abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juni 2004 @ 07:44:52 #1
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_19697456
Maar hoe denkt die kat daar over??
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_19697460
Dat ie daar eten kan halen
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_19697470
als het aan de kat lag...
  maandag 7 juni 2004 @ 08:08:41 #4
25878 MOD
pi_19697568
Pienter.
Eigenlijk zijn het kutbeesten want ze zijken je huis ook nog eens onder

pi_19697670
Ik betwijfel overigens of een kat wel op een dergelijk denkniveau zit dat termen als gezelligheid relevant zijn en of het aanwezig danwel afwezig zijn van gezelligheid het "verantwoord kat zijn" in gevaar kan brengen.
  maandag 7 juni 2004 @ 08:30:52 #6
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_19697673
quote:
Op maandag 7 juni 2004 07:46 schreef daReaper het volgende:
Dat ie daar eten kan halen
rofl
leuke opmerking, maar bovendien ook nog héél erg waar!
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_19697699
Een kat tolereert jou, meer niet.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 7 juni 2004 @ 08:35:45 #8
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19697700
eten, warmte en een dak boven hun hoofd.

Eigenlijk zijn het net mensen
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_19697779
Wij mensen nemen een kat voor de gezelligheid *dus zijn wij best wel egoistisch* Wij proberen zelfs het oerinstinkt eruit te halen, doormiddel van fokken op uiterlijk en karakter. Maar als er goed voor een kat gezorgd neem ik aan dat de kat het heus wel naar zijn/haar heeft. Haha zo niet dan pissen ze inderdaad je huis vol
  maandag 7 juni 2004 @ 08:53:57 #10
38624 Flierp
A.S of U.
pi_19697831
quote:
Eigenlijk zijn het kutbeesten want ze zijken je huis ook nog eens onder
eigen stomme rotschuld. . .. doet mijn kat namelijk niet . .
Religion : Mankind's worst invention !
  maandag 7 juni 2004 @ 08:56:02 #11
25878 MOD
pi_19697854
Mijn 2 katten zijn voordurend bezig hun terretorium af te bakenen en zijn, zo blijkt, niet aan elkaar gewend..
  maandag 7 juni 2004 @ 08:58:20 #12
84309 pooier
bling bling
pi_19697879
profiteurs zijn het.
Ze komen alleen maar bij je om geaait te worden en liggen de hele dag te meuren op de bank.
Doe mij maar een hond (katten vind ik ook best leuk hoor maar dat is mijn voorkeur.)
copyright 2006
pi_19697933
Ligt er maar aan wat voor kat je hebt,er zitten toch wel verschil tussen de rassen!Een europese korthaar is veel onafhankelijker dan b.v een Main Coon die heel erg gezellig is en altijd bij je wil zijn.Ook siamezen zijn veel meer aanhankelijk.Zelf heb ik een Europese korthaar en een Main Coon kater die echt de grootste huiskat is die er is.Maar heel erg lief en aanhankelijk!
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
  maandag 7 juni 2004 @ 09:08:53 #14
37769 erodome
Zweefteef
pi_19698006
Katten vinden die gezelligheid ook wel leuk eigenlijk....

De nonses dat katten je alleen maar tolereren en dat ze meer gehecht zijn aan het huis dan aan de eigenaar moet je maar snel vergeten, als jij goed voor je kat bent en er een band mee opbouwt dan zijn het echte maatjes.

Ook al ben ik maar 5 minuten weg, als ik thuiskom wordt ik begroet door de katten, kopje geven, even neuzen, lekkere knuffel.
Ze komen ook veel bij me hangen, knuffelen, lopen achter me aan(het liefste voor je voeten lopen als je met een volle wasmand op de trap loopt) en dat soort dingen...

Ze zijn dus best heel aanhankelijk en laten duidelijk zien dat mijn gezeldschap zeer op prijs wordt gesteld.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19698031
ze willen gewoon hun geur op je afgeven, daarom geven ze kopjes en strijken ze tegen je aan
een kat tolereert en regeert, kijkt je meewarig aan, schudt zijn hoofd en gaat weer verder met de belangrijke zaken des levens, namelijk slapen en eten.
  Moderator maandag 7 juni 2004 @ 09:11:18 #16
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_19698035
een kat is helemaal niet gezellig !
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 7 juni 2004 @ 09:12:10 #17
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_19698045
kheb liever een hond...
  maandag 7 juni 2004 @ 09:12:14 #18
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19698047
Ik heb idd nog nooit ecvht de indruk gekregen met sociale beesten van doen te hebben; ook al ligt er nog we eens een op m'n schoot 's ochtends. Ik vind het erg onpersoonlijke beesten...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 7 juni 2004 @ 09:12:48 #19
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19698061
Dat ligt denk ik meer aan jouzelf dan aan die beesten.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_19698121
quote:
Op maandag 7 juni 2004 09:12 schreef Blinker het volgende:
kheb liever een hond...
ik niet

een kat laat je lekker met rust, is onafhankelijker en eigenzinniger.
  maandag 7 juni 2004 @ 09:19:24 #21
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19698144
potentieel honden vs katten bash topic
Cop killer
Kill them, cop killer
  maandag 7 juni 2004 @ 09:21:05 #22
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19698172
denk dat het ook komt omdat een kat geen echte gezichtsexpressie heeft en dingen onderneemt. Een kat is altijd heel solo bezig, ook als ze aan het spelen is: ze is nooit met jou aan het spelen trouwens: maar altijd met een prooi oid. Ook al is het een stoffen muisje wat je weggooit.

een hond komt aanrennen, bespringt je bij thuiskomst, je zit nauwelijks of je gezicht wordt afgelebberd. Voor je het weet krijg je een touw of kip voor je neus met vragende ogen of je aan het touw wilt trekken en als je hem beet hebt staan ze in starthouding klaar te wachten totdat je hem weggooit. Buiten gaat dat door met ballen, een bal wordt voor je voeten neergelegd en dan wachten ze tot je hem wegschiet/schooit (compleet met uitdagende schijnbewegingen van hun kant). 's avonds op de bank liggen ze bij je, zit je op bed dan komen ze zo nu en dan ook eens gluren. 's nachts kruipen ze lekker tegen je aan in bed en vaak gebeurt het al dat je 's avonds de slaapkamer inkomt en dat er daar al 1 blijkt te zitten wachten. En als je weggaat willen ze altijd mee
[..]
pi_19698195
quote:
Op maandag 7 juni 2004 09:19 schreef HAL9000S het volgende:
potentieel honden vs katten bash topic
een kat kan daar tegen
pi_19698232
quote:
Op maandag 7 juni 2004 09:21 schreef MikeyMo het volgende:
denk dat het ook komt omdat een kat geen echte gezichtsexpressie heeft en dingen onderneemt. Een kat is altijd heel solo bezig, ook als ze aan het spelen is: ze is nooit met jou aan het spelen trouwens: maar altijd met een prooi oid. Ook al is het een stoffen muisje wat je weggooit.

een hond komt aanrennen, bespringt je bij thuiskomst, je zit nauwelijks of je gezicht wordt afgelebberd. Voor je het weet krijg je een touw of kip voor je neus met vragende ogen of je aan het touw wilt trekken en als je hem beet hebt staan ze in starthouding klaar te wachten totdat je hem weggooit. Buiten gaat dat door met ballen, een bal wordt voor je voeten neergelegd en dan wachten ze tot je hem wegschiet/schooit (compleet met uitdagende schijnbewegingen van hun kant). 's avonds op de bank liggen ze bij je, zit je op bed dan komen ze zo nu en dan ook eens gluren. 's nachts kruipen ze lekker tegen je aan in bed en vaak gebeurt het al dat je 's avonds de slaapkamer inkomt en dat er daar al 1 blijkt te zitten wachten. En als je weggaat willen ze altijd mee
Veel van wat je daar schrijft doet mijn Maine Coon ook!Behalve dan dat gespeel met de bal.....Maar s'nachts ook tegen je aan liggen(overdag ook eigenlijk) en als je wakker wordt wordt je begroet met de kop tegen je aan......En als je weg bent geweest wordt je begroet met veel gemauw.....
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
  maandag 7 juni 2004 @ 09:29:36 #25
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19698278
quote:
Op maandag 7 juni 2004 09:25 schreef LowJoe het volgende:

[..]

Veel van wat je daar schrijft doet mijn Maine Coon ook!Behalve dan dat gespeel met de bal.....Maar s'nachts ook tegen je aan liggen(overdag ook eigenlijk) en als je wakker wordt wordt je begroet met de kop tegen je aan......En als je weg bent geweest wordt je begroet met veel gemauw.....
je kan natuurlijk nooit een complete diersoort over een kam scheren, er zullen ook honden zijn die wat minder sociaal zijn... de hond van me baas denkt voornamelijk enkel aan vreten...
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')