abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 juni 2004 @ 23:47:38 #1
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_19694611
Is dit een voorbode van dramatische wedstrijden van de 3 favorieten in deze poule D? En gaat Letland nu met de 1ste plaats weg?

Het valt me wel op dat zowel Nederland, Tsjechië en Duitsland in de voorbereiding op het EK 2x hadden verloren.

Nederland - Ierland 0 - 1
Nederland - België 0 - 1

Japan - Tsjechië 1 - 0
Tsjechië - Ierland 1 - 2

Roemenië - Duitsland 5 - 1
Duitsland - Hongarije 0 - 2

Wat denken jullie dat de reden is van de slechte resultaten van deze teams die normaal goed presteren, ook Nederland ja
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 6 juni 2004 @ 23:49:35 #2
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_19694653
letland
OJAAJOH?
pi_19694660
De Tsjechen hebben vervolgens een prima wedstrijd tegen de Bulgaren gespeeld en met een op essentiele plaatsen gewijzigd team makkelijk gewonnen van Estland... Dat zit daar wel goed hoor..

En Letland speelt met 2-2 gelijk tegen Azerbeidjan, met moeite...

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 6 juni 2004 @ 23:58:25 #4
91867 Cofalot
hoest veel
pi_19694845
Wat nou poule des doods
kuch
  maandag 7 juni 2004 @ 00:05:57 #5
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_19695020
quote:
Op zondag 6 juni 2004 23:49 schreef Da_Sandman het volgende:
De Tsjechen hebben vervolgens een prima wedstrijd tegen de Bulgaren gespeeld en met een op essentiele plaatsen gewijzigd team makkelijk gewonnen van Estland... Dat zit daar wel goed hoor..

En Letland speelt met 2-2 gelijk tegen Azerbeidjan, met moeite...

Idd de tjechen speelden een prima wedstrijd..
  maandag 7 juni 2004 @ 09:32:38 #6
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19698321
Go Letland go!!

Lijkt me lachen:
1. Letland
2. Tjechië
3. Nederland
4. Duitsland

Nederland mag in geen geval de 2e ronde halen!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_19698364
quote:
Op maandag 7 juni 2004 09:32 schreef Barca het volgende:
Nederland mag in geen geval de 2e ronde halen!
wat is dat nou voor onzin? steun je land is een beetje man!
  maandag 7 juni 2004 @ 09:48:34 #8
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19698589
quote:
Op maandag 7 juni 2004 09:35 schreef Wouter2003 het volgende:

[..]

wat is dat nou voor onzin? steun je land is een beetje man!
1. Dan blijft verdere oranje gekte ons tenminste bespaard!
2. Dan krijg ik gelijk met mijn meest actuele voorspelling (na 1e ronde naar huis).
3. Blijkt dat we eigenlijk niks te zoeken hebben op zo'n EK (en weegt mijn ongelijk "we halen het EK niet" minder.

Als we nou een fantstische ploeg en geweldige coach hadden, als we met overmacht door de kwalificatie waren gelopen, als we de wk's van 98 en 2002 en het EK van 2000 hadden gewonnen, ja, dan zou ik positief kunnen zijn. Maar nu niet!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 7 juni 2004 @ 09:57:26 #9
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_19698731
tssssssss successupporter namaaknederlander
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  maandag 7 juni 2004 @ 09:57:43 #10
95437 O-DOG
en un momento dado...
pi_19698738
quote:
Op maandag 7 juni 2004 09:48 schreef Barca het volgende:

[..]

1. Dan blijft verdere oranje gekte ons tenminste bespaard!
2. Dan krijg ik gelijk met mijn meest actuele voorspelling (na 1e ronde naar huis).
3. Blijkt dat we eigenlijk niks te zoeken hebben op zo'n EK (en weegt mijn ongelijk "we halen het EK niet" minder.

Als we nou een fantstische ploeg en geweldige coach hadden, als we met overmacht door de kwalificatie waren gelopen, als we de wk's van 98 en 2002 en het EK van 2000 hadden gewonnen, ja, dan zou ik positief kunnen zijn. Maar nu niet!
je klinkt net als Hugo Borst
The death of one man is a tragedy
The death of a million is just a statistic
  maandag 7 juni 2004 @ 09:58:47 #11
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_19698753
Ja, allemaal kaalscheren die gasten als wij zometeen die titel binnenhebben
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  maandag 7 juni 2004 @ 10:06:26 #12
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_19698894
quote:
Op zondag 6 juni 2004 23:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dit een voorbode van dramatische wedstrijden van de 3 favorieten in deze poule D? En gaat Letland nu met de 1ste plaats weg?

Het valt me wel op dat zowel Nederland, Tsjechië en Duitsland in de voorbereiding op het EK 2x hadden verloren.

Nederland - Ierland 0 - 1
Nederland - België 0 - 1

Japan - Tsjechië 1 - 0
Tsjechië - Ierland 1 - 2

Roemenië - Duitsland 5 - 1
Duitsland - Hongarije 0 - 2

Wat denken jullie dat de reden is van de slechte resultaten van deze teams die normaal goed presteren, ook Nederland ja
Tsjechie heeft zijn laatste oefenduel gewonnen door alweer een nieuwe topspeler die in vorm is: (Milan?) Barros. Vergeet niet dat Tjechie in de oefenduels tegen ierland en japan met een veredeld B-elftal speelde. Dus geen Koller, geen Rocisky, geen Nedved, geen Smicer, geen Poborsky en geen janukalovsky en dat zijn toch wel de spelers die het verschil maken.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  maandag 7 juni 2004 @ 10:07:43 #13
95437 O-DOG
en un momento dado...
pi_19698924
Milan Baros ja.. schijnt in vorm te zijn
The death of one man is a tragedy
The death of a million is just a statistic
pi_19699989
quote:
Op maandag 7 juni 2004 09:48 schreef Barca het volgende:
als we de wk's van 98 en 2002 en het EK van 2000 hadden gewonnen, ja, dan zou ik positief kunnen zijn. Maar nu niet!
Ja we zijn zo'n ontzettend mega land dat niet blij moet zijn met halve finale plaatsen he...
Jongen doe normaal zeg, denk je ook zo over je eigen leventje? Zal lekker gaan dan bij jou...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_19706327
Barca, je bent nogal een succes-supporter. .
  maandag 7 juni 2004 @ 17:22:30 #16
33189 RM-rf
1/998001
pi_19706685
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:07 schreef O-DOG het volgende:
Milan Baros ja.. schijnt in vorm te zijn
* RM-rf gaat misschien gelijk krijgen met zijn voorspelling van topscorer van het toernooi
Wie wordt topscorer van EK 2004 (op 25 mei ja, toen iedereen nog nederlanders nomineerde )

uiteindelijk zal het geen gekkenwerk worden, Letland is wel een team dat je niet moet onderschatten, voornamelijk omdat ze enkel veel te winnen hebben, verliezen kunnen ze al niet meer, verder een goed ingespeeld team zijn.
maar Nederland speelt de laatste groepswedstrijd tegen hen, dan weten de NL'ers wat van hen verwacht wordt en het beste, als de Letten eerder al een puntje gepakt hebben (tegen duitsland misschien?) hebben ze hun doel al volledig bereikt.

ik hoop gewoon op een gelijkspel tegen zowel Tsjechie als duitsland en winst tegen de Letten, dan mogen de anderen onder elkaar uitvechten wie het verst komt (ik vermoed de Tsjechen als groepswinnaar, maar dat kan best anders worden als de Tsjechen zich de eerste wedstrijd laten verrassen, of de duitsers daar een steek laten vallen; iig zal DLD-Tsj een vechtwedstrijd worden waar beide teams vol moeten gaan)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 7 juni 2004 @ 20:13:55 #17
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_19711001
quote:
Op maandag 7 juni 2004 17:22 schreef RM-rf het volgende:

[..]

* Spideyman gaat misschien gelijk krijgen met zijn voorspelling van topscorer van het toernooi
Wie wordt topscorer van EK 2004 (op 25 mei ja, toen iedereen nog nederlanders nomineerde )

uiteindelijk zal het geen gekkenwerk worden, Letland is wel een team dat je niet moet onderschatten, voornamelijk omdat ze enkel veel te winnen hebben, verliezen kunnen ze al niet meer, verder een goed ingespeeld team zijn.
maar Nederland speelt de laatste groepswedstrijd tegen hen, dan weten de NL'ers wat van hen verwacht wordt en het beste, als de Letten eerder al een puntje gepakt hebben (tegen duitsland misschien?) hebben ze hun doel al volledig bereikt.

ik hoop gewoon op een gelijkspel tegen zowel Tsjechie als duitsland en winst tegen de Letten, dan mogen de anderen onder elkaar uitvechten wie het verst komt (ik vermoed de Tsjechen als groepswinnaar, maar dat kan best anders worden als de Tsjechen zich de eerste wedstrijd laten verrassen, of de duitsers daar een steek laten vallen; iig zal DLD-Tsj een vechtwedstrijd worden waar beide teams vol moeten gaan)
De Letten doen maar om één reden mee aan het EK.

En dat is Maris Verpakovkis
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')