Cocu en sneijder omwisselenquote:Op zondag 6 juni 2004 15:49 schreef keijz het volgende:
. . . . . . . . . . . . . . . . .v.d.Sar
.
Reiziger. . . . . . . . . . . Stam. . . . . . . . v.Bronckhorst
. . . . . . . . . . . . . . . . . .Heitinga
.
. . . . . .Cocu. . . . . . .Sneijder. . . . . . . Davids
.
v.d.Meijde. . . . . . . . . Kluivert. . . . . . . . . Overmars
quote:Op zondag 6 juni 2004 15:53 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Cocu en sneijder omwisselen
khad niet gezien dat ie kluivert had opgesteld. Ik ben ook voor Makaay. Makaay rulezquote:Op zondag 6 juni 2004 15:58 schreef kamstra het volgende:
Ik begrijp niet hoe iemand t in zijn hoofd haalt om Kluivert daar neer te zetten. Zeker tegen de Duitsers moet je Makaay daar neer zetten, voor de rest is ie wel aardig
Makaay is zo saai om naar te kijken. Hoewel die altijd zijn goaltjes meepikt. Meevoetballen doet ie niet.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:01 schreef s0d het volgende:
[..]
khad niet gezien dat ie kluivert had opgesteld. Ik ben ook voor Makaay. Makaay rulez![]()
Hij kwam gewoon niet goed tot zn recht doordat ie altijd met een andere spits stond opgesteld.
Van the man is zeker wel goedquote:Op zondag 6 juni 2004 15:58 schreef kamstra het volgende:
Ik begrijp niet hoe iemand t in zijn hoofd haalt om Kluivert daar neer te zetten. Zeker tegen de Duitsers moet je Makaay daar neer zetten, voor de rest is ie wel aardig
Pefect.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:49 schreef keijz het volgende:
.
Reiziger. . . . . . . . . . . Stam. . . . . . . . v.Bronckhorst
. . . . . . . . . . . . . . . . . .Heitinga
.
. . . . . .Cocu. . . . . . .Sneijder. . . . . . . Davids
.
v.d.Meijde. . . . . . . . . Kluivert. . . . . . . . . Overmars
Makaay vind ik een sterke spits, net als Van Nistelrooij, maar Kluivert is de ultieme kaatser, en die hebben we nodig in dit geval. Iemand die met zijn kont naar de goal kan aanvallen, dat zie ik Makaaij dus niet doen.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:58 schreef kamstra het volgende:
a. Makaay is wel degelijk een dienende spitsquote:Op zondag 6 juni 2004 16:25 schreef elcastel het volgende:
[..]
Makaay vind ik een sterke spits, net als Van Nistelrooij, maar Kluivert is de ultieme kaatser, en die hebben we nodig in dit geval. Iemand die met zijn kont naar de goal kan aanvallen, dat zie ik Makaaij dus niet doen.
a. Maar niet zo vaardig als Kluivertquote:Op zondag 6 juni 2004 16:29 schreef Frenkie het volgende:
a. Makaay is wel degelijk een dienende spits
b. Waarvoor hebben we een kaatser nodig. De enige met een beetje schot in de middenlinie is Sneijder..
c. Dus geen Kluivert
Hoe kun je Kluivert de ultieme kaatser noemen, terwijl hij in 4 wedstrijden achteréén duidelijk heeft gefaald op het gebied van kaatsen, oftewel hij gaat weer terug naar het middenveld...of hij lijdt weer balverlies...we hebben geen Kluivert nodig, die zelfs in zijn specialiteit hopeloos faaltquote:Op zondag 6 juni 2004 16:25 schreef elcastel het volgende:
[..]
Makaay vind ik een sterke spits, net als Van Nistelrooij, maar Kluivert is de ultieme kaatser, en die hebben we nodig in dit geval. Iemand die met zijn kont naar de goal kan aanvallen, dat zie ik Makaaij dus niet doen.
Ik geef toe dat Kluivert de laatste tijd niet altijd even gelukkig oogt en dat ook beter (kunnen). Maar ik wil er ook de kanttekening bij plaatsen dat een onzichtbare Kluivert geen slechte Kluivert is, eerder een dienende. Kluivert heeft het wat dat aangaat ook flink tegen, als je teveel dient als spits, dan ben je slecht, want een spits moet scoren.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe kun je Kluivert de ultieme kaatser noemen, terwijl hij in 4 wedstrijden achteréén duidelijk heeft gefaald op het gebied van kaatsen, oftewel hij gaat weer terug naar het middenveld...of hij lijdt weer balverlies...we hebben geen Kluivert nodig, die zelfs in zijn specialiteit hopeloos faalt
Een kaatser zet je alleen neer als de dreigende spelers in je middenlinie hebt. En die heb jij er niet neergezet. Cocu en Davids zijn geen spelers die er overheen gaan en Sneijder ook niet.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:33 schreef elcastel het volgende:
Smaken kunnen verschillen Frenkie, maar een kaatser maakt die hele dreiging in het midden compleet, verdedig je er breed tegen, dan ontstaat die ruimte voor de kaats/schot-combinatie, hou je je verdediging compact, dan ontstaat er alle ruimte aan de flanken. Ik vind dat een heel sterk punt, met Kluivert als de ideale invulling.
Kluivert is/lijkt niet altijd even hot, maar Makaaij moet het meer hebben van de spontane kansen en niet van het spel wat Oranje in de regel graag speelt : kaatsen/combineren.
Ik vind de combinatie Kluivert-Sneijder dus juist heel sterk. Terugleg verhaal, maar goed Frenkie, ik heb ze nog niet definitief staan hoor.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:39 schreef Frenkie het volgende:
Een kaatser zet je alleen neer als de dreigende spelers in je middenlinie hebt. En die heb jij er niet neergezet. Cocu en Davids zijn geen spelers die er overheen gaan en Sneijder ook niet.
Makaay schijnt ze er vanuit elke hoek in te schieten (aldus Advocaat in Telesport).
Dan stel je daar Sneijder op, wat hangend aan de rechterkant. Mandy komt gewoon kwaliteit tekort en mag geen optie zijnquote:Op zondag 6 juni 2004 17:03 schreef Barca het volgende:
Omdat Overmars niet geheel fit is? Marc deed 't tegen Faroer niet onaardig maar helaas ... hij is over the hill.
Hier kan ik wel inkomen, maar dan laat je Kluivert buiten de basis, en Advocaat zal dat niet snel doen.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Sar
Reiziger - Stam - Cocu - Bronckhorst
Sneijder - Seedorf - Davids
Van Der Vaart - Robben
Makaay
Met Sneijder die wat hangend speelt à la Beckham op Euro 2000. 2 snelle, wendbare en creatieve spelers achter de spits die ook nog eens de achterlijn kunnen halen
ja vreemd he als dit de selectie is voor het EK en de termijn voor het meenemen van nieuwe spelers al verlopen is he?quote:Op maandag 7 juni 2004 13:00 schreef CANARIS het volgende:
Ik lees hier een ontiegeljk aantal spelers die geheel uit vorm zijn.
Rudi Völler zou ze niet eens mee nemen , maar Dickie en een heleboel fokkers zouden ze zelfs het toernooi laten bestrijden!!!!!!!!!
Bouma
Kluivert
van der Meyde
v d Vaart
robben
Vreemd vreemd.
![]()
quote:Spot on. Advocaat doesn't see to know which his best side is. Personally I think makaay is a quality striker, but he is definitely behind van Nistelroy and Kluiverts in the coach's mind.
Bouma has been terrible not just v. Ireland but also v. Belgium, and any team that brings on Paul Bosvelt is in serious trouble.
Funnily enough, in my (Amsterdam) office all my colleagues have entered Holland to win in the office sweepstake. Looking forward to cleaning up (as some compensation for England's inevitable early exit).
volledig mee eens...Kluivert (de beste spits voor 4-3-3) is helaas niet zo goed in vorm, Nistelrooy heeft slechts zeer sporadisch een goede wedstijd gespeeld (tegen Schotland was hij aardig in vorm) in Oranje...Makaay is de enige spits van niveau die momenteel in vorm is (voor Pierre gaat het spel gewoon te snel voor zijn handelingssnelheid...qua opportunisme en vrije trappen is hij wel inzetbaar in de 2e helft). Roy mag dus spelen.quote:Op maandag 7 juni 2004 20:19 schreef Spideyman het volgende:
----Robben-------Makaay-------Mandy *zucht*----
-----Davids-------Seedorf------Sneyder----
----Gio------Stam--------Cocu------Reiziger-
---------------------Flappie--------------------
Mandy kan geen reëele optie zijnquote:Op maandag 7 juni 2004 20:19 schreef Spideyman het volgende:
----Robben-------Makaay-------Mandy Overmars *zucht*----
-----Davids-------Seedorf------Sneyder----
----Gio------Stam--------Cocu------Reiziger-
---------------------Flappie--------------------
Zitten die ook allemaal in de selectie?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:09 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ja, da's nou jammer, Meerdorp is geblesseerd tegen de moffe. Dus de aufstellung tegen ze mot zijn:
Flappie
Reiziger, Stamp, Koekkoek, Bronckhorst
Snijboon, Davids, vdVaart
Overmars, Makaay, Robben
Kan ik me in vinden. Met als aantekening dat het middenveld wel verdedigend redelijk zwak is.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:49 schreef keijz het volgende:
.
Heitinga. . . . . . . . . . . Stam. . . . . . . . v.Bronckhorst
. . . . . . . . . . . . . . . . . ...Cocu
.
. . . . . .Sneijder. . . . .Davids. . . . . . . VD Vaart
.
v.d.Meijde. . . . . . . . . Makaay. . . . . . . . . Robben
v.Boerquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:38 schreef Sander1985 het volgende:
Dit lijkt mij de beste opstelling:
..............................................V.d Sar............................................
Reiziger................Stam...............v. Boer.................v. Bronckhorst
........................Coco...............................Davids..........................
V.d Vaart............................Sneyder.....................................Robben
............................................Makaay..................................................
V.d Boer moet er weer in, hij was o.a goed tegen Schotland, en hij is DE speler die de boel achterin kan organiseren.
En ja wat kan k zeggen over de spits...Makaay. Die jongen vliegt, oke hij heeft niet veel balbezit maar als ie de bal heeft voorin, zit ik altijd (en waarschijnlijk velen met mij ) op het puntje van mn stoel.
Hopelijk gaat Advocaat hier geen voorbeeld aan nemen.. Je heb fucking 5 aanvallers in dat team staan man.. OK, Davids kan veel.. maar in zijn eentje het hele middenveld stofzuigen lijkt me wel een beetje vergezocht..quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:52 schreef Brainstorm4ever het volgende:
|............Bouma ......................................................de Boer..........|
|...........................................Davids...............................................|
|.............Overmars............................................vd Meyde............|
|..Makaay .................Van Nistelrooy...............van Hooijdonk........|
|.............................................._________..........................................|
|___________________/___________\____________________|
zo iets:)
Kennik er wat aan doen dat ik dyslekties ben?quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:24 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Zitten die ook allemaal in de selectie?
Heb wat gemist dan zeker.
ehm..quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:28 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Kennik er wat aan doen dat ik dyslekties ben?
Ik ben nu bijvoorbeeld al weer de naam van die Zoeloe vergeten die bij mijn op rechtsbek staat. Om nog maar te zweigen van die Clearasil-reclame die in de spits mot.
Tsjah... lekker tactvol gebracht gozer..quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:28 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Kennik er wat aan doen dat ik dyslekties ben?
Ik ben nu bijvoorbeeld al weer de naam van die Zoeloe vergeten die bij mijn op rechtsbek staat. Om nog maar te zweigen van die Clearasil-reclame die in de spits mot.
Gaan ze misschien eens aanvallenquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:19 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Advocaat hier geen voorbeeld aan nemen.. Je heb fucking 5 aanvallers in dat team staan man.. OK, Davids kan veel.. maar in zijn eentje het hele middenveld stofzuigen lijkt me wel een beetje vergezocht..![]()
Tsjah.. dat is inderdaad een heeele mooie gedachte///quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:43 schreef Brainstorm4ever het volgende:
[..]
Gaan ze misschien eens aanvallen
Wat heb dat nou te maken met taktvol? Elk voordeel heb ze nadeel gozert, en wat het kleine niet weet, wat niet deert...quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:43 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Tsjah... lekker tactvol gebracht gozer..![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:29 schreef Barca het volgende:
[..]
Nieuwe opstelling 4 - 3 - 3:
Van der Sar
Reiziger, Heitinga, De Boer, Van Bronckhorst
Sneijder, Cocu (want Seedorf is niet fit), Davids
Kluivert, Makaay, Van der Vaart
Nee, geen Stam!
Vaart en Snijboon op het zelfde middenveld? Dit is zelfmoordtaktiek, veel te aanvallend. Ik zou Vaart op de plaats van Robben laten spelen de eerste helft, Cocu of zelfs De Boer op de plaats van Vaart, Bouma in het centrum naast Stamp en Gio als linksbek.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:01 schreef PyTh het volgende:
===========Sar===========
=========================
Heitinga====Stam=====Bouma
==========Cocu===========
Sneijder====Vaart====Davids
=========================
Overmars==Nistelrooij==Robben
Als linksback mag ik hopen, anders zou ik het matig vindenquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:35 schreef zjroentje het volgende:
Dick wil dus met Bouma gaan beginnen.
![]()
Aan de training de laatste dagen te zien, lijkt me in het centrum.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Als linksback mag ik hopen, anders zou ik het matig vinden
Dan krijg je deze opstelling dusquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:47 schreef zjroentje het volgende:
Aan de training de laatste dagen te zien, lijkt me in het centrum.
Topopstelling. Ik krijg weer een beetje hoop. 6 verdedigende spelers, 4 aanvallende. Dat is tenminste een realistische verhouding.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dan krijg je deze opstelling dus
Sar
Reiziger-Stam-Bouma-Bronckhorst
Sneijder-Cocu-Davids-Robben
Vaart-Nistelrooy
tja, geen Mandy, maar dat is ook het enige voordeel dan
ik denk dat de waardevolle informatie in de besloten trainingen pas wordt gedaan.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Aan de training de laatste dagen te zien, lijkt me in het centrum.
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:14 schreef BazP het volgende:
[..]
ik denk dat de waardevolle informatie in de besloten trainingen pas wordt gedaan.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:19 schreef zjroentje het volgende:
Laten we het hopen.
@Tony: Andy deed volgens mij ook mee met de 'basiself', aan de hesjes dan te zien.
Dick heeft volgens mij nog geen opstelling klaar. Beetje afwachten wat de media wil, want Dick is nogal beinvloedbaar. Volgens mij heeft hij ook gezegd dat hij niet per se met echte vleugelspitsen wil of hoeft te spelen. Ben beniewd wat uit de hoge hoed komt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Wie wil hij dan opofferen?
VdV linksbuiten en Robben op de bank zeker
Bosvelt eruit, Reiziger erinquote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:49 schreef Aztec het volgende:
.......................................v/d Sar
.................................Stam..........Cocu
..............Bosvelt.......................................Zenden
.................. ..Sneijder........................Davids
......................................V/d Vaart
........v/d Meijde....................................... Robben
...................................van Nistelrooy
Ja helaas mis ik nu Heitinga, die ik echt enorm goed vind, maar Heitinga is n centrale speler.... Bosvelt heeft meer diepgang, duelkracht en corrigerend vermogen (voor Sneijder). Trouwens wie was er op het vorige EK de beste rechtsback van het toernooi? Pcies Paul Bosvelt, ksnap al die negativiteit niet zo goed rondom hem.... Nigel de Jong heeft nog helemaal niks bewezen en is wisselvallig!
Het is eigenlijk een verkapte 3-4-3 opstelling met Cocu puntje naar achter op het middenveld.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:14 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Vaart en Snijboon op het zelfde middenveld? Dit is zelfmoordtaktiek, veel te aanvallend. Ik zou Vaart op de plaats van Robben laten spelen de eerste helft, Cocu of zelfs De Boer op de plaats van Vaart, Bouma in het centrum naast Stamp en Gio als linksbek.
Gio voor Zenden ok, twijfelde ik ook tussen...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 06:49 schreef Barca het volgende:
[..]
Bosvelt eruit, Reiziger erin
Zenden eruit, Van Bronckhorst erin
Stam eruit, Heitinga erin
Cocu eruit, De Boer erin
Verder zou ik kiezen voor:
Van der Vaart op positie van Robben
Seedorf of Cocu op plek van Van der Vaart
Makaay op plek van Van der Meyde
Kluivert op plek van Van Nistelrooy
Davids is in mijn visie de meest vooruitgeschoven 'verdedigende' speler in het elftal, ik zou niet weten wie je anders voor davids zou kunnen opstellen. De optie die jij gebruikt met Seedorf komt ongeveer op hetzelfde neer... de spelers die bij jou voor davids staan zijn ongeveer dezelfde als die ik gebruik.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dan heeft Davids weer na een kwartier een rode kaart te pakken, 4 lichte kereltjes voor hem, dat gaat nooit werken
Twijfelen tussen davids en van der Vaart is ongeveer hetzelfde als twijfelen tussen van der Sar en Robben, twee totaal andere spelers die je hele manier van spelen veranderen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:25 schreef Citroentje het volgende:
.............................................................vd Sar
Reiziger...........................Stam.................................Heitinga................v. Bronckhorst
..............................................................Cocu
....................................Sneijder...............................Davids
vd Meyde..............................................................................................Robben
....................................................Makaay
Rechtsback had ik liever Nigel de Jong gehad, omdat ie beter in kan schuiven en aanvullend sterker is dan Reiziger.
Ik zou ook nog twijfelen tussen Davids en vd Vaart. Vd Vaart. Ik ben een fan van Davids, maar wellicht zorgt het er wel voor dat er minder aanvoer is vergeleken met vd Vaart. Bovendien staan van Bronckhorst en Cocu erachter. Lastig, lastig..
Daarom heb ik het ook toegelicht...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:36 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Twijfelen tussen davids en van der Vaart is ongeveer hetzelfde als twijfelen tussen van der Sar en Robben, twee totaal andere spelers die je hele manier van spelen veranderen.
Maar je krijgt dan wel een andere opstelling als je of met Davids of met van der Vaart speelt, ik snap het ook wel maar een keuze tussen die twee op exact dezelfde positie zou ik vreemd vinden.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:38 schreef Citroentje het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook toegelicht...
Bij mij staat Davids minder geïsoleerd. Je loopt bij jou opstelling dat je makkelijk een goal à la Keane tegenkrijgt. Zodra één van de spelers voor hem verzaakt kunnen ze je zo overlopen via een simpele 1-2 door het midden.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:34 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Davids is in mijn visie de meest vooruitgeschoven 'verdedigende' speler in het elftal, ik zou niet weten wie je anders voor davids zou kunnen opstellen. De optie die jij gebruikt met Seedorf komt ongeveer op hetzelfde neer... de spelers die bij jou voor davids staan zijn ongeveer dezelfde als die ik gebruik.
Het is dan aan Cocu, die uiteraard niet de rol van mandekker heeft, om dan tijdig in te grijpen of eventueel die ruimte dicht te lopen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Bij mij staat Davids minder geïsoleerd. Je loopt bij jou opstelling dat je makkelijk een goal à la Keane tegenkrijgt. Zodra één van de spelers voor hem verzaakt kunnen ze je zo overlopen via een simpele 1-2 door het midden.
Aanvallend is het wel in orde (op de rechtsbuitenplaats na), maar tijdens een tegenstoot is het te kwetsbaar.
Heitinga en Van Bronckhorst kunnen iets naar voren komen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:05 schreef Hou-m-Nat het volgende:
..................................................Sar
Heitinga................Stam..............................Cocu....................Bronckhorst
...............................................Davids
.............................v/d Vaart......................Sneyder
v/d Meyde..............................v Nistelrooij...............................Robben
Niets meer aan doen staat als een huis!
Waarom staat Reiziger centraal en Heitinga niet? Heitinga is centraal beter dan Reiziger, denk ik.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:01 schreef JPM01 het volgende:
..................................................Sar.............................................................
.............................Stam..............................Reiziger.......................................
...Heitinga............................................................................Bronckhorst......
...............................................Cocu...............................................................
.............................Sneijder......................Davids..........................................
................................................................................v/d Vaart......................
...........v/d Meyde.......................v Nistelrooij.......................................................
zo moet die![]()
En daar is hij volgens mij dus net te kwetsbaar. Hij heeft een uitstekend inzicht, maar is niet snel genoeg om op iedere situatie goed te anticiperen. Tegen de Duitsers kan het eventueel nog werken, want die hebben in Ballack een aardige speler op het middenveld, maar de rest is erg matig.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:56 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Het is dan aan Cocu, die uiteraard niet de rol van mandekker heeft, om dan tijdig in te grijpen of eventueel die ruimte dicht te lopen.
Als het om snelheid gaat... ken eigenlijk geen nederlandse verdediger die echt die snelheid heeft, eventueel reiziger maar die vind ik dusdanig beperkt in de rest van zijn kunnen dat ik de voorkeur geef aan Cocu, tevens is het mogelijk om met een goed inzicht een gebrek aan snelheid op te lossen door goed te anticiperen. Jij en ik zullen het hier wel niet over eens worden... maar dat maakt niet uit, er zijn nog namelijk 16 miljoen bondscoachesquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
En daar is hij volgens mij dus net te kwetsbaar. Hij heeft een uitstekend inzicht, maar is niet snel genoeg om op iedere situatie goed te anticiperen. Tegen de Duitsers kan het eventueel nog werken, want die hebben in Ballack een aardige speler op het middenveld, maar de rest is erg matig.
Tegen de Tsjechen is het een zelfmoord tacktiek
Hoop dat Clarence speelt maar alleen als 'ie 100% fit is. Als 'ie zich forceert zijn we verder van huis.quote:Op zondag 13 juni 2004 19:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hmz, we spelen tegen Duitsland met Oranje shirt met witte broek, en tegen Tsjechie en Letland met een geheel Oranje uitdossing (op last vd UEFA).
Ow, en Seedorf heeft een medische test doorstaan. Zul je zien dat Advocaat em gaat forceren![]()
Precies, en volgens mij kan ie nooit 100 % zijn ...quote:Op zondag 13 juni 2004 19:22 schreef Barca het volgende:
[..]
Hoop dat Clarence speelt maar alleen als 'ie 100% fit is. Als 'ie zich forceert zijn we verder van huis.
Lijkt me ook sterk. Net geslaagd voor test ... na training volgt oordeel ...quote:Op zondag 13 juni 2004 19:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Precies, en volgens mij kan ie nooit 100 % zijn ...
Dat lijken me de woorden. Bescherm die gast tegen zichzelf!quote:Op zondag 13 juni 2004 19:35 schreef Barca het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk. Net geslaagd voor test ... na training volgt oordeel ...
Clarence wil misschien wel heel graag maar misschien moet je 'm tegen zichzelf beschermen. Als 'ie door blessure een fout maakt ...
Dat hoop ik. In de eerste plaats voor hemzelf.quote:Op zondag 13 juni 2004 19:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Maar hij moet iig op de bank zitten, dan kan hij de grote held worden tegen de Tsjechen
De kenner.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:55 schreef MOY het volgende:
Sar
Melchiot Stam De Boer Cocu
Sniper Seedorf davids
Vaart Makaay Robben
1e wedstrijd dus Vaart op 10, en beginnen met Overmars...
En snel in de tweede helft bij deadlocks Hooydonck brengen...
En De Boer moet naar wedstrijdbeeld gewisseld worden voor Heitinga of Zenden (waarbij Cocu naar t centrum verhuist)
EN NOGMAALS NOOIT VD MEYDE NEVERRRRRRRRR PLEASE !!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:12 schreef Barca het volgende:
Doel: Sar
Verdediging van rechts naar links: Reiziger, Heitinga, De Boer en Zenden
Middenveld van rechts naar links: Sneijder, Davids, Overmars
Aanvallende middenvelder: Van der Vaart
Aanvallers: Kluivert en Makaay
Robben voor de 2e helft en Pi-Air als pinch-hitter voor het laatste half uur.
Vooral niet de 2 beste Nederlanders van vandaagquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:26 schreef Barca het volgende:
[..]
Heitinga en Zenden zullen de volgende wedstrijd niet spelen nee, als ik Dick zo hoorde. Ook over Davids was hij allerminst tevreden en aangezien Sneijder hem goed verving..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:18 schreef zjroentje het volgende:
Je kan er nu dus gif op innemen dat Heitinga de zak is.
Dan Davids en De Boer in het centrum van de verdediging. Op middenveld van rechts naar links: Overmars, Sneijder en Robben.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heitinga en Zenden zullen de volgende wedstrijd niet spelen nee, als ik Dick zo hoorde.
Voel je je wel helemaal lekker?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:47 schreef Barca het volgende:
[..]
Dan Davids en De Boer in het centrum van de verdediging.
Ja zeker wel. Davids speelde verdedigend sterk. Schakelde Ballack regelmatig uit. Gaf goed steun aan de verdediging. Met name na die twee grote kansen. Hij wist de bal te veroveren en in de handen van Van der Sar te spelen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Voel je je wel helemaal lekker?![]()
.
Als je de Boer boven Stam verkiest, zit er een steekje bij je los hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:49 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Davids speelde verdedigend sterk. Schakelde Ballack regelmatig uit. Gaf goed steun aan de verdediging. Met name na die twee grote kansen. Hij wist de bal te veroveren en in de handen van Van der Sar te spelen.
Dat mag nietquote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:49 schreef Barca het volgende:
Hij wist de bal te veroveren en in de handen van Van der Sar te spelen.
Als jij niet ziet dat Stam kut is (zeker vanavond) zit er bij jou een steekje los.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je de Boer boven Stam verkiest, zit er een steekje bij je los hoor..
.
Sar kreeg in ieder geval de bal en daardoor ontstond er rust.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat mag niet![]()
Stam speelde vanavond een redelijk goede wedstrijd, Opa de Boer houdt het nog geen 10 minuten vol.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:56 schreef Barca het volgende:
[..]
Als jij niet ziet dat Stam kut is (zeker vanavond) zit er bij jou een steekje los.
Als jij dat redelijk goed vindt dan ben jij wel heel snel tevreden. Maar ja, het Nederlands elftal heeft de laatste jaren zo weinig laten zien dat een kinderhand snel gevuld is!quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Stam speelde vanavond een redelijk goede wedstrijd, Opa de Boer houdt het nog geen 10 minuten vol.
Nee, Kluivert in de spits zetten wijst op verstandquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Als jij dat redelijk goed vindt dan ben jij wel heel snel tevreden. Maar ja, het Nederlands elftal heeft de laatste jaren zo weinig laten zien dat een kinderhand snel gevuld is!
Yeah right ... je bent al net zo'n genie als Dickie Dick!quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, Kluivert in de spits zetten wijst op verstand.
Hij had die goal nooit gemaakt hoor.
Kluivert is nu eenmaal de 4e spits van Nederland op dit moment.
I can't believe this fucking shit!quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:10 schreef Hedgehog het volgende:
. . . . . . . . . .Van de Sar
Reiziger - Stam - Bouma - Van Bronckhorst
. . . . . Sneijder - Cocu - Davids
Overmars - Van Nistelrooij - Robben
Volgens mij heb jij echt het IQ van een postzegelquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:11 schreef Barca het volgende:
[..]
Yeah right ... je bent al net zo'n genie als Dickie Dick!![]()
Net zoals dat ik van jouw opstelling helemaal geen shit snap. Ben daar overigens noiet de enige in volgens mijquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:12 schreef Barca het volgende:
[..]
I can't believe this fucking shit!![]()
![]()
Als jij nou gewoon je postzegels gaat in likken. Voetbal kijken is tijdverspilling.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt het IQ van een postzegel. Op voetbalgebied in ieder geval wel. De Boer en Davids in de verdediging en van Nistelrooy passeren?
.
Ga handballen ofzo.
Dat jij het niet snapt zegt meer over jou dan over mij.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:15 schreef Hedgehog het volgende:
[..]
Net zoals dat ik van jouw opstelling helemaal geen shit snap. Ben daar overigens noiet de enige in volgens mij![]()
PS: je hoeft je opstelling ook niet in elk topic minimaal 4 keer te posten![]()
Jij snapt het gewoon niet. Waar zeg ik dat het een goede wedstrijd was? Nergens. In mijn opstelling staan daaarom ook 4 andere spelers dan waarmee Advocaat begon.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:20 schreef Barca het volgende:
Dat jij het niet snapt zegt meer over jou dan over mij.
Het was een drama. Maar blijkbaar heb jij een heel andere wedstrijd gezien.
Omdat Nederlanders hun ongelijk niet willen toegeven? Men een hekel heeft aan critici? Iedereen elkaar de hand boven het hoofd houdt of in de kont kruipt?quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:24 schreef BVO het volgende:
@ Barca
Als jij het allemaal zo goed weet, waarom hebben ze jou dan niet meegenomen?
Je maakt je zelf iig compleet belachelijk met die onzin van je, flapdrol..
Nou ... de spelers die gemist werden worden door jou allemaal afgekraakt? De slechte spelers worden door jou verdedigd en de veldbezetting? 4 - 3 - 3. Waarvan bij de laatste 3 eigenlijk 2 met 1 erachter.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:27 schreef Hedgehog het volgende:
[..]
Jij snapt het gewoon niet. Waar zeg ik dat het een goede wedstrijd was? Nergens. In mijn opstelling staan daaarom ook 4 andere spelers dan waarmee Advocaat begon.
Je eigen opstelling klopt iig helemaal niet. Ooit naar de veldbezetting gekeken? lol.
Wat ben jij een sneu figuur zegquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders hun ongelijk niet willen toegeven? Men een hekel heeft aan critici? Iedereen elkaar de hand boven het hoofd houdt of in de kont kruipt?
Fijn voor je dat je overtuigd bent van jezelf. Dom zijn is erg maar slim genoeg zijn om te weten dat je dom bent is nog erger. Prutser!
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:16 schreef keijz het volgende:
kunnen ze advocaat niet wissel zetten
Kijk eens naar jezelf. Ik heb in de maand dat ik je hier zie nog niks nuttigs van je gelezen. Daarbij krijg je van he-le-maal niemand hier gelijk, en dat is knap met zo'n debiel verhaal waarmee jij komt, want er lopen hier aardig wat kneuzen rond.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:27 schreef Barca het volgende:
Fijn voor je dat je overtuigd bent van jezelf. Dom zijn is erg maar slim genoeg zijn om te weten dat je dom bent is nog erger. Prutser!
ROTFLMFAOquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:32 schreef ErikT het volgende:
[..]Dat zei ik ook al tijdens de wedstrijd, ff wisselen voor een willekeurig iemand in het stadion.
@Barca: behalve als jij in het stadion zou hebben gezeten, want jij snapt er echt geen fuck van.
LOL ... blijf je zelf voor de gek houden.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat ben jij een sneu figuur zeg![]()
.
Waar moet ik mijn ongelijk over geven? Dat Opa de Boer wel degelijk die wereldverdediger is die Jaap Stam overtreft? Vraag me dan toch af waarom Stam, na door vele clubs nagejaagd te zijn, naar Ac Milan gaat en Opa de Boer naar een of ander geldverdienclubje in Qatar gaat. M'n oma houdt hem nog bij.
Kluivert opstellen is helemaal te idioot voor woorden, die vent heeft al maanden, wat zeg ik, een jaar niks laten zien, terwijl Ruud door vele mensen beschowd wordt als de een van de beste spitsen ter wereld, er dit seizoen een stuk of 20 heeft ingeschoten en vandaag ook weer goud waard was.
Maar goed, zoek een andere hobby, van voetbal heb je ontzettend weinig verstand.
Ehmm....?quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:34 schreef Barca het volgende:
[..]
ROTFLMFAO
Dat is niet knap, da's logisch. Te dom om iets te snappen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:33 schreef ErikT het volgende:
[..]
Kijk eens naar jezelf. Ik heb in de maand dat ik je hier zie nog niks nuttigs van je gelezen. Daarbij krijg je van he-le-maal niemand hier gelijk, en dat is knap met zo'n debiel verhaal waarmee jij komt, want er lopen hier aardig wat kneuzen rond.
Rolling Over The Floor Laughing My Fucking Ass Offquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ehmm....?![]()
.
.
Kom dan eens met een goed argument om Stam te vervangen door Opa en van Nistelrooy door Kluiivert...quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:34 schreef Barca het volgende:
[..]
LOL ... blijf je zelf voor de gek houden.
Dat heb ik al gezegd maar als jij niet kunt lezen. Ik probeer het nog een keer:quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Kom dan eens met een goed argument om Stam te vervangen door Opa en van Nistelrooy door Kluiivert...
Je begint een beetje te lijken op een karikatuur van je zelf, best sneu dit.
Voetbal doe je niet in je eentje maar met 11 spelers. De Boer is niet alleen verantwoordelijk voor de verdediging. Leuk dat je daar van uit gaat. Ook leuk dat je begrijpt dat je een tegenstander onder druk kunt zetten.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:42 schreef BVO het volgende:
Gelukkig beschikt Opa over een geweldige loopvermogen om Baros, Koller en Nedved af te stoppen.
Hou er maar over op, je maakt jezelf alleen maar belachelijk. Stam en van Nistelrooy zijn op dit moment de enige spelers van wereldklasse die wij hebben, face it.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:35 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat is niet knap, da's logisch. Te dom om iets te snappen.
En je hebt het zelf over kneuzen. Ook meen ik me te herinneren dat je voortdurend roept dat ik maar wat zeg. Over megalomaan gesproken.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:55 schreef ErikT het volgende:
[..]HAHAHA!!! Het is nog erger dan ik dacht. Dom EN megalomaan. Daar zijn pilletjes tegen hoor. En hamers.
We zijn hier op het EK forum. Daar lopen aaridg wat mensen rond die de ballen verstand van voetbal hebben. Die noemde ik even kneuzen. Oeioeioei zeg.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:57 schreef Barca het volgende:
En je hebt het zelf over kneuzen. Ook meen ik me te herinneren dat je voortdurend roept dat ik maar wat zeg. Over megalomaan gesproken.
Ik verwijs je naar je moeder om je wat uit te leggen over voetbalquote:Ik verwijs je naar het topic "slapen?".
Wie dan in het midden? Serieus zeg, kijk nou eens naar de selectie en naar wat je zegt.quote:Bouma? Stam? Nee sorry.
Nehee, zij spelen links en rechts achter Seedorf. Het staat er alleen op papier zo op.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:03 schreef Barca het volgende:
Davids op rechts? Cocu? Ben het eens met Sar, Heitinga (liever centraal), Robben en Overmars.
Bouma? Stam? Nee sorry.
Dus ik ben een kneus? Wauw. Krijg ik daar ook een prijs voor? Award "Domste voetbalkijker" of zo?quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:05 schreef ErikT het volgende:
[..]
We zijn hier op het EK forum. Daar lopen aaridg wat mensen rond die de ballen verstand van voetbal hebben. Die noemde ik even kneuzen. Oeioeioei zeg.
[..]
Ik verwijs je naar je moeder om je wat uit te leggen over voetbal
[..]
Wie dan in het midden? Serieus zeg, kijk nou eens naar de selectie en naar wat je zegt.
Dus Davids links en Cocu rechts?quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:07 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nehee, zij spelen links en rechts achter Seedorf. Het staat er alleen op papier zo op.
Niet volgens de meeste collega forum bezoekers.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:08 schreef PPWB84 het volgende:
en op zich ben ik wel benieuwd naar wat frank de boer nog kan..die zou weleens op de plaats van bouma kunnen staan..
Te langzaam en niet wendbaar genoeg voor een Baros.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:08 schreef PPWB84 het volgende:
en op zich ben ik wel benieuwd naar wat frank de boer nog kan..die zou weleens op de plaats van bouma kunnen staan..
Dickie Dick koos voor verkeerde spelers en verkeerde taktiek.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:13 schreef PLAE@ het volgende:
Wat is het toch voor een idioot gedoe van die Advocaat. Waarom is ie te schijterig om gewoon een normaal een linksback linkshalf en linksvoor op te stellen. Nee hoor. Er moet 3 man door elkaar lopen waarbij het nou niet echt duidelijk is wie welke taak heeft. Het was zo'n geknoei aan die linkerkant.
Zo moeilijk is het toch niet om een normale verdediging op te stellen. Volgende wedstrijd graag:
Bouma -- de Boer -- Stam -- Heitinga/Reiziger
centrum zou ook kunnen bestaan uit Heitinga en Stam met Heitinga die dan naar voren schuift.
Ook die idiote gedachtes dat mensen die normaal op links spelen op rechts worden gezet (zoals Cocu) en dat meneer Advocaat dan ook nog eens bij zichzelf denkt dat die mensen daar netjes gaan lopen.
Verdomme er zijn toch opties zat. Zet dan desnoods Seedorf of Bosvelt daar neer. Maar zet er niet een man als Cocu of Davids die dan toch naar links trekt waardoor er geen zak meer van het hele idee klopt.
In mijn ogen heeft Advocaat tactisch geblunderd vandaag in z'n beginopstelling........alhoewel....de spelers hebben de tactiek niet goed uitgevoerd maar Advocaat had moeten inzien dat het niet ging werken. Dus toch zijn schuld![]()
Op bsis van deze wedstrijd is Bouma als één van de weinigen zekerder geworden van zijn basisplaatsquote:Op woensdag 16 juni 2004 01:08 schreef PPWB84 het volgende:
omgquote:Op woensdag 16 juni 2004 01:17 schreef Desiderius het volgende:
Mijn Tjechië opstelling:
Overmars ------- kluivert -------- Robben
Cocu ------ Seedorf ------ Sneijder
Bouma --- Heitinga ----- Reiziger
----------------------- Stam -------------------------
----------------------- vd Sar -------------------------
dank u wel . Ik neem de positie als nieuwe bondscoach gaarne aanquote:CANARIS - dinsdag 15 juni 2004 @ 13:37
Ik vind het de denkbaar slechteste opstelling
Hier in Oostenrijk lees ik verschilende duiste en oostenrijkse bladen en iedereen schudt met zijn hoofd.
Medelevend schudden ze met hun hoofd.
Zoveel goede spelers en een bondscoach die er niets van kan maken.
Moet je even verteren
we hebben een Makaay die in Duitsland alles aan gort heeft geschoten . EEn van Hooidonk die in Turkije goalgetter van het jaar is, Sneijder die ons überhaupt naar dit toernooi heeft geschoten en wat stellt Dickie op......?
2 volledig uit vorm zijnde vleugel spitsen , tegen een 4er kette met Libero !!!!!!!!!!!!
v d eMijde speellt in zijn hoog vorm , doorsnee .
Zenden heeft al jaren niet meer in hoog vorm gespeelt en toch hebben beide een basis plaats en moeten dus in hun eentje aan de zijlijnen de ijzersterke verdediging gaan breken .
Het wordt dus een avond met hoge ballen op een aanvaller die alles kan behalve goed koppen !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vanuit het middenveld gaat niets komen omdat we 6 verdedigers hebben staan.
Enkelt v d Vaart (onervaren in dit soort toernooien) moet dus Ruud door het midden gaan bespelen .
En wie gaat v d vaart bespelen ?
Waar komt de pressie vanuit het middenveld vandaan ?
Een bespottelijke opstelling
Tipisch Advokaat
Hij durft niet. Dick is een mietje. En daarom halen we misschien de kwartfinale, maar het toernooi win je niet.l De dood of de gladiolen ben ik voorstander van. Neem eens een voorbeeld aan de Duitsers. Euro 2000 eerste ronde er uit, WK 2002 finale. Zo hoort het. Niet kwart, halve, halve. Allemaal net niks. Maar ja, als jij te mietig bent om te gaan zitten vertellen dat dat je beweegredenen waren als je wordt uitgeschakeld in de eerste ronde...dan vlieg je er dus in de 1/4 finale uit.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:39 schreef CANARIS het volgende:
iedereen , zelfs dickie , moet hebben gezien , dat we een regisseur nodig hebben
Dus Seedorf centraal !!!!!!!!!!!! DICK............. CENTRAAL!!!!!!!!!
Niet rechts , Centraal!!!!!!! naast hem Davids die de ballen afgeeft en Sneijder als Co verdeler.
Voor hem van Makaay en Ruud om te bedienen
Godver de Godver , waarom is dat zo moeilijk te begrijpen
Stam heeft geen mooie crosspass zoals hijtinga heeft, maar dat hoeft niet want wat stam wel doet is de tegenstander uitschakelen. op het randje van het mogen. schouderduwtje hier, tenen trappen daar. dat is juist de kracht van stam, op het randje.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat heb ik al gezegd maar als jij niet kunt lezen. Ik probeer het nog een keer:
1. Stam is opbouwend erg slecht.
2. Stam had overtredingen (gelukkig niet gezien door de scheids) nodig om zijn directe tegenstander te stoppen.
Mooi voorbeeld: de kut pass die hij wilde corrigeren maar hij verpestte het met een overtreding die werd beloond met geel.
En mochten we nog van mening verschillen: laten we daar dan bij houden ipv te gaan zitten zeiken. Wordt niemand blij van.
statistics ->quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:25 schreef Castor het volgende:
Oranje moet mensen opstellen die balbezit kunnen houden. Ik zag gisteren veel te veel balverlies.
Ik ben het grotendeels wel met Barca eens.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:26 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Stam heeft geen mooie crosspass zoals hijtinga heeft, maar dat hoeft niet want wat stam wel doet is de tegenstander uitschakelen. op het randje van het mogen. schouderduwtje hier, tenen trappen daar. dat is juist de kracht van stam, op het randje.
Ik ben het wel eens met het balverlies die hij wilde corrigeren maar die hij verpestte met een overtreding die werd beloond met geel.
Desondanks was stam nog steeds 1 van de betere van het veld.
Robben moet duidelijk op links. Maar wie wil je dan rechtsbuiten laten spelen als je daar geen Overmars, Van der Meyde en Zenden wilt hebben?quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:45 schreef ErikT het volgende:
Ik zie hier opstellingen zonder Robben en met Robben op rechts.
Overmars mag met Mandy en Zenden op de 2e ring gaan zitten.
Davids moet altijd spelen.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:27 schreef AirRaidSiren het volgende:
Starten met Van Nistelrooy en DAARNAAST een Makaay of een van Hooijdonk, eventueel de laatse 2 ieder een helft laten spelen.
Stam is op zijn retour, weg ermee. Zet Reiziger er dan maar in. En haal nooit meer een Heitinga eruit.
Davids en Sneijder beide erin.
Stam is de beste Nederlandse verdediger, is iedereen in binnen- en buitenland hetg wel over eens.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:27 schreef AirRaidSiren het volgende:
Starten met Van Nistelrooy en DAARNAAST een Makaay of een van Hooijdonk, eventueel de laatse 2 ieder een helft laten spelen.
Stam is op zijn retour, weg ermee. Zet Reiziger er dan maar in. En haal nooit meer een Heitinga eruit.
Davids en Sneijder beide erin.
Niet iedereen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:42 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Stam is de beste Nederlandse verdediger, is iedereen in binnen- en buitenland hetg wel over eens.
Zie mijn sig voor de m.i. ideale opstelling.
Geen Van Nistelrooy en Kluivert maar Kluivert en Makaay en dan in de loop van de 2e helft (met nog een half uur) Pi-Air voor Kluivert of Makaay.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mensen die denken dat Kluivert uit vorm is. Wacht maar, na een goede goal gaatie vliegen. En na een paar goals is hij weer de oude.
En Kluivert in vorm is beter dan Henry in mijn ogen.
Juist. Vooraf gegaan door een kut pass. Gisteren konden we het weer zien.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:50 schreef AirRaidSiren het volgende:
stam heeft echt veel blunders gemaakt... en dan heb ik het niet over een paar wedstrijden...stam is duidelijk op zijn retour !!!
en als ie niet snel genoeg is schopt ie ze maar neer omdat ie geen andere uitweg ziet
Was een mooie goal, en de mooiste goals zijn gemaakt met veel geluk (Van Basten '88).quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:50 schreef Barca het volgende:
[..]
Geen Van Nistelrooy en Kluivert maar Kluivert en Makaay en dan in de loop van de 2e helft (met nog een half uur) Pi-Air voor Kluivert of Makaay.
Henry valt inderdaad zwaar tegen. Denk dat Kluivert wel in vorm is. Beter dan Ruudje. Ook al scoorde hij (met geluk) tegen de Duitsers.
Stam niet, Davids wel. Won menig duel van Ballack.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:05 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:
Stam heerst....
[afbeelding]
en dan vooral deze gast.
Davids vond ik weer de mindere, hij is vaak de bal kwijtgeraakt. Maar daar voor zijn we allemaal een beetje bondcoachquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:14 schreef Barca het volgende:
[..]
Stam niet, Davids wel. Won menig duel van Ballack.
Was je dit zelf op gevallen, of komt het omdat de NOS-commentator het een stuk of drie keer zei?quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:17 schreef Tyler..Durden het volgende:
Met alle respect voor Overmars maar hij is te versleten voor een hele wedstrijd.
Zijn wapen is snelheid en als je ouder wordt...
Dit kwam enerzijds door zijn prestatiedrang en anderzijds waren er ook weinig afspeelmogelijkheden. Als hij een pass gaf kon de ander de bal niet onder controle krijgen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:17 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:
[..]
Davids vond ik weer de mindere, hij is vaak de bal kwijtgeraakt. Maar daar voor zijn we allemaal een beetje bondcoach![]()
Niet door Bouma maar door gebrek aan techniek. Als iemand anders vrijstond kon hij die niet aanspelen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:19 schreef Tyler..Durden het volgende:
Je raakt de bal ook wat sneller kwijt als je als enige wat probeert te maken en als je alles moet oplossen. Zelfde probleem had Stam door Bouma.
Het was me zelf opgevallen maar ook dat iedereen het al een keer gezegd heeft...
Ik ben het wel met m eens, het LIGT NIET aan de spitsen maar aan de aanvoer!!!!! Als je zoiets simpels niet snapt ga je maar dom staan trommelen met de oranje indiaan, maar houd je verder niet met de opstelling bezigquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:19 schreef Barca het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon je postzegels gaat in likken. Voetbal kijken is tijdverspilling.
Precies, dat is zijn plek.quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:21 schreef Desiderius het volgende:
Seedorf achter de spitsen s'il vous plait![]()
of is dat andere topic voor Seedorf requests?
Ben ik met je eens. Maar NL zou kunnen spelen met Sneijder op rechts zoals Beckham altijd voetbalt. En dan Robben op links als een echte vleugel. Seedorf achter de spits en dan alledrie door elkaar gaan rennen en dan weet de tegenstander niet meer waar ie het zoeken moet.quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:17 schreef Desiderius het volgende:
aangezien een fatsoenlijke rechtsvoor in de nederlands gelederen ontbreekt
Ik denk dat dick teveel afwijking in zijn hoofd heeft. period.quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:50 schreef Desiderius het volgende:
basisplaatsen voor Sneijder, Robben en Seedorf ben ik zeer voor.
Maar ik denk dat dat voor Dick teveel afwijking van wat hij in zn hoofd heeft is..
Ik dacht ook eerst dat hij dat schreefquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:52 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik denk dat dick teveel afwijking in zijn hoofd heeft. period.
Louis was iig gewoon verder gegaan met de opstelling tegen schotlandquote:Op donderdag 17 juni 2004 01:03 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik dacht ook eerst dat hij dat schreef
Dick is een afwijking in ons hoofd. Hij hoort niet in ons hoofd. En dat allemaal dankzij de KNVB. Louis had nooit ontslagen moeten worden verdorie.
Als die Ruud de bal al krijgt doet 'ie er bijna nooit iets goeds mee. Op die ene lucky goal na dan. Gelukkig dat hij die maakte.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:39 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik ben het wel met m eens, het LIGT NIET aan de spitsen maar aan de aanvoer!!!!! Als je zoiets simpels niet snapt ga je maar dom staan trommelen met de oranje indiaan, maar houd je verder niet met de opstelling bezig
Oftwel, Kluivert, RvN of makaay maakt weinig uit, ze zullen op deze manier geen van allen veel ballen aangespeelt krijgen. Maak eerst het middenveld maar eens op orde en haal mongolen als Zenden uit de selectie! Sneijder er standaard in natuurlijk! Stam ook! De Boer lijkt me twijvelachtig... maar zou inmiddels misschien een experiment waardig zijn...
In de spits is RvN op dit moment de meest gedreven, dus als de rest loopt lijkt hij me nog steeds een prima keus!
je hebt gelijkquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:20 schreef Steeven het volgende:
Ik snap nog steeds NIET waarom mensen vd Vaart ACHTER de spitsen willen hebben. Dat Ajax hem dwong daar te spelen wil niet zeggen dat hij daar kán spelen. Linksmid is en blijft zijn plek waar hij het beste speelt.
En waarom Kluivert? Die gozer heeft geen enkel ritme en weinig gespeeld. Bovendien was hij een goed duo met Bergkamp. Nu hebben we geen duo's meer, dus is Makaay of Van Nistelrooy een meer logische keus.
Ja hoor en dan staat er helemaal niemand meer voorin.quote:Op donderdag 17 juni 2004 07:13 schreef Barca het volgende:
Je mag de bal ook wel eens komen halen. Laat je je terugzakken en sprint dan de ruimte in.
Veel verstand van voetbal heb jij niet he?quote:Op donderdag 17 juni 2004 07:13 schreef Barca het volgende:
[..]
Als die Ruud de bal al krijgt doet 'ie er bijna nooit iets goeds mee. Op die ene lucky goal na dan. Gelukkig dat hij die maakte.
Je mag de bal ook wel eens komen halen. Laat je je terugzakken en sprint dan de ruimte in.
Ruud komt niet tot zijn recht in systeem met vleugelspelers. Meest gedreven? Hij lijkt je een goede keus. Veel vertrouwen spreekt daar niet uit.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:53 schreef Devano het volgende:
Op links Robben, op dit moment de beste linkesbuiten van Europa.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:07 schreef Hou-m-Nat het volgende:
knip Sublieme lap tekst knip
Zal ik mezelf dan maar kandidaat stellen bij de KNVB als de opvolger van Dickie?quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:19 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Zal ik mezelf dan maar kandidaat stellen bij de KNVB als de opvolger van Dickie?![]()
Dit moet 'm worden met Bouma op de plaats waar je nu Bronckhorst hebt staan.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:07 schreef Hou-m-Nat het volgende:
.............................Stam..............................Cocu....................
Heitinga............................................................................Bronckhorst
.....................Sneyder..............................Seedorf/Vaart
v/d Meyde/Overmars...........................................................Robben
...........................................v Nistelrooij
Tekst
Bouma is inderdaad ook een optie, betere lange bal dan Bronckhorst en verdedigend sterker. Hij is ooit begonnen als linksbuiten dus opkomen zal hij ook wel kunnen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dit moet 'm worden met Bouma op de plaats waar je nu Bronckhorst hebt staan.
Seedorf voor Vaart en Overmars op rechts laten starten.
Denk dat Cocu toch wel een aardige optie is op die positie, op dit middenveld is eigenlijk weinig plaats meer over. Dan is er een keuze tussen Davids en Cocu, zijn spelers die ik eigenlijk allebei wel in de basis wil zien, Cocu heeft in het verleden bewezen goed uit de voeten te kunnen op die positie in de verdediging, iets wat ik met Davids toch niet zal willen proberen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:48 schreef Dauntless het volgende:
Ik ben het ook volledig eens met Hou-m-Nat, weinig aan toe te voegen, alleen Cocu weet ik niet helemaal zeker op de plaats waar jij hem zet, ik vind het toch meer een middenvelder.
Dick moet in iedergeval lef tonen en Robben erin gooien tegen Tsjechie.
Je hebt inderdaad een punt wat betreft die backs, lijken tegen de Tsjechen overbodig. Ben jij dan voor een 3-mans centale defensie of hoe wil je dat oplossen? Het is natuurlijk mogelijk dat de twee backs meer centraal spelen dan dat ze in mijn plaatje staan, maar dat is eigenlijk niet meer dan logisch aangezien bijna geen enkele tegenstander met echte buitenspelers speelt. Als je jouw opstelling even neerzet dan kunnen we hier over verder praten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:07 schreef RM-rf het volgende:
Verhaal
Ik heb deze manier van spelen helemaal niet omdat stoer zal zijn of iets dergelijks, maar de manier waarop Nederland tegen de Duitsers heeft gespeeld, namelijk zeer afwachtend en behoorlijk defensief, is werkelijk niet om aan te zien. Bovendien liever 'stoer' aanvallend ten onder dan 'realistisch' terughoudend.quote:is dat nou een systeem om trots op te zijn, omdat het stoer aanvallend is?
Mijn opstellingquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:07 schreef Hou-m-Nat het volgende:
.............................Stam..............................Cocu....................
Heitinga............................................................................Bronckhorst
.....................Sneyder..............................Seedorf/Vaart
v/d Meyde/Overmars...........................................................Robben
Wat ik een beetje met Reiziger heb is dat hij wel hard kan rennen, maar op het moment dat hij een man moet passeren dan lijkt hij wel Bambi op glad ijs, dan gooit ie er vaak een geforceerde schaar uit en leidt het meestal tot niets. Verdedigend is het wel een solide man, maar dat is Heitinga ook. Van Bronckhorst vind ik dan beter, is wel minder snel maar kiest vaak een goed moment en trekt goed voor. Heitinga komt inderdaad het best tot zijn recht in het centrum, maar wat doe je dan met Cocu, dat is ook een reden dat ik hem dan op dit moment nog op rechtsachter zet.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:05 schreef Frenkie het volgende:
Achterin kies in voor Reiziger omdat hij beter opkomt dan Heitinga. Heitinga mag het centraal achterin proberen omdat hij daar het sterktst is. En meer lef toont dan Bouma.
Eventueel kan Bouma nog op de plaats van Van Bronckhorst spelen.
Ik vind Cocu slecht spelen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:48 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Wat ik een beetje met Reiziger heb is dat hij wel hard kan rennen, maar op het moment dat hij een man moet passeren dan lijkt hij wel Bambi op glad ijs, dan gooit ie er vaak een geforceerde schaar uit en leidt het meestal tot niets. Verdedigend is het wel een solide man, maar dat is Heitinga ook. Van Bronckhorst vind ik dan beter, is wel minder snel maar kiest vaak een goed moment en trekt goed voor. Heitinga komt inderdaad het best tot zijn recht in het centrum, maar wat doe je dan met Cocu, dat is ook een reden dat ik hem dan op dit moment nog op rechtsachter zet.
Mee eens. Maar WEL een basisplaats voor Overmars als er 4-3-3 gespeeld wordt en zodra er ruimte ontstaat Robben erin.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:17 schreef Tyler..Durden het volgende:
Met alle respect voor Overmars maar hij is te versleten voor een hele wedstrijd.
Volgens mij kwam dit meer omdat El Cock Davids als spelverdeler had neergezet ... daar is ie gewoon niet zo goed in. Davids moet de hele wedstrijd kunnen pitbullen ... en steeds de bal inleveren bij Sneijder.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:17 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:
[..]
Davids vond ik weer de mindere, hij is vaak de bal kwijtgeraakt. Maar daar voor zijn we allemaal een beetje bondcoach![]()
En geen spelers om Edje heenzetten die niet presteren (Cocu, Bouma, Van der Vaart en Stam).quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:37 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Volgens mij kwam dit meer omdat El Cock Davids als spelverdeler had neergezet ... daar is ie gewoon niet zo goed in. Davids moet de hele wedstrijd kunnen pitbullen ... en steeds de bal inleveren bij Sneijder.
Ik ben ook niet zo'n fan van Reiziger, maar Heitinga weet nog niet wanneer hij op moet komen en Van Bronckhorst is helaas een linkspoot en die heeft op rechts niks te zoeken.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:48 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Wat ik een beetje met Reiziger heb is dat hij wel hard kan rennen, maar op het moment dat hij een man moet passeren dan lijkt hij wel Bambi op glad ijs, dan gooit ie er vaak een geforceerde schaar uit en leidt het meestal tot niets. Verdedigend is het wel een solide man, maar dat is Heitinga ook. Van Bronckhorst vind ik dan beter, is wel minder snel maar kiest vaak een goed moment en trekt goed voor. Heitinga komt inderdaad het best tot zijn recht in het centrum, maar wat doe je dan met Cocu, dat is ook een reden dat ik hem dan op dit moment nog op rechtsachter zet.
Als je iedereen die je slecht vindt spelen niet op wil stellen dan hou je na de afgelopen wedstrijden van het Nederlands elftal geen speler meer over.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik vind Cocu slecht spelen.
En wil je Cocu dan voor Stam en Heitinga zetten? En dan zonder rechtsbuiten... zodat je een asymetrische opstelling krijgt, dus met eventueel een middelvelder die iets dieper speelt?quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:46 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n fan van Reiziger, maar Heitinga weet nog niet wanneer hij op moet komen en Van Bronckhorst is helaas een linkspoot en die heeft op rechts niks te zoeken.
Om Cocu te laten spelen, zou ik Van der Meyde opofferen. Die raakt toch weinig. Sneijder, Seedorf, Van Nistelrooy en Reiziger kunnen dan beurtelings op rechts opduiken.
Bovendien kan je met het duo Cocu, Davids (en eigenlijk ook Sneijder) een snelle counter op het middenveld al opvangen. Tenslotte heb je met Reiziger en Heitinga ook achterin meer snelheid dan met Cocu.
Imo zou deze opstelling ook het meeste verassing opleveren. Omdat je veel positiewisselingen hebt. En een redelijk sterk bezet middenveld.
En Robben
Die Tsjechen komen toch ook vaak via de zijkant met een voorzet (Rosicky, Nedved, etc.). Het is gewoon een lastig team om tegen te verdedigen, dus we kunnen maar beter de bal houden en aanvallen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:07 schreef RM-rf het volgende:
verder is het volgens mij compleet overbodig om een brede verdediging met backs te gebruiken tegen de Tsjechen, die spelen door het centrum en gooien veel op sterke man Koller terwijl een ondersteunende aanvallende middenvelder Smicer of Baros makkelijk daaromheen cirkelt, zo'n 4-er ketting aan verdeidgers wordt daardoor uiteen geregen (let op, dit zijn géén Kuranyi-jongens maar echte kopsterke en technische goed aanvallers)
We moeten winnen en tegen Duitsland was er te weinig snelheid, beweging en initiatief. Sneijder bracht dat juist. Sneijder en Vaart wil ik aan de zijkanten van het middenveld, en dan Cocu of Seedorf in het midden want daar is wat meer ervaring nodig. De vleugelspitsen en backs geven voldoende bezetting aan de zijkanten.quote:met slechts 3 man op het middenveld en dan zeker Sneijder of Vaart lopen ze over je middenveld heen, die geven enkel vrij combinatieruimte weg aan de tegenstander en ze staan al aan de rand van je 16 meter.
Je kunt 4-3-3 moeiteloos omzetten naar 4-5-1 of 4-4-1-1 (Hooijdonck erin), en dat is op papier juist een goede opstelling om op het middenveld te winnen. Het gaat om de kwaliteiten van de spelers op het veld, en die zijn in deze selectie vooral aanvallend.quote:Afgelopen dinsdag toonden de duitsers aan wat de zwakte is van 4-3-3, namelijk als men dan het middenveld verliest kom je niet meer aan opbouwen toe, dan kan je wel de beste vleugelspitsen hebben, maar als die afhankelijk zijn van lange ballen van centrale verdedigers doen ze weinig kwaad en de eenzame centrale spits verveelt zich in het centrum, zal aan de ketting liggen en moeten wachten op een toevallig balletje...
Ik vond Stam ook slecht spelen, maar Stam weglaten terwijl je tegen Koller speelt?quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:39 schreef Barca het volgende:
En geen spelers om Edje heenzetten die niet presteren (Cocu, Bouma, Van der Vaart en Stam).
/zoiets heb ik nou ook...quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als het waar is van die opstelling op de training, dan hoef ik niet meer te kijken ..........
dat kan bijna niet waar zijn!quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als het waar is van die opstelling op de training, dan hoef ik niet meer te kijken ..........
Dat is precies de opstelling die ik ook hadquote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:56 schreef Smoonshine het volgende:
En zo zou ik het NL elftal gaan opstellen:
-----------------------------Vd. Sar-----------------------------
-----------------------------Stam--------------------------------
----Reiziger-----------------------------------v.Bronckhorst--
-----------------------------Cocu---------------------------------
------------Davids------------------------Sneijder---------------
---------------------------v.Hooijdonk-----------------------------
---Overmars------------------------------------------Robben---
----------------------------v.Nistelrooij----------------------------
Vanuit het oogpunt van vd. Sar, dus Robben staat gewoon links enz.
Ik denk dat je met deze opstelling de beste veldbezetting hebt. v.Hooijdonk is sterk aan de bal en kan de bal kwijt aan 3 spelers. Davids en Cocu zijn een beetje de stofzuigers op het middenveld, waarbij cocu een beetje op Sneijder kan letten, zodat Sneijder voor opbouw kan zorgen aan de linkerkant. Mocht het wat minder gaan, dan kan v.Hooijdonk alla Newcastle United de lange ballen doorkoppen op v.Nistelrooij.
Nou, laat ik dat maar niet doen. Dick doet volgens mij precies het tegenovergestelde van wat de rest wil, gewoon om te pesten ofzo. Dus zolang deze opstelling niet bekend is bij hem, bestaat de kans nog dat hij hem gaat gbruiken.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:25 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Dat is precies de opstelling die ik ook hadMail hem naar DICK
Tis gewoon zielig zoiets ! Heel nederland is het er mee eens dat dit gewoon een klote opstelling was en hij blijft maar beweren dat ze goed hebben gevoetbald.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:50 schreef Smoonshine het volgende:
[..]
Nou, laat ik dat maar niet doen. Dick doet volgens mij precies het tegenovergestelde van wat de rest wil, gewoon om te pesten ofzo. Dus zolang deze opstelling niet bekend is bij hem, bestaat de kans nog dat hij hem gaat gbruiken.
Mwoah, ik denk dat Advocaat gewoon een beetje paranoïde is geworden en achter iedere boom een vijand ziet, waartegen hij zich moet verdedigen. Hij doet dat op dit moment door te laten zien dat hij de baas is en niet te luisteren naar adviezen van anderen. Hij denkt dat iedereen tegen hem is en hem het liefst zo snel mogelijk weg wil hebben. Daarnaast verliest Advocaat natuurlijk wel gezag wanneer hij naar de media luistert, vooral als die opstelling van de media wel blijkt te werken. Het ego van Advocaat is gewoon te groot geworden en daar ervaart hij nu de gevolgen van.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:59 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Tis gewoon zielig zoiets ! Heel nederland is het er mee eens dat dit gewoon een klote opstelling was en hij blijft maar beweren dat ze goed hebben gevoetbald.
je kan veel beweren, maar niet dat Advocaat consequent zijn eigen wil doorvoert, hij verandert juist telkens weer zijn systeem op basis van kritiek van 'de kenners':quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:20 schreef Smoonshine het volgende:
Het ego van Advocaat is gewoon te groot geworden en daar ervaart hij nu de gevolgen van.
Jaquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:58 schreef Hou-m-Nat het volgende:
En wil je Cocu dan voor Stam en Heitinga zetten? En dan zonder rechtsbuiten... zodat je een asymetrische opstelling krijgt, dus met eventueel een middelvelder die iets dieper speelt?
Dat bedoel ik dus!!!!!! Alleen hoeft die ruit niet zo neergezet te worden.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:10 schreef jpzegthallo het volgende:
.............................Stam..............................Bouma
...............................................Cocu
.....................Sneijder..............................Davids
........................................Seedorf
...........................................................................Robben
Ongelooflijk, dit bedoel ik ook. Evt na rust met Van Hooijdonck ipv een verdediger of Davids/Cocu. Rechtervleugelspits hebben we niet, dus dan ook niet opstellen. En Robben en Sneijder zijn de bom.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:28 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus!!!!!! Alleen hoeft die ruit niet zo neergezet te worden.
Het is waar dat Advocaat steeds zijn opstelling verandert. Maar het is niet zo dat hij zijn opstelling aanpast aan de hand van de kritieken van de "kenners". Hij wil het altijd op zijn eigen (andere) manier doen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:20 schreef RM-rf het volgende:
[..]
je kan veel beweren, maar niet dat Advocaat consequent zijn eigen wil doorvoert, hij verandert juist telkens weer zijn systeem op basis van kritiek van 'de kenners':
was hij maar gewoon consequent en bereid niet naar die beterweters te luisteren.
en overigens, die opstelling van de media werkt ook helemaal niet, enkel kiest de media heel makkelijk uit om als er verloren is te zeggen: ja maar die opstelling wilden we niet, en als er gewonnen is kloppen de kenners zichzelf op de borst ...
als nederland dinsdag van duitsland gewonnen had, zou dat volgens de media gelegen hebben aan het spelen met vleugelspitsen en jonge spelers als vdVaart en vdMeyde:
waordt er verloren dat wijst men altijd weer naar de oudere spelers, omdat die nu eenmaal impopulairder zijn, die voetballen in het buitenland, hebben misschien al in het verleden fouten gemaakt waarnaar dan gelijk verwezen kan worden ...
volgens mij is het grootste probleem van nederland juist de eigen 'dorpspomp'-media, die elkaar nablaat en gepensioneerde rentenieren die in hun actieve periode wegliepen voor verantwoordelijkheid als 'kenner' op te hemelen... dat is makkelijk, Cruyff heeft nooit gefaald als bondscoach, omdat hij wist dat de hele media erop zat te wachten om hem dan af te serveren ...
Oke wie mailt Advocaatquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:32 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ongelooflijk, dit bedoel ik ook. Evt na rust met Van Hooijdonck ipv een verdediger of Davids/Cocu. Rechtervleugelspits hebben we niet, dus dan ook niet opstellen. En Robben en Sneijder zijn de bom.
Da's dan jammer ... maar het is dus wel duidelijk dat er veel spelers slecht hebben gespeeld. En slecht spelende figuren horen niet in oranje.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:50 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Als je iedereen die je slecht vindt spelen niet op wil stellen dan hou je na de afgelopen wedstrijden van het Nederlands elftal geen speler meer over.
Je kunt ook van eigen kracht uitgaan. In oranje in vorm met de juiste spelers moet zo kunnen spelen dat Tsjechië niet gevaarlijk is.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:06 schreef afzuiginrichting het volgende:
[..]
Ik vond Stam ook slecht spelen, maar Stam weglaten terwijl je tegen Koller speelt?![]()
![]()
![]()
Je hebt dan de ruimte ... bal in de ruimte ... kijk naar de Denen (nu tegen Bulgarije).quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:15 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja hoor en dan staat er helemaal niemand meer voorin.![]()
Het middenveld functioneerde voor geen meter, heeft met Ruud niks te maken. Zenden - VDV - Mandy vervangen door Robben - Seedorf - Sneijder en je moet eens zien wat er gebeurt.
Als jij nou eens naar het spel keek zou je misschien zien dat te veel spelers die speelden tegen Duitsland kut zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:51 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Veel verstand van voetbal heb jij niet he?
Bal komen halen en dan weer terugsprinten... wat voor spelers denk je dat we in oranje hebben... maradona![]()
Wat jij beschrijft doet Kluivert ook niet hoor, zeker de laatste jaren niet meer. En als iemand dat deed was het BERGKAMP (voorzet op kluivert... ja zo kan ik het ook patrick)...
Kijk nou maar ns naar het spelletje ipv namen (uit Barcelona)
Perfecte opstelling!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat Dick nu schijnbaar in zn hoofd heeft voor morgen:
Sar
Heitinga/Reiziger, Stam, Cocu, Bronckhorst
Sneijder/Bosvelt, Seedorf, Davids
vd Meyde, Nistelrooy, Robben
Lijkt me een stukje beter als wat ie gister deed (was overigens "gewoon" jong tegen oud) als ie dan maar voor de aanvoer van Sneijder kiest, ipv de bewaker Bosvelt op Nedved. Simpelweg omdat Sneijder de spitsen "munitie" geeft, en omdat Nedved toch niet te verdedigen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |