Hoe slecht moet pr0n zijn om afgekeurd te worden?quote:Op zondag 6 juni 2004 20:16 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik word er niet opgewonden van..
Afgekeurde pr0n dus..
De tabasco telt niet meequote:Op zondag 6 juni 2004 20:17 schreef Dirkh het volgende:
Ben ik nou gek, of heb je nu 6 toppings en mag je er maar 5?
Valt mee. Ik heb hoge eisen.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoe slecht moet pr0n zijn om afgekeurd te worden?
Er moeten twee vrouwen in meedoen?quote:Op zondag 6 juni 2004 20:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Valt mee. Ik heb hoge eisen.
Eentje is ook al goed. Zolang ze niet TE lelijk is.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er moeten twee vrouwen in meedoen?
Tja, dan wordt het inderdaad moeilijkquote:Op zondag 6 juni 2004 20:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Eentje is ook al goed. Zolang ze niet TE lelijk is.
Nu in een beschaafde taal? Ik kom niet uit Groningen.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou, die Küche aus die Hölle ist auch wieder sauber. Hodfr.
Dei hodfers keuk'n is ook weer shoonhemoak.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:39 schreef Dagonet het volgende:
Nu in een beschaafde taal? Ik kom niet uit Groningen.
Ah, dat klinkt als een collega van mij, dat begrijp ik.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dei hodfers keuk'n is ook weer shoonhemoak.
Ik niet iig.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tja, dat moet ook gebeuren, gisteren Inso, vandaag jij, wie is er morgen aan de beurt?
Wanneer ben jij aan de beurt dan? Dinsdag, woensdag?quote:Op zondag 6 juni 2004 20:54 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik niet iig..
"When hell is frozen over by hordes of flying pigs" lijkt me een meer toepasselijke dag.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:59 schreef Dagonet het volgende:
Wanneer ben jij aan de beurt dan? Dinsdag, woensdag?
Daar kan ik mee leven.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"When hell is frozen over by hordes of flying pigs" lijkt me een meer toepasselijke dag.
Ik heb besloten om het tot in ieder geval 8 juni uit te stellen, daarna zien we wel weer verder.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"When hell is frozen over by hordes of flying pigs" lijkt me een meer toepasselijke dag.
De online pizzaboeren als newyorkpizza en alcapones zijn nog 40 minuten open.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:14 schreef engessa het volgende:
Verdorie, pizza zou er best wel ingaan eigenlijk. Begin honger te krijgen!
Ha! Mochten de ridders van de Apocalyps komen, dan kan ik ze vergasten op een kopje koffie uit mijn schone keuken.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:19 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb besloten om het tot in ieder geval 8 juni uit te stellen, daarna zien we wel weer verder.
Juni 2004 - The Apocalypse was de aanleiding trouwens.
Ruiters JK, Ruiters.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ha! Mochten de ridders van de Apocalyps komen, dan kan ik ze vergasten op een kopje koffie uit mijn schone keuken..
Die bezorgen hier niet.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De online pizzaboeren als newyorkpizza en alcapones zijn nog 40 minuten open.
Jij doet de LaPo?quote:Op zondag 6 juni 2004 21:20 schreef QyRoZ het volgende:
Het was fijn om jullie gekend te hebben.
Ik durf te wedden dat ze hele coole verhalen te vertellen hebben en goed kunnen bier drinken!quote:Op zondag 6 juni 2004 21:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ruiters JK, Ruiters.
Dood, Honger, Pestilentie en Oorlog. Lijkt mij niet echt het genoodschap die gezellig op de koffie komen en dan genoegen nemen met een stukje appelgebak.
Och, het lijkt verdacht veel op een studentengezelschap na een avondje doorzakken.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:24 schreef Dagonet het volgende:
Ruiters JK, Ruiters.
Dood, Honger, Pestilentie en Oorlog. Lijkt mij niet echt het genoodschap die gezellig op de koffie komen en dan genoegen nemen met een stukje appelgebak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |