JA VERDORIE. Nou ben ik het zat. Ik zie je icon de hele tijd overal voorbij komen, en ik eis!! het origineel van dat kale poesje wat voorbij schiet, die dus beetje van opzij is genomen... PLEASEquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:14 schreef pieter_pontiac het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Print-screenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:34 schreef majic het volgende:
[..]
JA VERDORIE. Nou ben ik het zat. Ik zie je icon de hele tijd overal voorbij komen, en ik eis!! het origineel van dat kale poesje wat voorbij schiet, die dus beetje van opzij is genomen... PLEASE![]()
aaaarg must have!
![]()
oke...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:14 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Print-screen![]()
![]()
mijn logo,s zijn bewerkt in Fireworks,kan me wel helemaal uitsloven ervoor,maar daar heb ik niet echt zin in vandaag,tis gewoon dat je het leuke er van inzietquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:07 schreef infra-roodborstje het volgende:
Jammer dat de mensen met de beste ideeen, grafisch niet presteren en met paint gaan lopen neuken...![]()
zo beter:quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:07 schreef infra-roodborstje het volgende:
Jammer dat de mensen met de beste ideeen, grafisch niet presteren en met paint gaan lopen neuken...![]()
quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:49 schreef Captain_Chaos het volgende:
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
:-)))))))))))))
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:49 schreef Captain_Chaos het volgende:
Voor:
[afbeelding]
Na:
:-)))))))))))))
Wat een onderontwikkelde mensen hier... Niemand verder ooit van de Illuminati gehoord?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:46 schreef coz het volgende:
[..]
zie uitleg hierboven
aoL logo heeft driehoekje
ao . logo is pyramide met oogje
nou eigenlijk van illuminati maar (verdere uitleg is off topic .. doe maar google)
(en dit heb ik gedaan als logo verneuken ... dat aoL kan meespelen in het complot tja dat laat ik er ff buiten)
:-)))))))quote:Op zondag 13 juni 2004 02:10 schreef pieter_pontiac het volgende:
Baukel
baukel:quote:Op zondag 13 juni 2004 02:10 schreef pieter_pontiac het volgende:
Baukel
In zekere zin wel :-)))))quote:Op zondag 13 juni 2004 10:30 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
baukel:
[afbeelding]
maar idd, is die dood ofzo?
:-))))
quote:Op zondag 13 juni 2004 21:00 schreef Captain_Chaos het volgende:
Voor:
[afbeelding]
En ná de inhuldiging:
[afbeelding]
Geweldig!quote:Op zondag 13 juni 2004 23:21 schreef Drommelsch85 het volgende:
Oranje, ik hoop dat de toekomst helder voor ze zal worden