quote:Op zondag 6 juni 2004 14:40 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Lezen is ook een vak. Natuurlijk kun je geen router maken van een xbox. Maar misschien is er wel de mogelijkheid om de 4 usb poorten te veranderen in ethernetpoorten. De techonologie , drivers en hardware is er allang voor.
quote:Op zondag 6 juni 2004 14:33 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Je kunt voor relatief weining geld een console kopen. Als deze console met een simpele modificatie ook nog is te veranderen in een redelijke firewall , router , webserver of gewoon "browser op je tv" , heb je een hele goedkope linux bak.
En nog 100% legaal ook !
quote:Even later schreef Mr_Belvedere het volgende:
Lezen is ook een vak. Natuurlijk kun je geen router maken van een xbox.
Goed dan. Er is software genoeg om er een router van te maken , maar de huidige consoles hebben inderdaad maar 1 ethernet aansluiting aan boord. Jij hebt gelijk. Gelukkig nu ?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:09 schreef Mxyzptlk het volgende:
[..]
[..]
Lees nou eens terug wat je zelf hebt geschreven?
Wat lul je nou over "lezen is een vak", je schrijft het zelf letterlijk op, kneus.
Surfen gaat prima met de LinksBoks applicatie op een xbox. Prima leesbaar en ondersteunt meerdere talen. Ik moet alleen nog een usb adapter kopen (xbox plug naar normaal usb) om een usb toetsenbord op mijn XBOX aan te kunnen sluiten. Overigens wordt op GentooX zowel usb toetsenbord als usb muis ondersteund.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:42 schreef catfish het volgende:
naar ik weet is een goede router met firewall veel goedkoper dan een console...
zie ik het nut dus niet van in
surfen op tv... ooit gedaan? tv schermen zijn niet leebaar voor kleine tekst
dus enkel een server heeft zin als je het zo stelt, wat enkel kan met een xbox aangezien dit de enige is met standaard een hd
Via cd/dvd rom kun je een statische server bouwen. Misschien niet zo spectaculair nee , maar wel aardig dat het kan. Er zijn zelfs al complete webservers op een klein printje zoals je hier kan zien.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:42 schreef catfish het volgende:
naar ik weet is een goede router met firewall veel goedkoper dan een console...
zie ik het nut dus niet van in
surfen op tv... ooit gedaan? tv schermen zijn niet leebaar voor kleine tekst
dus enkel een server heeft zin als je het zo stelt, wat enkel kan met een xbox aangezien dit de enige is met standaard een hd
Ze vinden zelf van niet : http://www.xbox-linux.org/docs/faq.html#44quote:Op zondag 6 juni 2004 16:31 schreef Tain het volgende:
je weet dat als je linux op je xbox zet via de mechassault manier dat je dan net zo illegaal bezig bent als via een modchip?
gaat er niet om wat hun er van vindenquote:Op zondag 6 juni 2004 16:34 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ze vinden zelf van niet : http://www.xbox-linux.org/docs/faq.html#44
[FB] Het grote GAM zeik en mod-streel topic!quote:Op zondag 6 juni 2004 16:37 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Als er toch geen animo is voor deze informatie is en het is nog illegaal ook, dan vraag ik de thread wel te sluiten of op slot te gooien.
Met een xport? (Link naar play.com waar je zo'n ding kunt aanschaffen indien gewenst)quote:Op zondag 6 juni 2004 15:07 schreef Flurry het volgende:
"All one really needs is a way to send the files to the
memory card to enable the exploit."
quote:Op zondag 6 juni 2004 16:24 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Goed dan. Er is software genoeg om er een router van te maken , maar de huidige consoles hebben inderdaad maar 1 ethernet aansluiting aan boord. Jij hebt gelijk. Gelukkig nu ?
wow, da's een handig dingetjequote:Op zondag 6 juni 2004 17:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Met een xport? (Link naar play.com waar je zo'n ding kunt aanschaffen indien gewenst)
doen we toch ookquote:Op zondag 6 juni 2004 14:40 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Lezen is ook een vak.
Daar zeg je het toch zelfquote:Ook kun je je Sega Dreamcast volledig omtoveren tot een volwaardige router met firewall. Dat staat hier (101 pagina's tellende pdf file !)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |