Beter dan mevrouw kluivert of frusti ruudjequote:Op zondag 6 juni 2004 13:31 schreef Coheed het volgende:
nulletje of 6 tegen een team dat bobic en kuranyi voorin heeft?....
Ah! Een laatste der blindekleppen dragende optimistquote:Op zondag 6 juni 2004 18:36 schreef RuudGullit het volgende:
Wat een gelul, Kama..
Waar blijft Tong?.
Daar staat het al 1-0 voor Italie of Frankrijk.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
En dat begint al bij 't treurig kijken als 't volkslied speelt. Uit volle borst meeschreeuwen! Je vertegenwoordigt je land!
Inderdaad.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:30 schreef APK het volgende:
[..]
Daar staat het al 1-0 voor Italie of Frankrijk.
Die slaapverwekkende dodenmars van ons.![]()
Correctie: twee verliezen en een blamerende kwalificatiereeks met slechts een overtuigende wedstrijdquote:Op zondag 6 juni 2004 19:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Standaard kort door de bocht geouwehoer na een verlies.
Je moet je doelstellingen baseren op de kwaliteit van de selectie. En dat die van wereldklasse is, kan niemand ontkennen.
Omdat dit juist de foute instelling is.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:30 schreef APK het volgende:
[..]
Daar staat het al 1-0 voor Italie of Frankrijk.
Die slaapverwekkende dodenmars van ons.![]()
Dat kun jij wel vinden hoor, maar qua potentie zijn ze dat wel.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:34 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Correctie: twee verliezen en een blamerende kwalificatiereeks met slechts een overtuigende wedstrijd
Ik vind spelers als Zenden, Bosvelt, Reiziger, Bouma, Heitinga, F. de Boer, Overmars, Kluivert (momenteel) en Cocu nu niet bepaald van wereldklasse eigenlijk.
Volledig mee eens.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:35 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Omdat dit juist de foute instelling is.
Je moet trots zijn om je land te mogen vertegenwoordigen en dus je volkslied met passie meebrullen, ook al is het een slaapverwekkende dodenmars.
Als ze maar collectief hun muil houden bij 'ben ik van Duitschen bloed' okay?quote:Op zondag 6 juni 2004 19:35 schreef StrayDog het volgende:
Omdat dit juist de foute instelling is.
Je moet trots zijn om je land te mogen vertegenwoordigen en dus je volkslied met passie meebrullen, ook al is het een slaapverwekkende dodenmars.
Daar knijp ik graag een oogje voor dichtquote:Op zondag 6 juni 2004 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Als ze maar collectief hun muil houden bij 'ben ik van Duitschen bloed' okay?
Qua potentie zijn er wel meer spelers van wereldklasse, zelfs in Belgie!!! T gaat erom of ze nu op dit moment van wereldklasse zijn, de meeste nederlandse spelers ALLESBEHALVE dusquote:Op zondag 6 juni 2004 19:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat kun jij wel vinden hoor, maar qua potentie zijn ze dat wel.
Ik ben bang dat je gelijk hebt, 2006 zit er qua aanstelling van de slechtste coach die we ooit hebben gekend al niet meer in voor ons, dus uitkijken naar 2008. Maar dan zijn robben, vdv en sneijder ws. alweer over hun top heen (nederlandse voetballers kennende). Dus we zullen het van een nieuwe kweek in de toekomst moeten hebben.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:13 schreef supercreep het volgende:
Topictitel vind ik een belediging voor de Belgen. Belgie overklast Oranje in elk opzicht...inzet, kwaliteit en tactiek. De stuntelaars in de defensie van Nederland wisten van gekte niet wat ze moesten doen als er weer eens een vlijmscherpe counter kwam van Belgica.
Ik vermoed dat Nederland pas weer rond 2020 bij een groot toernooi zal zijn.
Weet je, ik heb het gevoel dat verschillende spelers van oranje er precies zo over denkenquote:Op zondag 6 juni 2004 22:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat mij betreft melden we ons maar af voor het EK.
Wat mot dat kostenquote:Op zondag 6 juni 2004 19:18 schreef kamagurka het volgende:
We hoeren van oudsher
Niet waar. Definieer wereldklasse dan eens.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:13 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Qua potentie zijn er wel meer spelers van wereldklasse, zelfs in Belgie!!! T gaat erom of ze nu op dit moment van wereldklasse zijn, de meeste nederlandse spelers ALLESBEHALVE dus
Tsjechie heeft een veeeeel beter 11-tal om maar iets te noemen. We zijn eenvoudig teruggezakt naar het laagveen waaruit het neerlands voetbal ooit is ontstaan. Het wordt leuk kijken naar de ECHT GROTE ploegen die dit EK, zelf doen we voor spek en bonen mee
Zoals ze ook gebrand waren op een goede prestatie na het Belgie-debacle, of het moldavie-debacle of of of.... catch my drift? HET DRAAIT NIET!!!quote:Op maandag 7 juni 2004 00:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Want de mannen zijn gebrand op eerherstel na het Ierland-debacle. Misschien was het zelfs wel goed, tevoren een paar keer op je muil te gaan.
Tegen deze natte handdoek? Ik denk dat de belgen daar iedere week wel tegen willen spelen ja.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:07 schreef tong80 het volgende:
Twee keer verliezen en we zijn op het niveau Luxemburg.
De Belgen zijn blij dat ze tegen Nederland MOGEN spelen.
Weer zo'n typisch olandsche vraagquote:Op maandag 7 juni 2004 00:42 schreef just me het volgende:
[..]
Wat mot dat kosten
We zijn enkel blij als we jullie weer eens overklassen.quote:De Belgen zijn blij dat ze tegen Nederland MOGEN spelen.
kuranyi is een leuke enthousiaste jongen (beetje peter van vossen-type) en Bobic was niet goed genoeg voor zijn eigen land en liet zich naturaliseren omdat je voor duitsland ook als matige spits mag meedoen ...quote:Op zondag 6 juni 2004 13:31 schreef Coheed het volgende:
nulletje of 6 tegen een team dat bobic en kuranyi voorin heeft?....
Je geeft hier precies aan waar het nederland weer gaat opbreken dit EK (zoals bijna elk WK/EK) namelijk, rotsvast geloof in eigen kunnen cq superioriteit en vergeten om daarbij misschien ook nog eens een collectief te vormen. Tegen die 11 amateurs uit Moldavie wonnen we tenslotte ook maar tenauwernood, MET RvN, MET Kluivert, MET VdV, MET Makaay... dus dat zegt allemaal geen HOL! Individuele kwaliteit legt het meestal af tegen een hecht collectief, zeker als die individuele kwaliteit niet meer je dat isquote:Op maandag 7 juni 2004 18:13 schreef RM-rf het volgende:
Nederland heeft _wél_ de kwaliteit die de duitsers ontberen, enkel realiseren de duitsers zich bovenal dat kwaliteit en balbezit niet alles is, ze voeren een vaste strategie uit en houden zich aan taken, de juiste spelers hebben de extra ruimte (Ballack, opkomende middenvelders) en een wedstrijd wordt bepaald op basis van een of twee momenten.
Als je mij hebt gevolgd in VBL weet je dat ik het nederlands 11-tal nog nooit heb zitten ophemelenquote:En als nederland nu moeizaam wint, dan is Holland opeens weer King-of-the-Hill? dan wordt hier geschreeuwd om het hoogste door diezelfden die zich nu de put in praten, om een eventueel falen in de finaleronde weer af te wentelen op individuele spelers?
Nederlanders zijn ook een scheit-volkquote:Op maandag 7 juni 2004 20:51 schreef RuudGullit het volgende:
Vind je het gek dat Oranje nooit wat presteert voor zo'n scheit-volk..
Dan verbaast het me des te meer dat je voor het toernooi ook sceptisch bent.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:25 schreef kamagurka het volgende:
Als je nu naar ned2 zou kijken zie je dat die spelers tenminste wel voor god en vaderland over lijken gingen terwijl het volk aanvankelijk sceptisch was...
Ga toch weg Ron Bransteder!quote:Op maandag 7 juni 2004 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan verbaast het me des te meer dat je voor het toernooi ook sceptisch bent.
Geef ze een kans. En lul niet zo negatief voor het toernooi.
Inderdaad. Wat een wereld van verschil. Dat is o.a. iets wat ik hier probeerde te verduidelijken;quote:Op maandag 7 juni 2004 21:25 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Als je nu naar ned2 zou kijken zie je dat die spelers tenminste wel voor god en vaderland over lijken gingen terwijl het volk aanvankelijk sceptisch was...
natuurlijk heb je het volste recht uiterst kritisch te zijn, en ik bedoelde het niet als een beschuldiging dat je bij het minste geringste minpuntje al met oranje toeter op de hoek zou staan.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:35 schreef kamagurka het volgende:
Als je mij hebt gevolgd in VBL weet je dat ik het nederlands 11-tal nog nooit heb zitten ophemelenIk ben maar een paar keer in mijn leven diep onder de indruk geweest van nederland, en vrij snel daarna vaak alweer teleurgesteld. Dus mijn vertrouwen is niet zo hoog.
Nee.quote:Op maandag 7 juni 2004 20:51 schreef RuudGullit het volgende:
Vind je het gek dat Oranje nooit wat presteert
Kom jij ons de 15e allemaal even feliciteren na de schitterende 2-1 overwinning van Nederland op Duitsland?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:38 schreef supercreep het volgende:
[..]
Nee.
Jazeker, dan kunnen we nog eens winnenquote:Op maandag 7 juni 2004 01:07 schreef tong80 het volgende:
Twee keer verliezen en we zijn op het niveau Luxemburg.
De Belgen zijn blij dat ze tegen Nederland MOGEN spelen.
Wiiijjjj gaan naar Portugal, wij gaan naar Portugal.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:43 schreef placebeau het volgende:
[..]
Jazeker, dan kunnen we nog eens winnen
wij houden ons niet bezig met EK's, WK's da's meer ons ding.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:43 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Wiiijjjj gaan naar Portugal, wij gaan naar Portugal..
.
Om er in de 1e ronde uit te vliegen?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:44 schreef placebeau het volgende:
[..]
wij houden ons niet bezig met EK's, WK's da's meer ons ding.
Ze hebben hun kansen verspeeld en ze hebben er inmiddels meer dan genoeg gehad. Advocaat moet nog voor het EK begint opkrassen anders wordt het niets.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zei tong?quote:Op maandag 7 juni 2004 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zei dat je pas mag oordelen tijdens het toernooi.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:19 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Je zei tong?
Ik geloof dat de krant repte over slechtste wedstrijd van de afgelopen 25 jaarquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zei dat je pas mag oordelen tijdens het toernooi.
Nu mag je zeggen dat het de slechtste wedstrijd sinds jaren was en dat er 5 middelmatige spelers waren opgesteld door Dickie Dick.
Hoezo slechte wedstrijd? Heb jij Cocu soms niet gehoord na afloop?quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zei dat je pas mag oordelen tijdens het toernooi.
Nu mag je zeggen dat het de slechtste wedstrijd sinds jaren was en dat er 5 middelmatige spelers waren opgesteld door Dickie Dick.
Cocu heeft er kijk op!quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:37 schreef pietpaaltjens het volgende:
[..]
Hoezo slechte wedstrijd? Heb jij Cocu soms niet gehoord na afloop?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |