En wie dat zegt heeft nog niet naar Queens gekeken..quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:02 schreef mitt het volgende:
Wie zegt dat Hewitt niet de supervorm heeft heeft blijkbaar niet naar Roland Garros gekeken
Zelfs daar was ie erg goed(kwartfinale), ik heb wel het gevoel dat de Hewitt van 2002 terug zit te komen, helaas
Geen idee.. Mischien dat aan waanbeelden lijdt.. Verblijf je momenteel in een inrichting.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:06 schreef The_Hives het volgende:
Hoe kom ik er dan bij dat Hewitt er uit lag![]()
neequote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:01 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Geen idee.. Mischien dat aan waanbeelden lijdt.. Verblijf je momenteel in een inrichting.![]()
![]()
![]()
Nou goed, ze heeft idd nog geen groot toernooi gewonnen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:06 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Ok dude. get your point.. En der zit ook wel een redelijke kern van waarheid in..![]()
Alleen denk ik dat Mauresmo niet de geschiedenis boeken in zal gaan als een echte wereld topper aangezien ze geen grote toernooien kan winnen..
Ik weet persoonlijk ook heel goed hoe het er in het wereldje aan toe gaat, ik maak het namelijk ook van dichtbij mee.. En heb zeker ook wel respect voor de mensen die zo ver komen, want het is zeker geen pretje.. (En het draait ook allemaal redelijk om geld..
Ik iig niet...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:02 schreef Chepke het volgende:
Is er nog niemand ooit bij Wimbledon geweest als toeschouwer??
de eerste 128 toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:59 schreef mitt het volgende:
Elise Tamaela gaat over een uurtje beginnen aan haar eerste ronde kwalificatie..
en hoe zit het met John van Lottum, nu 111 op de wereld en speelt zeker geen kwalificatie, is hij toch rechtstreeks geplaatst dan?
Dat is inclusief de wildcards en qualifiers.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
de eerste 128 toch?
dat zijn er meestal toch een stuk of 10 (iig 10 max.)?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:41 schreef Butra het volgende:
[..]
Dat is inclusief de wildcards en qualifiers.
Dat vroeg ik me ook al af, maar iemand had wel een slimme opmerking in dit topic: dat veel spanjaarden zich afmelden voor Wimbledon. Dus ik denk dat dat het geval is.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:59 schreef mitt het volgende:
Elise Tamaela gaat over een uurtje beginnen aan haar eerste ronde kwalificatie..
en hoe zit het met John van Lottum, nu 111 op de wereld en speelt zeker geen kwalificatie, is hij toch rechtstreeks geplaatst dan?
Wimbledon heeft meer uitstraling dan de andere Grand Slams, maar ik prefereer toch RG, omdat de tennissport als geheel op gravel gewoon het beste tot z'n recht komt.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet toegeven dat ik het zelf ook een enorme kutondergrond vind om op te spelen, maar als TVsport heb ik een voorliefde voor service-volley spelers en die komen natuurlijk het beste uit de verf op gras. En tja, Wimbledon heeft gewoon meer uitstraling dan de andere Grand Slams.
Yep!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af, maar iemand had wel een slimme opmerking in dit topic: dat veel spanjaarden zich afmelden voor Wimbledon. Dus ik denk dat dat het geval is.
Ik zie eigenlijk alleen Schalken doorgaan en misschien van Scheppingen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:37 schreef golfer het volgende:
LONDEN - Sjeng Schalken moet normaal gesproken eenvoudig de tweede ronde van Wimbledon kunnen bereiken. Hij is donderdag bij de loting van het Londense grandslamtoernooi in de eerste ronde gekoppeld aan de Brit Lee Childs, de nummer 262 van de wereld.
Martin Verkerk moet het in de openingsronde opnemen tegen de Rus Davidenko. Raemon Sluiter treft de Zweed Jonas Bjorkman en Dennis van Scheppingen speelt tegen de Peruaan Luis Horna. John van Lottum, die deze week geblesseerd uitviel bij het tennistoernooi van Rosmalen, lootte de Rus Igor Andrejev.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |