die 22 inch rode kruisjes bedoel je?quote:Op zondag 6 juni 2004 11:28 schreef RaTz het volgende:
Dit is echt de lelijkste golf 4 die ik ooit gezien heb![]()
Door de deurquote:Op zondag 6 juni 2004 12:16 schreef skiczukie het volgende:
indd, hoe moet je erin komen
precies...quote:Op zondag 6 juni 2004 12:21 schreef Turbo-Lover het volgende:
Mmmmm.... die auto lijkt op Barbapapa
Waarschijnlijk door op een knopje te duwen op een afstandsbediening, of geschakelt aan het alarm ofzo, elektrische deur gok ikquote:Op zondag 6 juni 2004 12:19 schreef skiczukie het volgende:
en hoe moet die deur open
Yup is gewoon elektrische deurquote:Op zondag 6 juni 2004 12:47 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door op een knopje te duwen op een afstandsbediening, of geschakelt aan het alarm ofzo, elektrische deur gok ik
Ken jij het principe: ZO stug veren dat je bij remmen/ optrekken horizontaal blijft?quote:Op zondag 6 juni 2004 16:53 schreef Repeat het volgende:
is een fotosoep man. moet wel, hier kan je toch niet mee rijden. Als je hiermee alleen al accelereert of remt zit je voor- of achterbumber al tegen de grond. Zo ook in bochten. Dikke nep dus
Ja het principe skelterquote:Op zondag 6 juni 2004 16:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ken jij het principe: ZO stug veren dat je bij remmen/ optrekken horizontaal blijft?
ik wist bij het klikken op het topic al dat het weinig wasquote:Op zondag 6 juni 2004 13:17 schreef Oxylus_ het volgende:
Bij het zien van de topictitel dacht ik.. hm.. leuk.. ff kijken.. open je het topic, krijg je zoiets voor je...
Respect voor het werk wat erin zit, maar hij is echt lelijk...
heb ik m al in geplaatstquote:Op zondag 6 juni 2004 16:41 schreef PCRodent het volgende:
ik ben al geen golffan maar dit is toch het treurigste dat ik tot nu toe heb gezien. wat mij betreft ook een kandidaat voor het 'lelijkste auto aller tijden' topic.
maar ik vermoed dat daar de multipla aan kop gaat (heb nog niet gekeken)
dat heb ik bij alle topictitels waar t woord 'golf' in voorkomtquote:Op zondag 6 juni 2004 16:57 schreef T1andonly het volgende:
[..]
ik wist bij het klikken op het topic al dat het weinig was
ik denk dat je ook meteen je bumpers achterlaatquote:Op zondag 6 juni 2004 17:25 schreef Eye_of_god het volgende:
Mmm, met zo'n auto kom ik mijn straat niet uit zonder blauwe verfstrepen op de drempels achter te laten.
Ik zou me eerder zorgen maken hoe snel ik er uit zou willen. God, wat een lelijke auto is dat.quote:Op zondag 6 juni 2004 12:16 schreef skiczukie het volgende:
indd, hoe moet je erin komen
Mee eensquote:Op zondag 6 juni 2004 11:37 schreef jp84 het volgende:
ik heb respect voor het werk wat errin zit maar WTF wat een spuuglelijk ding
hoe ver dan?quote:Op maandag 7 juni 2004 19:08 schreef Youp het volgende:
ik durf te wedden dat ik mensen ken die dat ver vinden
Dan moet jij broodnodig een nieuwe buurt en nieuwe kenissen zoeken.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:08 schreef Youp het volgende:
ik durf te wedden dat ik mensen ken die dat ver vinden
en van wie ben jij een kloon dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:59 schreef riceboy het volgende:
Ik vin hem best mooi. vooral die gladde achterkant mooi hoor
* yup leest ondertitel + sig van riceboyquote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:59 schreef riceboy het volgende:
Ik vin hem best mooi. vooral die gladde achterkant mooi hoor
Wat denk jij, ik gooi Engels en NL's door elkaarquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:23 schreef AllesIsZinloos het volgende:
Jesus Christus
Wat een spuuglelijk ding!quote:
Lijkt me sterk, want als die auto kan springen dan is ie mooi zn bumpers etc. kwijtquote:Wat een spuuglelijk ding!![]()
Als ik die 2e foto zo zie dan kon dit wel eens zo'n auto met van die luchtvering zijn die je met een afstandsbediening kunt bedienen om je auto te laten springen zoals je ook wel in die foute R&B clips ziet. Check de remote op de bestuurdersstoel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |