abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19682759
Voor de gamecube doe je dat zo. Ook wel de Phantasy Star Online exploit genoemd.

Voor de Playstation2 doe je dat zo. Ook wel de Independence Day exploit genoemd.

Voor de XBOX doe je dat zo. Ook wel de MechAssault exploit genoemd.

Ook kun je je Sega Dreamcast volledig omtoveren tot een volwaardige router met firewall. Dat staat hier (101 pagina's tellende pdf file !)

Voor alle bovenstaande exploits hoef je je console niet open te schroeven.

Veel plezier
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  zondag 6 juni 2004 @ 14:28:47 #2
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_19682832
serieus, waarom zou iemand linux op zijn console willen hebben?
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_19682901
Je kunt voor relatief weining geld een console kopen. Als deze console met een simpele modificatie ook nog is te veranderen in een redelijke firewall , router , webserver of gewoon "browser op je tv" , heb je een hele goedkope linux bak.
En nog 100% legaal ook !

Verder is er natuurlijk ook de kick "of het kan" zonder modchips. Dit stelt je dus ook in staat om savegames te editen, trainers te verzinnen en misschien zelfs wel je eigen spellen te schrijven voor je console. De mogelijkheden zijn eindeloos.

Ikzelf ben ooit eens van plan een volwaardige ftp/web/firewall server te bouwen van een niet gemodificeerde XBOX.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  zondag 6 juni 2004 @ 14:39:34 #4
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_19682997
okay vertel mij eens hoe jij een router maakt van een xbox als je maar een poort erop hebt zitten, lekker handig .
pi_19683011
Lezen is ook een vak. Natuurlijk kun je geen router maken van een xbox. Maar misschien is er wel de mogelijkheid om de 4 usb poorten te veranderen in ethernetpoorten. De techonologie , drivers en hardware is er allang voor.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  zondag 6 juni 2004 @ 14:43:01 #6
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_19683070
quote:
Op zondag 6 juni 2004 14:40 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Lezen is ook een vak. Natuurlijk kun je geen router maken van een xbox. Maar misschien is er wel de mogelijkheid om de 4 usb poorten te veranderen in ethernetpoorten. De techonologie , drivers en hardware is er allang voor.
.
ik ga wel gewoon naar de winkel voor dat soort spullen, dit is echt iets voor kansloze tweakers.
  zondag 6 juni 2004 @ 15:02:38 #7
69852 marcom2
Lekkerder dan lekker :D
pi_19683430
en op m'n oude sega 16bit ?
  zondag 6 juni 2004 @ 15:07:07 #8
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_19683520
ik wil graag linux op m'n PS2, maarre....

"All one really needs is a way to send the files to the
memory card to enable the exploit."

Iemand een idee hoe dat handig kan?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  zondag 6 juni 2004 @ 15:09:46 #9
66847 Mxyzptlk
nu met echte kleurkorrels
pi_19683565
quote:
Op zondag 6 juni 2004 14:33 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Je kunt voor relatief weining geld een console kopen. Als deze console met een simpele modificatie ook nog is te veranderen in een redelijke firewall , router , webserver of gewoon "browser op je tv" , heb je een hele goedkope linux bak.
En nog 100% legaal ook !
quote:
Even later schreef Mr_Belvedere het volgende:
Lezen is ook een vak. Natuurlijk kun je geen router maken van een xbox.
Lees nou eens terug wat je zelf hebt geschreven?

Wat lul je nou over "lezen is een vak", je schrijft het zelf letterlijk op, kneus.
hoewel het dus eigenlijk precies andersom is
pi_19684186
naar ik weet is een goede router met firewall veel goedkoper dan een console...
zie ik het nut dus niet van in
surfen op tv... ooit gedaan? tv schermen zijn niet leebaar voor kleine tekst
dus enkel een server heeft zin als je het zo stelt, wat enkel kan met een xbox aangezien dit de enige is met standaard een hd
pi_19685058
quote:
Op zondag 6 juni 2004 15:09 schreef Mxyzptlk het volgende:

[..]

[..]

Lees nou eens terug wat je zelf hebt geschreven?

Wat lul je nou over "lezen is een vak", je schrijft het zelf letterlijk op, kneus.
Goed dan. Er is software genoeg om er een router van te maken , maar de huidige consoles hebben inderdaad maar 1 ethernet aansluiting aan boord. Jij hebt gelijk. Gelukkig nu ?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_19685086
quote:
Op zondag 6 juni 2004 15:42 schreef catfish het volgende:
dus enkel een server heeft zin als je het zo stelt, wat enkel kan met een xbox aangezien dit de enige is met standaard een hd
Surfen gaat prima met de LinksBoks applicatie op een xbox. Prima leesbaar en ondersteunt meerdere talen. Ik moet alleen nog een usb adapter kopen (xbox plug naar normaal usb) om een usb toetsenbord op mijn XBOX aan te kunnen sluiten. Overigens wordt op GentooX zowel usb toetsenbord als usb muis ondersteund.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_19685193
je weet dat als je linux op je xbox zet via de mechassault manier dat je dan net zo illegaal bezig bent als via een modchip?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_19685198
quote:
Op zondag 6 juni 2004 15:42 schreef catfish het volgende:
Via cd/dvd rom kun je een statische server bouwen. Misschien niet zo spectaculair nee , maar wel aardig dat het kan. Er zijn zelfs al complete webservers op een klein printje zoals je hier kan zien.

--------

Voor de geinteresseerden met een gemodificeerde XBOX. Hier wordt uitgelegd hoe je een harddisk activity led voor je XBOX maakt.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_19685243
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:31 schreef Tain het volgende:
je weet dat als je linux op je xbox zet via de mechassault manier dat je dan net zo illegaal bezig bent als via een modchip?
Ze vinden zelf van niet : http://www.xbox-linux.org/docs/faq.html#44
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_19685267
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:34 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Ze vinden zelf van niet : http://www.xbox-linux.org/docs/faq.html#44
gaat er niet om wat hun er van vinden
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_19685311
Als er toch geen animo is voor deze informatie is en het is nog illegaal ook, dan vraag ik de thread wel te sluiten of op slot te gooien.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  zondag 6 juni 2004 @ 16:42:44 #18
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_19685420
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:37 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Als er toch geen animo is voor deze informatie is en het is nog illegaal ook, dan vraag ik de thread wel te sluiten of op slot te gooien.
[FB] Het grote GAM zeik en mod-streel topic!

[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  zondag 6 juni 2004 @ 16:44:08 #19
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_19685453
Je kunt tegenwoordig PCs kopen van het geld waar je een Xbox voor kopt, die vrijwel net zo goed zijn en waar je geen lastige trucjes mee uit hoeft te halen om ze aan de praat te krijgen.
  zondag 6 juni 2004 @ 17:09:19 #20
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_19685954
quote:
Op zondag 6 juni 2004 15:07 schreef Flurry het volgende:
"All one really needs is a way to send the files to the
memory card to enable the exploit."
Met een xport? (Link naar play.com waar je zo'n ding kunt aanschaffen indien gewenst)
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
  zondag 6 juni 2004 @ 20:27:08 #21
66847 Mxyzptlk
nu met echte kleurkorrels
pi_19690036
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:24 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Goed dan. Er is software genoeg om er een router van te maken , maar de huidige consoles hebben inderdaad maar 1 ethernet aansluiting aan boord. Jij hebt gelijk. Gelukkig nu ?
woepie, ik heb gelijk, ik ben gelukkig

Maar ik schreef alleen niks over ethernetaansluitingen enzo. Man, daar heb ik geen centimeter verstand van.
Maar iemand die zichzelf tegenspreekt met een badinerend 'lezen is een vak' erbij herken ik ogenblikkelijk, daar heb ik geen verstand van linux, routers en ethernetaansluitingen voor nodig.
hoewel het dus eigenlijk precies andersom is
  zondag 6 juni 2004 @ 21:14:07 #22
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_19691074
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:09 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Met een xport? (Link naar play.com waar je zo'n ding kunt aanschaffen indien gewenst)
wow, da's een handig dingetje

*ordered*
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  zondag 6 juni 2004 @ 22:39:41 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19693236
quote:
Op zondag 6 juni 2004 14:40 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Lezen is ook een vak.
doen we toch ook
quote:
Ook kun je je Sega Dreamcast volledig omtoveren tot een volwaardige router met firewall. Dat staat hier (101 pagina's tellende pdf file !)
Daar zeg je het toch zelf
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 6 juni 2004 @ 22:42:27 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19693308
Man m,n Xbox is al lang een media center. Ik kan zo het weer bekijken voor de eerst 6 dagen op m,n Xbox. Ik kan DIVX VCD XVID films afspelen. Is een MP3 server. Het is een FTP server. Al m,n spellen staan op m,n HDD hoef ik geen cd,s meer te wisselen. En het laad ook nog vele malen sneller. Alle save games kan ik edditen.

En zo kan ik nog wel even door gaan.
En die films en mp3 zooi kan ik ook zo over m,n netwerk streamen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 6 juni 2004 @ 23:52:07 #25
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19694714
Dit mag niet, .
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')