De met mijn eerste (tweedehands) gitaar meegeleverde Boss Metalzone, bijgenaamd de stofzuiger. Brengt je gitaargeluid grotendeels terug naar twee standen, aan en uit.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:39 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wat was jullie eerste effect?
Marshall Bluesbreaker II pedaal (kut ding)quote:Op maandag 7 juni 2004 21:39 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Kwalitieit waar Hendrix het ook mee deed he.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:39 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Een Jim Dunlop cry baby wah. Heb ik nog steeds en werkt perfect
quote:Op maandag 7 juni 2004 21:39 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ha, dat was mijn tweedequote:Op woensdag 9 juni 2004 14:06 schreef Tomek het volgende:
[afbeelding]
deze zoom dus. Destijds vond ik hem geweldig, maar dat issie niet echt
quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ha, dat was mijn tweede. Laatste keren dat ik die gebruikte was echt alleen maar als volumepedaal.
Lijkt me een prijzig stemapparaat.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:31 schreef Tomek het volgende:
[..]
![]()
idd, daar issie dan nog wel handig voor. Of als stemapparaat
Was het ookquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:32 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Lijkt me een prijzig stemapparaat.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:00 schreef Tomek het volgende:
[..]
Was het ook
Maar goed, als beginnende gitarist is het een leuk ding hoor. Je kunt er van alles uithalen, alleen tis niet allemaal je van het kwaliteit.
Kep trouwens van de week een stemapparaat van Boss gekocht, in pedaalvorm. Zeker een idelaal ding, maar moest ook nog 98,- opbrengen. Achteraf dacht ik nog, kolere, en dat voor een stemapparaat.
Ibanez tuner hiero.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:16 schreef --H-I-M-- het volgende:
Niemand hier met zo'n Korg tuner????
Op zich wel. De electronica in deze amp is van Korg tenslottequote:Op woensdag 9 juni 2004 15:16 schreef --H-I-M-- het volgende:
Dan heb jij een redelijk SECKSAY versterkertje!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich wel. De electronica in deze amp is van Korg tenslotte.
[afbeelding]
Ja ikquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:16 schreef --H-I-M-- het volgende:
Dah. Vox == Sexyquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:28 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Dan heb jij een redelijk SECKSAY versterkertje!!
Idd.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dah. Vox == Sexy.
hee, een valvetronix he???quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich wel. De electronica in deze amp is van Korg tenslotte.
[afbeelding]
Woohoo! Daar krijg je 'm wel mee gestemd!quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:50 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
hee, een valvetronix he???
ik bedoelde zo eentje:
[afbeelding]
Wel harder, maar ik denk niet dat hij veel beter of anders zal gaan klinken dan hij nu klinkt, je gebruikt dan immers nog steeds dezelfde versterker. En aangezien je niet zo tevreden was over het geluid (toch?) kun je dat geld misschien beter opsparen voor een andere versterker.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:49 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hoeveel beter zal het geluid klinken?
Zal het geluid harder gaan klinken?
Ik vind het geluid eigelijk best goed!quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:24 schreef Zander het volgende:
[..]
Wel harder, maar ik denk niet dat hij veel beter of anders zal gaan klinken dan hij nu klinkt, je gebruikt dan immers nog steeds dezelfde versterker. En aangezien je niet zo tevreden was over het geluid (toch?) kun je dat geld misschien beter opsparen voor een andere versterker.
Ik heb zelf nog een uber-cheapo Samick transistorversterker ergens liggen, en die hebben we ook weleens door een Marshall-cabinet gegooid, maar 't klonk nog steeds kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |