denk dat het ook komt omdat een kat geen echte gezichtsexpressie heeft en dingen onderneemt. Een kat is altijd heel solo bezig, ook als ze aan het spelen is: ze is nooit met jou aan het spelen trouwens: maar altijd met een prooi oid. Ook al is het een stoffen muisje wat je weggooit.
een hond komt aanrennen, bespringt je bij thuiskomst, je zit nauwelijks of je gezicht wordt afgelebberd. Voor je het weet krijg je een touw of kip voor je neus met vragende ogen of je aan het touw wilt trekken en als je hem beet hebt staan ze in starthouding klaar te wachten totdat je hem weggooit. Buiten gaat dat door met ballen, een bal wordt voor je voeten neergelegd en dan wachten ze tot je hem wegschiet/schooit (compleet met uitdagende schijnbewegingen van hun kant). 's avonds op de bank liggen ze bij je, zit je op bed dan komen ze zo nu en dan ook eens gluren. 's nachts kruipen ze lekker tegen je aan in bed en vaak gebeurt het al dat je 's avonds de slaapkamer inkomt en dat er daar al 1 blijkt te zitten wachten. En als je weggaat willen ze altijd mee
[b]Op
vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_