quote:Op maandag 7 juni 2004 13:49 schreef iiyame het volgende:
homohuwelijk Voor / Tegen ?
homohuwelijk Voor / Tegen ? Deel 2
Denk dat het een storing is in de hersenen die homo-isme veroorzaakt.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:42 schreef wonderer het volgende:
Ik heb het eerste topic niet gelezen, maar waar komt "homo-isme" eigenlijk vandaan.
Nee snuggere, ik bedoel het woord. Nooit eerder van gehoord, "homo-isme". Lezen is ook een kunst. En de bijbel zegt WAAR dat het een ziekte is? Verzen, please. En laat leviticus of hoe dat ook heet maar achterwege, dat is nog achterhaalder dan de romeinen.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:51 schreef iiyame het volgende:
[..]
Denk dat het een storing is in de hersenen die homo-isme veroorzaakt.
Want zelfs de bijbel zegt dat het een ziekte is.
mijn mamma zegt dat ik stout ben..quote:Op maandag 7 juni 2004 23:51 schreef iiyame het volgende:
[..]
Ik draagt polyester en katoenen kleding tegelijk, ik ga ook naar de hel (staat in dezelfde lijst als homosexualiteit in de bijbel. Hoor je echter nooit iemand over).quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
mijn mamma zegt dat ik stout ben..
ik ga dus naar de hel...
de bijbel zegt......![]()
!
moeilijk he, zelf nadenken.. kom eens met argumenten!
niet die crap van "ja maar in de bijbel/koran/etc. staat dat..."
zelfs aftrekken is toch zondig?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik draagt polyester en katoenen kleding tegelijk, ik ga ook naar de hel (staat in dezelfde lijst als homosexualiteit in de bijbel. Hoor je echter nooit iemand over).
En sex met een ongestelde vrouw, en een os met een paard tegelijk inspannen... hier, leuk linkje:quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
zelfs aftrekken is toch zondig?
of met een vrouw slapen zonder relatie/trouwen..
Misschien handig om er een soort van argumentatie bij te geven.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:30 schreef Deadre het volgende:
TEGEN !!![]()
Zélfs de bijbel.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:51 schreef iiyame het volgende:
[..]
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:55 schreef Gia het volgende:
Als twee mensen zoveel van elkaar houden, dat ze elkaar eeuwige trouw willen beloven en dit willen laten zien door het dragen van twee vrijwel identieke ringen, dan is daar toch niks op tegen!
Iedereen moet zelf weten of ie wil trouwen of niet. Dus ook twee mannen of twee vrouwen.
Leg eens even uit waarom er enige vorma van schade is voor zowel henzelf als de omgeving?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Eigenlijk wil ik verder gaan dan alleen het niet erkennen van huwelijken van homo-isten, ik zie homo-isten die daadwerkelijk overgaan tot het zogezegde bruinwerken en dus gehoor geven aan hun afwijkende gevoelens als nog schadelijker voor zichzelf in het bijzonder en voor de medemens in het algemeen
Verspreiding van SOA's (AIDS, Alzheimer) en de beperkte voortplanting die eruit voortvloeitquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:51 schreef Toeps het volgende:
[..]
Leg eens even uit waarom er enige vorma van schade is voor zowel henzelf als de omgeving?
Je eerste punt is niet waar, het tweede punt hoeft ook niet altijd waar te zijn, maar is sowieso geen nadeel, angezien het veel te druk wordt op de wereld.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Verspreiding van SOA's (AIDS, Alzheimer) en de beperkte voortplanting die eruit voortvloeit
Verspreiding van SOA's komt evengoed voor bij hetero's.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Verspreiding van SOA's (AIDS, Alzheimer) en de beperkte voortplanting die eruit voortvloeit
Bansheeboy, waarom stoort het jou dat 2 mannen met elkaar trouwen?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Eigenlijk wil ik verder gaan dan alleen het niet erkennen van huwelijken van homo-isten, ik zie homo-isten die daadwerkelijk overgaan tot het zogezegde bruinwerken en dus gehoor geven aan hun afwijkende gevoelens als nog schadelijker voor zichzelf in het bijzonder en voor de medemens in het algemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |