bij haar woont ivm haar zwangerschap?
En waarom staat Diego bij de Cohen's te wachten op hem in de 1ste episode van het 2e seizoen, waar het 2e seizoen 99% zeker begint met Ryan die in Chino woont BIJ Theresa.
En idd, die laatste zin had niet gehoeven, maar als je weet hoeveel fanart scripts erop i-net te vinden zijn lijkt het me stug als jij met je "betrouwbare bronnen" het goede script hebt. Das namelijk best ver gezocht denk je niet?
nee ik denk het niet maar ik heb daar ook op school gezeten , en ik herkende je naamquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:44 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Jah .. ken ik jouw ?![]()
Waar is Krystal?quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:53 schreef Kindred_Spirits het volgende:
ik vindt dat wijf wat die oma speel in het begin van serzoen 1 nog altijd het beste
Oooo ok , wie ben jij dan ?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 03:47 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
nee ik denk het niet maar ik heb daar ook op school gezeten , en ik herkende je naamvandaar
sanjayquote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:34 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Oooo ok , wie ben jij dan ?![]()
Als je de serie niet eens echt kent of dingen niet meer herkent erin. tja, wat ik daarop zeggen. Jammer...quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:49 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Diego = Eddy ?
Want zoiets zei EDDY ook tegen Ryan in Season 1 ?![]()
O? Dus jij vergeet nooit iets ?! En als je iets niet zeker weet ik ,mag je het tegenwoordig ook niet meer ff vragen =quote:Op maandag 12 juli 2004 16:44 schreef The_Crow het volgende:
[..]
Als je de serie niet eens echt kent of dingen niet meer herkent erin. tja, wat ik daarop zeggen. Jammer...
Reageer voortaan ook a.u.b in 1 grotere post ipv 10x te posten.
Jah maar dat bootje ven hem,ziet er niet erg sterk uit he ??quote:Op dinsdag 13 juli 2004 01:16 schreef Chillmeister het volgende:
Seth heeft weining spullen bij zich in de boot maar realiseer je dat hij langs de kust van california en misschien mexico zal varen. Aan wal kan hij dus veel spullen kopen
ik heb zelf geen onderzoek gedaan hoeveer het van de continent ligt (heb er ook geen zin in). Maar idd het is een klein bootje. Wie weet is hij zo verdrietig dat hij helemaal naar Amsterdam gaat zeilen zodat hij een bezoekje aan de hoeren kan brengen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:24 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Jah maar dat bootje ven hem,ziet er niet erg sterk uit he ??
En waar slaapt hij dan eigelijk ??![]()
lolquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:57 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ik heb zelf geen onderzoek gedaan hoeveer het van de continent ligt (heb er ook geen zin in). Maar idd het is een klein bootje. Wie weet is hij zo verdrietig dat hij helemaal naar Amsterdam gaat zeilen zodat hij een bezoekje aan de hoeren kan brengen.![]()
ik hoop voor je van niet , of hou je van spoilers ofzo?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:27 schreef HomerJ het volgende:
Pfff ben nu hele script aan 't lezen, weet niet of 't echt script is maar ik kan niet stoppen igg
ik.....................................................................................quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:03 schreef Hanneke1983 het volgende:
komt er een dvd uit van the oc?
ik vind het een geweldige serie. kijk er met alle plezier steeds weer naar uit
en benjamin is een lekker dingmaar wie vind dat nou niet he
En dan komt hij terug met een Nederlands meisje die Inga heet en met een opvallend Zweeds accent praat.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:57 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ik heb zelf geen onderzoek gedaan hoeveer het van de continent ligt (heb er ook geen zin in). Maar idd het is een klein bootje. Wie weet is hij zo verdrietig dat hij helemaal naar Amsterdam gaat zeilen zodat hij een bezoekje aan de hoeren kan brengen.![]()
Hehehehe , kheb zelf een dvd'tje gefixedquote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:03 schreef Hanneke1983 het volgende:
komt er een dvd uit van the oc?
ik vind het een geweldige serie. kijk er met alle plezier steeds weer naar uit
en benjamin is een lekker dingmaar wie vind dat nou niet he
Tssss .... wat moet je nou met SLECHTE ondertitels (kijk maar op NET5,het klopt soms niet eens) als je Engels kanquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:32 schreef Hanneke1983 het volgende:
maar geen NL ondertiteling zeker
Jup, hoe minder je films/series zonder ondertitels hoe beter je in engels wordquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:00 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Tssss .... wat moet je nou met SLECHTE ondertitels (kijk maar op NET5,het klopt soms niet eens) als je Engels kan![]()
Ik ookquote:Op donderdag 22 juli 2004 20:37 schreef Hellrazor het volgende:
OCik mis je
![]()
Jaja, kloptquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:00 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Tssss .... wat moet je nou met SLECHTE ondertitels (kijk maar op NET5,het klopt soms niet eens) als je Engels kan![]()
wat dan ?quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:36 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Jaja, kloptMaar dan nog
Nog een paar daagjes
Staat lekker veel info daar trouwens.quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:07 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
als je materiiaal van www.spoilerfix.com gebruikt (of waar dan ook vandaan), wil je daar dan ook even een bronverwijzing bij zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
quote:Op vrijdag 17 september 2004 02:13 schreef HarigeKerel het volgende:Bedankt voor de tip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
And there was much rejoicing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grootst onmogelijke plek met zo'n klein kut zeilboodje maar het zal wel![]()
Dit is het spoilertopic? mooiquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:01 schreef ttboy het volgende:
In welke episode (nummer) zitten we nu met Net5 eigenlijk?
En als ik het goed begrijp wordt Ryan van school getrapt en ook moet ie weg uit de O.D..eh O.C![]()
Volgens mij heb jij vorig seizoen niet helemaal in optimate kwaliteit gezienquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:41 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
iemand connecties in amerika waarvan cker is dat diegene de seizoen 2 episodes gaat cappen?
ik kan namelijk echt niet wachten tot het ooit nog op de nederlandse buis komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff in spoilers lullen he
Op dat na was het wel leuke aflevering
/edit:
Hierin staat een stukje over een plaatje dat ik net tegenkom, kijken is op eigen risico, don't blame the messenger (plaatje kom je vroeg of laat toch wel tegen op elke oc site anywaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door truSteh op 05-11-2004 17:55:09 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een vreselijk goede aflevering, nog maar 160 uur en dan praat ik na over aflevering 2
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik zag dat er ook nog meer spoilers stonden, tot en met aflevering 8, maar toen heb ik de site snel weggeklikt en mezelf beloofd om per week maar 1 aflevering vooruit te lezen.. Gewoon een soort: Next week......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sta nergens meer van te kijken en ik kan ook feitelijk niks meer verzinnen wat nog voor zou kunnen komen, de meest belachelijk driehoeksverhoudingen zijn de revue gepasseerd, drugs, alcohol,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Triumph starts with a try and ends with an oempfh![]()
Gister ep27 gekeken. Triest einde :/ Moest wel bijna traantje wegpinken :p
[ Bericht 35% gewijzigd door Gorro op 06-11-2004 18:05:35 ]![]()
Die HDTV-rips zijn trouwens wel van een uitmuntende kwaliteit
100x beter dan die van vorig seizoen.
En weer on-topic:
Super dat het weer is begonnen, zit er al weer helemaal in![]()
Kan met moeite wachten tot komende vrijdag!![]()
die waren er vorig seizoen ook hoorquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die HDTV-rips zijn trouwens wel van een uitmuntende kwaliteit
100x beter dan die van vorig seizoen.
En weer on-topic:
Super dat het weer is begonnen, zit er al weer helemaal in![]()
Kan met moeite wachten tot komende vrijdag!![]()
![]()
nieuwe mensenquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:05 schreef CloudStrife het volgende:
Bij een nieuw seizoen hoort een The OC plaatje!
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
Yup, 4 stuks.quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:08 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
nieuwe mensen![]()
![]()
Dat wordt ruzie!
![]()
![]()
ik kan niet wachten tot ryan weer gaat verchtenquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:09 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Yup, 4 stuks.
Dat wordt ruzie!
![]()
![]()
![]()
hehe misschien met die nieuwe Poolboy.quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:13 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
ik kan niet wachten tot ryan weer gaat verchtenMaar gezien hoe buff die gozer is geef ik Ryan weinig kans. Ik denk dat verder in seizoen 2 Marissa en Ryan gewoon verder vrienden zullen zijn en bljiven. I
白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也![]()
De vier nieuwe personages in seizoen 2. Alleen die gozer links was heel ff in aflevering 1 te zien. De rest moet nog zijn entree in de serie maken.quote:Middelste plaatje rechts, wie zijn dat![]()
spieren zeggen niet alles hij is een mooiboy ryan komt uit de ''hood'' hij is het harde leven gewentquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:41 schreef Chello200 het volgende:
[..]
hehe misschien met die nieuwe Poolboy.Maar gezien hoe buff die gozer is geef ik Ryan weinig kans. Ik denk dat verder in seizoen 2 Marissa en Ryan gewoon verder vrienden zullen zijn en bljiven. I
![]()
![]()
Ik haat nieuwe mensenDie gast rechts achterin is denk ik Zach, toekomstige vriendje van Summer. Die andere twee herken ik niet, al kan die blonde een van die twee life guard girls zijn en de vriendin van Seth worden, uiteindelijk zullen alle twee die meiden vriendinnen van Seth en Ryan worden.. nogal damn logisch
![]()
Wow vette aflevering, zit er weer helemaal in.
F*ck de nederlandse afleveringen
[ Bericht 46% gewijzigd door amokjeeh op 07-11-2004 03:38:32 ]![]()
Eentje volgens mij die poolboy bah.
Ik zit er ook helemaal weer in na de eerste aflevering van Season 2. Ook is m'n Season 1 dvd box binnen !!!
En dat was weer een uiterst nuttige bijdrage...![]()
Bah stiekem een abortus nemen
Maja zo kan Ryan wel weer terug naar Orange County want in the ghetto is het leven maar saai
Enne... arme Caleb![]()
![]()
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005![]()
Ten eerste plaats dat soort dingen ens in een spoiler, ookal is dit het spoiler topic niet iedereen heeft de aflevering al gezien..
Ten tweede..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat lijkt mij nogal onzinnig, daarom is het inderdaad een spoiler topic
Vandaag s02e01 gekeken... Was wel een leuke aflevering,alleen ze sloegen dingen over, want in de laatste epi. van season 1 zag je alleen dat iedereen wegging en niet dat Seth nu bij Luke is enz. enz....![]()
Aan het einde legt seth toch uit hoe hij er is gekomen? Luke was daar al een aantal afleveringen daarvoor.![]()
Alles is ook uitgelegd, gewoon goed kijken. Ze zijn vorig seizoen gestopt aan het einde van het schooljaar en ze gaan nu op het einde van de vakantie weer verder. Seth verteld op het einde aan Ryan hoe hij in Portland terecht gekomen is (tijdens fade-out enzoquote:Op zondag 7 november 2004 16:23 schreef Crazykill het volgende:
Vandaag s02e01 gekeken... Was wel een leuke aflevering,alleen ze sloegen dingen over, want in de laatste epi. van season 1 zag je alleen dat iedereen wegging en niet dat Seth nu bij Luke is enz. enz....).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Wel een coole aflevering. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Wat Ryan over kwam vond ik wel een rotstreek. Zullen we ze vanaf volgende week weer op school zien?![]()
![]()
Hmm oja ,hij heeft de bus gepakt enz.quote:Op zondag 7 november 2004 17:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Alles is ook uitgelegd, gewoon goed kijken. Ze zijn vorig seizoen gestopt aan het einde van het schooljaar en ze gaan nu op het einde van de vakantie weer verder. Seth verteld op het einde aan Ryan hoe hij in Portland terecht gekomen is (tijdens fade-out enzo).
![]()
![]()
Goed zoquote:Op zondag 7 november 2004 20:17 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Hmm oja ,hij heeft de bus gepakt enz.![]()
![]()
Ja..quote:Op zondag 7 november 2004 20:09 schreef Witchfynder het volgende:
Wel een coole aflevering. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Wat Ryan over kwam vond ik wel een rotstreek. Zullen we ze vanaf volgende week weer op school zien?![]()
Mijn inziens het beste wat kon gebeuren in de serie om het weer een stuk leuker te makenquote:Op zondag 7 november 2004 20:09 schreef Witchfynder het volgende:
![]()
Het is een spoiler topic, ja, maar goed, als beleefdheid kan je best even rekening houden met je medeforummers.quote:Op zondag 7 november 2004 14:42 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat lijkt mij nogal onzinnig, daarom is het inderdaad een spoiler topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 7 november 2004 21:05 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Mijn inziens het beste wat kon gebeuren in de serie om het weer een stuk leuker te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:35 schreef Roa het volgende:Dat laatste lijkt me eigenlijk wel een zekerheidjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is toch overduidelijk datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me eigenlijk wel een zekerheidje
Maar het is toch overduidelijk datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
Nee, aan het eind van Seizoen 1 zei Theresea dat ze nooit abortus zou mogen plegen omdat haar moeder echt zwaar christelijk is. Dus zal die moeder dat wel niet steunen."the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:06 schreef Roa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dingen over de aflevering van komende donderdag, tevens was s2e1 de laatste verschijning van theresa:
This episode marks Navi Rawat's (Theresa) final appearance on 'The O.C.'_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?![]()
Dat lijkt me erg sterk, je kan echt never een character zo droppen uit een serie op deze manier.. al hoewel, Ryan is al niet ze spullen op gaan ophalen (niet op beeld iig), dus aan de ene kant zou het best kunnen. Was een leuke meid hoor
Spoiler over aflevering 2 lees ik lekker niet![]()
![]()
spoilers in een spoiler topic.
Ik begrijp het wel hoor. Vond s2e1 leuk en je kan al een beetje verwachten dat het haar laatste verschijning is![]()
Oeh aflevering 2 was weer cool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:10 schreef truSteh het volgende:
Oeh aflevering 2 was weer cool
mooi, ga ik meteen opzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad, weer een mooie aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Triumph starts with a try and ends with an oempfh![]()
Jammer alleen dat de kijkcijfers lager zijn dan vorige jaar. TV-zender FOX loopt te kutten door hun sterkste series (The OC, 24) naar nieuwe avonden te brengen. Ben benieuwd of het positief uitvalt voor 24 op maandagavond. Wel moet gezegd worden dat FOX voorheen niet zulke kijkcijfers haalden op de donderdagavond, dus The OC doet het zeker niet slecht.![]()
Denk niet dat ze opeens deze serie zullen cancelen, mensen moeten er gewoon weer even inkomen. Ikzelf merk ook dat ik nog niet helemaal zo ver ben als het vorige seizoen, ze zijn eigenlijk weer opnieuw begonnen en het is dus even afwachten waar ze heen zullen gaan.
Edoch was aflevering 2 weer zeer vermakelijk.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jah ik ook !!quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:39 schreef Hellrazor het volgende:
ik vond epi 2 echt saai![]()
Echt zo een lompe aflevering waarin er niets spannends gebeurt...![]()
![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:42 schreef Chillmeister het volgende:
Marissa is idd een jank wijf en Seth is een aansteller. Seths vader is verreweg de coolste
Om de een of andere reden begin ik Caleb ook wel een beetje te mogen
Marissa jankt te snel jaEn seth is een watje, gewoon voor die auto blijven staan man
![]()
Coolste uit de serie is zeker Sandy wel ja![]()
![]()
Ik vind die Zach ofzo wel cool
Verder was het gewoon een leuke aflevering, niets meer niets minder"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."![]()
Summer's truitje was wel geil."He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 18:41 schreef search64 het volgende:
Summer's truitje was wel geil.![]()
![]()
Ligt het aan mij of was summer in 202 afgeslankt ? Ze zag er namelijk nog petiter uit dan ze al was. Niet dat ik klaag btw !
白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也![]()
Het babyvet is aan het verdwijnenquote:Op maandag 15 november 2004 21:45 schreef Chello200 het volgende:
Ligt het aan mij of was summer in 202 afgeslankt ? Ze zag er namelijk nog petiter uit dan ze al was. Niet dat ik klaag btw !![]()
Voor de Seth en Summer fans is er nog leuk nieuws, nou in ieder geval off-screen
Adam en Rachel zijn in het echt verloofd sinds kort!
Hell was full so I came back![]()
[B&H-reactie]quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:19 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Het babyvet is aan het verdwijnen![]()
![]()
Dat is er gewoon bruut af geneukt door Adam!
[/B&H-reactie]![]()
![]()
Vanavond nieuwe aflevering
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."![]()
In amerika jah, en dat is voor ons vannacht zo ongeveer dus theoretisch is pas morgen de nieuwe aflevering![]()
![]()
Hij is weer vet
Hoop nieuwe ontwikkelingen weer, denk dat het tussen Julie en Kirsten voorlopig niet echt goed zitWat een manipulatieve slet is het toch, die Julie!
En Lindsey & Ryan, dat zal ook wel niet zo lang duren...![]()
net aflevering 1&2 gezien, vond 2 wel een beetje minder. Alsof er al teveel gebeurd was in 1 en ze even rustig aan moesten doen ofzo.
In 1 zaten er ook echt een aantal sterke opmerkingen waar ik om moest lachen, in 2 niet echt.
3 kan ik nog niet vinden, zal het weekend wel gebeuren.![]()
Zo goed als seizoen 1 is het nu nog niet, maar ik heb alle hoop dat het nog gaat komen. De nieuwe personages zijn in ieder geval een goed begin!
Ik vond het wel leuk dat Seth en Marissa elkaar deze aflevering een paar keer opzochten, ze waren wel leuk samen.And there was much rejoicing.![]()
--- warez ---
[ Bericht 91% gewijzigd door Gorro op 19-11-2004 23:52:27 ]The tougher the battle, the sweeter the victory!![]()
Waar kan je trouwens previews zien van de volgende aflevering ? Het schijnt dat aflevering 4 op 2december pas wordt uitgezonden omdat volgende week donderdag thanksgiving is in the States.白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也![]()
Previews komen altijd na de normale uitzending, maar die worden er uitgeknipt, of niet to zo ver opgenomen (want komt pas na de aftiteling enzo)![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 09:18 schreef Mellone het volgende:
als seizoen 1 klaar is lijkt me...![]()
![]()
-edit- verkeerde topic gepost ^^
[ Bericht 92% gewijzigd door wolfrolf op 22-11-2004 13:15:27 ]lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Als je geluk hebt nog dit TVseizoen, maar reken maar op najaar 2005.quote:Op maandag 22 november 2004 08:55 schreef Mientje het volgende:
Wanneer komt seizoen 2 eigelijk op tv?Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
Op de site van Net5 stond dat ze na seizoen 1 meteen doorgingen met seizoen 2. Maar Net5 maakt zijn beloftes niet altijd waar.quote:Op maandag 22 november 2004 15:55 schreef Roa het volgende:
[..]
Als je geluk hebt nog dit TVseizoen, maar reken maar op najaar 2005.
And there was much rejoicing.![]()
ik hoorde dat anna stern weer terug komt in the oc later in seizoen 2
en is luke niet meer te zien in seizoen 2![]()
Er zijn episode previews beschikbaar maar ik kan ze niet op de site vinden van fox of OC. In aflevering 2x04 schijnt dat Seth op zun bek wordt geslagen door Zach... Ik wil dat zien!! Helaas moeten we 2 weken wachten omdat aankomende donderdag het thanksgiving is in de States. Dus er wordt de hele dag Football gedraait.白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也![]()
En daar is de grappigste opmerking van dit topicquote:Op maandag 22 november 2004 20:17 schreef amokjeeh het volgende:
kon dat niet in een spoiler?![]()
![]()
Ach, ik vind zelf best dat je dat in een spoiler topic kan doen. Het is toch even sociaal naar andere gebruikers toe. Ik was zelf overigens onder de impressie dat je gewoon geen spoilers moet plaatsen buiten spoiler topics, maar goed.quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:59 schreef Vrieskist het volgende:
Mja spoiler tags in een spoiler topic ... DUHIk lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
Aflevering 3 was erg leuk. Ik vind dat nieuwe meisje(studie-nerd van Ryan) erg lief
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."![]()
Het is zo'n typische meisje wat je bij de amerikaanse studentenvereniging ziet, dronken en gebruikt worden door de hele dispuut. Nice doesn't cut it anymore these days. Ik zou ut wel geil vinden als seth iets krijgt met dat wijf van the baitshop. Ze ziet er nl. er erg robuust uit voor een meid, en praat ook me een zware stem....hmzz maybe I'm on 2 somethingquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:45 schreef HomerJ het volgende:
Aflevering 3 was erg leuk. Ik vind dat nieuwe meisje(studie-nerd van Ryan) erg lief
白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也![]()
Vandaag weer 's tijd gehad om The O.C. te kijken. Was een leuke aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja en dat ik dan wordt gevraagd voor een rol, en iets met Summer krijg. Dat zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:57 schreef Chello200 het volgende:
[..]
Het is zo'n typische meisje wat je bij de amerikaanse studentenvereniging ziet, dronken en gebruikt worden door de hele dispuut. Nice doesn't cut it anymore these days. Ik zou ut wel geil vinden als seth iets krijgt met dat wijf van the baitshop. Ze ziet er nl. er erg robuust uit voor een meid, en praat ook me een zware stem....hmzz maybe I'm on 2 something"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 11:40 schreef Citroentje het volgende:
Vandaag weer 's tijd gehad om The O.C. te kijken. Was een leuke aflevering.lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat wil je ook echt graag doen
![]()
![]()
Klote Thanksgiving.. Ik overal zoeken, totdat ik hier keek.. Mijn trouwe forummaatjesNog een week wachten dus
Triumph starts with a try and ends with an oempfh![]()
Heeft iedereen opeens z'on hekel aan Thanksgiving?
Yep.
Gewoon niks. Helemaal niks. Ik volg 14 series en geen enkele is er haast. Gelukkig wel Enterprise gister.![]()
![]()
idd dit is een klote week. geen O.C. geen joey, geen smallville en nog het ergste (voor mij) geen Top Gear![]()
Ach ik geniet nu ff via stream van College Football, NBA basketball en meer via ESPN (H) Altijd grappig tijdens Thanksgiving
Nog 5 dagen mensen, dan kunnen we weer![]()
![]()
Heb et wel gemist deze week zeg
Maarja episode 4 a.s. vrijdag weer te zien
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)![]()
14 seriesquote:Op zondag 28 november 2004 13:22 schreef Witchfynder het volgende:
Yep.
Gewoon niks. Helemaal niks. Ik volg 14 series en geen enkele is er haast. Gelukkig wel Enterprise gister.
Heb je ook nog een leven?![]()
Je kan 14 series ook over 7dagen uitsmeren? dus 2 per dag ... en dat valt best mee.quote:Op zondag 28 november 2004 20:54 schreef MissX het volgende:
[..]
14 series
Heb je ook nog een leven?There's a frood who really knows where his towel is.![]()
Vandaag epi3 gezien... vond het wel een luke aflevering, de beste van Season 2 tot nu toe....
Ryan en dat nieuwe meisje.. WOEHAHAHAHAHAHA Koffie op shirt, elleboog op oog,tas op hoofd![]()
![]()
![]()
![]()
Heb net s2e4 gekeken. Vond de aflevering niet zo heel leuk. Aan het einde wel 4 gelukkige stelletjes![]()
![]()
Aflevering was inderdaad niet heel bijzonder. Maar goed, seizoen 2 kan nu echt beginnen, met die 4 stelletjes.
En een liedje van het nieuwe U2-album op het eind, ook leuk.
And there was much rejoicing.![]()
ik vond Seth wel leuk en die chick van hem.
Dat er op het einde 4 gelukkige stelletjes waren vond ik wel weer beetje gaar.
En wat voor afschuwlijke outfit had Merissa aan, brrrrrrrrr![]()
Was weer een superaflevering (maar ja ik ben biased), vooral die onplezante stiltes!!
En het gaat weer helemaal de verkeerde kant op met Seth en Summer![]()
![]()
Episode 4 is inderdaad wel leuk jah
Zach is cool!
Lindsey is echt heel lief
Alex gaat wel
Alleen DJ(of DeeJay) vind ik een kneus
Ik vond hem erg leuk, beetje sapy einde, maar tis The O.C., ze kunnen niet lang gelukkig blijvenEn wat voert Calab in z'n schild...
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:26 schreef Herr_Ratt het volgende:
die nieuwe meid (lindsay) is echt lievvvvv![]()
Lidsay is veeeeeeeeeeeeeeel leuker dan Marissa![]()
![]()
Oe Lindsay is my kinda girl![]()
Verder niet echt boeiende aflevering, echt zo'n tussenaflevering om wat verhaallijnen op de rails te krijgen.![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 02:06 schreef VrAnqZ het volgende:
Ik vond de kleding van Marissa juist briliant! Mag ik haar nu hebben?
Graag! Ik vond het echt vreeeeeselijk.
Nee, liever Lindsey. Of Alex, die vind ik nog veel leuker dan Marissa.![]()
![]()
![]()
Die Alex is gewoon echt te geil voor woorden![]()
![]()
![]()
Lindsay is lief, ziet er ook leuk uit
![]()
Was wel leuke aflevering hoor, maar niet echt spectaculaire dingen ofzo![]()
![]()
Ik vond het echt een geweldige aflevering! Seth was weer op zijn best met zijn geblaat over Summer. Alleen beetje jammer dat Summer niet geditched werd door der vriendje. Het einde was nu net even iets te gelukkig zo.
Alex en Seth worden gewoon het koppel van het jaar!![]()
![]()
Beetje voorspelbare aflevering deze. De uitkomst van die groupdate was al ruim van te voren te voorspellen.
Summer & Seth blijven wel de karakters met de meeste en leukste grappen.
Ik gok ook dat Rene Wheeler een buitenechtelijk kind is van Caleb (met die secretaresse die nu dood is). De hele Caleb-saga vind ik op dit moment interessanter dan het hele relatie-gedoe.
Die reference aan het einde met de "The Valley" DVD Season box was ook een beetje erg duidelijk nu de The O.C. Season 1 box al een aantal weken uit is.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Hehehehe , ik begrijp nog steeds niet, waarom Marissa (een van de) hoofdrol(len) heeft gekregen... allemaal lekkere meisjes, en dan zie je opeens zo'n anorexia patient![]()
![]()
Euhmm.. het was, je ziet een anorexia patient en dan allemaal lekkere meisjes
Maarja ik ben nu ook niet meer zo'n Marissa fan nee![]()
![]()
Wellicht omdat ze zo'n persoon nodig hadden om een karakter te spelen die volledig in de knoop zit. Is niet geloofwaardig als daar zo'n opgepoetste barbie tussen loopt.![]()
Nou, die kont van Marissa mag er toch best nog wel wezen hoor.![]()
Maar Alex mag er ook zeker wel wezen!![]()
![]()
![]()
off-topic: Welk programma gebruiken jullie om die Captures te maken?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
![]()
Beetje Pimp my Ride dit...
En ik vind Mischa Barton niet echt eruitzien als een anorexia patient. Maarja dat is mijn mening. Ben niet echt een fan van haar en haar rol binnen de serie maar dat is weer een ander verhaal.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Maar wel serieus liefquote:
En tis juist geloofwaardiger dat Marissa de gene is die beetje geestelijke problemen heeft. Anders is het altijd het dikke nurderige duistere meisje. Nu gewoon eens een kakker.![]()
Ik vind die DJ z'on kneusIk weet niet wat het is, maar ik mag hem niet
my thoughts exactly. hoe krijgt zo'n nerd het voor mekaarquote:Op zondag 5 december 2004 13:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Alex is echt té lekker![]()
[afbeelding]![]()
Amen to thatquote:Op zondag 5 december 2004 13:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[afbeelding]![]()
Ik vraag me af wat de volgende episode ons zal brengen
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)![]()
nee, zijn vader is verreweg de coolstequote:Op zondag 5 december 2004 22:51 schreef pimpin het volgende:
seth is cool man!![]()
quote:Op zondag 5 december 2004 13:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[afbeelding]
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."![]()
Ten eerste snap ik totaal niet wat het nut van DJ is in de serie.... Hij mag wel gespierd zijn en stuff maar ik vind die gast maar lelijk. Hebben ze hem er express in gedaan zodat Marissa ook een fuck buddy had ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也![]()
Zo, net even een flinke openingspost in elkaar gedraaid voor deeltje tweeMaarre... kom eigenlijk alleen maar in de The O.C. topics op Fok!, dus als iemand mij even uit kan leggen wanneer ik een nieuw topic openen kan?
![]()
Nee, idd. Ik vind hem ook maar irritante beeldvulling, maar sowieso het huidige plot rond Marissa. Ik heb zoiets van " laat haar maar gewoon instorten en get on with it'.quote:Op maandag 6 december 2004 00:47 schreef Chello200 het volgende:
Ten eerste snap ik totaal niet wat het nut van DJ is in de serie.... Hij mag wel gespierd zijn en stuff maar ik vind die gast maar lelijk. Hebben ze hem er express in gedaan zodat Marissa ook een fuck buddy had![]()
![]()
Met Marissa en Summer heb ik het eigenlijk wel gehad na seizoen 1, ook deze aflevering was dodelijk voorspelbaar
Van mij mogen ze zich meer concentreren op Caleb, Sandy en moeten Seth/Ryan maar eens wat andere dingen gaan doen dan verliefd worden... de wending dat Ryan braaf gaat studeren is ook niet bijster intressant maar wellicht gaat het volgende seizoen over de twee knullen op college net zoals dat in bv Buffy ging
Ik denk dat een studerende Ryan wel een interessante wending kan veroorzaken, mits hij bijvoorbeeld zijn leven daarmee om gooit. Dus bijv met ander soort mensen om gaat (met nog wel met Seth natuurlijk) enzovoort. Hij moet dan niet meer dezelfde Chino kid blijven.![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 00:47 schreef Chello200 het volgende:
Ten eerste snap ik totaal niet wat het nut van DJ is in de serie.... Hij mag wel gespierd zijn en stuff maar ik vind die gast maar lelijk. Hebben ze hem er express in gedaan zodat Marissa ook een fuck buddy had ?Ah fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Mensen, deze spoiler wil je niet lezen.
![]()
Als deze vol isquote:Op maandag 6 december 2004 00:50 schreef VrAnqZ het volgende:
Zo, net even een flinke openingspost in elkaar gedraaid voor deeltje tweeMaarre... kom eigenlijk alleen maar in de The O.C. topics op Fok!, dus als iemand mij even uit kan leggen wanneer ik een nieuw topic openen kan?
![]()
![]()
Over een paar posts dus....
Edit- 17 post om pcies te zijn
[ Bericht 9% gewijzigd door Crazykill op 06-12-2004 13:55:41 ]![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 00:47 schreef Chello200 het volgende:
Ten eerste snap ik totaal niet wat het nut van DJ is in de serie.... Hij mag wel gespierd zijn en stuff maar ik vind die gast maar lelijk. Hebben ze hem er express in gedaan zodat Marissa ook een fuck buddy had ?Shit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Ryan kan dan toch wel met Lindsey gaan?!!?!!?
Ryan moet NIET terug naar Marissa
Hoe weet jij dit eigenlijk???
LINDSEYLINDSEY
LINDSEY
LINDSEY
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex is like... so totally fuckable
Argh, niet zo reageren op Spoilers! Dan ga ik dingen verzinnen die wel eens in die spoiler zouden kunnen staan!quote:Op maandag 6 december 2004 13:53 schreef Crazykill het volgende:
Shit...
Maar Ryan kan dan toch wel met Lindsey gaan?!!?!!?
Ryan moet NIET terug naar Marissa
Hoe weet jij dit eigenlijk???
LINDSEYLINDSEY
LINDSEY
LINDSEY
![]()
![]()
En volgens mij wil ik het toch echt niet weten!
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 14:00 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alex is like... so totally fuckable![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind Alex hier dan toch weer een stuk minder aantrekkelijk
http://imdb.com/gallery/hh/1312575/HH/1312575/oliviawilde.jpg![]()
Wat? Gek! Daar is ze juist heeeerlijkquote:Op maandag 6 december 2004 14:23 schreef VrAnqZ het volgende:
Vind Alex hier dan toch weer een stuk minder aantrekkelijk
http://imdb.com/gallery/hh/1312575/HH/1312575/oliviawilde.jpgnaturel
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Dat vond ik echt een achterlijk pakje...."He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."![]()
Marissa is mij te dun, totaal geen body
Dat zei Summer ook al tegen dr in aflevering 1 seizoen 2.quote:Op maandag 6 december 2004 15:57 schreef HarigeKerel het volgende:
Marissa is mij te dun, totaal geen bodyDat komt door het vele gedrink van dr, niet goed voor je figuur.
白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也![]()
ff dit topic volspammen om een nieuwe te openen, had ff een op in elkaar gedraaid maar moet nl. zo werken, dus niet boos worden nu![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: