Ik dacht het niet.quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:25 schreef Ambrosius het volgende:
Schalken begint meteen om 13.00 net als Van Scheppingen. Na de partij van Van Scheppingen komt Van Lottum op die baan.
Nee, zal ook nog wel ff duren volgens Genee, er zal weinig getennist worden vandaag.quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:07 schreef jaspah het volgende:
ist al droog..?
Wat had ie dan gezegd?quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:32 schreef zjroentje het volgende:
Prachitg de reactie van Safin op zijn nederlaag.
"Ik haat dit klote gras. Ik ga me ook nooit meer serieus voorbereiden op dit toernooi"quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:15 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wat had ie dan gezegd?
Dat maakt nu nog niet zoveel uit. Dat gaat pas echt uitmaken in de laatste week van het toernooiquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:38 schreef Remzz het volgende:
Dat ze nou nog steeds niet door hebben dat een dak best wel handig is.
er na dan?quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:18 schreef Ambrosius het volgende:
Voor 15.00 (Nederlandse tijd) iig geen tennis.
Zonder meer de mooiste die ik bewust gezien hebquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:09 schreef erikh het volgende:
net op de bbc de herhaling va de finale van 2001 tussen rafter en ivanisevic. Nog steeds eenva de mooiste finales die ik op wimbledon gezien heb moet ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |