Net als met Angel: die werd ook steeds ouder en dikker. En dikker. En dikker... En dat terwijl hij een vampier is!quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:26 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Klopt, zou natuurlijk niet mogen, omdat ie een whitelighter is/was![]()
In de serie vind ik hem toch duidelijk verouderen... jammer![]()
Ontzettend jammer. Ik hoop dat ze na de zomer niet te lang wachten met het uitzenden van het volgend seizoen.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:48 schreef Ericjuh het volgende:
nog maar 2 afleveringen en dan is het voor een tijdje gebeurd
nahh ja.. hopen dat er gauw angel op is... zodat het wachte naar charmed wat minder erg wordt...quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:02 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ontzettend jammer. Ik hoop dat ze na de zomer niet te lang wachten met het uitzenden van het volgend seizoen.
Aaaaargh, wordt Leo evil?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:53 schreef SlimShady het volgende:
Wat ik van de evil Leo vind:
Die ronde baard-snor combo vind ik wel vet en het past wel bij hem.
Dat is van heeeeel lang geleden. Toen ging ze nog met Marylin Mansonquote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
Erg fijne foto van Rose McGowan:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Ik vind d'r helemaal nx. Veel te bleek, veel te rode lippen, veel te sluik haar. Dan vind ik Holly Mary Combs knapper, voorzover ik er kijk op hebquote:Op zondag 25 juli 2004 16:02 schreef Dizer het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, ik vind haar niet aantrekkelijk op die foto. Eerder sleezy. Ik vind haar nu juist heeel mooi. Eigenlijk de mooiste van de drie Charmed ones!
Ik verwacht het wel.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
dus vrijdag is de laatste aflevering van seizoen 6???
Dat was dus vorige week vrijdag. Ik weet dat de laatste aflevering It's a bad bad bad bad world part 2 is. Dus ja, het is zeer logisch dat aankomend vrijdag de laatste aflevring is. Maar niet getreurd, zoals sommigen van jullie al wisten de meiden hebben getekend voor een zevende seizoen wat dus halverwege september in premiere gaat. De namen van de eerste paar afleveringen zijn al bekend.quote:Vrijdag 23 juli: It's a bad bad bad bad world Deel I
Gideon creëert een poort die Chris en Leo naar een gespiegelde wereld leidt waar het kwaad heer en meester is. Terwijl Phoebe en Paige afreizen naar een parallel universum om de twee te redden, ligt Piper te bevallen[/b]
Bron: Net5.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
weet iemand al wat we na vrijdag moeten gaan kijken op tv... er is namelijk nix leuks meer op..quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
dus vrijdag is de laatste aflevering van seizoen 6???
Eh...quote:Op donderdag 29 juli 2004 09:55 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
weet iemand al wat we na vrijdag moeten gaan kijken op tv... er is namelijk nix leuks meer op..
buffy afgelopen, angel duurt denk ik nog wel ff, charmed zelfde geval
Das dan alleen voor Angel geldigquote:Op donderdag 29 juli 2004 11:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eh...
Stargate op maandag?
Je kunt natuurlijk altijd 'creatief met Kazaa' doen.
(zei ik dat hardop?!)
Vrijdag is er nog Roswell, is alleen veel te vroeg. Angel begint weer 19/08, idd Buffy afgelopen, ik hoop dat sbs-broadcasting de getekende versie aankoopt.quote:Op donderdag 29 juli 2004 09:55 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
weet iemand al wat we na vrijdag moeten gaan kijken op tv... er is namelijk nix leuks meer op..
buffy afgelopen, angel duurt denk ik nog wel ff, charmed zelfde geval
Dat verwacht ik niet. Ik denk niet dat ze voor de doelgroep alleen vrouwen gekozen hebben.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:34 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
het wordt echt een vrouwenserie met al die kinderen erin.
Onzin, ik dacht zelf dat dit hele seizoen over Wyatt zou gaan (hoewel ik dat niet erg zou vinden want Wyatt is echt een poepie), maar opeens ging het allemaal om Chris. Ik vind dat de serie altijd een goede wending heeft en doet het echt heel goed.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:34 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik denk dat ik het volgende seizoen van Charmed niet meer ga kijken, het wordt echt een vrouwenserie met al die kinderen erin.
Damn, er kwam nog net geen traan, maar toen future Chris doodging was het wel even slikkenquote:Maar voor de dames... neem tissues erbij, want dat wordt huilen geblazen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Korte beschrijving van de eerste 2 episodes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vraag is:
Kun je de spoilers weerstaan?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Dat was best wel erg he?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:37 schreef Afrodite het volgende:
[..]
Damn, er kwam nog net geen traan, maar toen future Chris doodging was het wel even slikken![]()
webmaster @ dizer .nlquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:28 schreef blonde_rozebottel het volgende:
Driewerf kut, alweer vergeten te kijkenIemand even goede episodegids voor mij?
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:46 schreef Dizer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Als deamonquote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:26 schreef Duiveltja het volgende:
Nick Lachey gaat spelen in 6 eps
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als deamon
quote:Lachey will play the role of a columnist hired to take over Phoebe's (Alyssa Milano) advice column while she is on leave.
Goh, en waarom verbaast mij dit helemaal niet? Elke goed uitziende man, is phoebe's speeltje voor een tijdjequote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:19 schreef Duiveltja het volgende:
Volgens de geruchten word hij het nieuwe liefje van van Phoebe.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:05 schreef Dizer het volgende:
Goh, en waarom verbaast mij dit helemaal niet? Elke goed uitziende man, is phoebe's speeltje voor een tijdje
Das de eerste aflevering. Wat gaaf!quote:Maandag 16 augustus: Something Wicca This Way Comes
Nadat Phoebe haar baan is kwijtgeraakt, keert ze terug naar San Fransisco om daar bij haar oudere zussen, Prue en Piper, te gaan wonen. Tijdens hun eerste nacht samen in het huis van hun oma vindt Phoebe een boek over hekserij. Phoe spreekt een spreuk uit, die ertoe leidt dat ze alledrie de zussen over speciale krachten beschikken.
Bedankt! Ik ga weer beginnen met kijkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:24 schreef Afrodite het volgende:
Little_Angel: het komt weer iedere werkdag om 18u30 op net5.
Ik heb de eerste aflevering nog nooit gezien, en vond het echt een leuke aflevering =D Moet er wel weer even aan wennen dat alle aandacht zo ongeveer gericht is op Prue
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Dat vind ik juist leuk, heb het altijd jammer gevonden dat Prue uit de serie is gegaan!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:10 schreef Afrodite het volgende:
het zijn wel herhalingen, sorry, dat was ik vergeten erbij te zeggen.
Oh, dat maakt niet uit hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:10 schreef Afrodite het volgende:
het zijn wel herhalingen, sorry, dat was ik vergeten erbij te zeggen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:28 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat vind ik juist leuk, heb het altijd jammer gevonden dat Prue uit de serie is gegaan!
Ik ben het op zich altijd wel een leuke serie blijven vinden, maar de ontdekking van 'het heks zijn' en noodgedwongen met elkaar op trekken was wel errug leuk. Het leuke vind ik wel dat de afleveringen meer een afgesloten geheel waren in het begin. Later begon het toch meer een soap te worden, vooral met het aan-uit tussen Cole en Phoebe, maar ook het verhaal met Chris in het vorige seizoen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:44 schreef merry77 het volgende:
ik zag de aflevering gisteren (helaas eerste aflevering gemist).
Ik vind dit eerste seizoen leuker dan de latere seizoenen. Het is gewoon allemaal wat verser.
Daarna is het duiveltjes verslaan alsof het niets is en dan probeert men de plot wat te verbreden door de onderwereld te laten heersen door de Source. En dan daar op zoek naar. Dat was nog wel leuk, daarna een beetje te uitgerekt.
Die show die Shannen later presenteerde komt toch binnenkort ook op de Nl tv dacht ik? Veronica ofzo.quote:Ik vond het jammer dat Prue (Shannen Doherty) eruit is gegaan. Trouwens wel grappig dat Aaron Spelling zo´n beetje de enige is die Shannen de kans geeft. En dat zij dan altijd dat weet te verpesten en dat haar mede actrices een hekel aan haar krijgen.
[..]
Ze heeft wel redelijke pannekoeken op d'r jetsers. (Beter te zien in haar playboy fotosessie trouwensquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:07 schreef Dizer het volgende:
Ik heb gehoord dat Charisma Carpenter () een gastrol gaat spelen in Charmed
![]()
Een van de mooiste vrouwen (puur natuur) van deze wereld:
[afbeelding]
Ik weet daar alles vanafquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:03 schreef Zhenar het volgende:
(Beter te zien in haar playboy fotosessie trouwens)
quote:Op zondag 30 mei 2004 14:25 schreef Wombcat het volgende:
Wat ik wel weer vreemd vind, is dat die school nu opeens op komt dagen, terwijl er nooit iets over is gezegd. Zouden de charmed ones daar zelf ook op gezeten hebben? Is nooit vermeld. En als ze er niet op gezeten hebben, waarom niet? Je zou toch denken dat juist de meest machtige heksen daar ook geweest zijn.
Vorige week konden we in de herhalingen zien dat Piper en Prue als kleine meisjes wel magie konden gebruiken, ze waren vrij sterk zelfs vergeleken met de volwassen versies en hun leeftijd.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:14 schreef MisszJ het volgende:
Begin van de serie: 3 jonge vrouwen (zussen) komen er achter dat ze magische krachten hebben...dus nee ze hebben niet op die school gezeten en er waarschijnlijk nog nooit iets van gehoord
Yupquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:07 schreef Dizer het volgende:
Ik heb gehoord dat Charisma Carpenter () een gastrol gaat spelen in Charmed
![]()
Een van de mooiste vrouwen (puur natuur) van deze wereld:
[afbeelding]
Ik heb 'm nog niet gezien, maar ik moet ook zeggen dat ik de indruk heb dat de afleveringen steeds minder leuk worden. Het zesde seizoen was het meest flauwe seizoen tot nu toe wat mij betreft. Ik hoop niet dat dit doorzet, maar jouw post doet mij anders vermoeden.quote:Op maandag 13 september 2004 20:52 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Net S07E01 gekeken, vond m een beetje tegenvallen eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |