als je vanuit deze hoek geen mooie donors kan vinden weet ik het niet meer, zo ff snel mijn ~30 stuks tellende donor verzameling op mn hdd doorgekeken, daarvan zijn al ruim de helft vanuit ongeveer dezelfde hoekquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:52 schreef Sjoewe het volgende:
Dan doe ik het wel
Mini Cooper S
[afbeelding]
Ronde loopt tot zondag 12:00 uur.
Succes![]()
wauw die is echt supermooi hoor,goed gedaan,ik vind dit de beste tot nu toequote:Op woensdag 16 juni 2004 03:54 schreef Kindred_Spirits het volgende:
mijn inzending:
[afbeelding]
aangepast:
heeeeeeeel veeeeeel
o.a.
andere achtergrond
andere bestuurdster
cabrio van gemaakt
andere kleur
mini striping op 'hood'
new mini club logo op zijkant
andere kleur voorruit
alle lampen verheldert
de grill meer chrome gemaakt
dikke pimp velgen
de voorbumper verlaagd
custom made sideskirts
chrome tankdop
verlaagd.
en ik vergeet vast nog wat.
Dit is de eerste inzending pasquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:30 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
wauw die is echt supermooi hoor,goed gedaan,ik vind dit de beste tot nu toe![]()
sorry ik d8 dat die wat helemaal boven aanstond die orginele,wat ik naderhand pas las,ook gephotoshopt wasquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:17 schreef Kaj_A het volgende:
[..]
Dit is de eerste inzending pas![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:47 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
sorry ik d8 dat die wat helemaal boven aanstond die orginele,wat ik naderhand pas las,ook gephotoshopt was
kerel, beterschap!quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:18 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Jow, de rondes zouden een week lopen, zodat er meer mensen tijd hebben om mee te doen.......
De mini loopt dus NIET tot zondag, maar tot Dinsdag !!!!!
Verder moeten jullie het maar onderling uitmaken, want ik heb zoveel last van mijn RSI dat ik de komende weken geen computer aanraak (dat ga ik iig proberen) Dit is dus (alweer![]()
) mijn laatste post de komende tijd. Hopelijk blijft het weer een beetje lopen.
Grtz,
Mr. T-Rex
niet 100? zeg gerust inspiratie is 0quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:44 schreef Steve-O het volgende:
Inspiratie is nog niet 100 %
[afbeelding]
Neuh een hele grote buttplugquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:58 schreef Kaj_A het volgende:
is dat een dildo op de zijkant Steve?
Toevallig een Subaru als donorquote:
Yup, verschillende WRC versies van de impreza.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:45 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Toevallig een Subaru als donor?
Die van jou heeft Peter North als donor?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:44 schreef Steve-O het volgende:
Inspiratie is nog niet 100 %
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:51 schreef Chilly_Willy het volgende:
[..]
Yup, verschillende WRC versies van de impreza.
[..]
Die van jou heeft Peter North als donor?
die velgen had ik er ook bijna onder gegooidquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:43 schreef Kaj_A het volgende:
[afbeelding]
Misschien dat ik er nog wat aan verander.
Ik wist meteen dat ik deze er onder wou, staan er gewoon goed onderquote:Op donderdag 17 juni 2004 18:23 schreef Ultimora het volgende:
[..]
die velgen had ik er ook bijna onder gegooid![]()
ik ga meerdere velgen gebruiken voor 1 velg, so watch this spacequote:Op donderdag 17 juni 2004 18:34 schreef Kaj_A het volgende:
[..]
Ik wist meteen dat ik deze er onder wou, staan er gewoon goed onder![]()
Raam moet iets minder rechtop, dan issie vet...quote:Op woensdag 16 juni 2004 03:54 schreef Kindred_Spirits het volgende:
mijn inzending:
[afbeelding]
aangepast:
heeeeeeeel veeeeeel
o.a.
andere achtergrond
andere bestuurdster
cabrio van gemaakt
andere kleur
mini striping op 'hood'
new mini club logo op zijkant
andere kleur voorruit
alle lampen verheldert
de grill meer chrome gemaakt
dikke pimp velgen
de voorbumper verlaagd
custom made sideskirts
chrome tankdop
verlaagd.
en ik vergeet vast nog wat.
achter de hoofdsteun van de bijrijderquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:25 schreef Parvus het volgende:
waar?
Er is een ander topic die gaat over algemene gesoepte auto's, deze is echt voor de wedstrijd van een bepaalde auto, dus je gan beter daar advies vragenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:59 schreef MrTimbo.B het volgende:
hej hallo ik ben hier nog niet zolang op fok en kzou graags een x mee willen doen met jullie contest maar helaas heb ik nu geen tijd (tentamens)
maar ik kan al wel wat ouwe shops laten zien als voorproefje
eerst seat cordoba
NU:
[afbeelding]
eerst BMW 7
Nu
[afbeelding]
zeg maar wa je der van vind of geef tips . alvast bdankt
Dit is het wedstrijd topic, voor deze foto's is er een ander topic, namelijk Photoshop Auto's Deel 5quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:59 schreef MrTimbo.B het volgende:
hej hallo ik ben hier nog niet zolang op fok en kzou graags een x mee willen doen met jullie contest maar helaas heb ik nu geen tijd (tentamens)
maar ik kan al wel wat ouwe shops laten zien als voorproefje
eerst seat cordoba
NU:
[afbeelding]
eerst BMW 7
Nu
[afbeelding]
zeg maar wa je der van vind of geef tips . alvast bdankt
Er kloppen heel veel dingen niet bij deze auto, ik zou je er een noemen: Door de ramen zie je de achterspoiler nog van de WRC, terwijl je er helemaal geen spoiler op heb zittenquote:
- Verlaagt door verlengen bodyworkquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:25 schreef Chilly_Willy het volgende:
Mijn WIP:
Tuned by STI
zolangquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:52 schreef Sjoewe het volgende:
Dan doe ik het wel
Mini Cooper S
[afbeelding]
Ronde loopt tot zondag 12:00 uur.
Succes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |