quote:Op zondag 6 juni 2004 09:44 schreef infra-roodborstje het volgende:
'Rot toch eens gauw op vuile pedofiel!'.
Zou dat het probleem zijn?quote:Op zondag 6 juni 2004 09:48 schreef gfree het volgende:
Die kutcola ook altijd.
Hoe zo? Heb je er ervaring mee dan?quote:Op zondag 6 juni 2004 09:50 schreef Roönaän het volgende:
je vind jezelf een pedo en wordt boos omdat mensen je boos aankijken vanwege de geur die je verspreid?
kben je nog niet tegengekomen, hoezo?quote:Op zondag 6 juni 2004 09:54 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Hoe zo? Heb je er ervaring mee dan?
Er staat cola op de fles.. meer weet ik ook niet.quote:Op zondag 6 juni 2004 09:56 schreef veldmuis het volgende:
nepcola bedoel je
De waard in de lidl.quote:Op zondag 6 juni 2004 09:57 schreef D.Rose het volgende:
Zoals de waard is....
Ach, hij werkt tenminste voor z'n geld. Beter dan in een kamperbak rijden van drugscenten.quote:Op zondag 6 juni 2004 10:01 schreef veldmuis het volgende:
De lidl bezoeken is tot daar aan toe. Maar om er nou te gaan werken....
Juist.quote:Op zondag 6 juni 2004 10:01 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ach, hij werkt tenminste voor z'n geld. Beter dan in een kamperbak rijden van drugscenten.
Hij is pedofiel in de tijd van de baas. Denk daar maar eens over na.quote:Op zondag 6 juni 2004 10:01 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ach, hij werkt tenminste voor z'n geld. Beter dan in een kamperbak rijden van drugscenten.
tja, dan vraag je er eigenlijk omquote:Op zondag 6 juni 2004 10:01 schreef veldmuis het volgende:
De lidl bezoeken is tot daar aan toe. Maar om er nou te gaan werken....
Handig toch, hij verdient knaken terwijl hij zichzelf opgeiltquote:Op zondag 6 juni 2004 10:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hij is pedofiel in de tijd van de baas. Denk daar maar eens over na.
Of nie misschien?quote:Op zondag 6 juni 2004 10:05 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Handig toch, hij verdient knaken terwijl hij zichzelf opgeilt
In ieder geval geen respect!quote:Op zondag 6 juni 2004 10:08 schreef veldmuis het volgende:
Wat verdient dat eigelijk per uur, daar bij de lidl?.
In geld uitgedrukt?quote:Op zondag 6 juni 2004 10:10 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
In ieder geval geen respect!![]()
Zie PI he...quote:Op zondag 6 juni 2004 10:09 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Of nie misschien?![]()
Voor 16 jaar: ¤3,10.... en das meer dan een krantenwijkquote:Op zondag 6 juni 2004 10:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
In geld uitgedrukt?.
gvd mark rughaar?????????? wat is dat voor kutnaam!?quote:Op zondag 6 juni 2004 10:23 schreef kippiej het volgende:
Dus heb je dat meisje nou alsnog gevingerd ?
LOL... die text achter dat bedrag.. is dat om jezelf te laten geloven dat het toch niet zo heel fucking weinig is ??quote:Op zondag 6 juni 2004 10:12 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Voor 16 jaar: ¤3,10.... en das meer dan een krantenwijk
Jij bent geen Grolsch avatar waardig!quote:Op zondag 6 juni 2004 10:23 schreef kippiej het volgende:
Dus heb je dat meisje nou alsnog gevingerd ?
Jah... een bank beroven levert meer op... maar wat moet je dan met 16 jaar? minimum ligt overgens op 2.90quote:Op zondag 6 juni 2004 10:29 schreef psychofishy het volgende:
[..]
LOL... die text achter dat bedrag.. is dat om jezelf te laten geloven dat het toch niet zo heel fucking weinig is ??
geloof me.. dat is het wel![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 09:47 schreef Megumi het volgende:
Snap er geen moer van.![]()
OMG, dat er nog mensen hun nest voor uitkomen.quote:Op zondag 6 juni 2004 10:40 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Jah... een bank beroven levert meer op... maar wat moet je dan met 16 jaar? minimum ligt overgens op 2.90
quote:Op zondag 6 juni 2004 10:12 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Voor 16 jaar: ¤3,10.... en das meer dan een krantenwijk
Dus ze zèggen het niet... nee, ze hebben een blik in hun ogen die dat zegt?!quote:Op zondag 6 juni 2004 09:44 schreef infra-roodborstje het volgende:
...naar me kijken met een blik in haar ogen van: 'Rot toch eens gauw op vuile pedofiel!'
and so are you!quote:Op zondag 6 juni 2004 11:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Op de kermis kun je de wijven altijd bij de tieten pakken als ze bijna vallen van de roller band int action house
en dan zijn ze blij
quote:Op zondag 6 juni 2004 11:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Op de kermis kun je de wijven altijd bij de tieten pakken als ze bijna vallen van de roller band int action house
en dan zijn ze blij
dat wijf zo vanquote:Op zondag 6 juni 2004 11:42 schreef the_legend_killer het volgende:
en dan zijn ze blij
Je moet ook niet in een pauper winkel gaan werken...quote:Op zondag 6 juni 2004 09:44 schreef infra-roodborstje het volgende:
Schijtziek wordt ik ervan!
Als ik, als 16 jaar oude jongeman, op zaterdag middag werkzaam ben bij een van de goedkopere supermarkten met een blauw-geel logo, alwaar ik een pallet met 250kg cola light door de winkel sleep, zijn er altijd wel van die kleine vervelende opdondertjes die je altijd vragen gaan stellen.
Bijv. 'Hoe veel cola is dat?' 'Is dat zwaar?' en ga zo maar door.
Als ik daar dan netjes antwoord op geef en het kind (schijnbaar tevreden) weer de andere kant op loopt, kijk ik omhoog en zie ik daar zijn/haar moeder naar me kijken met een blik in haar ogen van: 'Rot toch eens gauw op vuile pedofiel!'.
En het ergste is nog dat als een van mijn vrouwelijke collega's met een kind staat te praten dat de ouders dan hard mee gaan lachen/lullen.
Wat voor kut-samenleving hebben we als we Dirk Doorsnee die met cola sjouwt al beschouwen als mogelijk gevaar?
quote:Op zondag 6 juni 2004 10:12 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Voor 16 jaar: ¤3,10....
Nee hoorquote:en das meer dan een krantenwijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |