Idd de tjechen speelden een prima wedstrijd..quote:Op zondag 6 juni 2004 23:49 schreef Da_Sandman het volgende:
De Tsjechen hebben vervolgens een prima wedstrijd tegen de Bulgaren gespeeld en met een op essentiele plaatsen gewijzigd team makkelijk gewonnen van Estland... Dat zit daar wel goed hoor..
En Letland speelt met 2-2 gelijk tegen Azerbeidjan, met moeite...
wat is dat nou voor onzin? steun je land is een beetje man!quote:Op maandag 7 juni 2004 09:32 schreef Barca het volgende:
Nederland mag in geen geval de 2e ronde halen!
1. Dan blijft verdere oranje gekte ons tenminste bespaard!quote:Op maandag 7 juni 2004 09:35 schreef Wouter2003 het volgende:
[..]
wat is dat nou voor onzin? steun je land is een beetje man!
je klinkt net als Hugo Borstquote:Op maandag 7 juni 2004 09:48 schreef Barca het volgende:
[..]
1. Dan blijft verdere oranje gekte ons tenminste bespaard!
2. Dan krijg ik gelijk met mijn meest actuele voorspelling (na 1e ronde naar huis).
3. Blijkt dat we eigenlijk niks te zoeken hebben op zo'n EK (en weegt mijn ongelijk "we halen het EK niet" minder.
Als we nou een fantstische ploeg en geweldige coach hadden, als we met overmacht door de kwalificatie waren gelopen, als we de wk's van 98 en 2002 en het EK van 2000 hadden gewonnen, ja, dan zou ik positief kunnen zijn. Maar nu niet!
Tsjechie heeft zijn laatste oefenduel gewonnen door alweer een nieuwe topspeler die in vorm is: (Milan?) Barros. Vergeet niet dat Tjechie in de oefenduels tegen ierland en japan met een veredeld B-elftal speelde. Dus geen Koller, geen Rocisky, geen Nedved, geen Smicer, geen Poborsky en geen janukalovsky en dat zijn toch wel de spelers die het verschil maken.quote:Op zondag 6 juni 2004 23:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dit een voorbode van dramatische wedstrijden van de 3 favorieten in deze poule D? En gaat Letland nu met de 1ste plaats weg?
Het valt me wel op dat zowel Nederland, Tsjechië en Duitsland in de voorbereiding op het EK 2x hadden verloren.
Nederland - Ierland 0 - 1
Nederland - België 0 - 1
Japan - Tsjechië 1 - 0
Tsjechië - Ierland 1 - 2
Roemenië - Duitsland 5 - 1
Duitsland - Hongarije 0 - 2
Wat denken jullie dat de reden is van de slechte resultaten van deze teams die normaal goed presteren, ook Nederland ja
Ja we zijn zo'n ontzettend mega land dat niet blij moet zijn met halve finale plaatsen he...quote:Op maandag 7 juni 2004 09:48 schreef Barca het volgende:
als we de wk's van 98 en 2002 en het EK van 2000 hadden gewonnen, ja, dan zou ik positief kunnen zijn. Maar nu niet!
* RM-rf gaat misschien gelijk krijgen met zijn voorspelling van topscorer van het toernooiquote:Op maandag 7 juni 2004 10:07 schreef O-DOG het volgende:
Milan Baros ja.. schijnt in vorm te zijn
De Letten doen maar om één reden mee aan het EK.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
* Spideyman gaat misschien gelijk krijgen met zijn voorspelling van topscorer van het toernooi
Wie wordt topscorer van EK 2004 (op 25 mei ja, toen iedereen nog nederlanders nomineerde)
uiteindelijk zal het geen gekkenwerk worden, Letland is wel een team dat je niet moet onderschatten, voornamelijk omdat ze enkel veel te winnen hebben, verliezen kunnen ze al niet meer, verder een goed ingespeeld team zijn.
maar Nederland speelt de laatste groepswedstrijd tegen hen, dan weten de NL'ers wat van hen verwacht wordt en het beste, als de Letten eerder al een puntje gepakt hebben (tegen duitsland misschien?) hebben ze hun doel al volledig bereikt.
ik hoop gewoon op een gelijkspel tegen zowel Tsjechie als duitsland en winst tegen de Letten, dan mogen de anderen onder elkaar uitvechten wie het verst komt (ik vermoed de Tsjechen als groepswinnaar, maar dat kan best anders worden als de Tsjechen zich de eerste wedstrijd laten verrassen, of de duitsers daar een steek laten vallen; iig zal DLD-Tsj een vechtwedstrijd worden waar beide teams vol moeten gaan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |