Vind ik ookquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:04 schreef Butra het volgende:
Davydenko haat gras, dus ik zie wel kansen voor Verkerk. Hij speelde vandaag in Rosmalen ook erg sterk.
En waarom zou Sluiter niet kunnen winnen? Hij is op dit moment beter in vorm dan Bjorkman, afgaande op de resultaten van deze week.
pietje moet voor dat miljoen 25 jaar werken. Tim niet. Tim kan na zijn 30ste lekker op zjin reet zitten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:46 schreef nickybol het volgende:
pietje gaat gewoon naar de basisschool speelt elke middag met zn vriendjes, dan gaat ie naar de havo, elke dag een uurtje huiswerk en dan stoere dingen doen met zn vrienden, dan gaat ie naar de lerarenopleiding engels en gaat ie engels geven, hij krijgt 3000 euro per maand. Piet heeft een relaxt leven
tim begint op 3 jarige leeftijd met tennissen, hij staat elke dag uren op de tennisbaan, tijd om te spelen met vriendjes heeft hij niet, want op zijn 6e zit hij al bij de bond. op de middelbare school zit hij bij een lootopleiding dat betekent elke ochtend naar school en `s middags urenlang tennissen en conditietraining. `s avonds moet ie aan zn huiswerk, tijd om stoere dingen te doen met zn vriendjes heeft ie niet, elke avond ligt ie afgepeigerd in bed.Als ie 21 is breekt ie eindelijk door, nadat ie jarenlang die hele wereld over heeft gereisd om op kkleine slechte georganiseerde toernooitjes voor een paar honderd dollar prijzengeld. Vrienden heeft ie niet, die kan ie niet meenenmen. Nu ie doorgebroken is mag hij eindelijk de grote toernooien spelen, en na 2 jaar verdient ie eindelijk zn eerste miljoen na 20 jaren hard werken.
Zie je het verschil.....
Je denkt toch niet dat je het 20 jaar volhoud alleen voor een paar stomme dollars.
Nogal onzinnige vergelijking, user boven me heeft het al gezegd. Sommigen verdienen in een paar jaar waar een normaal mens 20 jaar voor moet werken.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:46 schreef nickybol het volgende:
pietje gaat gewoon naar de basisschool speelt elke middag met zn vriendjes, dan gaat ie naar de havo, elke dag een uurtje huiswerk en dan stoere dingen doen met zn vrienden, dan gaat ie naar de lerarenopleiding engels en gaat ie engels geven, hij krijgt 3000 euro per maand. Piet heeft een relaxt leven
tim begint op 3 jarige leeftijd met tennissen, hij staat elke dag uren op de tennisbaan, tijd om te spelen met vriendjes heeft hij niet, want op zijn 6e zit hij al bij de bond. op de middelbare school zit hij bij een lootopleiding dat betekent elke ochtend naar school en `s middags urenlang tennissen en conditietraining. `s avonds moet ie aan zn huiswerk, tijd om stoere dingen te doen met zn vriendjes heeft ie niet, elke avond ligt ie afgepeigerd in bed.Als ie 21 is breekt ie eindelijk door, nadat ie jarenlang die hele wereld over heeft gereisd om op kkleine slechte georganiseerde toernooitjes voor een paar honderd dollar prijzengeld. Vrienden heeft ie niet, die kan ie niet meenenmen. Nu ie doorgebroken is mag hij eindelijk de grote toernooien spelen, en na 2 jaar verdient ie eindelijk zn eerste miljoen na 20 jaren hard werken.
Zie je het verschil.....
Je denkt toch niet dat je het 20 jaar volhoud alleen voor een paar stomme dollars.
Dit is idd grotendeels mijn meningquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:57 schreef Georges het volgende:
[..]
Nogal onzinnige vergelijking, user boven me heeft het al gezegd. Sommigen verdienen in een paar jaar waar een normaal mens 20 jaar voor moet werken.
Maar goed, dit soort salarissen worden gerechtvaardigd door te wijzen op de vraag die er is naar een sport.
Tennis is populair, wordt veel geld aan verdiend (net als voetbal, formule 1 enz) dus mogen de spelers daar ook best een graantje van meepikken.
Neemt niet weg dat de prijzengelden belachelijk hoog zijn. Nogmaals, laten ze de prijzengelden eens flink laten zakken, kijken wie er dan nog wil spelen.
en die heeft geen vriendenquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:02 schreef nickybol het volgende:
er is maar een tennisser die wimbledon kan winnen
Maar ze was ook geïnteresseerd in jongens (logisch in de pubertijd), waardoor tennis op een lager pitje kwam te staan.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:06 schreef nickybol het volgende:
Ik ken toevallig Misa vrij persoonlijk. Ze heeft een keer gezegd :"Mijn enige echte vrienden zijn mijn ouders"
Ja, en er is maar een president commissaris van Phillips of president van een land. Die doet belangrijker werk dan een tennisser. Tja, maar er is veel vraag naar Wimbledonkampioenen dus die moeten veel verdienen, bla bla bla.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:02 schreef nickybol het volgende:
even over mijn vergelijking
er lopen honderdduizenden leraren engels rond
er is maar een tennisser die wimbledon kan winnen
Weet ik. Ik zeg toch: ik gebruikte haar als voorbeeld voor jongeren die anders reageren.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:12 schreef nickybol het volgende:
tennis is nooit op een lager pitje komen te staan, en ja interesse, daar blijft het bij haar wel bij, meer is bij haar niet mogelijk
Bij Fok! komt er volgens mij geen manager iig....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:55 schreef Morphieus het volgende:
Wimbledon is en blijft leuk om naar te kijken. Ik tip Roddick en Hewitt voor een finale plaats. Trouwens komen er dit jaar weer uitzendingen van Wimledon Today, was wel een leuk programma. Zou iemand mij ook kunnen zeggen of er een Wimbledon Manager komt?![]()
![]()
Van Scheppingen nu tegen Pescosolido ipv Horna. Lijkt me niet al te gunstig.quote:Nalbandian out of Wimbledon
Nalbandian faces an anxious wait
Fourth seed David Nalbandian will miss Wimbledon because of an abdominal muscle tear.
Nalbandian was forced to retire after just five games of an exhibition match against Chilean Nicolas Massu at Stoke Poges, Buckinghamshire on Friday.
The Argentine - a Wimbledon finalist in 2002 - was scheduled to face Croatian Mario Ancic in the first round.
Nalbandian was a potential quarter-final opponent for British number one Tim Henman.
Peru's Luis Horna replaces Nalbandian in the draw.
Pescosolido is dan een lucky loser neem ik aan.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:37 schreef Butra het volgende:
[..]
Van Scheppingen nu tegen Pescosolido ipv Horna. Lijkt me niet al te gunstig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |