ik zou dat in het daarvoor bestemde topic doenquote:Op maandag 7 juni 2004 11:28 schreef J.J.McKay het volgende:
errug ongepast topic.![]()
bij deze het verzoek om een slotje.
Toch nog ergens goed voor die Balkie!quote:Op maandag 7 juni 2004 11:49 schreef Swetsenegger het volgende:
de eigen bijdrage voor slaappillen....
Klote bezuinigingen op het ziekenfonds
quote:Op maandag 7 juni 2004 11:54 schreef Copycat het volgende:
Toen ik een jaar of acht was, was ik boos op mijn ouders en wilde ik zelfmoord plegen door mezelf op te hangen. Dat zou ze leren!!!
Maar al snel bleek dat ik daarvoor toch wat steviger materiaal nodig had dan het dunne draadje dat ik met plakband aan het plafond had bevestigd...
quote:Op maandag 7 juni 2004 11:54 schreef Copycat het volgende:
Toen ik een jaar of acht was, was ik boos op mijn ouders en wilde ik zelfmoord plegen door mezelf op te hangen. Dat zou ze leren!!!
Maar al snel bleek dat ik daarvoor toch wat steviger materiaal nodig had dan het dunne draadje dat ik met plakband aan het plafond had bevestigd...
Nog steeds neem ik aan? Of ben je rustiger geworden?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:59 schreef Copycat het volgende:
Had nogal een levendige -en vooral overdramatische- fantasie...
Het is -gelukkig- wel wat minder geworden. Aan zelfmoord plegen heb ik in ieder geval sindsdien nooit meer gedacht. Maar helemaal fantasieloos en dramaloos zal ik wel nooit worden denk ik. Gelukkig maar...quote:Op maandag 7 juni 2004 12:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog steeds neem ik aan? Of ben je rustiger geworden?
ik weet wel wat voor fantasieėn jij hebtquote:Op maandag 7 juni 2004 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is -gelukkig- wel wat minder geworden. Aan zelfmoord plegen heb ik in ieder geval sindsdien nooit meer gedacht. Maar helemaal fantasieloos en dramaloos zal ik wel nooit worden denk ik. Gelukkig maar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |