Zegge...quote:Op zondag 6 juni 2004 20:05 schreef Bengeltje het volgende:wat rustiger aan.
uhm oke , dan ga ik maar eens verder zoeken
Neequote:Op zondag 6 juni 2004 20:08 schreef D.Rose het volgende:
rustig aan?
rustig aan?
wie doet rustig aan?
waarom? waarvoor?
wie? waar? wat?
Ik word er duizelig vanquote:Op zondag 6 juni 2004 20:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zegge... [afbeelding]
Zo ADHD genoeg...![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 20:09 schreef Lula het volgende:
ik ga straks een filmpje kijken en ben er dan alleen in de reclames
iedereen slaat me maar vandaagquote:Op zondag 6 juni 2004 20:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zegge... [afbeelding]
Zo ADHD genoeg... [afbeelding]![]()
okquote:Op zondag 6 juni 2004 20:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee
nee
niemand
zomaar, nergens
niemand, nergens, laat maar...![]()
![]()
je bent harstikke lief.....quote:Op zondag 6 juni 2004 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
iedereen slaat me maar vandaag
niemand vind me nog liev![]()
waarom doet iedereen zo gemeen tegen mij
ik ben toch altijd liev ?![]()
Ik geloof er niet meer inquote:Op zondag 6 juni 2004 20:12 schreef Lula het volgende:
[..]
je bent harstikke lief.....![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 20:10 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik word er duizelig van
zag m in de gids staanquote:Op zondag 6 juni 2004 20:11 schreef Lula het volgende:
Pay it Forward met Helen Hunt en Kevin Spacey. Nou ben ik best wel fan van Kevin Spacey
goedquote:Op zondag 6 juni 2004 20:11 schreef pea4fun het volgende:
Ik kom hier even rustig uitbuiken...goed?
M'n pizza komt weer naar boven... :')quote:Op zondag 6 juni 2004 20:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Deze ook wel eigenlijk...
Hele goede filmquote:Op zondag 6 juni 2004 20:11 schreef Lula het volgende:
Pay it Forward met Helen Hunt en Kevin Spacey. Nou ben ik best wel fan van Kevin Spacey
gewoon niets vragen, en hopen dat men origineel isquote:Op zondag 6 juni 2004 20:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat doen jullie als je niks weet te vragen voor je verjaardag
ik moet het morgen kenbaar gaan maken.. voor de habdigheid, e ik weet niks
[/verwend]
geld? lekker origneel. Of dvdbonnen...quote:Op zondag 6 juni 2004 20:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik moet het morgen kenbaar gaan maken.. voor de habdigheid, e ik weet niks
[/verwend]
quote:Op zondag 6 juni 2004 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
iedereen slaat me maar vandaag
niemand vind me nog liev![]()
waarom doet iedereen zo gemeen tegen mij
ik ben toch altijd liev ?![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 20:13 schreef Lula het volgende:
zout op met die kutsmileys waar ik hypernerveus van wordt
Hoe bedoel je, rustig?quote:Op zondag 6 juni 2004 20:11 schreef pea4fun het volgende:
Ik kom hier even rustig uitbuiken...goed?
ze doelt vast niet op jouquote:Op zondag 6 juni 2004 20:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, rustig?![]()
Was de pizza wel te versmaden?quote:Op zondag 6 juni 2004 20:14 schreef Maerycke het volgende:
[..]
M'n pizza komt weer naar boven...![]()
Wow...I'm not invisiblequote:Op zondag 6 juni 2004 20:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
goed
Zou je denken?quote:Op zondag 6 juni 2004 20:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze doelt vast niet op jou
Pizza was belegd met ham, champignons, nog meer champignons, gehakt, salami en dubbel kaasquote:Op zondag 6 juni 2004 20:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Was de pizza wel te versmaden?![]()
Wat had je op de pizza eigenlijk?
D.Rosequote:Op zondag 6 juni 2004 20:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze doelt vast niet op jou
Kopje koffie senseo erbij met wat lekkers en ff bijkomen...das toch rustig?quote:Op zondag 6 juni 2004 20:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, rustig?![]()
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2004 20:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
does liev![]()
Een kadobon voor de beatysalon om je eens lekker te laten verwennen?quote:Op zondag 6 juni 2004 20:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik moet het morgen kenbaar gaan maken.. voor de handigheid, en ik weet niks
[/verwend]
decision-dayquote:Op zondag 6 juni 2004 20:20 schreef D.Rose het volgende:
Waar staat de D van D-day voor
Ah, ja dat is wel rustig...quote:Op zondag 6 juni 2004 20:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kopje koffie senseo erbij met wat lekkers en ff bijkomen...das toch rustig?
dat zou kunnen ja.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Een kadobon voor de beatysalon om je eens lekker te laten verwennen?
dank jequote:Op zondag 6 juni 2004 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
decision-day
quote:Op zondag 6 juni 2004 20:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
quote:Tussen de bedrijven door weer even een update.![]()
Max heeft een paar goede dagen achter de rug. Hij pakt de hele afdeling in, haha. Verpleging, artsen en medepatiënten zijn allemaal weg van hem. Hij heeft zelfs al een vriendinnetje aan de haak geslagen, ongeveer net zo oud als hij.![]()
Hij is zowaar gegroeid! Nu even afwachten natuurlijk of hij dat vasthoudt.
Vandaag was weer een iets mindere dag. Hij was erg mat en moe, te moe om te spelen zelfs vanmiddag.
Morgen wordt hij gezien door de KNO-arts. En natuurlijk weer door de afdelingsarts. Dus hopelijk dan weer wat meer info.
Ben je mooi vandaag...quote:
Dank je...je bent de eerste die het opvalt ]quote:Op zondag 6 juni 2004 20:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ben je mooi vandaag...![]()
Net gegeten?quote:Op zondag 6 juni 2004 20:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo zeg, ik ben best wel lui ineens
Veel plezier, we wachten wel op jequote:Op zondag 6 juni 2004 20:32 schreef Lula het volgende:
ik ben de film kijken tot zo
Wat let je, zondag is nog steeds rustdag hoorquote:Op zondag 6 juni 2004 20:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
nou nee, dat niet.
wel gewandeld. nu ik zo zit denk ik van hmm.. lekker even
dacht je dat ookquote:Op zondag 6 juni 2004 20:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dank je
*ook niet invisible is![]()
Nah, als jij alleen maar reageerd op slaan...quote:Op zondag 6 juni 2004 20:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
dacht je dat ook![]()
je had nog niets gezegd sinds mijn binnenkomstquote:Op zondag 6 juni 2004 20:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
dacht je dat ook![]()
Had ik niet gezien sorryquote:Op zondag 6 juni 2004 20:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nah, als jij alleen maar reageerd op slaan...![]()
Geef ik je een gemeende knuffel, ben ik invisible.... [afbeelding]
Wilde ik nog even kwijt voordat ik naar boven ging...![]()
je vind me nog liev?quote:Op zondag 6 juni 2004 20:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je had nog niets gezegd sinds mijn binnenkomst
Zeurpiet...dan open je dalijk toch nog een nieuwequote:Op zondag 6 juni 2004 20:39 schreef RonaldV het volgende:
GV-de-GV-deGVD....![]()
De hele dag zit dit hele zooitje geen ruk uit te voeren in de tuin (en elsewhere...), is het tijd voor mij om een nieuw topic te openen, zijn ze plots allemaal actief geworden!
GRR!
.
maar een slotje opdeze ?quote:Op zondag 6 juni 2004 20:39 schreef RonaldV het volgende:
GV-de-GV-deGVD....![]()
De hele dag zit dit hele zooitje geen ruk uit te voeren in de tuin (en elsewhere...), is het tijd voor mij om een nieuw topic te openen, zijn ze plots allemaal actief geworden!
GRR!
.
waar stond iets anders dan?quote:Op zondag 6 juni 2004 20:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
je vind me nog liev?![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 20:39 schreef RonaldV het volgende:
GV-de-GV-deGVD....![]()
GRR!
.
nou ik krijg aardig het gevoel dat ik nooit meer iets goed doequote:Op zondag 6 juni 2004 20:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waar stond iets anders dan?
da's helemaal niet waarquote:Op zondag 6 juni 2004 20:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
nou ik krijg aardig het gevoel dat ik nooit meer iets goed doe![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 20:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
maar een slotje opdeze ?![]()
misschien niet ,maar zo voel ik hetquote:Op zondag 6 juni 2004 20:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's helemaal niet waar
is niet zoquote:Op zondag 6 juni 2004 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
misschien niet ,maar zo voel ik het![]()
maar tis dus niet zo
was een grapje van Mr.Oquote:Op zondag 6 juni 2004 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daargaan we weer![]()
ik ben wel weer op de achtergrond en alleen via mail te bereiken![]()
ik wil een langzamequote:Op zondag 6 juni 2004 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
nog snel een kusje dan![]()
To late!!quote:Op zondag 6 juni 2004 20:39 schreef RonaldV het volgende:
GV-de-GV-deGVD....![]()
GRR!
.
Volgens mij heb jij gewoon geen zin om te posten...quote:Op zondag 6 juni 2004 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daargaan we weer![]()
ik ben wel weer op de achtergrond en alleen via mail te bereiken![]()
B niet posten?quote:Op zondag 6 juni 2004 20:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon geen zin om te posten...![]()
Het is weer gelukt...quote:Op zondag 6 juni 2004 20:40 schreef pea4fun het volgende:
obliv...bind eerst handen en voeten aan elkaar, anders kan je dalijk de badkamer weer dweilen
Ah je zat te poepenquote:Op zondag 6 juni 2004 21:02 schreef Lady-SNAKE het volgende:
MrO wrom lees je je msn niet??
Dan is ze nu ziek?quote:Op zondag 6 juni 2004 21:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
B niet posten?
Dan is ze ziek
To less...quote:Op zondag 6 juni 2004 21:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
too much information..?
het lijkt eropquote:Op zondag 6 juni 2004 21:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dan is ze nu ziek?![]()
Doe je mee?quote:Op zondag 6 juni 2004 21:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het lijkt erop
hopelijk post ze snel weer :')
Maar ik ben er nu toch?quote:Op zondag 6 juni 2004 21:15 schreef Lady-SNAKE het volgende:
Tuste voor straks iedereen kga dr weer vandoor...BORING!!
*ook roeptquote:Op zondag 6 juni 2004 21:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Doe je mee?
Roepen?![]()
Bengel, ow engel, waar ben je? [afbeelding]
[zingt als een kraai] Het feest kan beginnen, want wij zijn binnen....[/zingt als een kraai]quote:Op zondag 6 juni 2004 21:21 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Maar ik ben er nu toch?
Dus ik mag "het" met jou doen?quote:Op zondag 6 juni 2004 21:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
jullie zullen het met mij moeten doen
niets persoonlijks, maar da's toch niet hetzelfde hoorquote:Op zondag 6 juni 2004 21:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
jullie zullen het met mij moeten doen
Nuecken?quote:Op zondag 6 juni 2004 21:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
hangt ervanaf wat jij onder het verstaat
quote:Op zondag 6 juni 2004 21:28 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Nuecken?
Cappuchinoquote:Op zondag 6 juni 2004 21:27 schreef Oblivion het volgende:
Bengel!!! Lekker bakkie koffie? [afbeelding]
En ik vroeg het toch net.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]! dat vraag je toch niet zomaar
*geschokt*
Stond nog onder de knop...quote:Op zondag 6 juni 2004 21:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Oeh koffie... Als Bengel niet wil, drink ik hem wel op Obli...
Jemig over direct gesproken....tssssquote:Op zondag 6 juni 2004 21:31 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
En ik vroeg het toch net.
Nou wat wordt het?
Gaat je voorkeur trouwens uit naar met, of zonder condoom?
bij mij wordt er zonder condoom niet geneueckedquote:Op zondag 6 juni 2004 21:31 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
En ik vroeg het toch net.
Nou wat wordt het?
Gaat je voorkeur trouwens uit naar met, of zonder condoom?
Nou volgens mij komt ze niet, zit ze zich te verkneukelen dat wij zo ons best doen...quote:Op zondag 6 juni 2004 21:30 schreef D.Rose het volgende:
Cappuchino
Als je nood zo hoog is...quote:Op zondag 6 juni 2004 21:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jemig over direct gesproken....tssss
Ok, moet ik er meenemen, of heb jij ze wel?quote:Op zondag 6 juni 2004 21:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
bij mij wordt er zonder condoom niet geneuecked
Vast nietquote:Op zondag 6 juni 2004 21:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Sander, heb je op de BBQ ook zo'n grote mond tegen Missy?
Tnx.... hm!quote:Op zondag 6 juni 2004 21:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Stond nog onder de knop... [afbeelding]
Alstu, dat ie maar mag smaken...![]()
weh, dat wil ik meemakenquote:Op zondag 6 juni 2004 21:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Ah ja, hij is normaal van de handbediening natuurlijkquote:Op zondag 6 juni 2004 21:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als je nood zo hoog is...![]()
neem jij ze maar mee, ik doe er toch niks meequote:Op zondag 6 juni 2004 21:33 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ok, moet ik er meenemen, of heb jij ze wel?
Slik je trouwens?
Oh ja that reminds me, heb je nog een kamer over met wat privacy waar we ons 10 minuten terug kunnen trekken?quote:Op zondag 6 juni 2004 21:33 schreef Duderinnetje het volgende:
misschien lurkt zequote:Op zondag 6 juni 2004 21:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou volgens mij komt ze niet, zit ze zich te verkneukelen dat wij zo ons best doen...![]()
10 minuten maar?quote:Op zondag 6 juni 2004 21:35 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Oh ja that reminds me, heb je nog een kamer over met wat privacy waar we ons 10 minuten terug kunnen trekken?![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 21:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
10 minuten maar?
*verder loopt*
Ja hoor, wel 40, no problem.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:35 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Oh ja that reminds me, heb je nog een kamer over met wat privacy waar we ons 10 minuten terug kunnen trekken?![]()
Oh ok, niet dat het mij veel uitmaakt, als ik van mijn soldaatjes af ben mag je ermee doen wat je zelf wil.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
neem jij ze maar mee, ik doe er toch niks mee
en nee, ik slik niet
quote:Op zondag 6 juni 2004 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja hoor, wel 40, no problem.
Hotel des Indes, lange voorhout, den haag
Ik wil het best even rekken hoor, als jij er dan ook mee aan je trekken komt....quote:Op zondag 6 juni 2004 21:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
10 minuten maar?
*verder loopt*
even?quote:Op zondag 6 juni 2004 21:40 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik wil het best even rekken hoor, als jij er dan ook mee aan je trekken komt....![]()
Spuug je het meteen uit zeker?quote:Op zondag 6 juni 2004 21:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
neem jij ze maar mee, ik doe er toch niks mee
en nee, ik slik niet
.......maar dan heb je ook wat.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:38 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Koopje!
Dat wordt vast harstikke gezellig...quote:Op zondag 6 juni 2004 21:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
.......maar dan heb je ook wat.
Heeft sander een hele kamer voor zichzelf!
Zijn die kamers ook per uur te regelen?quote:Op zondag 6 juni 2004 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja hoor, wel 40, no problem.
Hotel des Indes, lange voorhout, den haag
quote:Op zondag 6 juni 2004 21:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als je het lief vraagt valt er vast wel iets te regelen.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
even?
als ik met iemand op een kamer ben verwacht in minstens 1,5 uur lol
In Des Indes?quote:Op zondag 6 juni 2004 21:43 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Zijn die kamers ook per uur te regelen?
Als je maar per dag betaalt.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:43 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Zijn die kamers ook per uur te regelen?
kapsonesquote:Op zondag 6 juni 2004 21:44 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Als je het lief vraagt valt er vast wel iets te regelen.
Is die gekke bijsmaak van de knoflooksaus ook weer gelijk verklaard.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ervaring?quote:Op zondag 6 juni 2004 21:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je maar per dag betaalt.
quote:Op zondag 6 juni 2004 21:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ervaring?![]()
Ik weet niet of het de knoflooksaus is waardoor je niet met MissyMirjam op die kamer zult zijn.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:46 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Is die gekke bijsmaak van de knoflooksaus ook weer gelijk verklaard.
Familie in de hotellelarij ook goed?quote:Op zondag 6 juni 2004 21:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ervaring?![]()
OMG, het kwartje valt hier...quote:Op zondag 6 juni 2004 21:46 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Is die gekke bijsmaak van de knoflooksaus ook weer gelijk verklaard.
quote:Op zondag 6 juni 2004 21:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
whehquote:Op zondag 6 juni 2004 21:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
OMG, het kwartje valt hier...![]()
Ze zit gewoon nog in de ontkenningsfase.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het de knoflooksaus is waardoor je niet met MissyMirjam op die kamer zult zijn.
Maar het blijft gissen natuurlijk.
* RonaldV heeft de indruk dat het ietsie anders zit met die ontkenningsfasequote:Op zondag 6 juni 2004 21:51 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ze zit gewoon nog in de ontkenningsfase.
Daar hebben meer vrouwen last van bij mij.![]()
Ipv de BBQ-meet een wallen-meet waarbij we sanderje een briefje van 50 in de hand drukken?quote:Op zondag 6 juni 2004 21:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
maargoed, uit dit geweldige relaas mag dus doorschemeren dat sandertje al een tijdje niet van bil is geweest.
nu heb ik zelf dat probleem niet, dus dan moeten we toch voor hem een oplossing zoeken.
dagje wallen
arm kindquote:Op zondag 6 juni 2004 21:51 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ze zit gewoon nog in de ontkenningsfase.
Daar hebben meer vrouwen last van bij mij.![]()
na de bbq meetquote:Op zondag 6 juni 2004 21:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ipv de BBQ-meet een wallen-meet waarbij we sanderje een briefje van 50 in de hand drukken?
Ow...kan sandertje bij jou een kamertje regelen misschien dan?quote:Op zondag 6 juni 2004 21:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Familie in de hotellelarij ook goed?
U is bekend met de tarieven?quote:Op zondag 6 juni 2004 21:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ipv de BBQ-meet een wallen-meet waarbij we sanderje een briefje van 50 in de hand drukken?
Kweenie of Texelse schapen hem wel willenquote:Op zondag 6 juni 2004 21:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow...kan sandertje bij jou een kamertje regelen misschien dan?![]()
Ik wil best op jullie kosten naar Yab Yum.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
maargoed, uit dit geweldige relaas mag dus doorschemeren dat sandertje al een tijdje niet van bil is geweest.
nu heb ik zelf dat probleem niet, dus dan moeten we toch voor hem een oplossing zoeken.
dagje wallen
je begrijpt toch zeker zelf wel dat weje dangewoon naar big mama sturen, die donkere grote hoerenmadam op de hoek.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:53 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik wil best op jullie kosten naar Yab Yum.![]()
Hotel gerund door schapen? hmquote:Op zondag 6 juni 2004 21:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kweenie of Texelse schapen hem wel willen
Lekker wollig.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kweenie of Texelse schapen hem wel willen
Maar dan krijg ik altijd last van acute impotentie.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
je begrijpt toch zeker zelf wel dat weje dangewoon naar big mama sturen, die donkere grote hoerenmadam op de hoek.
Ik bedoelde natuurlijk de arme Texelse jongedames. <zucht>quote:Op zondag 6 juni 2004 21:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hotel gerund door schapen? hm
Zijn die ook zacht en wollig?quote:Op zondag 6 juni 2004 21:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk de arme Texelse jongedames. <zucht>
ja sorry, zal mijn haar wel weer donker maken, misschien scheelt datquote:Op zondag 6 juni 2004 21:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk de arme Texelse jongedames. <zucht>
Ja...?quote:Op zondag 6 juni 2004 21:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
U is bekend met de tarieven?
Jij kunt ook niks geheim houden he? Indiscreet kreng!quote:Op zondag 6 juni 2004 22:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja...?Dat vertelde je toch laatst op MSN, dat je toen alleen maar 100 had en dat zij tegen je zei: dan moet je nog maar een keer...?
Ja maar, ja maar, jij deed zo verbaasd dat ik de tarieven kende en toen dacht ik huh? Aangezien jij dat dus net vertelde en ook van die schaamluis en zo, dus ik dacht even: word ik nou gek?quote:Op zondag 6 juni 2004 22:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jij kunt ook niks geheim houden he? Indiscreet kreng!
quote:Op zondag 6 juni 2004 22:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Ha Sharkie... och geeft niets. Jij kan nog jáááren en jaren voor mij dichten, dus het heeft geen haast
Ik heb helemaal niet verteld van jouw schaamluis!quote:Op zondag 6 juni 2004 22:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, jij deed zo verbaasd dat ik de tarieven kende en toen dacht ik huh? Aangezien jij dat dus net vertelde en ook van die schaamluis en zo, dus ik dacht even: word ik nou gek?
Missy: Leg néér dat scheermesquote:Op zondag 6 juni 2004 21:59 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Zijn die ook zacht en wollig?![]()
Die uit jouw gulp onsnapte toe je op de koffie was en hier nu nog altijd achter de boekenkast huist?quote:Op zondag 6 juni 2004 22:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet verteld van jouw schaamluis!
Waarvan dan?quote:Op zondag 6 juni 2004 22:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Wellicht krijg ik van de week een heleboel inspiratie
Tot hier was je geloofwaardig....quote:Op zondag 6 juni 2004 22:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die uit jouw gulp onsnapte toe je op de koffie was en hier nu nog altijd achter de boekenkast huist?![]()
O dit wordt ranzig zeg....
Ja... ik merkte zelf ook dat het nu too much was...quote:Op zondag 6 juni 2004 22:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tot hier was je geloofwaardig....
Je was een kwartier weg.....quote:Op zondag 6 juni 2004 22:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
*terug is*
soms krijg ik het op de meest vreemde momenten......raar he?quote:Op zondag 6 juni 2004 22:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarvan dan?![]()
Nee, doe maar scheren.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Missy: Leg néér dat scheermes
Nou, dan komt dat gedicht er welquote:Op zondag 6 juni 2004 22:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
soms krijg ik het op de meest vreemde momenten......raar he?
Soms na de een testrit, of op het ritme van je gesnurk
Je avondeten is ook heel inspirerend![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 22:16 schreef Duderinnetje het volgende:
En in dat kwartier vernamen wij ook niets van sandertje.....
quote:Op zondag 6 juni 2004 22:22 schreef Bengeltje het volgende:
avond
Niet Sander die tegen je staat te rijen, maar booze. OKquote:Op zondag 6 juni 2004 22:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
dus als ik straks raar ga typen: de oorzaak is bekend
*check*quote:Op zondag 6 juni 2004 22:22 schreef Bengeltje het volgende:
avond
quote:Op zondag 6 juni 2004 22:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
*check*
U gaat door voor de koekkast?
hoi Bengeltje
....naar huis ga.....quote:Op zondag 6 juni 2004 22:27 schreef Shark.Bait het volgende:
MissyMirjam... betekent het trouwens dat ik alleen naarhuis ga na de BBQ???
quote:Op zondag 6 juni 2004 22:30 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik ga denk ik toch maar even weer in normaal modus voor ik mezelf klem lul.
Niet onverstandig. Straks stemt Missyalsnog in en zit jij na een wilde nacht met een torenhoge hotelrekening! Want ze wil meteen de bruidssuite natuurlijkquote:Op zondag 6 juni 2004 22:30 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik ga denk ik toch maar even weer in normaal modus voor ik mezelf klem lul.
quote:Op zondag 6 juni 2004 22:29 schreef Duderinnetje het volgende:
....naar huis ga.....![]()
Je kijkt er niet al te vrolijk bij hoor...quote:Op zondag 6 juni 2004 22:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
Je moest toch iets met Sunchaser doen?quote:Op zondag 6 juni 2004 22:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
nee sb, wederom niet
iedereen wil me maar ditchen.. wat is dat toch
bij fokradio mocht ik ook al niet mee terug
Ik neem aan van wel. Vind Missy en sander beide geen types voor seks voor het huwelijk.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:37 schreef Bengeltje het volgende:
de bruidsuite nog wel , gaan ze misschien ook nog eerst langs Elvis in een trouwkappelletje ?
Je zou me maar aan mijn woorden houden.....quote:Op zondag 6 juni 2004 22:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
"iets"?quote:Op zondag 6 juni 2004 22:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je moest toch iets met Sunchaser doen?
ik zou niet weten watquote:Op zondag 6 juni 2004 22:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je moest toch iets met Sunchaser doen?
* RonaldV schudt Sandertje door elkaar in de hoop hem wakker te krijgenquote:Op zondag 6 juni 2004 22:39 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Je zou me maar aan mijn woorden houden.....
Word ik op die BBQ ineens naar een donkere kamer gebracht, en verkracht door alle aanwezige vrouwen......
The horror.........
quote:Op zondag 6 juni 2004 22:26 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Dude ,ik heb me een kop capp. gedronken![]()
de koffie van obli smaakt zeker zo lekker
Obli, vond/vind je knuffels echt lievook dat je koffie voor me had
Want? Hij moet zich laten verkrachten op de BBQ?quote:Op zondag 6 juni 2004 22:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* Oblivion schudt Sandertje door elkaar in de hoop hem wakker te krijgen
Hij droomt. Tijd voor een reality-checkquote:Op zondag 6 juni 2004 22:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Want? Hij moet zich laten verkrachten op de BBQ?![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 22:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hij droomt. Tijd voor een reality-check
Tuurlijk zie ik jequote:Op zondag 6 juni 2004 22:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ze ziet me....
![]()
Doetter es een rijmpje bij?quote:Op zondag 6 juni 2004 22:47 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
1 2 3 4quote:Op zondag 6 juni 2004 22:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Doetter es een rijmpje bij?
Het zou me anders niks verbazen met al die vunzige types hier.....quote:Op zondag 6 juni 2004 22:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* Sandertje21 schudt Sandertje door elkaar in de hoop hem wakker te krijgen
Hi D.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:48 schreef D.Rose het volgende:
eej
@%$^*@$^ @home
Neej, rijmen doen we toch niet meer?quote:Op zondag 6 juni 2004 22:48 schreef RonaldV het volgende:
Doetter es een rijmpje bij?
Hoiquote:Op zondag 6 juni 2004 22:48 schreef D.Rose het volgende:
eej
@%$^*@$^ @home
eejjjjjjjjj SBquote:Op zondag 6 juni 2004 22:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hi D.
Are you at home?
hihihihiihihihihhihiihi
Alleen minderquote:Op zondag 6 juni 2004 22:50 schreef Oblivion het volgende:
Neej, rijmen doen we toch niet meer?![]()
gelukkig was ik net even uitgestapt en hoor ik daar dus niet bijquote:Op zondag 6 juni 2004 22:48 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Het zou me anders niks verbazen met al die vunzige types hier.....
neequote:Op zondag 6 juni 2004 22:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi![]()
kon je weer niet online komen ?
Belasingdienst geschokt door een boze brief? Lijkt me dat ze die toch wel met bosjes krijgenquote:Op zondag 6 juni 2004 22:53 schreef Oblivion het volgende:
Oeh, ik heb een hele boze brief aan de belastingdienst gestuurd, en nu komt er morgen iemand...![]()
Hij was geschokt door mijn brief...Ben benieuwd...
Zondag mevrouwtje... zondagquote:Op zondag 6 juni 2004 22:52 schreef pea4fun het volgende:
gelukkig was ik net even uitgestapt en hoor ik daar dus niet bij [afbeelding]
Wordt vast een prachtig gedicht...quote:Op zondag 6 juni 2004 22:52 schreef Shark.Bait het volgende:
Alleen minder
Maar ik moet niet zeuren.. ik heb een opdracht van Dude
Wat nou? Ik ga gewoon foto's maken van beestjes hoor....heel braafquote:Op zondag 6 juni 2004 22:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zondag mevrouwtje... zondag
quote:Op zondag 6 juni 2004 22:52 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjjj SB
nog wel ja, maar daar gaan we wat aan doen
bya byequote:Op zondag 6 juni 2004 22:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
menschen, ik ga wat nodige dingetjes doen en dan off to bed
bya bye allemaal
Kennelijk, heb ze toch wel even verteld dat ze er een grote puinhoop van maken, en dat ik als normaal betalende Nederlander me "lichtelijk" beroofd aan voelen was...quote:Op zondag 6 juni 2004 22:54 schreef pea4fun het volgende:
Belasingdienst geschokt door een boze brief? Lijkt me dat ze die toch wel met bosjes krijgenDat moet me het briefje wel geweest zijn....hahaha
Ja, ga eens naar zolder naar de typemachine de wereldvreemde dichter uithangen!!!!quote:Op zondag 6 juni 2004 22:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Alleen minder
Maar ik moet niet zeuren.. ik heb een opdracht van Dude
En nu komen ze je administratie checken? Oeh...ben je daar blij mee?quote:Op zondag 6 juni 2004 22:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kennelijk, heb ze toch wel even verteld dat ze er een grote puinhoop van maken, en dat ik als normaal betalende Nederlander me "lichtelijk" beroofd aan voelen was...![]()
we als in mijn vrouw en mijquote:Op zondag 6 juni 2004 22:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
We? ben je zwanger?
Gefeli
En welke word het? xs4all???
Ik doe het allebei wel nilfiskje van mequote:Op zondag 6 juni 2004 22:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja, ga eens naar zolder naar de typemachine de wereldvreemde dichter uithangen!!!!
Maar mag morgen ook
op 1 avond?quote:Op zondag 6 juni 2004 22:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik doe het allebei wel nilfiskje van me.. maar eerst 19000 posts halen
![]()
Je wil toch niet zeggen dat je echt bijhoudt hoeveel posts je hebt?quote:Op zondag 6 juni 2004 22:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik doe het allebei wel nilfiskje van me.. maar eerst 19000 posts halen
![]()
Mak ik wel een foto van jou voor de wedstrijdquote:Op zondag 6 juni 2004 22:55 schreef pea4fun het volgende:
Wat nou? Ik ga gewoon foto's maken van beestjes hoor....heel braaf![]()
Meestal niet, maar het viel me op dat ik er bijna 19000 heb.. bij 20k ben ik volwassenquote:Op zondag 6 juni 2004 23:01 schreef pea4fun het volgende:
Je wil toch niet zeggen dat je echt bijhoudt hoeveel posts je hebt?
Jááá, het is een bikkel hoor!quote:Op zondag 6 juni 2004 23:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
op 1 avond?
Ik ga incognito....helemaal aangekleedquote:Op zondag 6 juni 2004 23:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mak ik wel een foto van jou voor de wedstrijd
Je had het niet over Koos Spee?quote:Op zondag 6 juni 2004 22:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kennelijk, heb ze toch wel even verteld dat ze er een grote puinhoop van maken, en dat ik als normaal betalende Nederlander me "lichtelijk" beroofd aan voelen was...![]()
Dan zou ik een bepaalde puber moeten emuleren die hier (op Fok) niet meer komtquote:Op zondag 6 juni 2004 23:00 schreef D.Rose het volgende:
op 1 avond?
Ze komen maar, want dan gaat dus blijken dat ik nog geld van hun krijg...quote:Op zondag 6 juni 2004 22:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En nu komen ze je administratie checken? Oeh...ben je daar blij mee?
Ow jammer, ik liep net warm...quote:Op zondag 6 juni 2004 23:03 schreef RonaldV het volgende:
Ronald gaat stoppen met droogneuken hier...![]()
![]()
Jij? volwassen?quote:Op zondag 6 juni 2004 23:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Meestal niet, maar het viel me op dat ik er bijna 19000 heb.. bij 20k ben ik volwassen
je gezicht is genoegquote:Op zondag 6 juni 2004 23:02 schreef pea4fun het volgende:
Ik ga incognito....helemaal aangekleed
Vleier! Tis dat ik dude heb.. en Maerycke als backup, ondanks haar uitstekende attributen...maar andersquote:Op zondag 6 juni 2004 23:04 schreef pea4fun het volgende:
Jij? volwassen? [afbeelding]
Je verheugd je dus op het bezoekje, dat je eens kan zeggen waar het op staat...face to face.quote:Op zondag 6 juni 2004 23:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ze komen maar, want dan gaat dus blijken dat ik nog geld van hun krijg...![]()
Nee, echt...heb het echt gehad met de belasting...ben zelfs bedreigd, zijn godver belazerd!![]()
Zo'n rotmens op mijn antwoord apparaat: Als u dit formulier niet instuurt dan bla bla bla, en dan geen naam noemen, alleen maar belasting dienst Amersfoort...![]()
Ik terug bellen, was echt compleet over de zeik, die meneer heeft me uitlaten razen, heeft ook het verhaal op het antwoord apparaat gehoord.... En waar ging het nu over?Een KvK papiertje, wat ik dus al 3 keer had opgestuurd, die mutsen daar zijn nog te beroerd het in de juiste map te plaatsen...
![]()
De meneer die ik aan de telefoon had, had binnen 15 minuten alle 3 (dezelfde) formulieren...![]()
En dit is nog maar een topje van de ijsberg...zucht...![]()
Vreet je toch je schoen op?![]()
da's een fabeltjequote:Op zondag 6 juni 2004 23:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Meestal niet, maar het viel me op dat ik er bijna 19000 heb.. bij 20k ben ik volwassen
Nou succes met de natte versie danquote:Op zondag 6 juni 2004 23:03 schreef RonaldV het volgende:
* pea4fun gaat stoppen met droogneuken hier...![]()
![]()
Qui!quote:Op zondag 6 juni 2004 23:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je verheugd je dus op het bezoekje, dat je eens kan zeggen waar het op staat...face to face.
was al bang dat je weer weg wasquote:Op zondag 6 juni 2004 23:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ja?
bovenstaande bericht klopt niet als er Shark.Bait staatquote:Op zondag 6 juni 2004 23:03 schreef RonaldV het volgende:
* Shark.Bait gaat stoppen met droogneuken hier...![]()
![]()
Ik ga in burkaquote:Op zondag 6 juni 2004 23:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je gezicht is genoeg
wel grommen hoor
Dus je bent een bangerik...quote:Op zondag 6 juni 2004 23:07 schreef D.Rose het volgende:
was al bang dat je weer weg was![]()
GEWELDIG.. daar hou ik je aanquote:Op zondag 6 juni 2004 23:08 schreef pea4fun het volgende:
Ik ga in burka
Kan alleen maar zeggen... go girl!quote:Op zondag 6 juni 2004 23:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Qui!![]()
daar doe ik niet aanquote:Op zondag 6 juni 2004 23:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dus je bent een bangerik...
schaf een M$N, NoIQ of yahoer aan!
ik hou je wel in de gatenquote:Op zondag 6 juni 2004 23:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
was al bang dat je weer weg was![]()
Uhm....quote:Op zondag 6 juni 2004 23:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
GEWELDIG.. daar hou ik je aan
quote:Op zondag 6 juni 2004 23:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kan alleen maar zeggen... go girl!
niet voor een neue, wel voor neuke...quote:Op zondag 6 juni 2004 23:09 schreef Oblivion het volgende:
Shark vandaag aan de beurt voor een neue?
dat magquote:Op zondag 6 juni 2004 23:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik hou je wel in de gaten![]()
Niet, hoe lul je hem er uit...quote:Op zondag 6 juni 2004 23:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Uhm....
hoe lul ik me hier nu weer uit
NIETquote:Op zondag 6 juni 2004 23:11 schreef pea4fun het volgende:
Uhm....
{
hoe lul ik me hier nu weer uit
aaaaw... ... geeft niet hoor lief.. maar ik kan alleen maar 1tje bedenken met jou naam erinquote:Op zondag 6 juni 2004 23:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Who's next nou?? Ik dus niet.
Nope... maaak jij de volgende aan?quote:Op zondag 6 juni 2004 23:34 schreef D.Rose het volgende:
aan het tempo hier te zien was ik niet de enige die ergens last van had
en voor mij had niemand aandachtquote:Op zondag 6 juni 2004 23:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nope... maaak jij de volgende aan?
Ik zat in een MSN orgie met VIER vrouwen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |