Ik ben op zoek naar 3 of 4 plastic, liefst oranje, pionnen. Die plastic dingen die je altijd op school hebt of waarmee wegen worden omgeleid. Ze moeten wel rond de 50cm hoog zijn. Ik heb op marktplaats gekeken maar daar staan alleen 18cm pionnen en die zijn te klein.
Weet je mischien waar ik ze kan krijgen, of heb jij ze liggen. Laat mij het weten.
Mamoetsport heeft ze niet en overtoom heeft alleen maar gele rare dingen Het moeten van die oranje ronde zijn. Die je ook altijd op school had, maar dan groter.
Mamoetsport heeft ze niet en overtoom heeft alleen maar gele rare dingen Het moeten van die oranje ronde zijn. Die je ook altijd op school had, maar dan groter.
De link die ik je in de vorige reply heb gegeven verkoopt die namelijk gewoon. Zowel die van 30cm als die van 50cm. Vul bij zoeken even 'markeringskegel' in. De prijs is 9,45 ex btw. en houd rekening met 12 euro verzendkosten. Ik zal woensdag even op me werk kijken of wij ze nog hebben staan.
Klopt. ze hebben ze daar wel. Ik had gezocht op pion en pilon net als bij mamoetsport.
Ik wacht even wat decenz en Hpoi kunnen regelen en anders bestel ik ze daar wel. Ik heb net ff rondje gereden in de gemeente hiero, maar kon maar 5 pionnen tegenkomen en die stonden midden in het centrum . Beetje triky om ze daar weg te halen.