is niet de bedoeling van een pit hufterquote:Op zondag 6 juni 2004 20:42 schreef Croupouque het volgende:
*Laat Brad struikelen.
Vind jij dit ook zo'n leuk topic, gurrelie?quote:Op zondag 6 juni 2004 20:42 schreef gurlie het volgende:
[..]
is niet de bedoeling van een pit hufter
Dat is het nu wel geworden, en mijn buren moesten ook lachen, alleen al omdat ik snot door de tuin sproeide van het lachen.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Vind jij dit ook zo'n leuk topic, gurrelie?
Leer le-zen! Dat is met twee 't's en dat is er één teveel.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:46 schreef bugeye het volgende:
Brad Pitt
Jazeker wel!quote:Op zondag 6 juni 2004 20:48 schreef gurlie het volgende:
weet dan niemand hier wat een pit is
haha.. brad pitt.. grap voorbijquote:Op zondag 6 juni 2004 20:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Vind jij dit ook zo'n leuk topic, gurrelie?
Zo'n ding in vruchten, waar later dan weer nieuwe planten uitkomen.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:48 schreef gurlie het volgende:
ookquote:Op zondag 6 juni 2004 20:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zo'n ding in vruchten, waar later dan weer nieuwe planten uitkomen.
of jij hebt t gewoon foutquote:Op zondag 6 juni 2004 20:49 schreef gurlie het volgende:
[..]
nee dus
u weet wel waar ik het over heb?quote:Op zondag 6 juni 2004 20:49 schreef Bosbeetle het volgende:
met een soort van karate trap een goepje nietsvermoedende muziek liefhebbers instuitert
nee gij onbenul!quote:Op zondag 6 juni 2004 20:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
of jij hebt t gewoon fout
klaverjassen enzoquote:Op zondag 6 juni 2004 20:48 schreef gurlie het volgende:
tieft zelf op!quote:Op zondag 6 juni 2004 20:51 schreef gurlie het volgende:
[..]
nee gij onbenul!
gaat heen!
Dan moet je bij Conflict zijnquote:Op zondag 6 juni 2004 20:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Leer le-zen! Dat is met twee 't's en dat is er één teveel.
quote:Op zondag 6 juni 2004 20:51 schreef gurlie het volgende:
[..]
ook
en ga nu eens een pit bouwen op wat ska dan
HEHEquote:Op zondag 6 juni 2004 20:52 schreef mcDavid het volgende:
*op podium klimt en gaat croudsurfen
quote:Op zondag 6 juni 2004 20:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]![]()
Waar zie je mij voor aan, iemand die voor zijn hobbie pitten gaat bouwen? Van wat? Ik heb geen labaratorium thuis ofzo.
niet?quote:Op zondag 6 juni 2004 20:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen labaratorium thuis ofzo.
quote:Op zondag 6 juni 2004 20:51 schreef gurlie het volgende:
[..]
u weet wel waar ik het over heb?
knut?quote:Op zondag 6 juni 2004 20:54 schreef Croupouque het volgende:
dude.
omg.. dat meen je niet serieus he?quote:Op zondag 6 juni 2004 20:54 schreef Dagonet het volgende:
Wat is een croud?
Nee, die hebben ze de vorige keer ontmanteld, de buren begonnen te klagen over de rhesusaapjes.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
niet?
ik denk een crowd maar dan met een uquote:Op zondag 6 juni 2004 20:55 schreef gurlie het volgende:
[..]
omg.. dat meen je niet serieus he?
oh sorry die had ik gemistquote:Op zondag 6 juni 2004 20:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik denk een crowd maar dan met een u
Ja, dat meen ik wel, ik ken cloud en crowd, ik ken zelfs kraut maar croud is nieuw voor mij.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:55 schreef gurlie het volgende:
[..]
omg.. dat meen je niet serieus he?
zeikerds ook altijd laats zaten mijn buuren te klagen over E.coli infecties door het eten groente uit eigen tuin !quote:Op zondag 6 juni 2004 20:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, die hebben ze de vorige keer ontmanteld, de buren begonnen te klagen over de rhesusaapjes.
mijn topic wat doe je!quote:Op zondag 6 juni 2004 20:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zeikerds ook altijd laats zaten mijn buuren te klagen over E.coli infecties door het eten groente uit eigen tuin !
Ik hufter je zegt het zelf al !quote:Op zondag 6 juni 2004 20:59 schreef gurlie het volgende:
[..]
mijn topic wat doe je!
jij hufter
Inderdaad, het is niet alsof die beesten altijd aan het krijsen waren ofzo, alleen als ik ze aan het ontleden was.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zeikerds ook altijd laats zaten mijn buuren te klagen over E.coli infecties door het eten groente uit eigen tuin !
mijn topicquote:Op zondag 6 juni 2004 21:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Inderdaad, het is niet alsof die beesten altijd aan het krijsen waren ofzo, alleen als ik ze aan het ontleden was.
precies voor de rest van de tijd zijn ze hun lieve kale zelf, sitl in het hoekje van de kooi !quote:Op zondag 6 juni 2004 21:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Inderdaad, het is niet alsof die beesten altijd aan het krijsen waren ofzo, alleen als ik ze aan het ontleden was.
Is dat heimwee naar een soort snoepgoed?quote:Op zondag 6 juni 2004 21:01 schreef bugeye het volgende:
[..]
nogalstie
huh waarom wij waren zo'n mooie pit aan het bouwenquote:Op zondag 6 juni 2004 21:04 schreef gurlie het volgende:
*boos weggaat
quote:Op zondag 6 juni 2004 21:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
huh waarom wij waren zo'n mooie pit aan het bouwen
nah gurlie aan de kant duwt !quote:Op zondag 6 juni 2004 21:07 schreef gurlie het volgende:
[..]![]()
skaters only misschien dit
Ik weet wat een pit is. een pit is sneu.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:48 schreef gurlie het volgende:
*stompquote:Op zondag 6 juni 2004 21:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nah gurlie aan de kant duwt !
*auwquote:Op zondag 6 juni 2004 21:09 schreef gurlie het volgende:
[..]
*stomp
wat doe je dan hierquote:Op zondag 6 juni 2004 21:09 schreef moniek het volgende:
[..]
Ik weet wat een pit is. een pit is sneu.
quote:Op zondag 6 juni 2004 21:13 schreef gurlie het volgende:
[..]
vandaag nog geweestquote:Op zondag 6 juni 2004 20:41 schreef gurlie het volgende:
bouw hier een pit
TS begint: *duw geeft
nee, zelf verzonnenquote:Op zondag 6 juni 2004 21:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Is dat heimwee naar een soort snoepgoed?
Gewoon een foto van je tieten posten, komen ze allemaal wel terug.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:04 schreef gurlie het volgende:
*boos weggaat
De eerste helft waarin er allerlei varianten op het thema "pit" voorbij kwamen vond ik erg humoristisch.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:05 schreef mcDavid het volgende:
wat een kuttopic eigenlijk
sisssssquote:Op maandag 7 juni 2004 13:19 schreef blublub het volgende:Gurlie!
kijk die begrijpt hetquote:Op maandag 7 juni 2004 13:16 schreef Doodmetaal het volgende:
Ik begrijp je gurlie.
* gurlie mept gurlie een paar keer frontaal en duwt haar terug de mensenmassa in.
jaaaaaaahquote:Op maandag 7 juni 2004 16:21 schreef LostFormat het volgende:
BOO!
persoonlijke een praktijk les gehad van necropolis en perron 66 (oid) iedereen zat onder het bloedquote:Op maandag 7 juni 2004 20:29 schreef killswitch het volgende:
* luciferist spuugt bloed uit en klimt op het podium om vervolgens al stgedivend zijn kist in luciferist zijn mond te rammen
damn luciferist jij weet tenminste hoe je een pit moet bouwen
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:35 schreef luciferist het volgende:
* Doodmetaal rijd met zijn brommer vol over doodmetaal heen, en ziet hem niet meer bewegen
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:53 schreef The_Langolier het volgende:
*Beuk!*
<slayer>
*BEUK!**BEUK!**BEUK!**BEUK!**BEUK!**BEUK!*
neeh!quote:Op maandag 7 juni 2004 16:07 schreef gurlie het volgende:
[..]
sisssss
heb je me nog ooit gezien op essel?
Hoi blublubquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:18 schreef blublub het volgende:
[..]
neeh!
ik kom daar heel nooit
pssst, die vieze gefrusteerde bejaarde waart hier ook nog rond![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:13 schreef RichardQuest het volgende:
* RichardQuest vliegt midden in de pitt en deelt -SL- een mep uit in z'n zij.
* -SL- doet Matrix-style achteroverhangen en RQ mist, waardoor -SL- een high-kick in de rug van RQ kan gevenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:17 schreef RichardQuest het volgende:
* -SL- houdt z'n knie omhoog terwijl 'ie richting -SL- springt.
*beuk....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:24 schreef RichardQuest het volgende:
* -SL- denkt dat Marczilla Heaumeaux leuk vindquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:26 schreef Marczilla het volgende:
PATATTTTTTT, stelletje homo's
Dood aan Friet
SLAYUHHRRRRRRRR
PATATTTTTTTT HEERSCHTTTquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:27 schreef -SL- het volgende:
[..]
* Marczilla denkt dat Marczilla Heaumeaux leuk vind
* -SL- staat daar en trapt hem tegen de grond..trapt nog een paar keer flink na enzo..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:28 schreef RichardQuest het volgende:
* -SL- pakt Bos81 op en gooit hem naar de andere kant van de pitt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:30 schreef -SL- het volgende:
[..]
* RichardQuest staat daar en trapt hem tegen de grond..trapt nog een paar keer flink na enzo..
* -SL- gaat op RQ staanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:30 schreef RichardQuest het volgende:
* -SL- gaat op Bos81 staan.
* -SL- denkt dat RQ stressballen wilt gebruiken en geeft deze aan RQquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:33 schreef RichardQuest het volgende:
* -SL- knijpt in de ballen van SL
* -SL- ontwijkt een stoot van Bos81 en spuugt midden in Bos81 zijn gezichtquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:33 schreef Bos81 het volgende:
* -SL- duwt -SL- en RQ van zich af en begint weer op beide te beuken
De Video-band treedt opquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:34 schreef Marczilla het volgende:
*Welke band er optreed vraagt*
* cyberterrorist begint Bos81te helpenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:33 schreef Bos81 het volgende:
duwt -SL- en RQ van zich af en begint weer op beide te beuken
* -SL- het vreugdedansje van RQ onderbreekt door hem te tackelenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:35 schreef RichardQuest het volgende:
Zo.
* -SL- gaat cyberterrorist leren kogels te koppenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:36 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
* -SL- begint Bos81te helpen
als dank gooit * Bos81 cyberterroist naar -SL- en RQquote:cyberterrorist begint Bos81te helpen
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:36 schreef -SL- het volgende:
[..]
het vreugdedansje van RQ onderbreekt door hem te tackelen
* cyberterrorist gebruikt special wwf techniek en deelt wat rake klappen uitquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:38 schreef -SL- het volgende:
[..]
* cyberterrorist gaat cyberterrorist leren kogels te koppen
* -SL- stuurt hem onder rembours terugquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
als dank gooit * -SL- cyberterroist naar -SL- en RQ
* RichardQuest zet Sita aan.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:38 schreef Marczilla het volgende:
Our next song is called KILL YOUR MOTHER, RAPE YOUR DOG Dying Fetus
* -SL- pakt erica terpstra op dr bek en die druipt meteen afquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]![]()
* -SL- stuurt Erica Terpstra achter -SL- aan![]()
* RichardQuest onderschept hem en knuppelt hem richting Bos81quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:39 schreef -SL- het volgende:
[..]
-SL- stuurt hem onder rembours terug
Trapt Ceedee speler kapotquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
* Marczilla zet Sita aan.
* -SL- vind dat ze daar Bos81 en cyberterrorist daarvoor moeten betalen..en geeft RQ een beuk in zijn maag als blijk van dankquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
* -SL- onderschept hem en knuppelt hem richting Bos81
Oeh, je gaat wel diep zegquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:40 schreef -SL- het volgende:
[..]
-SL- paktt erica terpstra op dr bek en die druipt meteen af
* Bos81 ziet het op tijd en vangt cyberterrorist op met zijn ellebogenquote:* -SL- stuurt hem onder rembours terug
* -SL- hoort Sita nog steeds en ziet de DeeVeeDee-speler nog draainquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:41 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Trapt Ceedee speler kapot
* RichardQuest geen -SL- een kopstootquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:42 schreef -SL- het volgende:
[..]
* RichardQuest vind dat ze daar Bos81 en cyberterrorist daarvoor moeten betalen..en geeft RQ een beuk in zijn maag als blijk van dank
* -SL- dwergrammen op hoogniveau leuk vindquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oeh, je gaat wel diep zeg
* -SL- begint dwergen naar -SL- te gooien.
* -SL- blij is en dit laat merken door een knietje in het kruis van RQquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
* -SL- geen -SL- een kopstoot
Marczilla, learns to live with it, en gaat verder met Sita lovers mollen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:43 schreef -SL- het volgende:
[..]
* Marczilla hoort Sita nog steeds en ziet de DeeVeeDee-speler nog draain
* -SL- ramt het zuipwerk uit RQ zijn klauwen en gooit het glas kapot tegen zijn voorhoofdquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:44 schreef RichardQuest het volgende:
* -SL- ramt iedereen in elkaar en gaat zuipen
* -SL- Sita-lovers niet echt accepteert als bijnaam, en de DeeVeeDeespeler kapot gooit op Marczilla's hoofdquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:45 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Marczilla, learns to live with it, en gaat verder met Sita lovers mollen.
Zonduhhhhhhhquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:45 schreef -SL- het volgende:
[..]
* Marczilla ramt het zuipwerk uit RQ zijn klauwen en gooit het glas kapot tegen zijn voorhoofd
* -SL- ziet dat RQ buiten westen is en besluit een biertje te gaan drinken op het einde van RQ's actiesquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:45 schreef Bos81 het volgende:
* -SL- geeft RichardQuest een enorme beuk in zijn maag waardoor deze zich voorlopig niet in de pitt mengt
Het was limonadequote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:47 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Zonduhhhhhhh
RQ nu helemaal afmaaktquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:48 schreef -SL- het volgende:
[..]
Het was limonade
* -SL- vind het jammer dat drank/zuipwerk van RQ's moed wint..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:48 schreef RichardQuest het volgende:
* -SL- druipt zielig af.
* Bos81 proost gezellig meequote:* -SL- ziet dat RQ buiten westen is en besluit een biertje te gaan drinken op het einde van RQ's acties
* -SL- lullig vind en RQ uit zijn lijden verlost door mee te trappen met Marczillaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:49 schreef Marczilla het volgende:
[..]
RQ nu helemaal afmaakt
De pit is niet meer wat het geweest isquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
* -SL- proost gezellig mee![]()
*Schedel van RQ in trapt*quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:50 schreef -SL- het volgende:
[..]
* Marczilla lullig vind en RQ uit zijn lijden verlost door mee te trappen met Marczilla
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:50 schreef -SL- het volgende:
[..]
De pit is niet meer wat het geweest is
* Marczilla het gezellig maakt
* -SL- daarom Hertog Jan heeftquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:51 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Ik drink geen Oranjeboom
* -SL- alle ledematen bij RQ losruktquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:51 schreef Marczilla het volgende:
[..]
*Schedel van RQ in trapt*
*Hertog Jan uit schedel van RQ drinkt*quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:52 schreef -SL- het volgende:
[..]
* Marczilla daarom Hertog Jan heeft
* Bos81 kan dit niet aanzien en druipt afquote:*Hertog Jan uit schedel van RQ drinkt*
* -SL- rietje pakt en meedrinktquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:53 schreef Marczilla het volgende:
[..]
*Hertog Jan uit schedel van RQ drinkt*![]()
welke?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:18 schreef blublub het volgende:
[..]
neeh!
ik kom daar heel nooit
pssst, die vieze gefrusteerde bejaarde waart hier ook nog rond![]()
Dat vroeg ik me dus ook afquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:09 schreef gurlie het volgende:
[..]
welke?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:10 schreef -SL- het volgende:
[..]
Hoi blublub![]()
wie is die gefrustreerde bejaarde?
Oja, over het feit dat je zegt nooit op Essel meer te komen:
Laatste Post: maandag 07 juni 2004 15:19
Jouw laatste post
Dat is net geen 24 uur terug
*Marczilla rookt paf op, en roept naar OphiOn:"Je kan ook gewoon meteen vragen of ze wil nuecken".quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:41 schreef OphiOn het volgende:
* Marczilla moshed tegen gurlie aan.
* RichardQuest staat op uit de dood en steek bierfles in aars Marczillaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:53 schreef Marczilla het volgende:
[..]
*Hertog Jan uit schedel van RQ drinkt*![]()
kloptquote:RichardQuest schopt Bos
het blijft een pitt he
* gurlie geeft RQ een knietjequote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:38 schreef RichardQuest het volgende:
* gurlie mept gurlie op haar neus
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:10 schreef -SL- het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af
[..]
* Bos81 staat snel op en beukt er weer op losquote:RichardQuest gooit Bos op Gurlie
oh die halve gare bejaardequote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:53 schreef blublub het volgende:
[..]ben je dat vergeten???
![]()
S_B natuurlijk![]()
eh?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:03 schreef RichardQuest het volgende:
* gurlie rent achter Bos81 aan uit liefde
hoe kon je dat nou vergetenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:02 schreef gurlie het volgende:
[..]
oh die halve gare bejaarde
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:12 schreef blublub het volgende:
[..]
hoe kon je dat nou vergeten
* blublub gebruikt haar superkracht en gooit S_B boven op iedereen
zoooo, iedereen dood
jah! :')quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:27 schreef gurlie het volgende:
[..]
:') je blijft geweldADig he
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:56 schreef Marczilla het volgende:
[..]
*Marczilla rookt paf op, en roept naar OphiOn:"Je kan ook gewoon meteen vragen of ze wil nuecken".
zou ie nog komen? ik mis t wel eigenlijk... niet hem!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:53 schreef gurlie het volgende:
[..]
hm ik kom bijna nooit meer op esselquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:56 schreef blublub het volgende:
[..]
zou ie nog komen? ik mis t wel eigenlijk... niet hem!![]()
zullen we samen een nieuw slachtoffer uitzoeken op essel?
beter, ik kom er ook nooit meerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:01 schreef gurlie het volgende:
[..]
hm ik kom bijna nooit meer op essel
kan ook op fok
* Mtijn beukt met stoel in op RQ om het topic weer wat interessanter te makenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:55 schreef RichardQuest het volgende:
Wat maken jullie er een kuttopic van zeg
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:01 schreef gurlie het volgende:
[..]
hm ik kom bijna nooit meer op essel
Wat had je anders verwacht van die alto'squote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:55 schreef RichardQuest het volgende:
Wat maken jullie er een kuttopic van zeg
lomperdquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:23 schreef Type-R het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht van die alto's![]()
Wat ben jij dan?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:23 schreef Type-R het volgende:
[..]
een blublubquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:31 schreef OphiOn het volgende:
[..]
Wat ben jij dan?![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:36 schreef blublub het volgende:
[..]
een blublub
hoe weet jij dat nou weer?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
![]()
hehe, hij was ook al zo oud hequote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:08 schreef blublub het volgende:
[..]
beter, ik kom er ook nooit meer
jah! alleen wie? ik geloof niet dat die ouwe nog leeft
nee ik leef nogquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:48 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze niet meer leeft
Punker.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:23 schreef Type-R het volgende:
[..]
jah kweenie he, weet jij nog een irritantje ofzo? of iemand die zich vrijwillig aanbiedt? we zijn haske liev heurquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:52 schreef gurlie het volgende:
[..]
hehe, hij was ook al zo oud he![]()
geen id eigenlijknog potentiele slachtoffers hier?
gheghequote:Op donderdag 10 juni 2004 11:48 schreef blublub het volgende:
[..]
jah kweenie he, weet jij nog een irritantje ofzo? of iemand die zich vrijwillig aanbiedt? we zijn haske liev heur
ik ga even kijkenquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:29 schreef gurlie het volgende:
[..]
ghegheik heb trouwens ook even mijn zegje gedaan op essel.. je hebt helemaal gelijk meis
![]()
dat kunnen wij natuurlijk niet tolererenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:57 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ga even kijken
edit: gelezen: you're definately still my sisen ook Booster bedankt, mocht ie ooit nog dit lezen
ik heb ondertussen trouwens misschien evt een potentieel slachtoffer bedacht...het heeft jouw ouwe avatar gejat
![]()
Tjsa...onkruid vergaat niet zegt men wel 'squote:Op woensdag 9 juni 2004 13:54 schreef gurlie het volgende:
[..]
nee ik leef nog
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:41 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Tjsa...onkruid vergaat niet zegt men wel 's![]()
![]()
het heet Shootquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
dat kunnen wij natuurlijk niet tolereren![]()
ik zal het aan hem doorgeven als ik hem spreek
op msnquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:45 schreef blublub het volgende:
[..]
het heet Shoot![]()
wanneer spreek jij m dan?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:42 schreef gurlie het volgende:
[..]
allrighty thanquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:46 schreef gurlie het volgende:
[..]
op msn
zal ik doenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:48 schreef blublub het volgende:
[..]
allrighty than
doe m maar de groetjes ofzow
Verder alles goed met je?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:49 schreef gurlie het volgende:
[..]
lol
tja zijn gangetje hequote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:26 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Verder alles goed met je?
Lang niet gezien/gesproken enzo![]()
*gurlie vraagt zich af wat krakje wanhopig tegen me aan staat te spartelenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:31 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje duwt Gurlie*
Ook z'n gangetje. Beetje werken, beetje websites bouwen, beetje biertje drinken, beetje Essel, beetje Fok!. De usual dusquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:30 schreef gurlie het volgende:
[..]
tja zijn gangetje he
ja klopt.. ik hang nu nog wel eens wat rond op fok.. maar dat was het wel zo'n beetje hier..
hoe gaat het met jou?
hm. ja, je moet watquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:53 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Ook z'n gangetje. Beetje werken, beetje websites bouwen, beetje biertje drinken, beetje Essel, beetje Fok!. De usual dus
Zullen we het 's over je school hebben danquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:54 schreef gurlie het volgende:
[..]
hm. ja, je moet wat
nou wat wil je weten?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:25 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Zullen we het 's over je school hebben dan
zitten er nog leuke jongens op je school?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:27 schreef gurlie het volgende:
[..]
nou wat wil je weten?
Of je al gezakt bent enzoquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:27 schreef gurlie het volgende:
[..]
nou wat wil je weten?
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:32 schreef blublub het volgende:
[..]
zitten er nog leuke jongens op je school? :')
neequote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:32 schreef blublub het volgende:
[..]
zitten er nog leuke jongens op je school? :')
nou ik heb besloten om van profiel te wisselen en het jaar over te doen.. in plaats van natuur&gezondheid ga ik nu cultuur&maatschappij met biologie1,2 doenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:32 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Of je al gezakt bent enzo
Het ging toch al het hele jaar kut enzo?
neequote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:34 schreef gurlie het volgende:
[..]
neebij jou wel?
hoe gaat het met je studie?
zie bovenstaande postquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:38 schreef blublub het volgende:
[..]
nee
naja, sommige ouderejaars zijn wel
kweenie, tot nu toe alles gehaald, maar vrees voor een paar toetsen die ik nog terug ga krijgenen bij jou?
nu NG doen is snellerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:37 schreef gurlie het volgende:
[..]
nou ik heb besloten om van profiel te wisselen en het jaar over te doen.. in plaats van natuur&gezondheid ga ik nu cultuur&maatschappij met biologie1,2 doen
en dan hoop ik later met een para-medische hbo opleiding nog ooit in de opleiding geneeskunde in te stromen om dan basisarts te worden en dan een studie psychiatrie te volgen.. en dan ben ik klaar als ik 35 ben ofzo![]()
natuurkundequote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:38 schreef gurlie het volgende:
[..]
zie bovenstaande post
het wou niet zo lukken met de exacte vakken bij elkaar allemaal enzo..
Dat je klaar bent als je 35 ofzo bent maakt niet uit. Je hebt jezelf nu in ieder geval een doel gesteldquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:37 schreef gurlie het volgende:
[..]
nou ik heb besloten om van profiel te wisselen en het jaar over te doen.. in plaats van natuur&gezondheid ga ik nu cultuur&maatschappij met biologie1,2 doen
en dan hoop ik later met een para-medische hbo opleiding nog ooit in de opleiding geneeskunde in te stromen om dan basisarts te worden en dan een studie psychiatrie te volgen.. en dan ben ik klaar als ik 35 ben ofzo![]()
nee dat is wel mijn minste zorgquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:39 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Dat je klaar bent als je 35 ofzo bent maakt niet uit. Je hebt jezelf nu in ieder geval een doel gesteld
Blij om te zien dat je er in ieder geval niet meer zo mee zit dat je een jaartje over moet doen
krijg je ook nog steeds van die leuke anatomie lessen?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:38 schreef blublub het volgende:
[..]
nee :')
naja, sommige ouderejaars zijn wel
kweenie, tot nu toe alles gehaald, maar vrees voor een paar toetsen die ik nog terug ga krijgenen bij jou?
neequote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:43 schreef gurlie het volgende:
[..]
krijg je ook nog steeds van die leuke anatomie lessen?
hehe.. leuke studiequote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:44 schreef blublub het volgende:
[..]
neeal 2 maanden niet
volgend jaar weer enzo...
maar ik kan nu wel keigoed iemand pijn doen met een naald :')
Wie zegt dat 35 het einde van de bloei van je leven is?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:42 schreef gurlie het volgende:
[..]
nee dat is wel mijn minste zorgeen grotere zorg is dat ik pas aan het einde van de bloei van mijn leven 'echt' kan beginnen met werken, dat vind ik jammer.. en blublub heeft gelijk, N&G is sneller, maar niet bepaald haalbaar voor mij en ik zal nooit met een gemiddelde slagen waarmee ik ingeloot zou worden, dus dan word het mij toch iets te veel onzekerheid en dat bevordert de motivatie niet echt enzo.. ik heb dit jaar al in complete onzekerheid gezeten en dat wil ik toch graag weghebben zodat ik een haalbaar doel kan stellen.. volgend jaar word een rustig jaar en daar ben ik erg blij mee..
Ja daar heb je wel gelijk inquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:46 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Wie zegt dat 35 het einde van de bloei van je leven is?
En wie zegt dat het pad wat je nu uitgestippeld hebt niet veranderd?
Er kan genoeg gebeuren in het leven om nu al zeker te zijn hoe je leven er over 20 jaar uitziet
Ik dacht na de HAVO/VWO ook even te gaan studeren en met 24 jaar te gaan werken als IT-specialist.
In de tussentijd ben ik 5 jaar later. 2 keer gezakt voor propadeuse HBO Bedrijfsinformatica en werk ik nu al 3 jaar bij de KPN en doe intern opleidingen. Niet echt het doel wat ik voor ogen had toen ik op de middelbare school zat (sterker nog, ik wilde theatertechniek gaan doen), maar puntje bij paaltje ben ik wel tevreden met hoe het nu gaat in mijn leven.
naja, blokken met anatomie geintegreerd voldoende afgerond jah (tis geen apart vak meer he).quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:45 schreef gurlie het volgende:
[..]
hehe.. leuke studie
oh anatomie heb je voor dit jaar afgerond? goed cijfer voor gehaald?
oh dat wist ik nietquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:49 schreef blublub het volgende:
[..]
naja, blokken met anatomie geintegreerd voldoende afgerond jah (tis geen apart vak meer he).
naalden zijn vettenzij iemand t bij jou probeerd en keilangzaam de naald eruit haalt
![]()
jah eerst op een fantoom, daarna op elkaar (je moet t toch ergens op leren hequote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:50 schreef gurlie het volgende:
[..]
oh dat wist ik niet![]()
moeten jullie ook op elkaar uitproberen dan?
Kijk, je snapt het helemaalquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:48 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk inje kan zoveel uitstippelen als je wilt maar op die weg daarnaartoe verandert er nog zoveel.. maar ik vind het niet erg dat ik straks een sprong in het diepe neem en gewoon een richting kies die me aantrekt om vervolgens maar te zien waar ik uitkom.. ik zie het allemaal wel, zolang het me maar trekt ben ik bereid er alles voor te doen.. als alles voorspelbaar en uitgestippeld is is er ook niets meer aan..
tja das waarquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:55 schreef blublub het volgende:
[..]
jah eerst op een fantoom, daarna op elkaar (je moet t toch ergens op leren he)
Ja, en dat moet opzich wel haalbaar zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:55 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Kijk, je snapt het helemaal
Belangrijkste is dat je een uiteindelijk ergens uitkomt waar je je op je plek voelt en echt het idee hebt dat het een vak is dat je tot je pensioen wilt uitoefenen
pijn is fijn en bloed moetquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:56 schreef gurlie het volgende:
[..]
tja das waarmaar toch
Ik zal het je nog sterker vertellen. In veel vakken ben je je hele leven bezig met bijleren...er zijn altijd ontwikkelingen op het vakgebied die je dwingen om verder te leren. ICT en de gezondheidszorg zijn daar 2 hele grote voorbeelden van.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:57 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja, en dat moet opzich wel haalbaar zijnhet is opzich ook wel aantrekkelijk om tot je 35 bezig te zijn met bijleren, zo raakt het nooit echt verveeld en blijft je kennis groeien..
Zin in een avondje SM'en?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:58 schreef blublub het volgende:
[..]
pijn is fijn en bloed moet![]()
haha leuke uitspraakquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:58 schreef blublub het volgende:
[..]
pijn is fijn en bloed moet![]()
ja dat kloptquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:59 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen. In veel vakken ben je je hele leven bezig met bijleren...er zijn altijd ontwikkelingen op het vakgebied die je dwingen om verder te leren. ICT en de gezondheidszorg zijn daar 2 hele grote voorbeelden van.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:59 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Zin in een avondje SM'en?![]()
he bah.. engerdquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:59 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Zin in een avondje SM'en?![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:01 schreef gurlie het volgende:
[..]
he bah.. engerd
mwah, ik ben beetje lui, dus doe niet zo bar veel. maar tis op zich nog best wel lastig. tis allemaal wel te doen hoor, maar tis gewoon erg veel.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:00 schreef gurlie het volgende:
[..]
haha leuke uitspraak
jij zit nu in je eerste jaar he? is het erg moeilijk enzo? want ik weet dat jij nogal intelligent bent aangezien jij gymnasium hebt gedaan.. is het moeilijk voor je om bij te houden?
Tsss....zwak hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:01 schreef blublub het volgende:
[..]
pas op, ik voel een nieuw slachtoffer aankomenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:01 schreef gurlie het volgende:
[..]
he bah.. engerd
Hmmm...dat had ik nou met Engels, Duits en Frans....alleen maar enen voor die fucking vocabulaire rijtjes...en dan toch met een voldoende overgaanquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:02 schreef blublub het volgende:
[..]
en gymnasium doen zegt niks. ik heb in de onderbouw wat gedaan voor latijn en grieks, en daarna geweigerd nog maar 1 woordje uit mn hoofd te leren
nee ok maar je kon ook scheikunde en natuurkunde blijkbaarquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:02 schreef blublub het volgende:
[..]
mwah, ik ben beetje lui, dus doe niet zo bar veel. maar tis op zich nog best wel lastig. tis allemaal wel te doen hoor, maar tis gewoon erg veel.
en gymnasium doen zegt niks. ik heb in de onderbouw wat gedaan voor latijn en grieks, en daarna geweigerd nog maar 1 woordje uit mn hoofd te leren
Jammerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:03 schreef gurlie het volgende:
[..]
nee![]()
ik hoef dit jaar lekker bijna geen reet meer te doen omdat de helft van de vakken vervallen voor mij straksquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:04 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Hmmm...dat had ik nou met Engels, Duits en Frans....alleen maar enen voor die fucking vocabulaire rijtjes...en dan toch met een voldoende overgaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |