Exact dezelfde .. met een Sebring uitlaat.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Vrijdag komt mijn nieuwe aanwinst,
Hier vast plaatje ( niet de mijne maar wel exact hetzelfde)
feliquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Moet ik nog 2,5 dag wachten![]()
Hier vast plaatje ( niet de mijne maar wel exact hetzelfde)
[afbeelding]
En dan gaat het zaterdag regenenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Moet ik nog 2,5 dag wachten![]()
Voor zover ik naam kon lezen op uitlaat is het wel sebring,quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Exact dezelfde .. met een Sebring uitlaat.![]()
Maar feli.. VFR is echt een klasse motor.
Enne of het zaterdag nou regent of niet, gereden gaat er worden uiteraard,quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:39 schreef ZX9R het volgende:
[..]
En dan gaat het zaterdag regenen![]()
Mooie fiets!
Veel plezier ermee!
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:24 schreef hollander172 het volgende:
Wanneer kan jij de ZXR ophalen Jesse?
Mooi ding Mercy, je weet dat vrouwen vooral op rode motoren vallen?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:24 schreef hollander172 het volgende:
Schoot me ineens te binnen toen ik dat plaatje van Mercy's motor zag, moest het gewoon even vermelden.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Zie inderdaad dat topic op motorforum wat Jesse gisteren had.
Komt er iemand aan op een GSX600F en een vriend op een ZX6R.
Willen er een paar meiden wel achterop bij die rode GSX .. want dat is een snelle motâh.
Of die meid die haar vriend(?) verteld over haar baas zijn nieuwe motor..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Schoot me ineens te binnen toen ik dat plaatje van Mercy's motor zag, moest het gewoon even vermelden.![]()
cool ik heb een babe magnet gekocht,quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:24 schreef hollander172 het volgende:
Da's ook wel geinig, ik vond die anekdote over die 25kw brommer ook wel leuk: "Oh mag je daar alleen mee op het fietspad?"quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Of die meid die haar vriend(?) verteld over haar baas zijn nieuwe motor..
Hij: wat voor model is het dan..
Zij: ..eh ehm .. een chopper/racer in het rood.
Ik hoop voor je dat ie beter werkt dan die van mij, maar ja die is grijs en daar zal het dan wel aan liggen denk ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
cool ik heb een babe magnet gekocht,![]()
![]()
ik hoop begin volgende week...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:24 schreef hollander172 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Zie dat topic op motorforum wat Jesse gisteren had.
Komt er iemand aan op een GSX600F en een vriend op een ZX6R.
Willen er een paar meiden wel achterop bij die rode GSX .. want dat is een snelle motâh.
Ja schijnt vrouwen vallen op mannen op rode motoren, of het nou een chopper of een racer is.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
cool ik heb een babe magnet gekocht,![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:24 schreef Gerako het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ie beter werkt dan die van mij, maar ja die is grijs en daar zal het dan wel aan liggen denk ik. [afbeelding]
en waarom?? dat snap ik niet...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja schijnt vrouwen vallen op mannen op rode motoren, of het nou een chopper of een racer is.
hij heeft verschillende motoren geprobeerd, meen ik me te herinneren.quote:Kan zijn dat ik iets gemist heb maar was je specifiek op zoek naar een VFR?
Nee eigenlijk niet dacht dat Suzuki gsx600f mijn motor zou worden, todat ik op een CBr600 gereden had, toen wilde ik suz niet meer hebben, dat verteld tegen dealer en hij vroeg of ik eens op VRF wilde rijden, en toen was ik verkocht, machtig mooi geluid en een super gave motor,quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:35 schreef hollander172 het volgende:
Kan zijn dat ik iets gemist heb maar was je specifiek op zoek naar een VFR?
zeg dat...nog mooi uitzicht gehad vandaagquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben er weer.
Best warm enzo
Het is net een beetje te warm.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben er weer.
Best warm enzo
Sommige vrouwen denken wat anders .. kijken niet naar technische details enz ..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en waarom?? dat snap ik niet...
[..]
hij heeft verschillende motoren geprobeerd, meen ik me te herinneren.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zeg dat...nog mooi uitzicht gehad vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |