dat zei hij. maar dats ook geen modje..quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:18 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Jow, de rondes zouden een week lopen, zodat er meer mensen tijd hebben om mee te doen.......
De mini loopt dus NIET tot zondag, maar tot Dinsdag !!!!!
Verder moeten jullie het maar onderling uitmaken, want ik heb zoveel last van mijn RSI dat ik de komende weken geen computer aanraak (dat ga ik iig proberen) Dit is dus (alweer![]()
) mijn laatste post de komende tijd. Hopelijk blijft het weer een beetje lopen.
Grtz,
Mr. T-Rex
jij doet er mischien anderhalf uur over... anderen wat langer.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:10 schreef Kindred_Spirits het volgende:
ja het gaat niet erom dat iemand wel of niet klaar is..
het gaat erom dat we ons aan de vastgestelde tijd houden..
anders kunnen dinsdag nog mensen zeggen, ik ben nog niet klaar, wacht nog maar een weekje..
ik vindt een week sowieso te lang.. ik deed er maar 1,5 uur over om mijn shop te maken... k snap niet waarom je een week nodig hebt,
hmmmmmquote:Op maandag 21 juni 2004 12:59 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Tering, ben een weekje weg, meteen weer puinzooi.
Ik heb niet voor nix een nieuw topic gestart ipv met het oude verder te gaan. De opgaven zouden een week lopen. Waarom wordt het nu weer veranderd???????
Ja idd, had ik niet eens aan gedacht. Poll is gesloten, we laten het op een week.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:24 schreef Parvus het volgende:
5 dagen....als de poster het bepaald kan het al zijn dat ie hem zelf al af heeft of al begonnen is...en dat ie er te kort voor geeft ofzo
Vind jij maar een betere, heb me rot gezocht. Ging speciaal om de Niva omdat mijn vrouw die cool vind.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:25 schreef Ultimora het volgende:
jow dude denk je nou echt dat iemand zo'n brakke foto gaat fotoshoppen???
Zucht, ben je even weg krijg je dit... Het mooie topic sterft een vroeg dood zo... :')quote:Op maandag 21 juni 2004 18:46 schreef Chilly_Willy het volgende:
[..]
Vind jij maar een betere, heb me rot gezocht. Ging speciaal om de Niva omdat mijn vrouw die cool vind.
Ik snap best dat je het niet eens bent met de gang van zaken, maar ga dan niet zitten flamen.
Ik ga sexen, later.
maakt niet uit hoorquote:Op maandag 21 juni 2004 23:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zucht, ben je even weg krijg je dit... Het mooie topic sterft een vroeg dood zo...![]()
Met welgemeende excuses voor het veroorzaken van al die chaos, door de ronde op zonder te laten eindigen...
No worries..quote:Op maandag 21 juni 2004 23:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zucht, ben je even weg krijg je dit... Het mooie topic sterft een vroeg dood zo...![]()
Met welgemeende excuses voor het veroorzaken van al die chaos, door de ronde op zonder te laten eindigen...
No challenge, dit ding is gewoon afquote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:35 schreef BazzoS het volgende:
nee, sorry, deze sla ik over
Sweet!quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:00 schreef _BluB_ het volgende:
mijn inzending:
[afbeelding]
wijzegingen
-gecartooned
-bullbar verwijderd
-bodywork oa. bredere wielbakken, achterbumper, enz
-ander kleurtje + ladalogo
-andere achtergrond
-andere velgen
-en al het andere wat ik vergeten ben.![]()
ik was eigenlijk al wel klaarquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:39 schreef Sjoewe het volgende:
is er nog iemand bezig...?
dat komt door de shop-auto denk ikquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:03 schreef Blapiet het volgende:
[..]
ik was eigenlijk al wel klaar![]()
maar 't topic begint wel te sterven hè
ik vin m nicequote:Op zondag 27 juni 2004 01:37 schreef qyn het volgende:
Ladageval
Ja vraag me niet hoe het komt...quote:Op zondag 27 juni 2004 20:18 schreef B_BOY het volgende:
achter en voorwiel wel errug verschillende maten.
als je nou de layer van je 2e velg neemt (of even aanmaakt) en je drukt op CTRL-T, dan kun je door met je rechtermuisknop in het vakje te klikken zeggen dat je het "perspective" wilt aanpassen. Als je daar even mee speelt in combinatie met skew en scale, kun je die velg er heel mooi onder passenquote:Op zondag 27 juni 2004 21:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Bijzender: Dit is mijn 2de soep. Dus daarom is die nogal niet mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |