Welke spellen heb je te ruil ?quote:Op maandag 7 juni 2004 16:26 schreef hollander172 het volgende:
Ben wel geinteresseerd in Medal of Honor, wat wil je ervoor hebben?
Sonic Heroes tegen iets uit mijn ruil lijst ?quote:Op maandag 7 juni 2004 19:50 schreef ShadoW17 het volgende:
Sonic Heroes en True Crime te koop
Sonic voor uuh 45 euro en True Crime voor 30 (allebei gloednieuw en bijna nooit gespeeld)
Primaquote:Op maandag 7 juni 2004 13:35 schreef Richardfun het volgende:
Koenijntje, jouw Eternal Darkness tegen mijn Waverace Blue Storm?
Heb je niets te ruil?quote:Op maandag 7 juni 2004 22:18 schreef Platina het volgende:
sega soccer slam ventje how about 8 incl?
pikmin voor een van deze: waverace/harry potter chamber of secrets/agressive inline/crazy taxi ?quote:Op maandag 7 juni 2004 20:16 schreef bogaards het volgende:
Taz Wanted
Pikmin (Gamer's choice) => 1 keer gespeeld, niet echt mijn spel
Te ruil voor een ander interessant spel (laat maar horen wat je hebt)
Als de betreffende user niet wil ruilen, dan wil ik mijn pikmin wel ruilen tegen harry potter (heb deel 3 op de pc en dat is best leuk voor de kinderen).quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:10 schreef TdV het volgende:
[..]
pikmin voor een van deze: waverace/harry potter chamber of secrets/agressive inline/crazy taxi ?
Ik heb interesse in true crime. Ik wil hem echter niet kopen, maar ruilen tegen een ander spel. Wil je ook ruilen en zo ja, waar zoek je naar?quote:Op maandag 7 juni 2004 19:50 schreef ShadoW17 het volgende:
Sonic Heroes en True Crime te koop
Sonic voor uuh 45 euro en True Crime voor 30 (allebei gloednieuw en bijna nooit gespeeld)
Heb op dit moment alleen Doshin en Super Smash brothers melee te ruil.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:48 schreef killermj het volgende:
[..]
Welke spellen heb je te ruil ?
Wat bied je... (ruil liever dus heeft meer kans..)
Prima; dan wacht ik nog tot vanavond op de ander en anders ruil ik met jou.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:45 schreef 303 het volgende:
[..]
Als de betreffende user niet wil ruilen, dan wil ik mijn pikmin wel ruilen tegen harry potter (heb deel 3 op de pc en dat is best leuk voor de kinderen).
Moet je vooral ook deel 3 proberen, die is net uit en heel erg leuk. Je kan mij bereiken op rolandsnoek@hotmail.comquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:57 schreef TdV het volgende:
[..]
Prima; dan wacht ik nog tot vanavond op de ander en anders ruil ik met jou.![]()
ik vond harry zelf ook wel leuk hoor en ik ben toch geen kind meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |