Mag niet?!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:00 schreef erodome het volgende:
Heb momenteel het niet kaal, mag niet, is lastig hoor!!!!
Nu dus een keurig net ietwat breed streepje(nou ja breed, niet te smal iig, want anders wordt het een plukje omdat ik ook daar stijl haar heb en niet zoveel).
Haha, wat bedoel je hier nou weer mee?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:04 schreef MeII het volgende:
O.k. veel info rijker geworden.. Maar wat ik wil weten wat je allemaal weghaalt en wat je laat staan als je het nejes bijgewerkt wil hebben.
En kort? hoe kort is de bedoeling? geknipt tot 1/2 cm? of stekeltjes?
Nee, mag nietquote:
Ik zal voor de hanenkam gaanquote:Op woensdag 19 april 2006 18:04 schreef MeII het volgende:
O.k. veel info rijker geworden.. Maar wat ik wil weten wat je allemaal weghaalt en wat je laat staan als je het nejes bijgewerkt wil hebben.
En kort? hoe kort is de bedoeling? geknipt tot 1/2 cm? of stekeltjes?
Tja onder de douche doen en zorgen dat er geen losse haartjes meer zitten? Verder is het gewoon wennen net als helemala eraf scheren. De eerste keren jeukt het (rode bultjes etc) maar daarna wordt dat minder totdat je er geen last meer van hebt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:04 schreef Spite_and_Malice het volgende:
Ik heb na het bijknippen van mijn schaamhaar enorme last van jeuk, iemand een tiip om hier vanaf te komen? (En nee, niet afknippen of helemaal afscheren is geen optie!)
Jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:39 schreef PATRICIA__ het volgende:
Wat vinden jullie moet een jongen zijn Schaamhaar scheren Ja/Nee
Moet een meisje zich scheren Ja/Nee
Nee!!!quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:39 schreef PATRICIA__ het volgende:
Wat vinden jullie moet een jongen zijn Schaamhaar scheren Ja/Nee
Moet een meisje zich scheren Ja/Nee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |