Er zit een filter in hoor!quote:Op maandag 7 juni 2004 00:11 schreef Dichterbijer het volgende:
Hmm, met een pomp red jehetniet. Er moet toch (lijkt me) een zuiveringsinstallatie dan bij zitten,...
Nee, ik wil het eens van iemand horen uit de praktijk.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:19 schreef Dichterbijer het volgende:
http://zwembad-bouw.pagina.nl/ kijk daar eens rond. Met Googlen kom je ook ver
Hoezo i.v.m. de temperatuur? Werd het water te warm?quote:Op maandag 7 juni 2004 08:56 schreef lily het volgende:
Voor een zwembad van 3 diameter is een chloordrijver met chloortabletten voldoende. Hoewel ik vorige zomer het water in het bad een keer vernieuwd heb (dus 2 keer per zomer, ook ivm de temperatuur van het water).
ja, dat vond ik tenminstequote:Op maandag 7 juni 2004 12:55 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hoezo i.v.m. de temperatuur? Werd het water te warm?
haha geweldig!!!!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 07:14 schreef Scighera het volgende:
we hebben is ons gebouw eergisteren een zwembad gehad van maar liefst 10x11m. bovenbuurman was vergeten de brandklaar af te sluiten, en kwam die pas 2.5 dag later achter. je kon in die ruimte pootje baden...
Oh ja ik wonnde eronder en had dus plotseling een douche in mijn kamer![]()
Even apeldoorn Bellen?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 07:14 schreef Scighera het volgende:
we hebben is ons gebouw eergisteren een zwembad gehad van maar liefst 10x11m. bovenbuurman was vergeten de brandklaar af te sluiten, en kwam die pas 2.5 dag later achter. je kon in die ruimte pootje baden...
Oh ja ik wonnde eronder en had dus plotseling een douche in mijn kamer![]()
die is ook wel chillyquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:13 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik heb ook zo'n zwembad:
Zoiets voor 79 euri bij karwei. Ik heb alleen 3.05 en 80 cm diep. Verder hetzelfde model en merk.
[afbeelding]
Ja kennis van me had vorig jaar deze. En ik was meteen overstag. Maar overal uitverkocht dus nu snel erbij geweest. Goede pomp zit erbij en alles. Dus ja.......quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:29 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
die is ook wel chilly![]()
Dit zwembad is momenteel trouwens ook weer bijna overal uitverkocht. Dus als je er eentje wilt wees snelquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:41 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ja kennis van me had vorig jaar deze. En ik was meteen overstag. Maar overal uitverkocht dus nu snel erbij geweest. Goede pomp zit erbij en alles. Dus ja.......![]()
jeutje, wat een joekel (wij hebben ook die van 3.05)quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:13 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik heb ook zo'n zwembad:
Zoiets voor 79 euri bij karwei. Ik heb alleen 3.05 en 80 cm diep. Verder hetzelfde model en merk.
[afbeelding]
Waar heb je die gehaald? En het voornaamste, werkt het?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:20 schreef partyyboyy het volgende:
ik heb er nou wel chloor in, in zo'n drijf ding, weet nie echt hoe ik het uit moet leggen!
maar er zit een chloor tablet in!
Boerenbond, praxis, zwembad speciaal zaken etc. Het is een grote dobber waar je een chloortablet in moet doen. Het werkt zeker. Als je geen algen wil en niet om de 2 weken 4000 liter water wil verversen is het zeer aan te raden.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Waar heb je die gehaald? En het voornaamste, werkt het?![]()
Met die grote zeker week of 3.......quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:22 schreef partyyboyy het volgende:
en de chloortabletten iets van 5 voor 13 euro!
Ik weet niet hoe lang je precies met een chloortablet doet, maar toch zeker langer dan een week!
Dan kost het nog geen euro per week!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:17 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Met die grote zeker week of 3.......
Kun je de vraag niet iets duidelijker stellen?quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:13 schreef Adnan het volgende:
Hoeveel ben je nou kwijt voor een zwembad van 6x 6x 2 ofzo?
En dan binnen als buiten?
40.000?
50.000?
of gewoon iets van 10.000 ofzo?
40.000quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:18 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Kun je de vraag niet iets duidelijker stellen?
Hmm hoeveel ben ik voor deze ongeveer kwijt:quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:18 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Kun je de vraag niet iets duidelijker stellen?
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:48 schreef Adnan het volgende:
[..]
Hmm hoeveel ben ik voor deze ongeveer kwijt:
[afbeelding]
En dan bedoel ik dus alleen het laten aanleggen van de zwembad en niet de gehele interieur.
Ja hehe me 2..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:10 schreef Brennie het volgende:
[..]
![]()
Eeeh sorry, begin te kwijlen..
Dam dit wil ik ook wel hebben
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:23 schreef partyyboyy het volgende:
echt nie meer dan 5000 euro hoor!
Is die 5.000 nou sarcastisch of?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:43 schreef SjaakieV het volgende:
JA een kenner ja.
Ik heb zelf een groot binnen/buitenbad. Loop van Souterrain over naar buiten. (En ja is beveiligd tegen inbrekers).
'T is net twee weken oud.
'k vind zwemmen overigens zelf geen reet aan. Heb het laten doen voor m'n vriendin. Die vind het wel heel erg leuk.
En zo'n actergrond als op de foto gaat helaas niet in Nederland, maar er is genoeg mooi struikgewas in Nederland dat wel goed groeit en een wat lichter en fellere groene kleur heeft zoals de struiken daar.
Enal als je ruimte over hebt en je wil het er lekker laten uitzien en je hebt geen palmen. Zorg dan voor een klein berkenbosje in de zonkant van je tuin. De witte bast reflecteert het zonlicht mooi en laat daar tussen het gras wat hoger groeien. Leg eventueel een witte kiezelborder eromheen.
Ik was idd fors meer kwijt, maar voor 5.000,- heb je een echt zwembad. Niet zeer groot, maar wel een vast zwembad in de grond. En een gewone rechthoek. Dus geen originele vormgeving.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:56 schreef Adnan het volgende:
[..]
Is die 5.000 nou sarcastisch of?
hmm...dat valt reuze mee..ik had met gemak het 10 voud verwacht...
ziet er zwaar mooi uitquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:48 schreef Adnan het volgende:
[..]
Hmm hoeveel ben ik voor deze ongeveer kwijt:
[afbeelding]
En dan bedoel ik dus alleen het laten aanleggen van de zwembad en niet de gehele interieur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |