weet niet eens wat het isquote:Op maandag 7 juni 2004 20:08 schreef Roa het volgende:
Ojah, bijna vergeten, het zijn samples uit The O.C. en het kan zijn dat je het nog niet gezien hebt![]()
hele matige serie, met een paar lekkere wijfe er inquote:Op maandag 7 juni 2004 20:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
weet niet eens wat het is
seelenluft - manila (de remix neem ik aan)quote:Op maandag 7 juni 2004 21:24 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ik zoek een house/dance plaat ( ik weet niet precies wat voor stijl het is) die wel eens op ID&T word gedraait een vrouwtje zingt in de text: and so we started to dance with out wearing a seatbelt,
kan iemand me verder helpen?
Tipsy van J-Kwon.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:35 schreef cyberterrorist het volgende:
hoorde net op de radio een nieuw hophop/rap liedje
door een man gezongen
hij zegt heel vaak, two, three, four enz
wie kan mij helpen?
alvast bedankt
Maakt niet uit, er zijn misschien mensen die het wel kennen en die graag onwetend blijven, ik zei het er alleen bij voor mensen die het iets kon schelen. Maar misschien ken je de muziek wel, daarvoor hoef je de serie niet te kennenquote:Op maandag 7 juni 2004 20:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
weet niet eens wat het is
poppin' them thangs van G-unit???quote:Op maandag 7 juni 2004 22:00 schreef soulfly1983 het volgende:
in een loods komen verschillende mensen bij elkaar.. grote auto's en een beetje pimp kleding
ze zitten in een kring en in het begin word iedereen voor gesteld.
ik dacht zelf aan usher of 50 cents, maar het zijn meerdere rappers die het nummer samen doen.
wie weet hoe het nummer en de groep heet?
thnq! dat is hemquote:Op maandag 7 juni 2004 22:11 schreef shredder het volgende:
[..]
poppin' them thangs van G-unit???
Edit:quote:Op maandag 7 juni 2004 23:12 schreef Roa het volgende:
Adverteerder/merk: Orange
Product: Telefonie
Titel commercial: Wisdom
Reclamebureau: Red Cell Not Just Film
Eerste uitzending: onbekend
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: Wisdom
Componist: Klaas Berings
Uitvoerende(n): Klaas Berings
http://info.omroep.nl/ster
quote:Op maandag 7 juni 2004 23:12 schreef Roa het volgende:
Adverteerder/merk: Orange
Product: Telefonie
Titel commercial: Wisdom
Reclamebureau: Red Cell Not Just Film
Eerste uitzending: onbekend
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: Wisdom
Componist: Klaas Berings
Uitvoerende(n): Klaas Berings
http://info.omroep.nl/ster
Oke dan...sorry.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:28 schreef da-dogg het volgende:
[..]
thnx.
Kan kloppen he, tis speciaal voor die reclame gemaakt, dat probeer ik je dus te zeggenquote:Op maandag 7 juni 2004 23:51 schreef da-dogg het volgende:
tja ik ben aan het zoeken over het hele web, maar niks helpt. lijkt wel of het nummer niet bestaat
je kan bookmarken tegenwoordig hoorquote:Op maandag 7 juni 2004 19:39 schreef DJ_Fritz het volgende:
terugvindpost
Zoek anders op 'Wij zijn twee vrienden' dat is toch de titel van dat 'nummer'? Met een beetje Kazaa ofzo kan je die zelfs vindenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:27 schreef zoeperzazke het volgende:
heeft er iemand toevallih 'hoeba hoeba hop' van Dennie Christiaan ? Vraag me alsjeblieft niet waarom ik het nummer hebben wil, maar ik kan het iig nergens vinden enzo... Iemand? *kijkt héél lief en smekend*
Iets van Bauhaus misschien?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 07:11 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zoek een liedje dat erg in Joy Division-stijl is, alleen Duitstalig. Ook een hele diepe stem en de typische goth/wave sound. Het eingdigde met een paar keer hetzelfde woordje te zeggen (nein nein nein of iets ) Ik herkende het toen ik het hoorde, maar kwam niet op de titel dus zal het niet al te onbekend zijn...
Shit, dan heb ik het dus al jaaaren verkeerd in mijn hoofd zittenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:07 schreef RichardQuest het volgende:
Bauhaus is toch Engels?
Heb er 2!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:27 schreef zoeperzazke het volgende:
heeft er iemand toevallih 'hoeba hoeba hop' van Dennie Christiaan ? Vraag me alsjeblieft niet waarom ik het nummer hebben wil, maar ik kan het iig nergens vinden enzo... Iemand? *kijkt héél lief en smekend*
Misschien BAP - Kristallnaach?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 07:11 schreef RichardQuest het volgende:
Ik probeer het nog 1x...
Ik zoek een liedje dat erg in Joy Division-stijl is, alleen Duitstalig. Ook een hele diepe stem en de typische goth/wave sound. Het eingdigde met een paar keer hetzelfde woordje te zeggen (nein nein nein of iets ) Ik herkende het toen ik het hoorde, maar kwam niet op de titel dus zal het niet al te onbekend zijn...
Capella - U & Me ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:43 schreef shredder het volgende:
Ken iemand dit liedje: dance liedje, waarschijnlijk een cover van een oud nummer
Een vrouw die zingt: forever... and ever, you and me. (of zoiets)
tis al een paar jaar oud, 6 ofzo.
Het is iig een plaat uit 1994. Ik heb 'm ergens op een verzamelaar staan. Zal straks even kijken. Tiny tiny moet volgens mij overigens tonguey tonguey (spelling?) zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:57 schreef afca het volgende:
pussy pussy dicky dicky tiny tiny licky licky
dat zinnetje zit in het liedje die ik zoek..
No Sukkaz - 1-2-3-4 All the ladies on the floor [1995]quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:57 schreef afca het volgende:
pussy pussy dicky dicky tiny tiny licky licky
dat zinnetje zit in het liedje die ik zoek..
Helaas, ik zoek een nummer dat véél donkerder klinkt.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien BAP - Kristallnaach?
Nee die is het niet. Volgens mij ging het zo:quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:22 schreef Zap het volgende:
Capella - U & Me ?
Shot in the dark: Brothers in Crime - Forever [1996]quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:44 schreef shredder het volgende:
[..]
Nee die is het niet. Volgens mij ging het zo:
refrein: forever and ever, our dreams come true and I love you and ever forever, you're in my heart.
Zoiets, enig idee?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:52 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Nee die is het niet. Volgens mij ging het zo:
refrein: forever and ever, our dreams come true and I love you and ever forever, you're in my heart.
Zoiets, enig idee?
Gezongen door een vrouw? En danceliedje? Gecovered?quote:Shot in the dark: Brothers in Crime - Forever [1996]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |