slimquote:Op zondag 6 juni 2004 11:06 schreef Qwea het volgende:
uhh, ja, maar niet aangesloten
Weet je wat het is, het komt er gewoon niet van om dat ding op te hangen. Ik ben dan ook niet panisch van brand of zo. De kans dat mijn huis in de fik vliegt is ontzettend klein.quote:Op zondag 6 juni 2004 11:09 schreef Conflict het volgende:
Geen brandmelder hebben kan ik nog begrijpen. Maar om er een te hebben maar niet te gebruiken is echt raar.
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 6 juni 2004 11:13 schreef Toeps het volgende:
[..]
De kans dat mijn huis in de fik vliegt is ontzettend klein.
Klinkt als een sprookjequote:Op zondag 6 juni 2004 11:16 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Toch wel schrikken hoor, als je je ogen opent en er staat een brandweerman naast je
quote:Op zondag 6 juni 2004 11:19 schreef registered.copyright het volgende:
brandmelders bestaan niet, hooguit rookmelders.......gasmelders....en hittemelderssss
wij hebben er 3 naast elkaarquote:Op zondag 6 juni 2004 11:13 schreef Skv het volgende:
We hebben dr drie ofzo.. verspreid door het huis
Ja hier idem & een blusdeken, ook ivm destilleren.quote:Op zondag 6 juni 2004 11:19 schreef Sakura het volgende:
Uiteraard, op elke verdieping 1, en ook op elke verdieping een brandblusser (+ nog een poederblusser in de schuur/berging)
ik weet best dat je lag te slapen op school toen ze dit uitlegde, daar hoef je geen smilie voor te plaatsen....quote:Op zondag 6 juni 2004 11:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 11:17 schreef Nuek het volgende:
[..]
Klinkt als een sprookjeWas ie lekker?
* DarkElf brandmelder weggooit
quote:Op zondag 6 juni 2004 11:19 schreef registered.copyright het volgende:
brandmelders bestaan niet, hooguit rookmelders.......gasmelders....en hittemelderssss
ROOKquote:Op zondag 6 juni 2004 11:30 schreef disco99 het volgende:
2 brandmelders maar die gaan alleen af, geven geen singaal door naar de centrale ofzo
quote:Op zondag 6 juni 2004 11:22 schreef registered.copyright het volgende:
[..]
ik weet best dat je lag te slapen op school toen ze dit uitlegde, daar hoef je geen smilie voor te plaatsen....![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 11:09 schreef Conflict het volgende:
Geen brandmelder hebben kan ik nog begrijpen. Maar om er een te hebben maar niet te gebruiken is echt raar.
(Dit was _FlasH_ per ongeluk onder de naam van deepfreeze)quote:Op zondag 6 juni 2004 11:58 schreef Deepfreeze het volgende:
Na het zien van final destination 2 heb ik in de week er op meteen 4 rookmelders geplaatst en een brandblusser opgehangen :-)
(appartement met woonkamer, keuken en drie slaapkamers.)
neen, niet.quote:Op zondag 6 juni 2004 11:07 schreef okkie-man het volgende:
[..]
slim
Hier idemquote:Op zondag 6 juni 2004 11:06 schreef Toeps het volgende:
Ja, die ligt in de verpakking in de kast.
Dat vind ik juist wel handig.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nee, irritante dingen, laat je iets aanbranden gaat dat ding staan loeien...
dat is toch ook de bedoeling?quote:Op zondag 6 juni 2004 13:56 schreef blieblie het volgende:
Ja... studentenhuis, dus da moest van de gemeente.
Dit ding piept overigens alleen maar bij brand.
Ik vind dat ze dat in Nederland ook moeten verplichten. En dat is ook al zo in nieuwbouwhuizen.quote:Op zondag 6 juni 2004 12:41 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Ik heb er ook 1. Komt overigens door mijn vriendin. Ze komt uit Finland en daar is het hebben van een brandmelder in je huis wettelijk verplicht.
Kijk, dát is nou handig!quote:Op maandag 7 juni 2004 00:19 schreef Sylvana het volgende:
ja, wij hebben een brandmelder, en als het afgaat dan wordt me pa automatisch op zijn mobieltje gebeld
Erg redundante uitvoering, bang dat er eentje uitvalt?quote:Op zondag 6 juni 2004 11:20 schreef Rublic het volgende:
[..]
wij hebben er 3 naast elkaar![]()
Die van ons een jaar.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:22 schreef R16 het volgende:
Net even geteld, tot mijn grote schrik hebben we er 9 (!)
Kamer
Keuken
Trapkast (staat een pc en nog wat andere dingen in)
Hal
Slaapkamer (daar staat de wasdroger)
Studeerkamer
Overloop
En 1 in beide kamers van de kinderen
En ja, soms gaat er wel eens 1 per ongeluk af, reken maar dat je dan wakker bent!
Hoe lang gaan die batterijen eigenlijk mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |