abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:16:22 #166
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_35636552
Topic vluchtig doorgelezen, nog niet echt iets kunnen vinden - Heeft er iemand (vrouwen!) ervaring met het epileren d.m.v. wax? Brazillian wax? Graag zou ik verhalen willen horen!

Van het scheren (en het scheerschuim) kreeg ik wat irritatie en dus heb ik maar besloten om het voortaan te waxen. Nu het bijna zover is, word ik bang voor de pijn en verlegen van de rare posities.

Kan iemand mij gerust stellen of moet het scheermes maar weer tevoorschijn getoverd worden?
pi_35683141
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:16 schreef ennuik het volgende:
Topic vluchtig doorgelezen, nog niet echt iets kunnen vinden - Heeft er iemand (vrouwen!) ervaring met het epileren d.m.v. wax? Brazillian wax? Graag zou ik verhalen willen horen!

Van het scheren (en het scheerschuim) kreeg ik wat irritatie en dus heb ik maar besloten om het voortaan te waxen. Nu het bijna zover is, word ik bang voor de pijn en verlegen van de rare posities.

Kan iemand mij gerust stellen of moet het scheermes maar weer tevoorschijn getoverd worden?
Brazilian Wax: 1 keer en nooit meer. Dát deed pijn! Wel lekker glad, maar te veel gedoe (afspraak maken, je ligt toch in je blote doos en iemand zit er met zijn neus bovenop, redelijk duur) en te veel pijn om er een gewoonte van te maken. Wilde het wel ervaren maar ik grijp voortaan weer gewoon naar mijn Gilette.
pi_35703169
Er staan weer haren van 0.5 cm op mijn zak. Wat een jeuk! Die gaan er zo dus af. Zonder schuim of olie, gewoon met Gillette Mach 3 straktrekken en scheren. Gaat 100%, zonder bloeden of wat dan ook. Als de haren nat zijn, dan werkt deze methode niet ...
pi_36257222
Iedereen heeft het altijd over jeuk na het scheren maar ik heb daar nog nooit last van gehad. Ben ik nou bijzonder?
  zondag 26 maart 2006 @ 17:02:56 #170
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_36381349
Dat is alleen in het begin ff, als je regelmatig scheert heb je nergens last van.
Ik niet iig 8).
  zondag 26 maart 2006 @ 21:39:52 #171
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_36388978
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:25 schreef Paladina het volgende:

[..]

Brazilian Wax: 1 keer en nooit meer. Dát deed pijn! Wel lekker glad, maar te veel gedoe (afspraak maken, je ligt toch in je blote doos en iemand zit er met zijn neus bovenop, redelijk duur) en te veel pijn om er een gewoonte van te maken. Wilde het wel ervaren maar ik grijp voortaan weer gewoon naar mijn Gilette.
Vrij late reactie, sorry! Ben een poosje terug aan het waxen geslagen en moet zeggen dat het me 100% is meegevallen. Pijn? Ja! Maar na een minuut was ik dat weer vergeten. Was een beetje als pleister van de binnenkant van je elleboog afhalen. Genante posities viel mee, het wax mevrouwtje was erg vriendelijk en leek nergens van op te kijken. Kosten vallen ook best mee: 35 euro per 4/6 weken. En het allerbelangrijkste: geen irritatie meer!
pi_36480769
Helemaal kaal is wat mij betreft het mooiste! Zowel bij mannen als bij vrouwen. Bij mannen zo'n klein streepje onder de navel is erg sexy!

Ik heb 1 keer geprobeerd de boel te epileren daar beneden: geen aanrader..
Gewoon met gilette lady scheerschuim en dito mesje en dat iedere dag. Prima resultaat!
Why me?
pi_36484100
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 00:04 schreef Suusie het volgende:
Helemaal kaal is wat mij betreft het mooiste! Zowel bij mannen als bij vrouwen. Bij mannen zo'n klein streepje onder de navel is erg sexy!
Als je alleen een streepje hebt ziet er ook niet uit. Alles kaal maar dan wel een streepje, beetje vreemd. Moeilijk, die schaamhaardilemma's!
pi_36905234
Weet iemand toevallig een GOED (professioneel) adres in omgeving Utrecht of Amsterdam voor Brazilians/Hollywoods? BVD
pi_36905636
Heb momenteel het niet kaal, mag niet, is lastig hoor!!!!
Nu dus een keurig net ietwat breed streepje(nou ja breed, niet te smal iig, want anders wordt het een plukje omdat ik ook daar stijl haar heb en niet zoveel).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_36966937
quote:
Op woensdag 12 april 2006 23:00 schreef erodome het volgende:
Heb momenteel het niet kaal, mag niet, is lastig hoor!!!!
Nu dus een keurig net ietwat breed streepje(nou ja breed, niet te smal iig, want anders wordt het een plukje omdat ik ook daar stijl haar heb en niet zoveel).
Mag niet?!
pi_36971396
Anders zuigt zn vriendinnetje hem niet meer

Edit: Je bent een vrouw
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_37102032
O.k. veel info rijker geworden.. Maar wat ik wil weten wat je allemaal weghaalt en wat je laat staan als je het nejes bijgewerkt wil hebben.
En kort? hoe kort is de bedoeling? geknipt tot 1/2 cm? of stekeltjes?
pi_37102393
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:04 schreef MeII het volgende:
O.k. veel info rijker geworden.. Maar wat ik wil weten wat je allemaal weghaalt en wat je laat staan als je het nejes bijgewerkt wil hebben.
En kort? hoe kort is de bedoeling? geknipt tot 1/2 cm? of stekeltjes?
Haha, wat bedoel je hier nou weer mee?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_37103861
Wat ik zeg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')