En jij bent Einstein?quote:Op maandag 7 juni 2004 17:51 schreef Zwansen het volgende:
Je bent homo?
Ooit...quote:Op maandag 7 juni 2004 17:52 schreef StevePerry het volgende:
[..]
En jij bent Einstein?
dan zou hij ook worst en banaan en komkommer (NIET IN PLAKJES ) lustenquote:Op maandag 7 juni 2004 17:51 schreef Zwansen het volgende:
Je bent homo?
Dat vermoeden had ik al..quote:Op maandag 7 juni 2004 17:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ooit...![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 17:53 schreef Oblivion het volgende:
Lijkt me niet zoveel aan als je partner niks lust...![]()
LMAO, tjah dan heeft hij idd geen trek meer als het gewone eten aan hem wordt voorgeschoteldquote:Op maandag 7 juni 2004 17:54 schreef giscard het volgende:
Eet ie wel buiten de deur?
Ja hoor...je mag één keer raden wat!quote:Op maandag 7 juni 2004 17:54 schreef giscard het volgende:
Eet ie wel buiten de deur?
satesausquote:Op maandag 7 juni 2004 17:58 schreef StevePerry het volgende:
[..]
Ja hoor...je mag één keer raden wat!
Hij lust het gewoon echt niet! Ik heb zijn moeder hierover gesproken en die zegt al vanaf zijn geboorte problemen te hebben met zijn eetgedrag...quote:Op maandag 7 juni 2004 17:53 schreef Maikuuul het volgende:
Zegt hij ook niet waarom hij niet wilt eten ?
Hij is in staat om de saus ervan te eten en de rest te laten staan.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:53 schreef Oblivion het volgende:
Alles dan maar met een dikke laag satesaus voorschotelen?
Ja hallo....je vergeet dat ik ook last heb van al die duffe ellende! Iemand met een laag energiepeil naast je is echt niet tof!quote:Op maandag 7 juni 2004 18:01 schreef Maikuuul het volgende:
Achjah dan heeftie pech :p als je honger hebt eet je alles ...
Hij heeft vandaag alweer drie dagen niets gegeten!quote:Op maandag 7 juni 2004 18:03 schreef moniek het volgende:
gewoon niet zeiken en vreten! en anders geen toetje!
dit is tenminste de raad die mijn moeder je zou geven, bij mij heeft het ook geholpen, ik lust nagenoeg alles.
Ik heb 't hem nu net gevraagd...quote:Op maandag 7 juni 2004 18:04 schreef ilsuuh het volgende:
als jou vriend melk lust dan lust hij ook brinta!!!!! BORDEN VOL ENERGIE
Nope...hij niet....ik wel!quote:Op maandag 7 juni 2004 18:06 schreef Panzertje het volgende:
Zit ie aan de drugs of zo?
Ja, want daar kan je ook goed op leven natuurlijk!quote:Op maandag 7 juni 2004 18:35 schreef ilsuuh het volgende:
pannekoeken??
Nee, satesaus.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, want daar kan je ook goed op leven natuurlijk!
Nope...dat lust hij dus niet..quote:Op maandag 7 juni 2004 18:29 schreef Vava het volgende:
Drinkt hij alleen maar melk?? Lust hij geen vruchtensappen?
Hij mot gewoon groenten, fruit, vlees en aardappelen vreten, veldmuis EN DAT WEET JE!!quote:Op maandag 7 juni 2004 18:39 schreef veldmuis het volgende:
Of pannekoeken met satesaus.
Hij is zijn hele leven al een slechte eter...volgens zijn moeder. Het enige wat hij aan groenten lust is spinazie...dus zijn moeder kookt praktisch elke keer als hij thuis eet voor hem apart...quote:Op maandag 7 juni 2004 18:36 schreef trueblue het volgende:
Hmm, raar verhaal. Ik neem aan dat hij alleen de laatste tijd zo ontzettend slecht eet, anders had ie inmiddels allang niet meer geleefd, lijkt me.
Heeft hij geen eetstoornis? (anorexia ofzo..) (ja, komt vaker bij mannen voor dan je denkt)
Het steeds meer soorten voeding als slecht bestempelen en uit je dieet weren is daar wel een symptoom van.
Daar zitten stukjes in...en meneer moet niets hebben van stukjes...quote:Op maandag 7 juni 2004 18:40 schreef ilsuuh het volgende:
joghurt.. met fruit
Als het maar met saus is!quote:Op maandag 7 juni 2004 18:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hij mot gewoon groenten, fruit, vlees en aardappelen vreten, veldmuis EN DAT WEET JE!!.
Ja, daar zit vooruitgang in...quote:Op maandag 7 juni 2004 18:39 schreef veldmuis het volgende:
Of pannekoeken met satesaus.
En de paar dingen die hij wel lust 'opleuken' met andere dingetjes die hij lust? Spinazie met een eitje bv en het steeds een beetje uitbreiden?quote:Op maandag 7 juni 2004 18:52 schreef StevePerry het volgende:
[..]
Hij is zijn hele leven al een slechte eter...volgens zijn moeder. Het enige wat hij aan groenten lust is spinazie...dus zijn moeder kookt praktisch elke keer als hij thuis eet voor hem apart...
Maow....daar zit wel een idee in...quote:Op maandag 7 juni 2004 18:16 schreef Elanor het volgende:
Geef hem wat drinkmaaltijden (slimfast ofzo), daar zitten heel veel vitamines e.d. in waar die fit van wrodt en smaken een beetje melkachtig, nou hoeft ie niet af te vallen dus geef hem buiten die drinkmaaltijden ook maar wat satesaus als toetje
Daar zit het grote probleem ook: hij zegt bijvoorbaat altijd: dat lust ik niet zonder te proeven!quote:Op maandag 7 juni 2004 18:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
En de paar dingen die hij wel lust 'opleuken' met andere dingetjes die hij lust? Spinazie met een eitje bv en het steeds een beetje uitbreiden?
Je smaak verandert ook, dus je hebt kans dat hij dingen die hij vroeger niet lustte nu wel lust. Ik ging over mijn nek van spinazie, maar dat lust ik nu ook. Hij moet gewoon weer eens wat dingen proberen.
Dat hij zijn hele leven al een slechte eter is hoeft niks te zeggen. Je zei zei dat zijn eetgedrag de laatste tijd steeds erger is geworden en hij zo goed als niks meer eet. Hij is heel moeilijk met eten en weert steeds meer. Dat doet mij denken aan een eetstoornis.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:52 schreef StevePerry het volgende:
[..]
Hij is zijn hele leven al een slechte eter...volgens zijn moeder. Het enige wat hij aan groenten lust is spinazie...dus zijn moeder kookt praktisch elke keer als hij thuis eet voor hem apart...
In Brinta zitten geen stukjes trouwens en als ze er wel in zitten, heb je gewoon niet goed geroerd of te weinig melk erbij gedaan.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:56 schreef StevePerry het volgende:
[..]
Maow....daar zit wel een idee in...
Geef die vent eens een draai om zijn verwende oortjes.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:57 schreef StevePerry het volgende:
[..]
Daar zit het grote probleem ook: hij zegt bijvoorbaat altijd: dat lust ik niet zonder te proeven!
Omdat hij dan helemaal niets meer eet...behalve een bordje saté natuurlik..quote:Op maandag 7 juni 2004 18:57 schreef trueblue het volgende:
[..]
Waarom maakt hij zelf niks klaar?
Tja...verwend is hij wel...dat moet ik toegeven...quote:Op maandag 7 juni 2004 19:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Geef die vent eens een draai om zijn verwende oortjes.
Natuurlijk is er een kans dat ik er naast zit, maar tien tegen een dat die moeder gewoon ook een slappe dweil was die haar kind niet goed opvoede.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:52 schreef StevePerry het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2004 19:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Natuurlijk is er een kans dat ik er naast zit, maar tien tegen een dat die moeder gewoon ook een slappe dweil was die haar kind niet goed opvoede was.
Sjees, als ik vroeger mijn bord niet leegvrat had ik een groot probleem. Dan kon ik tabee zwaaien naar mijn Sesamstraatprivilege's.
Er zijn genoeg anorexiapatienten die slecht voedsel eten, maar dat is dan ook het enige per dag dat ze eten (en worden ze er ook niet dik van). Sorry, moest het even zeggenquote:Op maandag 7 juni 2004 19:23 schreef marchien het volgende:
Klinkt niet als anorexia of iets dergelijks, want dan zou het geen satesaus zijndat spul is namelijk verschrikkelijk vet.
wist ik nietquote:Op maandag 7 juni 2004 19:46 schreef trueblue het volgende:
[..]
Er zijn genoeg anorexiapatienten die slecht voedsel eten, maar dat is dan ook het enige per dag dat ze eten (en worden ze er ook niet dik van). Sorry, moest het even zeggen
Misschien dat hij het dan eindelijk eens doorheeft!quote:Op maandag 7 juni 2004 19:03 schreef WorstKaas het volgende:
Als ik jou was zal ik hem toch maar een beetje bijvoeden met multivitmaines en kleine zuiveldrankjes.
Straks krijgt hij nog scheurbuik
Die moeder is echt geen slappe dweil..geloof me. Hij is ooit "volgepropt", maar dan kotste hij 's-avonds alles weer uit...quote:Op maandag 7 juni 2004 19:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Natuurlijk is er een kans dat ik er naast zit, maar tien tegen een dat die moeder gewoon ook een slappe dweil was die haar kind niet goed opvoede.
Sjees, als ik vroeger mijn bord niet leegvrat had ik een groot probleem. Dan kon ik tabee zwaaien naar mijn Sesamstraatprivilege's.
Ik ben pas achter zijn eet gewoontes gekomen toen we gingen "hokken"....quote:Op maandag 7 juni 2004 19:05 schreef Spindizzy het volgende:
Dat je dat pikt joh![]()
Als ik iets irritant vind dan zijn het wel volwassen mensen die als kleine kinderen aan het dreinen zijn dat ze niks lusten. Ik zou zo gigantisch op zo iemand afknappen...
Ik heb de moed nog niet opegegeven...we hebben ons ingeschreven bij een sportschool...op een dag merkt hij vanzelf wel wat zijn eetpatroon hem brengt..quote:Op maandag 7 juni 2004 19:46 schreef trueblue het volgende:
[..]
Er zijn genoeg anorexiapatienten die slecht voedsel eten, maar dat is dan ook het enige per dag dat ze eten (en worden ze er ook niet dik van). Sorry, moest het even zeggen
TS: Waarom maakt je vriend zelf zijn eten niet klaar? Ik zie niet in waarom jij daar verantwoordelijk voor zou moeten zijn. Als het echt komt omdat hij een verwend nest is wat eten betreft moet je hem gewoon in zijn sop gaar laten koken. Kan hij 2 dingen doen:
1. Hij hongert zich dood
2. Hij gaat eindelijk zelf eens aan de slag.
Jullie hebben nooit eerder samen gegeten? Want anders valt het toch wel op dat ie niets lustquote:Op maandag 7 juni 2004 21:27 schreef StevePerry het volgende:
[..]
Ik ben pas achter zijn eet gewoontes gekomen toen we gingen "hokken"....
Zo slim is hij niet...dan daarbij...daar is hij veel te suf voor...quote:Op maandag 7 juni 2004 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Weet je zeker dat ie niet een of ander machtsspelletje met je speelt ?!
Okéquote:Op maandag 7 juni 2004 21:30 schreef StevePerry het volgende:
[..]
Zo slim is hij niet...dan daarbij...daar is hij veel te suf voor...
Nah, het was me wel een beetje opgevallen, maar nu wordt het pas een opvallend patroon...quote:Op maandag 7 juni 2004 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jullie hebben nooit eerder samen gegeten? Want anders valt het toch wel op dat ie niets lust
Hoe lang wonen jullie nu samen dan? En waarom moet jij voor zijn eten zorgen gewoon nieuwsgierig hoorquote:Op maandag 7 juni 2004 21:32 schreef StevePerry het volgende:
[..]
Nah, het was me wel een beetje opgevallen, maar nu wordt het pas een opvallend patroon...
De blender...die hebben we ontdekt! Sinds we die hebben maakt hij veel aardbeien en bananenshakes...met veeeeeeel melk en suiker natuurlijk! We wonen sinds de afgelopen maand samen..quote:Op maandag 7 juni 2004 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe lang wonen jullie nu samen dan? En waarom moet jij voor zijn eten zorgen gewoon nieuwsgierig hoor... en als ie het zelf kookt en ziet wat er ingaat? Of als het in de blender gaat? Oh ja, voer je hem wel vitaminepilletjes, dan krijgt ie in elk geval het noodzakelijke binnen aan vitaminen en mineralen.
Geef 'm potjes Olvaritquote:Op maandag 7 juni 2004 18:53 schreef StevePerry het volgende:
[..]
Daar zitten stukjes in...en meneer moet niets hebben van stukjes...
Maar ook zowat alleen op melk?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:42 schreef dunc het volgende:
Van melk krijg je echt geen laag energiegehalte.. ik heb jaren geleefd op melk
Nouwja Melk en broodjes (en wat groenvoer natuurlijk).. Liter of 4 per dag toch makkelijk wel, en dan paar boordjes, wat groenvoer zo nu en dan en 1 of 2 keer per week een grote maaltijd.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:44 schreef Brennie het volgende:
[..]
Maar ook zowat alleen op melk?
Zoja, dan heb je geluk dat je nog normaal rondloopt. ( no offence verder)
Hulp in de zin van een goed gesprek met zijn huisarts is inderdaad niet zo'n slecht plan....quote:Op maandag 7 juni 2004 23:01 schreef Brennie het volgende:Moet ik nog doorgaan?
Hij heeft hulp nodig!
Ja. Dan is 't goed mis met zo'n gedrag.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:01 schreef Brennie het volgende:
Goh
[Wijze praat]
Moet ik nog doorgaan?
Hij heeft hulp nodig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |