huh? mja misschien was het wel kramp en jah waarom zou je dan opgeven want misschien verdwijnt die kramp wel..quote:Op zondag 6 juni 2004 17:48 schreef tukkeronline het volgende:de partij is weer leuk!
Alleen is het niet helemaal sportief van Coria
Als je in een kansloze positie bent (break achter en licht geblesseerd) ga je niet onnodig krachten verspillen. Dan spaar je je voor de laatste set, dat hoort bij het spel.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:48 schreef tukkeronline het volgende:de partij is weer leuk!
Klopt, het lijkt wel alsof ie in deze situatie meer kans heeft op de service van Gaudio dan op die van zichzelfquote:Op zondag 6 juni 2004 17:49 schreef Ambrosius het volgende:
Hij serveert trouwens nog niet optimaal.
Das waar, zou een logische beslissing van em zijn...ben benieuwd of hij het nu deze hele set vol kan houdenquote:Op zondag 6 juni 2004 17:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je in een kansloze positie bent (break achter en licht geblesseerd) ga je niet onnodig krachten verspillen. Dan spaar je je voor de laatste set, dat hoort bij het spel.
Ikke ook.. dat jullie dat ook ff weten..quote:Op zondag 6 juni 2004 17:49 schreef Noca het volgende:
Ik vind Coria trouwens maar een irritant mannetje...dat jullie het even weten
bullshit. Gaudio staat slap te spelen en Coria is een vechtertje.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:06 schreef grmbl het volgende:
gaudio maakt er een potje van en coria is een aansteller
Amen.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:09 schreef Baklap het volgende:
[..]
bullshit. Gaudio staat slap te spelen en Coria is een vechtertje.
Dat is ook mijn mening, dat ik hem wel irri vindquote:Op zondag 6 juni 2004 18:12 schreef dewd het volgende:
Ik vind Coria absoluut geen irritant mannetje.
Dit is nu al een klassiekerquote:Op zondag 6 juni 2004 18:22 schreef zolTan15 het volgende:
dit noem ik dus GEEN finale..
de halve finales zijn vaak het spannendste
hoezo napraten..quote:Op zondag 6 juni 2004 18:23 schreef floristhedog het volgende:
[..]
Dit is nu al een klassieker
Hoezo napraten, dit is toch een bizarre wedstrijd. Niet goed maar één die je over een aantal jaren wel herrinnert.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:24 schreef zolTan15 het volgende:
[..]
hoezo napraten..
ga nou niet vertellen dat je de commentater niet na aant praten was... dan ben je best zieligquote:Op zondag 6 juni 2004 18:26 schreef floristhedog het volgende:
[..]
Hoezo napraten, dit is toch een bizarre wedstrijd. Niet goed maar één die je over een aantal jaren wel herrinnert.
Dat moeten we nog maar afwachten. Het zou me niets verbazen als Gaudio deze game met love wint.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:30 schreef Linz het volgende:
eeen waardige winnaar
Of nietquote:Op zondag 6 juni 2004 18:32 schreef -Hans- het volgende:
Coria gaat het nu echt afmaken.
Ik reageerde op iets domsquote:Op zondag 6 juni 2004 18:38 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Breakpoint Gaudio.
Edit
Ja, ik realiseerde me het toen ik het typtequote:Op zondag 6 juni 2004 18:39 schreef Noca het volgende:
[..]
5e set geen tiebreak dus
Zie editquote:Op zondag 6 juni 2004 18:39 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ja, ik realiseerde me het toen ik het typte
behalve op de US openquote:Op zondag 6 juni 2004 18:40 schreef Vicky het volgende:
nee 5e set altijd 2 games verschil....
Jup daar lijkt het nu wel opquote:Op zondag 6 juni 2004 18:45 schreef mitt het volgende:
Gaudio wint
Nou, de vierde set won hij alleen omdat Coria gewoon echt helemaal niets deed. Hij had kramp.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:45 schreef Leatherface het volgende:
Net binnengekomen, maar wat een vechter die Gaudio
nou inderdaad... en dat doet zeer hoor....quote:Op zondag 6 juni 2004 18:48 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Racket belandde in het publiek, zag ik nog snel. Je zou maar niet opletten en hem vol in je gezicht krijgen
You tooquote:Op zondag 6 juni 2004 18:52 schreef Vicky het volgende:
ja ben al snel doorgezapt naar de BBC
maaarrruuhh was leuk jullie commentaren te lezen.. ik ga mij nu vermaken in Ahoy.
Fijne avond allemaal!
Ik denk als je daar zit.. dat je dan best wel opletquote:Op zondag 6 juni 2004 18:48 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Racket belandde in het publiek, zag ik nog snel. Je zou maar niet opletten en hem vol in je gezicht krijgen
2003 iddquote:Op zondag 6 juni 2004 18:59 schreef Leatherface het volgende:
Ik begrijp dat er tussen beide here nog wat oud zeer zat.
Geloof dat ik dat even terug moet nemenquote:ergens in dat vorige topic zei ik
Wederom een teleurstellende finale, hoewel er af en toe mooie punten bij zitten...
quote:Op zondag 6 juni 2004 19:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geloof dat ik dat even terug moet nemen
Heerlijke wedstrijd geworden
Wat is niet sportief? Volgens mij fakete hij het niet hoor.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:48 schreef tukkeronline het volgende:de partij is weer leuk!
quote:Op zondag 6 juni 2004 18:48 schreef golfer het volgende:
Ted van der Meer mag gelukkig nu even weer opgeborgen worden.
T is net vrouwentennis.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:39 schreef golfer het volgende:
Een set waarin geen speler, geloof ik, zijn eigen service heeft behouden.
Ik heb eens ff gezocht en ik kwam erachter dat hij met haar getrouwd isquote:Op maandag 7 juni 2004 00:14 schreef Yeahinho het volgende:
Die vriendin van Coria he... waar vind ik meer foto's?
Heb Coria daar nou een Badjas vermond als colbert aan..quote:Op maandag 7 juni 2004 00:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb eens ff gezocht en ik kwam erachter dat hij met haar getrouwd is![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En hij had dus ook ff geen zin meer om nog wat te doen.. Want eerste punt van de 5de set stond tie weer vrolijk te huppelenquote:Op zondag 6 juni 2004 18:46 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Nou, de vierde set won hij alleen omdat Coria gewoon echt helemaal niets deed. Hij had kramp.
Queensquote:Op maandag 7 juni 2004 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Geen tennis op tv vandaag...
En nu?
Moet zeggen dat ik me prima vermaakt heb de afgelopen twee weken...quote:Op maandag 7 juni 2004 12:14 schreef zjroentje het volgende:
Al met al niet echt een verheffend Roland Garros.
Nu ja, de definitieve doorbrak van het Russische vrouwentennis vind ik toch wel verheffend.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:14 schreef zjroentje het volgende:
Al met al niet echt een verheffend Roland Garros.
Idd en ook nog eens een boeiende herenfinale. hoewel hij niet hoogstaand was.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:20 schreef placebeau het volgende:
[..]
Nu ja, de definitieve doorbrak van het Russische vrouwentennis vind ik toch wel verheffend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |