Meki, kijk eens, dit is het ware geloof.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Intolerant aapje dat je bent.
Islam is niet goed
waarom hebben we hersens gekregen in de wereld ?
Islam moet verboden worden
En je vind dat een normale gang van zaken?quote:Op zondag 6 juni 2004 16:20 schreef AIIah het volgende:
[..]
Nee, dat was slechts mijn Profeet. En die meisje was 9 jaar, ik had er persoonlijk toestemming voor gegeven dus goed.
Ik had toch liever gezien dat jouw ouders 2 mannen waren in jouw geval.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:21 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat er vrouwen zijn in de wereld
hoe gaan 2 mannen baby s maken
vrouwen kunnen ook met vrouwen trouwen, net als mannen met mannen. netto komen we er dan ookquote:Op zondag 6 juni 2004 16:16 schreef Meki het volgende:
[..]
simpel
Homohuwelijk is niet goed
waarom zijn er vrouwen in de wereld ?
Homohuwelijk moet verboden worden
Hij is moslim.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
En je vind dat een normale gang van zaken?
Ach, zo gaat het bij jullie moslims he? Jullie fokken maar als konijnen, als er mensen tussenzitten die zich niet voortplanten moet het niet kunnenquote:Op zondag 6 juni 2004 16:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Als ik de zeg, dan is het normaalquote:Op zondag 6 juni 2004 16:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
En je vind dat een normale gang van zaken?
Ja.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:24 schreef AIIah het volgende:
[..]
Als ik de zeg, dan is het normaal.
Wat weten jullie nou, mensen. Denken jullie Allah het Almachtige te kunnen beoordelen.
quote:Op zondag 6 juni 2004 16:23 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ach, zo gaat het bij jullie moslims he? Jullie fokken maar als konijnen, als er mensen tussenzitten die zich niet voortplanten moet het niet kunnen.
het wordt een herhaling van zettenquote:Op zondag 6 juni 2004 16:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik stel slechts een feit vast, ik oordeel niet, iets wat jij wel over homos doet.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:24 schreef AIIah het volgende:
[..]
Wat weten jullie nou, mensen. Denken jullie Allah het Almachtige te kunnen beoordelen.
Lekker preselectief, je beoordeelt een politieke leider niet om dat standpunt.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin
dus je vindt Homohuwelijk wel kunnen
Bush is er ook tegen en jij vindt Bush goed![]()
hihi, dom ventje. jouw soort (ook als je slechts in aso relkloon bent) lui met dergelijke uitspraken horen mijns inziens bij het laagste van het laagste.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:24 schreef AIIah het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin
dus je vindt Homohuwelijk wel kunnen
Bush is er ook tegen en jij vindt Bush goed![]()
oh... maar mijn opmerkingen waren wel degelijk persoonlijk bedoeld. als jij begint over hoe onwijs dom ik wel niet ben met die plaat voor mijn kop, kan ik het ook hoor.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je niet flexibel genoeg bent om de zaak eens op een andere manier te bekijken en dat je niet weet hoe je mij de mond kunt snoeren met goeie argumenten zeker...
Ik heb bij mijn weten niemand persoonlijk aan gevallen maar heb jij als 'ns in de spiegel gekeken vandaag
Was toch niet zo persoonlijk bedoelt je laatste opmerkingen zeker hè ?
John Kerry is ook tegen Homohuwelijkquote:Op zondag 6 juni 2004 16:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Ja, ik vind Bush geweldig, daarom heb ik een avatar met John Kerry erin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Waarom zouden mensen persé kinderen moeten krijgen? Mogen mensen zonder kinderwens dan ook niet trouwen?quote:Op zondag 6 juni 2004 16:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Toch steun ik hem, omdat hij minder slecht is dan Bush.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:30 schreef Meki het volgende:
[..]
John Kerry is ook tegen Homohuwelijk
dan krijg je ook geen Kinderbijslagquote:Op zondag 6 juni 2004 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen persé kinderen moeten krijgen? Mogen mensen zonder kinderwens dan ook niet trouwen?
Liever een homo als buurman dan Meki als plaatsgenootquote:Op zondag 6 juni 2004 16:30 schreef Meki het volgende:
[..]
John Kerry is ook tegen Homohuwelijk
quote:Op zondag 6 juni 2004 16:32 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Toch steun ik hem, omdat hij minder slecht is dan Bush.
Meki-logica:quote:Op zondag 6 juni 2004 16:32 schreef Meki het volgende:
[..]
dan krijg je ook geen Kinderbijslag
oh, je bent er zo eentje die precies weet bij welk loket-ie geld kan vangenquote:Op zondag 6 juni 2004 16:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben voor. Gelijke rechten voor iedereen. Er is totaal geen reden om homo's het huwelijk te ontzeggen.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:33 schreef Meki het volgende:
[..]
ben jij voor Homohuwelijk , of tegen en waarom
Zonder kinderen geen kinderbijslag nee...quote:Op zondag 6 juni 2004 16:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Gezellige boel wordt 't daarquote:Op zondag 6 juni 2004 16:11 schreef AIIah het volgende:
Beledig de ware geloof niet. Anders stuur ik je in de Hiernamaals naar de hel.
ach, wees blij. in de hemel spreken ze kennelijk niet eens nederlands, dus een praatje zit er dan ook niet inquote:Op zondag 6 juni 2004 16:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Gezellige boel wordt 't daar![]()
ik ben er tegen . wat maakt het nou uit . van mij mogen ze hun gang gaanquote:Op zondag 6 juni 2004 16:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik ben voor. Gelijke rechten voor iedereen. Er is totaal geen reden om homo's het huwelijk te ontzeggen.
ze mogen hun gang gaan, maar tegelijkertijd wil je dat verbieden?quote:Op zondag 6 juni 2004 16:37 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ben er tegen . wat maakt het nou uit . van mij mogen ze hun gang gaan
Met het huwelijk komen een hoop rechten en belastingvoordelen. Het zou oneerlijk zijn om het homo's te verbieden om te trouwen en ze effectief deze rechten en belastingvoordelen te ontzeggen.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:37 schreef Meki het volgende:
[..]
jammer dat je vader geen homo was en je moeder geen potquote:Op zondag 6 juni 2004 16:37 schreef Meki het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar het is niet meer menselijkquote:Op zondag 6 juni 2004 16:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Met het huwelijk komen een hoop rechten en belastingvoordelen. Het zou oneerlijk zijn om het homo's te verbieden om te trouwen en ze effectief deze rechten en belastingvoordelen te ontzeggen.
En hoe zit het dan met een 'geregistreerd partnerschap' met al diezelfde rechten, zonder het etiketje 'huwelijk'?quote:Op zondag 6 juni 2004 16:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Met het huwelijk komen een hoop rechten en belastingvoordelen. Het zou oneerlijk zijn om het homo's te verbieden om te trouwen en ze effectief deze rechten en belastingvoordelen te ontzeggen.
het zijn 2 mensen die het doen, zelfs graag doen. wat is daar onmenselijk aan?quote:Op zondag 6 juni 2004 16:41 schreef Meki het volgende:
[..]
maar het is niet meer menselijk
Waarom is het niet meer menselijk?quote:Op zondag 6 juni 2004 16:41 schreef Meki het volgende:
[..]
maar het is niet meer menselijk
Voor iedereen?quote:Op zondag 6 juni 2004 16:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik ben voor. Gelijke rechten voor iedereen. Er is totaal geen reden om homo's het huwelijk te ontzeggen.
misschien een idee om het hele huwelijk af te schaffen, scheelt ook weer een hoop ellendequote:Op zondag 6 juni 2004 16:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met een 'geregistreerd partnerschap' met al diezelfde rechten, zonder het etiketje 'huwelijk'?
Een stap in de goede richting. Maar het burgerlijk huwelijk openstellen voor homo's is uiteraard veel beter, want wie wil zijn 'huwelijk' nou een 'geregistreerd partnerschap' noemen?quote:Op zondag 6 juni 2004 16:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met een 'geregistreerd partnerschap' met al diezelfde rechten, zonder het etiketje 'huwelijk'?
2 mannen trouwen is toch niet menselijk of welquote:Op zondag 6 juni 2004 16:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Waarom is het niet meer menselijk?
quote:Op zondag 6 juni 2004 16:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
A: Zo, ben je eindelijk getrouwd?
B: Nee, ik heb mijn partnerschap geregistreerd.
Slechte vergelijkiing. Een vrouw kan in een land zonder homohuwelijk een man trouwen, maar een man niet. Geen enkel iemand kan 23 vrouwen trouwen, dus dat is niet aan de orde.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Voor iedereen?
En als een man nu 23 vrouwen wil? Moet hij ook met alle 23 tegelijk kunnen trouwen?
Of wel, inderdaad.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:44 schreef Meki het volgende:
2 mannen trouwen is toch niet menselijk of wel
![]()
Het enige probleem dat ik op het ogenblik zie is dat jij echt niet goed kunt lezen wat ik schrijf en reageert op jouw eigen gedachten en dus niet op wat ik schrijf.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:30 schreef sioux_ het volgende:
[..]
oh... maar mijn opmerkingen waren wel degelijk persoonlijk bedoeld. als jij begint over hoe onwijs dom ik wel niet ben met die plaat voor mijn kop, kan ik het ook hoor.
het gaat er gewoon om dat jij wil dat homo's/lesbies als ze trouwen een "ander soort huwelijk" moeten krijgen dan hetero's. jouw enige argument daarvoor is dat een mogelijke werkgever dan dirtect weet of het een homo of lesbi betreft, zodat er, mocht de werkgever homofoob zijn, geen nare werksituatie ontstaat. met andere woorden: we moeten homo's en lesbies anders behandelen omdat huilies zoals jij dan tenminste niets te maken hoeven hebben met die mensen die zo "anders" zijn. brrrr! sorry hoor, maar het probleem ligt dat toch echt niet bij de getrouwde homo's/lesbies.
mijn hart bloedt om mensen als jij.![]()
Ik heb er geen problemen mee. Waarom zou het niet menselijk zijn? Homo's zijn ook mensen.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:44 schreef Meki het volgende:
[..]
2 mannen trouwen is toch niet menselijk of wel
dit wordt wat ingewikkelder. is die man met 23 vrouwen getrouwd, en die vrouwen met hem. of zijn ze allemaal kruislings met elkaar getrouwd. wat als 2 van de 23 willen scheiden?quote:Op zondag 6 juni 2004 16:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Voor iedereen?
En als een man nu 23 vrouwen wil? Moet hij ook met alle 23 tegelijk kunnen trouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |