Hahahaha, ik ben ook blij hoorquote:Op zondag 6 juni 2004 17:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wees btw. blij dat je een naamtopic nu al hebt.
Ik had er pas 1 op mijn verjaardag, toen ik al zo'n 9 maanden op Fok! zat.
Thanks, je bent lief PSquote:Op zondag 6 juni 2004 17:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben iig al blij dat het alleen je auto is en dat er met jullie niets is.
Het is natuurlijk niet leuk, maar het is maar materiaal
Verzekering zal de schade wel dekken lijkt me.
quote:Op zondag 6 juni 2004 17:34 schreef Stuart het volgende:
Legolas en Frits zitten te baggeren in mijn naam topic
Ja baasquote:Op zondag 6 juni 2004 17:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ja, sowwy, maar ik houd al op.
(Frits, andere topic svp.)
Burocratie anyone?quote:Op zondag 6 juni 2004 17:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oja, schade komt wel goed hoor. Ik ben zelf all risk verzekerd, dus zelfs als er niets te halen zou zijn, komt het wel goed. Het is gewoon lastig al dat regelen enzo![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 17:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Thanks, je bent lief PS
Oja, schade komt wel goed hoor. Ik ben zelf all risk verzekerd, dus zelfs als er niets te halen zou zijn, komt het wel goed. Het is gewoon lastig al dat regelen enzo![]()
Ja, het is ook gewoon niet fair, dat ik dat allemaal moet doen. Ik had dus mooi vandaag en gisteren geen autoquote:Op zondag 6 juni 2004 17:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Thanks
Ik weet wat het is dat regelen, SL heeft laatst een aanrijding gehad en je moet echt zelf overal achter aan
Eet ze.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het is ook gewoon niet fair, dat ik dat allemaal moet doen. Ik had dus mooi vandaag en gisteren geen auto![]()
Al dat geregel, omdat een of andere kneus zonodig met drank op moet gaan rijden![]()
![]()
Oh well, ik ga over 10 minuten naar een paar vrienden en dan gaan we uit eten
Thanks palquote:Op zondag 6 juni 2004 17:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Eet ze.
Waar woon je eigenlijk in Engeland?
* Stuart is zelf 3 keer in Engeland geweest ivm school.
quote:Op zondag 6 juni 2004 17:50 schreef Golf het volgende:
Eet je nu niet misselijk Stu. En klagen en boeren laten hoor.![]()
Cool.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Thanks pal
Ik woon in Bromsgrove (West Midlands), dat is ongeveer 10 mijl vanaf Birmingham (na London de grootste stad van Engeland)![]()
Had ik maar een naamtopi cquote:Op zondag 6 juni 2004 14:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi BMWM3![]()
Of het is gewoon lekker.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:04 schreef Golf het volgende:
Stu moet afwassen bij de chinees denk ik.![]()
Of hij is toch misselijk.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Of het is gewoon lekker.
Of hij zit nu bij een van z'n vrienden.
Dan is ie waarschijnlijk wel thuis, maar niet achter de PC.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:19 schreef Golf het volgende:
[..]
Of hij is toch misselijk.![]()
Dan ligt hij in bedquote:Op zondag 6 juni 2004 20:19 schreef Golf het volgende:
[..]
Of hij is toch misselijk.![]()
Is ie dan wel online, en niet weg?quote:Op zondag 6 juni 2004 21:15 schreef Golf het volgende:
Op MSN ook niks, voedselvergiftiging wellicht.![]()
Er staat afwezig. Misschien heeft ie dan een lief Chineesje ontmoet!quote:Op zondag 6 juni 2004 21:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Is ie dan wel online, en niet weg?
Hij kan ook afwezig zijn als in ' niet hier'quote:Op zondag 6 juni 2004 21:24 schreef Golf het volgende:
[..]
Er staat afwezig. Misschien heeft ie dan een lief Chineesje ontmoet!![]()
![]()
![]()
Als er afwezig staat, dan antwoordt hij nooit. He Stu?quote:Op zondag 6 juni 2004 21:24 schreef Golf het volgende:
[..]
Er staat afwezig. Misschien heeft ie dan een lief Chineesje ontmoet!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |