slimquote:Op zondag 6 juni 2004 11:06 schreef Qwea het volgende:
uhh, ja, maar niet aangesloten
Weet je wat het is, het komt er gewoon niet van om dat ding op te hangen. Ik ben dan ook niet panisch van brand of zo. De kans dat mijn huis in de fik vliegt is ontzettend klein.quote:Op zondag 6 juni 2004 11:09 schreef Conflict het volgende:
Geen brandmelder hebben kan ik nog begrijpen. Maar om er een te hebben maar niet te gebruiken is echt raar.
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 6 juni 2004 11:13 schreef Toeps het volgende:
[..]
De kans dat mijn huis in de fik vliegt is ontzettend klein.
Klinkt als een sprookjequote:Op zondag 6 juni 2004 11:16 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Toch wel schrikken hoor, als je je ogen opent en er staat een brandweerman naast je
quote:Op zondag 6 juni 2004 11:19 schreef registered.copyright het volgende:
brandmelders bestaan niet, hooguit rookmelders.......gasmelders....en hittemelderssss
wij hebben er 3 naast elkaarquote:Op zondag 6 juni 2004 11:13 schreef Skv het volgende:
We hebben dr drie ofzo.. verspreid door het huis
Ja hier idem & een blusdeken, ook ivm destilleren.quote:Op zondag 6 juni 2004 11:19 schreef Sakura het volgende:
Uiteraard, op elke verdieping 1, en ook op elke verdieping een brandblusser (+ nog een poederblusser in de schuur/berging)
ik weet best dat je lag te slapen op school toen ze dit uitlegde, daar hoef je geen smilie voor te plaatsen....quote:Op zondag 6 juni 2004 11:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 11:17 schreef Nuek het volgende:
[..]
Klinkt als een sprookjeWas ie lekker?
* DarkElf brandmelder weggooit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |